AlbanianShqiponje
Forumium praecox
Re: Sondazh mbi perkatesine fetare!
jimmy84,
Ti paske perceptim shume te dobet. Ti nuk beson ne asgje absolute vetem se fetaret qenkan te kufizuar, vetem ne kete beson absolutisht ti. Te kam thene gje une qe jam i kufizuar? Shembulli me teistin te behej ateist ose monoteistin te behet politeist ishte per keto supozimet e tua te mahnitshme. Une te jam kundershembull per keto qe thua zotrote, jo se e sterholloj. Po ti ta thuash shkurt nuk e merr vesh, kur ta thua me sterllohime prape nuk e merr vesh. Trute e mia nuk do te jap.
Pastaj ti njeri qe nuk dashke sterllohime, nuk e kupton se ben tautologji. Ti thua pse feja beson ne Zot? Pse feja qenka kaq absolute? Mendo pak, feja monoteiste eshte e kufizuar te besoje absolut ne nje Zot, feja politeiste eshte e kufizuar te besoje absolut ne shume zota dhe feja ateiste eshte e kufizuar te besoje se nuk ka Zot. Pyetjet e tuja jane rhetorike te tipit "Pse e bardha eshte e bardhe?". Po une thashe se e kishe me njerezit fetar ti qe nuk ndryshojne nga ateistat apo cfaredolloj tjetri. Ne cdo moment nje njeri mund ta ndryshoje ideologjine. Ti qenke bote me vete e paske me fene pa kuptuar se po ben pyetje tautologjike qe te njejten gje e thua dy here ne forme pyetje.
Po Ainshtaijni per ty eshte Profet, qe gjithcka qe thote qenka e vertete. Shiko o rrob se edhe Ainshtaijni ka bere gabime ne Fizike dhe qe po te kerkosh do i gjesh, je gje i specializuar ne fizike ti apo flet kot? Shprehja mbetet shprehje dhe ekzagjerimet apo ekstrapolimet e tua ne gjera te tjera eshte spekulim i pabaze si ne fizike dhe ne cdo fushe tjeter.
Vete ekzistenca dhe fillimi i Universit eshte Krijim sepse nuk del gje nga asgjeja. Fillimi i universit dhe debatet dhe kundershtimet nga ateistat jane te mire-publikuar. Apo po humbnin kohen ateistat kur thoshin se "Nqs Universi eshte Krijuar duhet te kishte nje fillim" dhe persistimi tyre ne univers qe ka ekzistuar pergjithomne dhe lidhja e kesaj me gabimin e Ainshtaijnit ne konstanten e kozmologjise.
Si e gjykon ti nje makineri eshte e krijuar apo eshte prodhim i shancit keshtu e gjykoj edhe une krijimin e njeriut. Nqs per ty makinerite komplekse jane prodhim i shanceve qorrazi qe nuk i behet shume vone per prodhimin e tyre atehere ti mund te mendosh se edhe njeriu eshte aksident natyror. Nqs per ty aksidentet natyror nuk sjellin kompleksitet atehere ti beson ne krijimin e njeriut sic mund te besosh se makineria nuk krijohet nga shancet sporadike te pa-intelligjente por kane nje inxhinier qe mendohet nate e dite si ta krijoi qe te kryeje funksionet e duhura. Pra krijimi eshte, puna eshte se kush e beri dhe si u be? Per disa njerez u be avash avash aksidentalisht, per disa u be me inteligjence njehereshi ne asemblim. Shkencerisht eksperimentet aksidentale nuk sjellin ndonje kompleksitet vetveiu perderisa aksidentet natyror as nuk e perceptojne dot se ca eshte kompleksiteti. Te ishte e tille nuk gjente pune dot nje shkencetar te shpiki ndonje gje, sepse gjeteshin te gatshme nga forca misterioze te vete-katalizuese ne kompleksitet.
Po mire nese nuk je ateist, atehere ca ideologjie ke dhe pyetja mbetet a testohet ideologjia jote sepse nqs nuk testohet atehere pse e kruan me Kur'anin kur te thashe se Kur'ani te ofron ta testosh ate ne cdo aspekt. Puna me ty eshte se nuk kupton se kur jeton ne nje shtepi me xhame nuk mund te qellosh me gure nga brenda jashte.
Ta shpjegova njehere besimi absolut subjektiv eshte i kote, puna me ty eshte se ti i kthen edhe besimet objektive ne te kota. Pa me perdredhur koken andej kete se ca je apo s'je, apo s'ta gjejme dot apo se ca je munduar te thuash, te mos thuash, apo qe s'ta gjejme dot se deshe te thoje po s'e the, ti a beson se ka te verteta absolute apo jo? Nqs po ky eshte besim absolut objektiv ne te verteta, nqs jo atehere ti ke besimin absolut subjektiv se nuk ka te verteta absolute. Pra cdo rruge te hysh ke humbur ceshtjen tende te "besimit absolut" se bie ne gracken tende.
"Besimi Absolut" yti eshte jo se nje njeri beson dicka absolute te momentit por dicka qe nuk ndryshon me kohe. Kjo eshte tautologji kur i perket fese, ateizmit apo cdo lloj ideologjie. Persa i perket njerezve ajo varret sa kokengurte jane dhe sa llogjikojne dhe jo me ideologjine. Por cdo njeri intelligjent duhet te besoje absolutisht se e verteta ekziston. Ti mund te jesh ndonje specie e vecante qe nuk beson absolutisht, kjo eshte puna jote.
Vertetimi se ka nje Zot:
Premisat:
1. Zoti eshte i persosur. (Aksiom)
2. Dy gjera te ndryshme te ekzistojne duhet te kene te pakten dicka te ndryshme. (Aksiom)
Konkluzioni:
Nqs ka dy ose me shume keta mungojne nje pjese te persosmerise atehere nuk jane te persosur, keshtu konkluzion llogjikor i dy premisave eshte se duhet kete vetem nje te persosur.
Tani ky eshte vertetimi im dhe ato me larte jane aksioma. Aksiomi i dyte ndoshta kuptohet lehte. Aksiomi i pare mund te duket si jo i pranueshem nga ty dhe ketu ndahemi ne vendosjen se cfare quan ti Zot dhe cfare quaj une vecori te Zotit. Debatimet e tua per aksiomat nuk i marr parasysh perderisa vete nga tautoligjia nuk ke si te pyesesh "Pse e bardha eshte bardhe?" pra te pyesesh "Ku e deduktove te padeduktueshmen?" eshte nje pyetje qe humb kohe si vetes tende dhe mua.
Gjithe te mirat.
jimmy84,
Ti paske perceptim shume te dobet. Ti nuk beson ne asgje absolute vetem se fetaret qenkan te kufizuar, vetem ne kete beson absolutisht ti. Te kam thene gje une qe jam i kufizuar? Shembulli me teistin te behej ateist ose monoteistin te behet politeist ishte per keto supozimet e tua te mahnitshme. Une te jam kundershembull per keto qe thua zotrote, jo se e sterholloj. Po ti ta thuash shkurt nuk e merr vesh, kur ta thua me sterllohime prape nuk e merr vesh. Trute e mia nuk do te jap.
Pastaj ti njeri qe nuk dashke sterllohime, nuk e kupton se ben tautologji. Ti thua pse feja beson ne Zot? Pse feja qenka kaq absolute? Mendo pak, feja monoteiste eshte e kufizuar te besoje absolut ne nje Zot, feja politeiste eshte e kufizuar te besoje absolut ne shume zota dhe feja ateiste eshte e kufizuar te besoje se nuk ka Zot. Pyetjet e tuja jane rhetorike te tipit "Pse e bardha eshte e bardhe?". Po une thashe se e kishe me njerezit fetar ti qe nuk ndryshojne nga ateistat apo cfaredolloj tjetri. Ne cdo moment nje njeri mund ta ndryshoje ideologjine. Ti qenke bote me vete e paske me fene pa kuptuar se po ben pyetje tautologjike qe te njejten gje e thua dy here ne forme pyetje.
Po Ainshtaijni per ty eshte Profet, qe gjithcka qe thote qenka e vertete. Shiko o rrob se edhe Ainshtaijni ka bere gabime ne Fizike dhe qe po te kerkosh do i gjesh, je gje i specializuar ne fizike ti apo flet kot? Shprehja mbetet shprehje dhe ekzagjerimet apo ekstrapolimet e tua ne gjera te tjera eshte spekulim i pabaze si ne fizike dhe ne cdo fushe tjeter.
Vete ekzistenca dhe fillimi i Universit eshte Krijim sepse nuk del gje nga asgjeja. Fillimi i universit dhe debatet dhe kundershtimet nga ateistat jane te mire-publikuar. Apo po humbnin kohen ateistat kur thoshin se "Nqs Universi eshte Krijuar duhet te kishte nje fillim" dhe persistimi tyre ne univers qe ka ekzistuar pergjithomne dhe lidhja e kesaj me gabimin e Ainshtaijnit ne konstanten e kozmologjise.
Si e gjykon ti nje makineri eshte e krijuar apo eshte prodhim i shancit keshtu e gjykoj edhe une krijimin e njeriut. Nqs per ty makinerite komplekse jane prodhim i shanceve qorrazi qe nuk i behet shume vone per prodhimin e tyre atehere ti mund te mendosh se edhe njeriu eshte aksident natyror. Nqs per ty aksidentet natyror nuk sjellin kompleksitet atehere ti beson ne krijimin e njeriut sic mund te besosh se makineria nuk krijohet nga shancet sporadike te pa-intelligjente por kane nje inxhinier qe mendohet nate e dite si ta krijoi qe te kryeje funksionet e duhura. Pra krijimi eshte, puna eshte se kush e beri dhe si u be? Per disa njerez u be avash avash aksidentalisht, per disa u be me inteligjence njehereshi ne asemblim. Shkencerisht eksperimentet aksidentale nuk sjellin ndonje kompleksitet vetveiu perderisa aksidentet natyror as nuk e perceptojne dot se ca eshte kompleksiteti. Te ishte e tille nuk gjente pune dot nje shkencetar te shpiki ndonje gje, sepse gjeteshin te gatshme nga forca misterioze te vete-katalizuese ne kompleksitet.
Po mire nese nuk je ateist, atehere ca ideologjie ke dhe pyetja mbetet a testohet ideologjia jote sepse nqs nuk testohet atehere pse e kruan me Kur'anin kur te thashe se Kur'ani te ofron ta testosh ate ne cdo aspekt. Puna me ty eshte se nuk kupton se kur jeton ne nje shtepi me xhame nuk mund te qellosh me gure nga brenda jashte.
Ta shpjegova njehere besimi absolut subjektiv eshte i kote, puna me ty eshte se ti i kthen edhe besimet objektive ne te kota. Pa me perdredhur koken andej kete se ca je apo s'je, apo s'ta gjejme dot apo se ca je munduar te thuash, te mos thuash, apo qe s'ta gjejme dot se deshe te thoje po s'e the, ti a beson se ka te verteta absolute apo jo? Nqs po ky eshte besim absolut objektiv ne te verteta, nqs jo atehere ti ke besimin absolut subjektiv se nuk ka te verteta absolute. Pra cdo rruge te hysh ke humbur ceshtjen tende te "besimit absolut" se bie ne gracken tende.
"Besimi Absolut" yti eshte jo se nje njeri beson dicka absolute te momentit por dicka qe nuk ndryshon me kohe. Kjo eshte tautologji kur i perket fese, ateizmit apo cdo lloj ideologjie. Persa i perket njerezve ajo varret sa kokengurte jane dhe sa llogjikojne dhe jo me ideologjine. Por cdo njeri intelligjent duhet te besoje absolutisht se e verteta ekziston. Ti mund te jesh ndonje specie e vecante qe nuk beson absolutisht, kjo eshte puna jote.
Vertetimi se ka nje Zot:
Premisat:
1. Zoti eshte i persosur. (Aksiom)
2. Dy gjera te ndryshme te ekzistojne duhet te kene te pakten dicka te ndryshme. (Aksiom)
Konkluzioni:
Nqs ka dy ose me shume keta mungojne nje pjese te persosmerise atehere nuk jane te persosur, keshtu konkluzion llogjikor i dy premisave eshte se duhet kete vetem nje te persosur.
Tani ky eshte vertetimi im dhe ato me larte jane aksioma. Aksiomi i dyte ndoshta kuptohet lehte. Aksiomi i pare mund te duket si jo i pranueshem nga ty dhe ketu ndahemi ne vendosjen se cfare quan ti Zot dhe cfare quaj une vecori te Zotit. Debatimet e tua per aksiomat nuk i marr parasysh perderisa vete nga tautoligjia nuk ke si te pyesesh "Pse e bardha eshte bardhe?" pra te pyesesh "Ku e deduktove te padeduktueshmen?" eshte nje pyetje qe humb kohe si vetes tende dhe mua.
Gjithe te mirat.