Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli
Mandi, kur tu drejtova, mendova se ndoshta ishe keqkuptuar, duke e konsideruar si timen atë frazë ku Gysi, kllouni tragjik i AF-së, fshin makaronat që i varen nga hundët me shaminë e hequr nga koka. Mendova se ndodh një keqkuptim i tillë dhe prisja që ti të merrje guximin e të kërkoje ndjesë. Më pas, kur Kllouni tragjik, bëri ndërhyrjen e tij, gjithçka u kthjellua.
“Jo, tha, Mandi t’i drejton ty ato fjalë”
Nuk qe keqkuptim. Më keq, ishte palaçollëk, i kurdisur në prapavijat e forumit. Dhe nuk do shumë mend të kuptohet.
Pyesim:
- Nëse, sipas Gysit, shamia nuk përbën simbol, atëhere, përse më drejtohen mua ato fjalë nga ty Mandi?
- Nëse nuk është simbol, përse u shqetësuat nga shkrimi im?
- Nëse nuk është simbol, përse unë nuk paskam të drejtë të fshi qurret? Çdo të bësh nëse një ditë takohemi dhe unë nxjerr shaminë nga xhepi, pastroj hundët dhe të them: tani adhuroje përpara shaminë time! Ti do të më shikosh i çmeritur e do të mendosh; paska luajtur nga fiqiri Atmani. Jo nuk kam luajtur, ose është simbol dhe duhet ta respektosh, (fjalë pa vend. Unë e pranoj ekzistencën por nuk kam respekt) kjo do të thotë...e di atë qurrashin që ishte dënuar të mos i fshinte qurret? Me pak fjalë ishte qurrash i pafat, jo si Gysi që ka një shami. Atij nuk i lejohej t’i pastronte dhe kur ato iu varën sa nuk mbaheshin më, ndërsa dëgjonte çfarë thanë rojet për një pyetje që u bëri, tha: - Ti gënjen! - dhe kaloi gishtin tregues të djathtë nën hundë duke iu drejtuar rojes së anës së majtë, - edhe ti gënjen, - kaloi treguesin e majtë nën hundë duke iu drejtuar rojes që rrinte nga e djathta. Kështu i fshiu qurret me gisht. Ose nuk është i tillë, simbol.
- Nëse nuk është simbol, ç’lidhje ka një shami çfardo, me të drejtat e njeriut?
Është simbol dhe nuk mund të fshihen qurret, të paktën nga një njeri që respekton besimin e tij të lidhur me atë simbol.
Është simbol sepse të tillë e quan gjithë bota islamike dhe gjithë pjesa tjetër e botës. Madje sikundër e kam shkruajtur, parlamenti francez me ligjin e vitit 2004 ndalon në shkollat publike laike nxënësit me shaminë islamike, me kipën ebraike dhe me kryqe të mëdha, kristianë. Simbol konsiderohet në të gjithë botën perëndimore. Pas kësaj kuptohet sa qesharak e bën veten kush kërkon të tregojë të kundërtën. Nëse do ta heqësh nga koka, hiqe, nëse do të përmjerësh mbi të, shurro, gjithçka është qëndrim personal, qoftë ose jo simbol. Mund ta bësh gjestin në të dy rastet.
Problemi nuk është këtu.
Kushdo që i lexon shkrimet e mija, si të parin, ku me pak rradhë jepet në mënyrë kuptimplotë se është gabim të bëhet analogji midis të zbuluarit të fytyrës me të zbuluarit e bythës. Vetëm një mendje jo normale përdor një analogji të tillë. Turpi nuk ka vend i trajtuar në atë mënyrë, sikundër edhe liria e njeriut nuk gjen shprehje në të respektuarit e rregullave, por në thyerjen e tyre, që do të thotë se unë mund edhe ta zbuloj bythën në mes të qytetit dhe e realizoj atë formë lirie, pasojë e një trasgresioni, por kjo nuk është turp. Dhe në shkrimin e dytë e shtjellova idenë duke thënë se turpi është një ndjenjë e brendëshme shqetësuese, turbullirë e fortë e lidhur me identitetin e njeriut, e lidha me psikologjinë dhe filozofinë sepse të dyja përputhen dhe se të dyja mbrrijnë secila në rrugën e vet në të njëjtën majë. Ndërsa, çfarë thotë islami për turpin është një dogmë si gjithë të tjerat, tepër artificiale për tu përtypur e në të njëjtën kohë ky artificialitet e bën edhe një kafshitë që s’kapërdihet. Femra detyrohet ta hajë, i mbetet në grykë dhe e vuan për gjithë jetën.
U dhanë dhe u argumentuan fakte të tjera që zbulonin një qendrim poshtërues të islamit ndaj femrës, duke u përmendur edhe një nobeliste.
U dhanë konceptet e Mut’a Sighe si forma prostitucioni mjaft të përhapura në vendet islamiste.
U tregua se ç’eshtë martesa islame duke iu referuar ligjeve të islamit.
Të gjitha këto u quajtën fyerje ndaj shamisë, mosrespektim i të drejtave të njeriut, etj, broçkulla.
Sot në botën islamike, përdorimi i drogës është një plagë e vërtetë shoqërore, psh, vetëm në Iran ka 5 milion përdorues të rregullt të drogës.
Pas këtij rishikimi të shkurtër bëhet pyetja: Përse u kërkua qimja në vezë? Është fare e thjeshtë. Për gjarprinjtë dhe nëpërkat islame që drejtojnë këtë forum, të dhënat që solla unë në shkrim janë një shkatërrim i plotë i imazheve që ata janë përpjekur më kohë të krijojnë për islamin si një fe të pastër, pa asnjë gjemb në këmbë, kur në fakt është vetëm një Fe...rrë, e natyrisht gjembat janë fryti i saj. Të gjitha këto fakte e godasin këtë fè sepse në vendet islamike ajo është TEOKRACI dhe ekzistenca e plagëve e lidh direkt, e fajëson direkt besimin si të paaftë dhe si një sajim njerëzor që vuan të metat njerëzore. Pra, hedh posht pastërtinë e mëtuar të kuranit e të islamit, të trumbetuar me aq bujë. Kjo gjë ja u prishi qetësinë folesë së gjaprinjve të cilët në ujdi të plotë përdorën Mandin si mish për top. Përse Mandin? Si mbrrihet te ky përfundim? Fakti që u desh ndërhyrja e torrollozit për të sqaruar...Jooooo, Mandi nuk e ka me mua... - ua çorri maskën, është një harakiri sepse zbulon autorët e vërtetë. Përse Mandin? Sepse mendojnë që Mandi flet me autoritetin e padronit të forumit dhe mua mund të më trembë. Jo, Mandi, askush nuk më tremb, për të vetmen arsye se duhet të jenë në lartësinë e nivelit tim, në të gjitha drejtimet. Gjë që nuk ndodh. Ky pohim duket si një mungesë modestie, por i përgjigjet realitetit dhe nuk më bëhet vonë sa pranohet. Ata që e ideuan sulmin duke thënë krijojmë zhurmë dhe shpifim apo hedhim baltë mbi mendimin e Atmanit, i bënë llogaritë gabim. Përse Mandin? Dhe përse Mandi është kaq i manipulueshëm? Sepse ai ka një veti që sot, për fat të keq shpërdorohet nga njerzit, veçanërisht kur këta janë të poshtër, ose spiunë të paguar të Turqisë, apo që marrin fonde nga burimet e errëta islamike për të bërë propagandë, kjo veti e Mandit është sinqeriteti dhe naiviteti. Vlera sigurisht, vlera që s’kanë vlerë nën hije ferre.
Pyetja e fundit:
Si shpjegohet që shkrimi i një farë protozoari si Albanskij i mbushur me fyerje deri edhe në sharje nëne, kaloi pa u vënë re, ndërkohë që shpifet padrejtësisht kundër shkrimit tim?
Ndaj ta përsërit hapur dhe kjo duhet të të bëjë të mendohesh mirë: shkuli këto rrënjë që i shtrëngojnë fytin forumit.