Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) muslimane

Al-Punk

Still here
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ataman, do doja shume qe diskutimet te mos i drejtoje ne plan personal, por ne varesi te nje forumi!

Teori konspiracioni ka sa te duash, forumi ka pasur administratore shume kristiane, te cilet per muaj me rradhe kane moderuar pikerisht kete teme teologjike.

Persa i perket atij besimit (indian) fetar qe nxit njerezit te rrijne teresisht te zhveshur, nuk shoh asgje te keqe nese duan ta praktikojne kudo.

Ne si popull shpeshhere vuajme dhe nga puritanizmi i tepruar ndonjehere nga fanatizmi (perkufizo fanatizem) i tepruar dhe shpeshhere nga konformismi i tepruar.

Cdo kush ka te drejte te vishet si te doje, te sillet si te doje persa kohe nuk me dhunon lirine time.
Cdo paragjykim tjeter eshte rracizem dhe ne te kundert te mendimit qe mund te kemi per mendimin, eshte inteligjence shume e kufizuar!
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Gyso, prisja te me pergjigjeshe pak me gjate ose pak me thelle, pasi kur te kerkova largpamesi ta kerkova se eshte nje debat qe dune do ta vazhdoj, kesaj rradhe me disa fakte.

Komunineti myslyman ne Shqiperi duke e trajtuar shamine si nje cope lecke pa randesi kerkon te ndryshoje kushtetuten shqiptare...duket e cuditshme dhe mendja e njeriut mund te veje pak me larg, ashtu sic vajti mendja ime tek rregulla te tjera te fese myslymane (sic ishte vrasja me gure) qe nuk i perkasin shoqerise sone (te cilen gabon kur me citon, se une nuk e quaj ateiste - e quaj laike). Pra, kerkohet te nderrohet Kushtetuta jone dhe piekrisht ai artikulli 18, qe Mandi e solli pak me siper. Po te lexosh Kushtetuten tone, neni per te drejtat e njeriut eshte i njejte me ate artikullin 18 pak me siper, qe pershkruan te drejtat universale te njeriut, pra nuk kuptoj se perse duam te ndryshojme dicka qe here e pranojme dhe here e denojme.
Ti thua se mbajtja e shamise eshte urdher nga Zoti dhe cdo myslyman i mire duhet te ndjeke rregullat e Zotit...vazhdon...
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ti thua se mbajtja e shamise eshte urdher nga Zoti dhe cdo myslyman i mire duhet te ndjeke rregullat e Zotit...vazhdon... Me njohurite e mija dhe informacionin qe mblodha ti GABON. Qellimisht apo jo eshte problemi yt, por meqe kerkon nje debat intelktual te kerkoj te rrish ne parametra intelektuale. Mund te me citosh ne Kuran ku Allahu flet per mbajtjen e shamise? A eshte e shkruar gjekundi qe mbajtja e shamise eshte udher nga Zoti? JO! Dhe kjo perben problem. Sipas gojedhenave, te transmetuara brez pas brezi profeti juaj i ka thene femres qe eshte mire te mbulohet (keto e 13 shekuj te kaluar) dhe kjo fjale e tij eshte transmetuar nga imame, hoxhallare etj). Pra, mesa kuptoj une eshte fjale e thene nga profeti juaj dhe jo nga ZOTI dhe nuk eshte e shkruar ne asnje liber te shenjte tuaj. A mund t eekte shtremberim te fjaleve te profetit ose interpretim te gabuar te fjaleve arabisht, qe mesa kuptoj une qenka fjale me shume kuptime? Pra, per nej rregull te pashkruar, te pathene ne librin tuaj te shenjte, ju kerkoni te nderroni kushtetuten shqiptare...vazhdon..
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ti me citon mua duke thene se shoqeria jone eshte ateiste. Besoj se gabimisht me ke cituar jo drejt. Nuk e di pse. Une pretendoj se shoqeria jone eshte laike dhe karakterin e saj ligjor e shpjegon kushtetuta jone. Pra ne nje shoqeri laike respektohen te drejtat e cdo besimi, por besimi nuk ndikon dhe nuk ndryshon karakterin e nje shoqerie me rregullat e tij. Pavarsisht se me pafajesi ju e quani shamine nje cope rrecke (per mosmbajtjen e se ciles ne Iran dhe Arabine Saudite ben burg) prezenca e saj ne nje institucion laik ben te qarte se behet fjale per zbatimin e nje rregulli fetar. Pavarsisht se me modernizem pothuaj te gjithe pranojne qe te dilet lakuriq nese feja e kerkon dhe kjo nuk eshte problem, ralisht nuk besoj se jemi njerez aq te rrjedhr sa te kthejme rruget e Tiranes nga rruge me njerez te veshur , ne rruge me njerez lakuriq, meqe feja e kerkon. Pra, Gys problemi nuk eshte nje cope rrecke, por tek perzieja e fese me shoqerine. Dhe mos harro, nese une respektoj dhe dua nje shoqeri laike sic e pershkruan Deklarata Universale e te Drejtave te Njeriut dhe Kushtetuta e Shqiperise, kerkoj dhe te repektohem. Mund ta mbash shamine ne shtepi, ne rruge ku do te duash, pasi nese nje polic do te dalonte nje femer ne rruge meqe mban shamine ne koke, atehere kemi te bejme me shkelje te te drejtave te njeriut. Por ne shkolla e institucione jane disa rregulla qe nuk kane te bejne me fene: JANE RREGULLA QE KANE TE BEJNE ME SHTETIN, qe ne rastin tone eshte laik...vazhdon...
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ti thua qe te mos bejme krahasime me vendet arabe dhe me duket shume e drejte. Ata i perkasin tjeter kulture, shoqerie etj, por nga ana e besimit jane njesoj me shumicen e popullesise shqiptare, ndaj ne kete kendveshtrim nuk bejme krahasim, por thejsht ilustrim te fese dhe sesa larg mund te shkoje ajo me disa regulla te pashrkuara. Ne Arabne Saudite dhe Iran femrat mund te bejne burg per mosmbajtjen e shamise dhe kjo nuk behet ne emer te shtetit ligjor, por te fese. A duhet te pyese veten nje shqiptar kur vendos te pranoje shamine qe neser ne emer te fese ai/ajo do te jene te detyruar me ligj qe sot nje komunitet fetar po perpiqet ta ndryshoje, te vishen dhe ndjekin zakonet e nje feje te caktuar? Nese sot tolerohet ndryshimi i kushtetutes per nje cope rrecke, qe ne te vertete nuk eshte fare problem, cdo do te ndodhe neser, pas disa vitesh, kr shamia do te kthehet me ligj ne obligim? Me jep disa argumente perse shoqeria laike shqiptare nuk do te shkoje aq larg?
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

KURAN KAPITULLI 4 VERSETI 34

"...nese kini frike se ju rebelohet gruaja
keshillojeni perpara pastaj braktiseni (lenje te vetem)
dhe pataj RRAHENI..." (Kuran, kapitulli 4, verseti 34"

Te ripyeta per kete pjese te kuranit, por me the se Albanski e ka shpjeguar shume mire...Keni ne nje menyre pak te veshtire per tu kuptuar, ndaj pyes, si do ia shpjegosh nje fshatari, qe nuk di gjuhe te huaja, qe ka pak kontakte me nejrez te ditur, se ne Kuranin e shkrur ne shqip qe ai e mban poshte jastekut, fjala RRAH e permendur pak me siper nuk dote thote rrah- dhune fizike ndaj femres? Nese darada ne arabisht paska shume kuptime, kush eshte kuptimi i saj i perdorur ne kete varg? Perse ajo nuk perkthehet me kuptimin e duhur, nese fjala RRAH nuk eshte kuptimi i saj i drejte?

Mbaj mend se para disa vitesh babai vrau nje vajze, pasi ajo kishte ikur pa lejen e tij ne diskoteke. Shoqeria reagoi. Mes atyre qe reaguan ishte dhe nje perfaqsues i komunitetit myslyman, i cili tha se babai ka bere gabim: ai duhet ta kishte gjykuar te bijen sipas rregullave te fese qe i perket dhe pas ta vrisnin me gure..... SHQIPERI - SHEK XXI. Mbase nuk habitesh sa habitem une, por a mund te me thuash se si e lexon ky njeri fjalen RRAH apo VRAS ME GURE ne Kuran?

Gysi, keto gjera do te doja te me sqaroje qe neser kur te diskutohet ndryshimi i kushtetutes te vendit tim, te jem i qarte e mos te kem dyshime mbi qellimet e pastra e aspak te mshefta te nje komuniteti te caktuar fetar ne Shqiperi.
 

ali

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: TheWanderer</div><div class="ubbcode-body">Gysi, duke patur parasysh historikun e debateve tona, e di qe me largpamesi do te me kuptosh pyetjet dhe problemet qe ngre:

1. Nese shamia eshte nje cope lecke pse eshte kaq e rendesishme te mbash nje cope lecke ne koke?
2. Perse urdhri fetar qe i drejtohet nje grupi te caktuar njerzish duhet zbatuar ne nje shoqeri e cila eshte homogjene dhe zhvillimi i se ciles ka treguar se jemi duke lene gjithmone prapa zakonet fetare, shoqerore, te cilat nuk i pershtaten shekullit ne te cilin jetojme? Perse une si i krishtere apo i pa fe, duhet te pranoj ne shkolle laike, ne te njejten klase nje person qe zbaton nje urdher fetar te cilin une nuk e pranoj? Kam dhe une te drejten te refuzoj ...apo jo? Do e maresh ti parasysh refuzimin tim?
3. Nese pranojme te gjithe urdhrat fetare te nje feje, ne rastin konkret te fese myslymane, a do te duhet te pranojme dhe shariatin, ku nje femer mund te vritet me gure? Ku eshte ndryshimi mes urdhrit fetar per te mbajtur shamine ne koke dhe atij per te vrare me gure nje femer, pasi te dy jane urdhra te shenjte?
4. Persa i perket ofendimeve, iu drejtova dhe Sares, por ti duhet ta dish shume mire si administrator i ketij forumi (te lutem te me pergjigjesh) perse shumica e temave mbi krishterimin jane hapur nga myslymane qe perpiqen te denigrojne Biblen dhe besimin e krishtere dhe kur vjen puna te debatohet mbi problem te fese myslymane, sic eshte ky i shamise, perseri ofendimet i nisin ata qe mbeshtesin kete fe. Lexo kete teme dhe ne menyre te vecante postimet e Albanskit dhe pastaj shprehu.
5. Perse ne Kuran, ne gjuhen shqipe, fjala darada eshte e perkthyer RRAH dhe specifikohet qe nje femer duhet rrahur? Pyeta dhe Albanskin per kete gje, por mu pergjigj me ofendime.
6. Perse nuk mund te kete nje rruge pajtuese, asnjenjase per problemet qe ngre feja myslymane, duke bere tolerime dhe duke respektuar te drejtat e te gjithe shoqerise? Ndoshta jam gabim, por te detyrosh nje pjese te shoqerise qe eshte ateiste apo qe i perket feve te tjera te pranoje zbatimin e disa rregullave fetare qe bien ndesh me karkaterin e shoqerise apo te fese te ciles ata i perkasin, nuk me duket e drejte.
</div></div>

Po te jap sadopak pergjigje per çka ke pyetur me siper.
Persa i perket te pares. Thash ne shkrimin tim te meparshem qe njeriu eshte i lire te zgjedhe nje rruge, e perderisa ti e ke zgjedhur nje te tille ti do ti permbahesh te gjitha dispozitave te saj. Persa i perket shamise ajo eshte nje urdherese fetare te ciles i permbahet nje femer muslimane. dhe po te them vetem nje shembull, po te marrim dy pjata me mjalte ku njera prej tyre eshte e zbuluar dhe tjetra e mbuluar a mund te me thuash se shkojne mizat?
Persa i perket te dytes ti mendon se shoqeria e sotme eshte me e zhvilluar se shoqerite e meparshme!!?? ky eshte nje gabim fatal. Tjetra ku eshte liria ne kete mes!!?? Nje shkolle laike nuk ndalon nje person nga studimi, apo u kthyem ne komunizem porse me nje ftyre te re duke ndaluar çdo person i cili ishte me njolle nese eshte e sakte te quhet? ti nuk aspak te drejte te gjykosh te tjeret per perzgjedhjet e tyre dhe as ti ndalosh ata nga shkolla e te tjera, kjo nuk eshte aspak e drejte. Une nuk e marr parasysh refuzimin tend aspak sepse ti bindjen tende nuk mund tia obligosh te tjereve.
E treta. Sheriati jane dispozitat fetare, ai pranohet i gjithi dhe ai eshte stabel ne bazat e tij. ne sheriat nuk vritet vetem femra porse edhe mashkulli. ai i cili shkel rregullat denohet. pastaj perse eshte nje rregull kaq i rrepte ne sheriat islam??? nje gje e tille nuk ka qene vetem se per te ruajtur familjen gje e cila ka humbur ne shoqerin perendimore, dhe sigurisht do tu duket nje gje e tille shume ekstreme.
Sa per punen e rrahjes dhe fjala ne arabisht eshte "Darebe" po eshte e thene ne kur'an dhe do te thote "rrihi ato" mirepo duhet te dime nje rregull te cilin ti nuk e di sigurisht.
Dispozitat fetare ne fene muslimane merren nga kur'ani dhe tradita profetike. Ne kur'an rregullat jane me shume te ngjashem me kodet ose me nenet nese eshte i sakte pershkrimi im gje e cila shpjegohet nepermjet tradites profetike. Sepse profeti Muhammed te cilit i ka zbritur kur'ani i ka shpjeguar ate "kur'anin" nepermjet veprime dhe jetes qe ka ndertuar ai. Ka thene Aishja zoti qofte e kenaqur me te se I derguari i Allahut ka qene nje kur'an qe ecte mbi toke.
Tani le te shohim se si e ka komentuar ai kete fjale te Allahut.
Kur ai ishte ne minutat e fundit te jetes se tij ka thene: "U keshilloj te silleni mire me grate sepse zoti ua ka lene juve amanet" dhe ka thene "Mos ta ndaje nje besimtar besimtaren, nqs nuk i pelqen diçka prej saj, atij do ti pelqeje diçka tjeter". Kur njeres prej grave i pati vdiq burri ai i tha asaj qe kur te mbaroje zija dhe don te martohesh keshillohu me mua. Ajo i vajti dhe i tha: me ka propozuar filani dhe filani per dy persona. Profeti i thote: I pari nuk ka pasuri dhe tjetri nuk e ndan shkopin nga dora, porse martohu me filanin per nje person te trete. dmth e keshilloi se njeri prej tyre i rreh grate prandaj mos u marto me te. sherbetori i tij thote per te derguarin e Allahut Muhammedin qe ai nuk ka ngritur dore mbi asnje dhe mua nuk me ka thene per ndonje pune te cilen une e pata bere perse e ke bere dhe as per ndonje pune qe duhet ta beja perse nuk e ke bere. Profeti Muhammed thone grate e tij nuk ka injoruar ose nuk ka dhene mospelqimin e tij per asnjelloj ushqimi, nqs i pelqente e hante e neso jo e lente.
E shume e shume raste te tjera te cilat vertetojne se ai nuk e ka perdorur rrahjen dhe as nuk ka urdheruar per te. Ajo fjale nuk kur'an don te tregoje thjesht se burri eshte i pakenaqur nga nje sjellje e femres dhe tregon thjesht zemerimin e tij e jo qe te shkoje e ti hyje ne hu siç i hyn gamorit. Me dajak merr vesh kafsha dhe jo njeriu. Pastaj dua te them nje gje, Une kam studiuar per teologji dhe i di shume mire rregullat fetare dhe sidomos ato qe kane lidhje me familjen, askush nga dijetaret muslimane nuk ka thene ne komentimin e versetit kur'anor qe duhet marre nje hu e te rrihet femra.
Se fundi, feja nuk eshte si e duan njerezit porse ashtu sikurse e don krijuesi, po te ishte sikurse e duan njerezit ajo nuk do te kishte ekzistuar ashtu sikurse nuk ka pasur jete te gjate asgje e cila eshte lene ne dore te njerezve.
Respekte Abdo
 

ali

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Pastaj veprimet individe nuk i mvishen islamit. ne islam ka rregulla, nuk i lejohet askujt ti shkele ato. ai i cili e zbaton denimin eshte shteti dhe jo individi.
 

ali

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: TheWanderer</div><div class="ubbcode-body"> Mund te me citosh ne Kuran ku Allahu flet per mbajtjen e shamise? A eshte e shkruar gjekundi qe mbajtja e shamise eshte udher nga Zoti? JO! </div></div>

Po eshte e shkruar porse kerkon prej teje te lexosh. Verseti kur'anor per te eshte ne Suren Ahzab me numer 59 kur thote Allahu i madheruar: "O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave te besimtareve le te vëjne shamite (mbuloje) e veta mbi trupin e tyre."
 

Gysi

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

TheWanderer, po perpiqem te ti shpjegoj gjerat ashtu sic i mendoj une duke u perpjekur te jem konciz, pasi mendoj se behemi te bezdisshme nese zgjatemi shume.

Se pari, une nuk kam shprehur ndonjehere qe te ndryshojme kushtetuten dhe nuk mendoj se kam ndonje njohuri te mjaftueshme juridike per tu marre me keto pune. Une mendoj qe kushtetuta, kjo qe eshte nuk ndalon aspak mbulesen neper institucione publike. Perkundrazi, fryma e kushtetutes eshte te garantoje lirite fetare edhe ne institucionet publike. Porblemi qe une shtroj, ka te beje lidhur me te drejten. Pavaresisht nga kushtetuta, une mendoj se nje vajze e mbuluar ka te drejte te shkoje ne shkolle, pa qene e detyruar dhe e imponuar te heqe dore nga parimet e fese se saj.

Persa i perket faktit nese eshte urdheruar apo jo mbulesa ne Kuran, ky eshte nje debat, i cili nuk ia vlen te shtrohet ketu. Kjo nuk ka pike rendesie, lidhur me te drejten. Shteti shqiptar nuk eshte autoritet teologjik qe te kerkoje argumenta nga Kurani, per te vendosur nese eshte apo jo urdher prej Zotit shamia. Problemi eshte shume i thjeshte. Une besoj se shamia eshte nje detyre fetare. E kam mire apo gabim, kjo nuk ka rendesi. Besimi eshte i imi dhe nuk ka kush qe mund te me imponohet mua, duke me thene qe Kurani nuk e ka keshtu. Une mendoj se e ka keshtu dhe pike. Nuk ka lidhje ky muhabet. Nga ana tjeter, institucionet fetare zyrtare ne kete vend, Komuniteti Musliman, teologet, etj. shprehen se shamia eshte pjese e fese sone (qofte apo jo detyrim per ty, kjo nuk ka rendesi), dhe KMSH-ja ka reaguar me deklarata duke kerkuar qe institucionet shteterore te respektojne zgjedhjen e tjetrit. Nuk ka kuptim qe shteti tani te rri dhe te ndermarre studime teologjike per te vertetuar saktesine e vendimit te KMSH-se.

Persa i perket krahasimeve me vendet arabe, per mua jane te teperta, pasi vendet arabe nuk perfaqesojne Islamin, dhe nga ana tjeter, precedentet e vendeve arabe nuk kane perse te jene destinacion shoqeror, per te treguar qe te gjitha vendet qe behen muslimane do te behen sic jane sot vendet arabe. Edhe shkencerisht ky krahasim nuk shkon. Sepse, nese deshiron te mbetesh objektiv, atehere merr ne reference shoqerit muslimane ne kohet e kulmimit te botes muslimane. Perse Islami nuk u be pengese ne ate kohe kur ishte me i zbatuar se kurre? Madje perkundrazi, u be shkak i zhvillimit te atyre shoqerive. Ne kete kuptim, nese deshiron te marresh ne shqyrtim shkaqet e fenomeneve te caktuara neper shoqeri te caktuara, do te te duhet te besh nje vezhgim te holle dhe te thelluar, gje qe nuk mund ta bejme tani, per me teper kur do te na duhej te dilnim krejtesisht nga tema. Pastaj, per te qene me realiste, duhet te dish se, ne pergjithesi, politikat me armiqesore ndaj Islamit sot luhen ne vendet muslimane. Ligjet per moslejimin e shamive neper shkolla i ndesh vetem ne vende me shumice muslimane, perfshire edhe disa vende arabe, si dhe ne France.
Ndersa lidhur me masat parandaluese qe ti propozon, duke marre per reference vende arabe, me duket krejtesisht jashte konseguences tone logjike. Kur flasim per nje te drejte, flasim per nje te drejte. Nuk ka perse te nisemi nga frikera hipotetike per te penguar nje te drejte te dikujt per tu shkolluar. Po te ishte keshtu, edhe une mund te thoja se duke penguar besimin ne shkolle ka rrezik te na vije nje diktature ateisto-komuniste. Por keshtu nuk mund te nxjerrim ndonje rezultat me vlere.

Persa i perket pjeses Kuranore qe flet per rrahjen, sic thua ti, nuk e kuptoj tani cfare pergjegjesie kerkon ti nga une. Cfare ti bej une qe perkthyesi i Kuranit e ka perkthyer ashtu ate fjale? Pastaj, edhe sikur te mos ishte perkthyer ashtu, ti mendon se ai qe e ka var shkopin ne mur, nga fshatrat e Shqiperise, do ta thyente shkopin? Ore, nuk ka pergjegjesi feja per marrezite e injoranteve. Problemi me shumicen e kesaj kategorie nuk eshte tek fakti qe e lexon ne Kuran ashtu dhe e zbaton, sic e lexon. Problemi me keta eshte se nuk lexojne fare.

Ndersa rastin qe ti permende lidhur me vrasjen e vajzes nga babai, ky eshte vertete nje rast i dhimbshem i cili vlen te trajtohet nga pikepamja psiko-sociale. Do ti hyja me shume kenaqesi nje analize te ketij rasti, por nuk eshte ketu vendi. Ndersa fjala e imamit aty nuk eshte krejtesisht ashtu. Une e kam ndjekur ate rast. Se pari, fjala e nje imami ne qef te vet nuk mund te quhet, perfaqesim te nje komuniteti dhe se dyti Imami u shpreh se babai ka gabuar, pasi fetarisht vajza duhej rrahur dhe jo vrare. Nejse. Sigurisht qe mendimi i imamit, edhe ne kete rast eshte i gabuar dhe krejt pa vend, per nje mori arsyesh. Por gjithsesi, mendoj se nuk mund ti vesh faj imamit, pse nuk ka formimin e duhur sociologjik e kulturor per te kuptuar dhe shpjeguar fenomenet e tranzicionit shoqeror ne kete vend. Nese do ti hyme ketij debati, une i njoh shume here me mire problemet e muslimaneve. Duhet te kuptosh se ne Shqiperi feja eshte ende ne fillimet e veta. Natyrisht qe do te kete edhe probleme. Muslimanet ne Shqiperi jane ende cuna te rinj, kuadrot jane ende te papergatitur. Ai 50 vjecar i tmerrshem do te vazhdoje ti lere pasojat e veta, ashtu si kudo ne kete vend. Nga ana tjeter, jetojme ne nje epoke ku, shpesh eshte e veshtire te kerkosh qartesi. Modernizmi, globalizimi, urbanizimi, problemet ekonomike, sociale, kulturore etj., bota ndeshet sot kudo me probleme. Ne kete menyre, une mendoj se kemi te bejme me nje tranzicion global, i cili ndeshet kudo, duke perfshire natyrisht edhe boten islame, e jo me Shqiperine dhe per me teper, nje imam te thjeshte qe vjen nga zona te thella te vendit.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body"> Pra, Gys problemi nuk eshte nje cope rrecke, por tek perzieja e fese me shoqerine. Dhe mos harro, nese une respektoj dhe dua nje shoqeri laike sic e pershkruan Deklarata Universale e te Drejtave te Njeriut dhe Kushtetuta e Shqiperise, kerkoj dhe te repektohem. Mund ta mbash shamine ne shtepi, ne rruge ku do te duash, pasi nese nje polic do te dalonte nje femer ne rruge meqe mban shamine ne koke, atehere kemi te bejme me shkelje te te drejtave te njeriut.</div></div>

Po kush po te pengon te respektohesh mor. Ajo qe po kerkojme ne, eshte te na respektoni edhe ne. Jeni ju qe nuk po na lini te shkollohemi. Nuk e kuptoj se si ti ndihesh i parespektuar per faktin qe une vishem sipas parimeve te fese sime, duke mbuluar ato pjese te trupit qe mendoj se nuk duhen zbuluar! Ku eshte mosrespektimi ketu?
Persa i perket mbajtjes se shamise ne rruge, ketu nuk je duke me lejuar asgje. Problemi eshte qe, duke me penguar ne Shkolle, dhe ne pune ti me ke penguar qe une te mbaj shami kudo. Sepse une kam parimin qe nuk mund te dal ne mjedise publike pa shami. Ne kete menyre, per sa kohe ti me kushtezon qe te heq shamine per te shkuar ne shkolle, kjo do te thote qe ti me ke penguar te drejten time per te mbajtur shamine.
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ju falemnderit qe te dyve per pergjigjet. DO te ndalem dhe une shume shkurt ne pikat me te bukura:

Per muslumanin:
1. Midis nje pajte te mbuluar dhe nje pjate te zbuluar me mjalte, do te zgjidhja pjaten e mbuluar.
2. Falemnderit per kohen qe i kushtove pyetjeve te mia. Nuk mund te gjykoj asnje prej pergjigjeve te tua.

Per Gysin:
1. Une nuk te akuzova ty per ndryshim kushtetute /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif Eshte zevendeskryetari i komunitetit myslyman qe kerkon nje gje te tille. As une nuk jam aq i pergatitur juridikisht, ndaj pyeja, se mos dije ndonje gje me teper;
2. Nuk te vura pergjegjesi mbi te rrahuren e femres apo per perkthimin qe i eshte bere ne Kuran. Kerkova me shume shpjegim, te cilin me shume durim ma dha musulmani (me pelqeu fakti qe nuk u vritkan vetem grate me gure, por edhe burrat);
3. Me duket se gabohem, por sec ke dicka me komuzmin ti qe s'te le rehat /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif Cdo postim te kundert mes pikapmjeve qe ti ndan ia referon mbetjeve komuniste apo ku di une...
4. As une nuk isha dakord me ate imamin qe donte te vriste em gure nje vajze qe iku pa leje ne diskoteke...


Nuk po zgjatem, se sic e the dhe ti, behemi te merzitshem dhe askush nuk na lexon me.

Shendet!

P.S Shpresoj qe nese nuk na pergjigjet njeri, te pakten te jene sa me shume ata qe do lexojne kete teme!
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Gys, nuk eshte shkelje e te drejtave te njeriut apo mungese respekti nese te kerkohet te respektosh rregullat e shtetit. Apo jam gabim? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
 

AMANI

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Je gabim. hahaha /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif

Ne fakt, muslimanet e kane per DETYRE te respektojne rregullat e shtetit ku jetojne. Por kjo s'na ndalon neve, si gjithe qytetaret e tjere, te marrim pjese [duke votuar, protestuar, etj] ne formimin e shtetit, duke e levduar e kritikuar ate, me qellim si gjithmone qe te permisojme gjendjen e vendit ku jetojme.
 

ali

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: TheWanderer</div><div class="ubbcode-body">Ju falemnderit qe te dyve per pergjigjet. DO te ndalem dhe une shume shkurt ne pikat me te bukura:

Per muslumanin:
1. Midis nje pajte te mbuluar dhe nje pjate te zbuluar me mjalte, do te zgjidhja pjaten e mbuluar.
2. Falemnderit per kohen qe i kushtove pyetjeve te mia. Nuk mund te gjykoj asnje prej pergjigjeve te tua.
</div></div>

Perse do te zgjidhje pjaten e mbuluar?

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif Qe te mos vazhdoj me kete diksutim qe me duket qe duhet ta bente stergjyshi im ne shek. XIX, Si ore nuk vrisni vetem grate me gure ju? Vritkeni dhe burrat?! Hallall! Protesoni si thote Amani, se ben vaki dhe e zbatoni sheriatin gjeresisht. Madje personin e pare qe do vrisni me gure, ekzekutojeni tek Skenderbeu, per inat te atij qe luftoi turqit.

Musulman, jo cdo shembull nga jeta mund te jete ilustrues per problemet qe diskutohen. Ti thua nje pjate e zbuluar mjalti peshtyhet nga te gjitha mizat. Krahasimi yt (shume i dobet) me nje femer qe nuk mbulohet eshte ofendues dhe duke pare si diskuton nuk e zgjata, por e them dhe nje here eshte ofenduese qe nje femer qe nuk eshte e besimit tend dhe qe nuk mbulohet te krahasohet me dicka qe peshtyhet nga mizat. Une femrat i respektoj njesoj dhe nuk mendoj se carcafi ne koke apo minifundi i ben me te mira apo me te keqija. Mund te te jap dhe une nje krahasim ofendues per femren myslymane, por sic e shikon ketu eshte ndryshimi mes teje dhe meje, respekti ndaj femres.

Aman shteti nuk rregullohet me dogma fetare. Historia e sotme tregon mire cdo te thote nje shtet i perzjere me fene. Lexo ketu:
http://www.albforumi.com/ubb/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/993871#Post993871
 

ali

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

E thash qysh ne fillim qe familja dhe dhenia rendesi asaj ka humbur prej kohesh ne boten perendimore dhe sigurisht te tilla ligje kaq te rrepta u duken shume ekstavagande.
Shembulli eshte ne vendin e duher dhe ti e din mire kete, jemi duke e pare shoqerine shqiptare dhe te huaj, nuk ka nevoje te zgjatemi. Edhe une respektoj çdo femer me moral sepse morali i tregon veçorite e saj porse ajo ngjan sikurse thuhet "vajti cjapi tek kasapi"
Persa i perket artikullit eshte shume gabim te sillet amerika per shembull sepse amerika 99 % te shkencetareve te saj i ka te huaj.
Do te doja te te sqaroja diçka qe ti mund ta kesh harruar, eshte nga ligjet e natyres qe nje gje nuk do te vazhdoje perhere te qendroje konstant. Atehere kur Bagdadi numeronte me dhjetra spitale (afersisht nga vitet 750) europa nuk njihnin as banjon. Kur jan futur ushtria mongole ne Bagdad ajo ka hedhur ne lumin eufrat nje biblioteke gjigande me libra saqe dhe lumi ka ngelur blu per shume dite me rradhe.
Te thash qe nuk ka jetuar asnje mbreteri, asnje perandori.
Dhe nje gje po te sqaroj se nuk ka lidhje aspak midis prapambetjes dhe islamit, kije kujdes kete pike, prandaj te them une qe studioje njehere islamin pastaj flit.
Sa per kryezitet, kryetari i çeshtjeve nukleare ne kombet e bashkuara eshte egjipjan.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Mandi, kur tu drejtova, mendova se ndoshta ishe keqkuptuar, duke e konsideruar si timen atë frazë ku Gysi, kllouni tragjik i AF-së, fshin makaronat që i varen nga hundët me shaminë e hequr nga koka. Mendova se ndodh një keqkuptim i tillë dhe prisja që ti të merrje guximin e të kërkoje ndjesë. Më pas, kur Kllouni tragjik, bëri ndërhyrjen e tij, gjithçka u kthjellua.
“Jo, tha, Mandi t’i drejton ty ato fjalë”
Nuk qe keqkuptim. Më keq, ishte palaçollëk, i kurdisur në prapavijat e forumit. Dhe nuk do shumë mend të kuptohet.
Pyesim:
- Nëse, sipas Gysit, shamia nuk përbën simbol, atëhere, përse më drejtohen mua ato fjalë nga ty Mandi?
- Nëse nuk është simbol, përse u shqetësuat nga shkrimi im?
- Nëse nuk është simbol, përse unë nuk paskam të drejtë të fshi qurret? Çdo të bësh nëse një ditë takohemi dhe unë nxjerr shaminë nga xhepi, pastroj hundët dhe të them: tani adhuroje përpara shaminë time! Ti do të më shikosh i çmeritur e do të mendosh; paska luajtur nga fiqiri Atmani. Jo nuk kam luajtur, ose është simbol dhe duhet ta respektosh, (fjalë pa vend. Unë e pranoj ekzistencën por nuk kam respekt) kjo do të thotë...e di atë qurrashin që ishte dënuar të mos i fshinte qurret? Me pak fjalë ishte qurrash i pafat, jo si Gysi që ka një shami. Atij nuk i lejohej t’i pastronte dhe kur ato iu varën sa nuk mbaheshin më, ndërsa dëgjonte çfarë thanë rojet për një pyetje që u bëri, tha: - Ti gënjen! - dhe kaloi gishtin tregues të djathtë nën hundë duke iu drejtuar rojes së anës së majtë, - edhe ti gënjen, - kaloi treguesin e majtë nën hundë duke iu drejtuar rojes që rrinte nga e djathta. Kështu i fshiu qurret me gisht. Ose nuk është i tillë, simbol.
- Nëse nuk është simbol, ç’lidhje ka një shami çfardo, me të drejtat e njeriut?
Është simbol dhe nuk mund të fshihen qurret, të paktën nga një njeri që respekton besimin e tij të lidhur me atë simbol.
Është simbol sepse të tillë e quan gjithë bota islamike dhe gjithë pjesa tjetër e botës. Madje sikundër e kam shkruajtur, parlamenti francez me ligjin e vitit 2004 ndalon në shkollat publike laike nxënësit me shaminë islamike, me kipën ebraike dhe me kryqe të mëdha, kristianë. Simbol konsiderohet në të gjithë botën perëndimore. Pas kësaj kuptohet sa qesharak e bën veten kush kërkon të tregojë të kundërtën. Nëse do ta heqësh nga koka, hiqe, nëse do të përmjerësh mbi të, shurro, gjithçka është qëndrim personal, qoftë ose jo simbol. Mund ta bësh gjestin në të dy rastet.
Problemi nuk është këtu.
Kushdo që i lexon shkrimet e mija, si të parin, ku me pak rradhë jepet në mënyrë kuptimplotë se është gabim të bëhet analogji midis të zbuluarit të fytyrës me të zbuluarit e bythës. Vetëm një mendje jo normale përdor një analogji të tillë. Turpi nuk ka vend i trajtuar në atë mënyrë, sikundër edhe liria e njeriut nuk gjen shprehje në të respektuarit e rregullave, por në thyerjen e tyre, që do të thotë se unë mund edhe ta zbuloj bythën në mes të qytetit dhe e realizoj atë formë lirie, pasojë e një trasgresioni, por kjo nuk është turp. Dhe në shkrimin e dytë e shtjellova idenë duke thënë se turpi është një ndjenjë e brendëshme shqetësuese, turbullirë e fortë e lidhur me identitetin e njeriut, e lidha me psikologjinë dhe filozofinë sepse të dyja përputhen dhe se të dyja mbrrijnë secila në rrugën e vet në të njëjtën majë. Ndërsa, çfarë thotë islami për turpin është një dogmë si gjithë të tjerat, tepër artificiale për tu përtypur e në të njëjtën kohë ky artificialitet e bën edhe një kafshitë që s’kapërdihet. Femra detyrohet ta hajë, i mbetet në grykë dhe e vuan për gjithë jetën.
U dhanë dhe u argumentuan fakte të tjera që zbulonin një qendrim poshtërues të islamit ndaj femrës, duke u përmendur edhe një nobeliste.
U dhanë konceptet e Mut’a Sighe si forma prostitucioni mjaft të përhapura në vendet islamiste.
U tregua se ç’eshtë martesa islame duke iu referuar ligjeve të islamit.
Të gjitha këto u quajtën fyerje ndaj shamisë, mosrespektim i të drejtave të njeriut, etj, broçkulla.
Sot në botën islamike, përdorimi i drogës është një plagë e vërtetë shoqërore, psh, vetëm në Iran ka 5 milion përdorues të rregullt të drogës.
Pas këtij rishikimi të shkurtër bëhet pyetja: Përse u kërkua qimja në vezë? Është fare e thjeshtë. Për gjarprinjtë dhe nëpërkat islame që drejtojnë këtë forum, të dhënat që solla unë në shkrim janë një shkatërrim i plotë i imazheve që ata janë përpjekur më kohë të krijojnë për islamin si një fe të pastër, pa asnjë gjemb në këmbë, kur në fakt është vetëm një Fe...rrë, e natyrisht gjembat janë fryti i saj. Të gjitha këto fakte e godasin këtë fè sepse në vendet islamike ajo është TEOKRACI dhe ekzistenca e plagëve e lidh direkt, e fajëson direkt besimin si të paaftë dhe si një sajim njerëzor që vuan të metat njerëzore. Pra, hedh posht pastërtinë e mëtuar të kuranit e të islamit, të trumbetuar me aq bujë. Kjo gjë ja u prishi qetësinë folesë së gjaprinjve të cilët në ujdi të plotë përdorën Mandin si mish për top. Përse Mandin? Si mbrrihet te ky përfundim? Fakti që u desh ndërhyrja e torrollozit për të sqaruar...Jooooo, Mandi nuk e ka me mua... - ua çorri maskën, është një harakiri sepse zbulon autorët e vërtetë. Përse Mandin? Sepse mendojnë që Mandi flet me autoritetin e padronit të forumit dhe mua mund të më trembë. Jo, Mandi, askush nuk më tremb, për të vetmen arsye se duhet të jenë në lartësinë e nivelit tim, në të gjitha drejtimet. Gjë që nuk ndodh. Ky pohim duket si një mungesë modestie, por i përgjigjet realitetit dhe nuk më bëhet vonë sa pranohet. Ata që e ideuan sulmin duke thënë krijojmë zhurmë dhe shpifim apo hedhim baltë mbi mendimin e Atmanit, i bënë llogaritë gabim. Përse Mandin? Dhe përse Mandi është kaq i manipulueshëm? Sepse ai ka një veti që sot, për fat të keq shpërdorohet nga njerzit, veçanërisht kur këta janë të poshtër, ose spiunë të paguar të Turqisë, apo që marrin fonde nga burimet e errëta islamike për të bërë propagandë, kjo veti e Mandit është sinqeriteti dhe naiviteti. Vlera sigurisht, vlera që s’kanë vlerë nën hije ferre.
Pyetja e fundit:
Si shpjegohet që shkrimi i një farë protozoari si Albanskij i mbushur me fyerje deri edhe në sharje nëne, kaloi pa u vënë re, ndërkohë që shpifet padrejtësisht kundër shkrimit tim?
Ndaj ta përsërit hapur dhe kjo duhet të të bëjë të mendohesh mirë: shkuli këto rrënjë që i shtrëngojnë fytin forumit.
 

AMANI

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

atman, mjaft te lutem me keto postime gjithe vrer se ja prishe fare lezetin temes dhe forumit. Nese ka ndonje teme poshte te forumit, per thashetheme dhe teorish konspiracionesh, te sygjeroj ti cosh atje [a thu se bohet fjale per drejtimin e nje shteti e jo te nje far cope forumi]. Lexuesit qe hyjne ketu nuk ju behet vone se kush eshte Mandi e kush eshte Gysi, duan thjesht te lexojne per temen. Meqe ra fjala, ka hik koha e flete-rrufeve. Cfare kishe per te thene per temen e the, gjysmen e postimit vetem per qyret fole, qe ma ka shpif akoma edhe mas nje dite e gjysem...
 

dedegjonluli

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ne shekullin XXI te bisedojme per keso gjerash!!!!
Femra dhe mashkulli mbulohen me intelektin dhe jo me rroba e zhele.
Mund te jete edhe me ferexhe dhe te beje 100 pune te keqija.
Morali nuk eshte ketu ore jahu. Kjo eshte nje metode qe te shkelet femra. Arabet gjithe moralin e lidhin per nje femre qe as ne xhami nuk i lejohet te lutet pran burrit te vet.E di qe fundamentalistet fetare jane ne parakalim, por edhe kjo si çdo mode tjeter skadon pas nje kohe.Biznes quhet kjo pune.
 
Top