Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) muslimane

Gysi

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondrapedali</div><div class="ubbcode-body">
Plotësisht dakort me këtë Gysi. Problemi qëndron në shfaqjen e simboleve fetare në institucione publike dhe kjo është në kundërshtim me ligjin. Në fakt, e drejta për tu shkolluar dhe ndalimi i shaqjes së simboleve fetare në publik krijojnë ngatërrim por kjo ndodh vetëm në paraqitje. Kjo pasi askush nuk e pengon një vajze besimtare myslymane të ndjekë një shkollë publike, por shkolla publike ka një rregullore e cila i shërben mirëfunksionimit të saj. Nëse vajza (apo cilido tjetër) preferon mos të shkojë në shkollë publike pa shami, kjo është zgjedhje e saj.

Në shkolla publike ndalohet dhe mbajtja e kryqit në qafë kur ky është i dukshëm. Dhe kjo bëhet me qëllimin që të mos lëndojë apo provokojë besimtarët e feve të tjera. </div></div>

Me cilin ligj eshte ne kundershtim vajtja ne shkolle me shami?
Ajo qe ti permend lidhur me ndalesen e shfaqjes se simboleve fetare ne shkolle, sipas meje nuk eshte ashtu. Fjala "shfaqje", qe ti perdor per simbolet fetare duket se e ngaterron punen. Sipas meje, ndalesa e simboleve ka te beje me institucionet arsimore e jo me individet qe arsimohen ne to. Pra ndalesa i perket vendosjes se simboleve prej vete institucioneve, por nuk besoj se ka ndonje ligj qe te ndaloje kedo qe te mbaje kryq ne qafe, edhe nese ky behet i dukshem.
Nga ana tjeter, edhe sikur te jete keshtu, shamia nuk hyn tek simbolet. Shamia eshte thjeshte veshje. Muslimanet mbajne shami thjeshte per tu mbuluar, dhe jo per te simbolizuar ndonje gje. Qellimi eshte thjeshte per te mbuluar floket. Pra shamia eshte mjet funksional dhe nuk ka qellim propagandistik apo ndonje efekt deshmie simbolike. E kam shpjeguar edhe here te tjera ne kete forum. Ndryshimi midis simbolit dhe nje objekti funksional qendron tek pesha e paprekshmerise se tij. P.sh., une me shami mund te shfryj edhe hundet, pasi ta kem zhveshur nga koka, ndersa me flamurin, p.sh. nuk e bej nje gje te tille. Dhe kjo, pikerisht sepse, flamuri bart nje peshe simbolike, gje qe shamia, ne vetvete nuk e mbart. Shami eshte thjesht nje cope, thjesht nje veshje.

Per sa i perket rregullores, eshte elemtare te pranohet se rregullorja nuk mund te dale mbi ligje te tjera me themelore te shtetit si p.sh. te drejtat e njeriut, kushtetuta, apo kodi civil.
Tani, pa i hyre nje debati te fushes juridike, une di qe edhe organizmat nderkombetare, edhe avokati i popullit, edhe shoqatat e te drejtave te njeriut e kane konsideruar ndalimin e vajzave me shami si shkelje e te drejtave te njeriut. Ne kete menyre, rregullorja e shkolles nuk ka fuqine juridike te dale mbi hapesiren e garantuar me ligj, dhe te shkele te drejtat e mija si qytetar. Po te jete keshtu, i bie qe nese nje rregullore ndalon zezaket, apo, bie fjala, metalaret qe mbajne floke te gjata, kjo nuk do te thote se rregullorja eshte korrekte me ligjin dhe me te drejtat e njeriut. Kjo rregullore eshte normalisht e padrejte dhe e paligjshme.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Çfarë thashë me ato pak rradhë që e shtrënguan Albanskin të shtërzojë një “filozofi fyerjesh”, gjë për të cilën islamistët s’kanë të krahasuar? (përsosmëria kaq e dëshiruar si mënyrë që i identifikon me Allahun edhe pse diçka e përsosur është një finale e tejkaluar që i përket një përjetësie të vdekur). Harrojnë që allahu nga pikpamja logjike është një klasë bosh dhe është tepër vështirë që boshllëkun ta përsosësh?
Shembujt i gjykova të mjaftueshëm për të dhënë një ide të dy koncepteve krejt të ndryshme, atij tradicional, i përbërë nga zakonet dhe trashëgimia në përgjithësi e rregullave e normave që kanë ndërtuar një moral të caktuar, i përfaqësuar nga fiset afro-amazonike e aborigjene dhe atij fetar, në rastin tonë i përfaqësuar nga mbulesa islamike. Kemi dy identitete, të parat formojnë njeriun dhe kombin, i dyti ai fetar, ndërhyn në identitetin kombëtar, por nuk është njësoj, madje as edhe që shkrihet me të sepse synon ta kllapojë, sikundër ka ndodhur në vendet teokratike, ato islamiste.
Pra, lakuriqësia e fiseve afro-amazonike, apo zakone aborigjenësh, përsa të çuditëshme të na duken, nuk janë kurvëri. Ndoshta parë nga këndi islamist, përkufizohen të tilla. Lakuriqësia e tyre janë përbërja që ka ndërtuar një identitet dhe një moral shumë më të shëndoshë se ai islamist. Islamistëve mund edhe t’u ngrihet duke parë femrat e ndonjë tribuje me gjinjtë jashtë dhe mendja e tyre mjegullohet e çoroditet nga epshi dhe dëshira për të dhunuar, por meshkujt e atyre tribuve e jetojnë pa asnjë stres seksual këtë gjendje. Për ta është normale, unë do ta quaja lakuriqësi kulturale, sepse kështu ka qenë gjithmonë dhe në memorien e trashëguar zakonore të tyre nuk flitet për ndonjë periudhë të dikurëshme ku një mënyrë tjetër, një moral tjetër, nostalgjia e të cilit të grryejë shpirtin, të jetë zëvendësuar me dhunë nga morali i sotëm, si një rënie në mëkat, që e ka shndëruar në të njëjtën kohë imoralitetitin në moralitet.
Ta spostosh lakuriqësinë e tyre në Europë, është e vetmja mënyrë për të spekulluar, por zakonisht spekullime të tilla nuk përjashtojnë, madje janë tregues i çoroditjes së spostuesit, sikundër i ndodh. Krijon situatën që i afron imagjinata e tij e sëmurë (Molieri do të shkruante komedinë “I sëmuri për mend” duke pasur parasysh njerëz të tillë) personazhet i sposton në një shtëpi europiane ku nëna, babai, djali, motra, gjyshja vërtiten lakuriq dhe i kërcejnë njëri tjetrit sa herë që u shkrepet. Orgjia është një fjalë që lenton fyerjet (bërët me nënën) dhe fyerjet si një mënyrë për të masturbuar.
Mendimi se kafsha është lakuriq, i përsëritur kaq herë, duket se e përkëdhel mjaft sedrën e autorit, më kujton gënjeshtarin që kur i kthehet mbrapsh gënjeshtra e tij, thotë: beh, qënka e vërtetë. Vetëm kafsha është lakuriq, ndërsa njeriu nuk bën gjë tjetër veç mbulon lakuriqësinë e tij me lakuriqësinë e kafshëve. Qyrk, këpucë, rripa...vartura, etj. E habitëshme apo jo, kjo lloj lakuriqësie që mbulon lakuriqësinë. Mgjse, Unë nuk e di sa kafsha e ndjen veten lakuriq, por për këtë duhet pyetur Albanskij si përfaqësues i tyre, një lloj personazhi që tek “Epi i Gilgameshit” quhej Enkidu, edukimi i të cilit iu besua prostitutës Shamkat.
Duke folur për lirinë, mendohet se është gjetur leva e Arkimedit me thënien: pse nuk i heq brekët në mes të qytetit? (përderisa nuk i heq, nuk je e lirë!!!) Ka vetëm përgjigjen që dhashë, sepse logjikisht flasim për mbulimin e kokës dhe se fytyra e njeriut nuk formon analogji me të ndenjurat. Por, e thënë si më sipër, do të thotë të krijosh këtë analogji në mënyrë eklektike për të përligjur gjendjen tënde.

* * *

Fituesja e çmimit nobel për paqen, avokatja iraniane, Shirin Ebadi ka thënë: “Islami dhe kurani nuk përputhen me të drejtat njerëzore të femrës”.
Përse?
Mbulesa...ngatërrohet ose i anashkalohet qëllimisht ndryshimit që ka një shami, një shall, një mbulesë çfardo me veshjen qe kërkon kurani për femrat. Nuk është aspak e njëjta gjë, madje nuk ka vend as për krahasim me veshjen e murgeshave, shaminë që mbajnë ato. Murgeshat janë një urdhër fetar, pra si i tillë, urdhëri ose seksti ku bëjnë pjesë dikton një mënyrë të dukuri të përveçme, e nevojëshme për të treguar përkatësinë, pa e shndëruar në detyrim këtë gjë për gjithë besimtaret katolike. Është e njëjta gjë, psh nëse një femër del nga shkolla e policisë, ajo e ka të detyruar të mbajë uniformën gjatë kohës së shërbimit dhe pikërisht kjo “gjatë kohës së...” provon detyrimin. Por, pas kësaj është e lirë të vishet si gjithë femrat e tjera. Uniforma tregon përkatësi të detyruar për një lloj të veçantë të ushtruari.
Ndryshon krejt puna nëse veshjen e murgeshave ua bën të detyruar të gjitha femrave. Kjo është pika e ndarjes me kuranin i cili uniformizon shoqërinë, zhduk lirinë e femrës, e prangon duke e sajuar turpin aty ku nuk ka asnjë gjasë të ekzistojë - te fytyra e zbuluar e femrës.
Argumentohet duke thënë se femra s’ka përse të zbulohet para të tjerëve, ajo duhet të zbulohet në shtëpi, para burrit të saj. Mendimi se mbulimi i fytyrës është një zgjedhje, ose naiviteti me të cilin maskohet detyrimi duke thënë se mua ma lejon feja, është një mënyrë për të tuteluar sedrën e plagosur rëndë që e bën shpirtin e çdo femre të ulurijë, sikundër Sara. Sipas studimeve psikologjike zemërimi është i lidhur me turpin. Asaj i vjen turp për gjendjen në të cilën ndodhet, por e shfryn zemërimin mbi të tjerë, që nuk janë shkaktarë. “Turpi puro, nuk është ndjenja e të qenit ky apo ai objekt i kritikueshëm, por, në përgjithësi të jesh një objekt, dmth të njihesh në atë qenie të degjeneruar, e varur dhe e ngurtësuar që unë jam për të tjerët. Turpi është ndjenja e rënies origjinale, jo ngaqë kam bërë këtë apo atë gabim, por thjesht ngaqë kam “rënë” në botë midis gjërave, e që kam nevojë për ndërhyrjen e të tjerëve për të qenë çfarë jam. Turpi, në veçanti frika se mos befasohesh në gjendje lakuriqësie, nuk janë veç përcaktime simbolike të turpit origjinal. Të vishesh do të thotë të mbulosh objektivitetin tënd, të kumtosh të drejtën për të vëzhguar pa qenë i vëzhguar, dmth të jesh puro subjekt. Ja përse edhe simboli biblik i rënies, pas mëkatit origjinal dhe fakti që Adami dhe Eva “kuptojnë se janë lakuriq. Kundërveprimi i turpit qëndron tek të trajtuarit si objekt atë që zbuloi objektivitetin tim”. (Qenia dhe Asgjëja, kap. Të qenët për të tjerë, fq336
Duhet mëshiruar. Për të provuar sa e lirë je, bëj një provë, hiqe mbulesën. Quhet krim dhe ndëshkohet rëndë. Është fare e thjeshtë për të kuptuar që kemi të bëjmë me një shtrëngim. Kështuqë nuk ta lejon, ta detyron.
Duke e mbuluar femrën dhe duke i lënë të lirë vetëm dy vrima, (sytë), goditet pikërisht ajo që e përligj atë, të mbuluarit si një akt që ruan të pastër moralin. Dhe pikërisht është morali që goditet sepse femra kështu, është e fshehur dhe mund të soditë kë t’i dojë qejfi. Mund të shkojë me burrin përkrah dhe sytë e saj të fshehur pas mbulesës, të kullosin mbi meshkujt andej këtej. Ja pra se si kemi efektin e kundërt e çfarë duam të mbrrijmë. Pra, dashur pa dashur ne e bëjmë femrën hipokrite, e detyrojmë të jetë e tillë, madje edhe ta kthejë në lodër tallëse hipokrizinë, ndaj burrit të saj, natyrisht. Burri paguan plagosjen që i bën femrës duke e mbuluar.

* * *

Nikah – martesa islamike, nuk ekziston si istitucion më vete në ligjet kuranike, por në kapitullin Bay’, kapitulli i shitjeve.
Në asnjë rast femra nuk ka të drejtë të zgjedhë. Për të vendosin meshkujt e familjes. Natyrisht këtu nuk përfillen ndjenjat e saj. Femra islamike nuk mund të dashurojë.
Mut’a – martesa me kontratë e parashikuar nga kurani dhe e bekuar nga allahu. Hyn në kategorinë IJARA – kapitull që përfshin dhëniet me qira. Dmth kemi të bëjmë me një formë të rafinuar prostitucioni, kaq të përhapur në Irak dhe Iran, Afganistan etj. Sipas ligjit kuranik, zgjat nga disa minuta deri në 99 vjet. Por, siç thashë është vetëm një formë prostuitucioni sepse nga këto lloj lidhje nuk rrjedh asnjë detyrim. Burra të martuar shkojnë me këto femra për dëfrim, ndërsa femrat e dëshirojnë sepse s’kanë mënyrë tjetër për të përballuar jetën, ndaj epiteti i tyre është edhe “martesa kënaqësie”. Kur them se është një formë prostitucioni, kjo për faktin se nuk ka detyrime të asnjëpalëshme. Femra jep me qera trupin e saj. Mund të mbetet shtatzënë e të lindë, por fëmija nuk njihet dhe ligji nuk detyron. Në Iran njihet edhe si Sighe’. Formë prostitucioni e anasjelltë.
Një nga gjendjet më të rënda për femrën është të qenët ANIS (beqare) shpesh përfundojnë në vetvrasje ngaqë shikohen me përbuzje edhe nga vetë familjarët.

* * *
Shame kulturë.
Midis turpit dhe fajit, idelogët e islamizmit janë përpjekur mjaft që të krijojnë lidhje të pakëputëshme, madje edhe duke i pleksur me njëri tjetrin, ose më keq, duke i konsideruar njëri tjetri. Mbrritur në pikën që e konsideron të zbuluarit e fytyrës turp, atëhere duhet të pranosh edhe ndëshkimin për “turpin e bërë”!!! Meqënëse, turpi lidhet me identitetin, (me atë përfytyrim që ke për vete, i lidhur me të meta të tilla të cilat ndoshta vetëm ti ia njeh vetes), dyfishohet ndiesia e fajit, kështu goditja dërmon thelbin e njeriut, identitetin, pas të cilës qenia para teje është si një sajim i Xhepetos.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Kondre, ke te drejte. Ligji francez i vitit 2004 nuk lejon simbole fetare neper shkollat laike. Perfshi ketu jo vetem kryqin ne mur, por edhe ate te varur ne qafe nese ky eshte i permasave te tilla qe bie ne sy te te tjereve duke zbuluar perkatesine fetare. Si edhe femrat e besimit mysliman qe nuk lejohen ne shkolle te veshura me shamite qe simbolizojne perkatesine fetare islame. Madje nje nga nenet e shtrin ndikimin e ligjit edhe ne aktivitetet e shkolles jashte territorit te shkolles, eksursione, udhetime njohese etj.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

P.sh., une me shami mund te shfryj edhe hundet, pasi ta kem zhveshur nga koka, ndersa me flamurin, p.sh. nuk e bej nje gje te tille.

Oh, ç'te justifikuar.
Provo t'i thuash nje femre islamike qe hiqe shamine nga koka dhe pastaj bej hapin e dyte qe fshi qurret me te?
E para, nuk e heq sepse nuk e lejon kush ia ka detyruar, e mban sepse e detyron feja dhe kjo do te thote se eshte simbol i fese qe detyron, keshtuqe kjo bie posht ne menyre te logjikeshme.
Dhe shfryrja e qurreve me ate shami eshte sigurisht nje sakrilegj, nje proteste, nje shprehje perbuzjeje, revolte ndaj fese dhe ndeshkohet me vdekje me gure.
Istitucioni laik e humbet kete veti nese brenda tij gelojne simbolet fetare.
 

Al-Punk

Still here
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Article 18.
Everyone has the right to freedom of thought, conscience and religion ; this right includes freedom to change his religion or belief, and freedom, either alone or in community with others and in public or private, to manifest his religion or belief in teaching, practice, worship and observance.

Universal Declaration of Human Rights

Diskutimet nuk do te kene fund, por ne thelb te qenies Humane duhet te qendroje rrespektimi i cdo qenieje tjeter humane.

Qe nje shkolle te jete laike do te thote qe te mos propogandoje leksione teologjike apo bazuar mbi libra teologjike!

Persa kohe ajo shamia nuk me prish pune, nuk kam pse luftoj asnjeri e te sjell 1000 e nje ofeza dhe shembuj te kote.
Ataman, me vjen keq qe diskutimi degezohet ne nje vrazhde te tille.
Thelbesore eshte rrespekti i lirise se tjetrit dhe jam i sigurt qe ti je nder ata qe do luftoje i pari per kete liri.

Ne deklaraten e mesiperme thuhet qe cdo njeri ka te drejte te ushtroje besimin e tij fetar dhe ta manifestoje ate.
Cdo ofendim qe thoni kunder shamise, eshte parimisht ne kundershtim me ate deklarate.

(Nga ana tjeter argumentimet jane te mirepritura ne kete forum, eshte ne dore te anetareve te vendosin cfare duhet te perkrahin, dhe eshte normale qe te marrim nje krah te caktuar!).

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gysi</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondrapedali</div><div class="ubbcode-body">
Plotësisht dakort me këtë Gysi. Problemi qëndron në shfaqjen e simboleve fetare në institucione publike dhe kjo është në kundërshtim me ligjin. Në fakt, e drejta për tu shkolluar dhe ndalimi i shaqjes së simboleve fetare në publik krijojnë ngatërrim por kjo ndodh vetëm në paraqitje. Kjo pasi askush nuk e pengon një vajze besimtare myslymane të ndjekë një shkollë publike, por shkolla publike ka një rregullore e cila i shërben mirëfunksionimit të saj. Nëse vajza (apo cilido tjetër) preferon mos të shkojë në shkollë publike pa shami, kjo është zgjedhje e saj.

Në shkolla publike ndalohet dhe mbajtja e kryqit në qafë kur ky është i dukshëm. Dhe kjo bëhet me qëllimin që të mos lëndojë apo provokojë besimtarët e feve të tjera. </div></div>

Me cilin ligj eshte ne kundershtim vajtja ne shkolle me shami?
Ajo qe ti permend lidhur me ndalesen e shfaqjes se simboleve fetare ne shkolle, sipas meje nuk eshte ashtu. Fjala "shfaqje", qe ti perdor per simbolet fetare duket se e ngaterron punen. Sipas meje, ndalesa e simboleve ka te beje me institucionet arsimore e jo me individet qe arsimohen ne to. Pra ndalesa i perket vendosjes se simboleve prej vete institucioneve, por nuk besoj se ka ndonje ligj qe te ndaloje kedo qe te mbaje kryq ne qafe, edhe nese ky behet i dukshem.
Nga ana tjeter, edhe sikur te jete keshtu, shamia nuk hyn tek simbolet. Shamia eshte thjeshte veshje. Muslimanet mbajne shami thjeshte per tu mbuluar, dhe jo per te simbolizuar ndonje gje. Qellimi eshte thjeshte per te mbuluar floket. Pra shamia eshte mjet funksional dhe nuk ka qellim propagandistik apo ndonje efekt deshmie simbolike. E kam shpjeguar edhe here te tjera ne kete forum. Ndryshimi midis simbolit dhe nje objekti funksional qendron tek pesha e paprekshmerise se tij. P.sh., une me shami mund te shfryj edhe hundet, pasi ta kem zhveshur nga koka, ndersa me flamurin, p.sh. nuk e bej nje gje te tille. Dhe kjo, pikerisht sepse, flamuri bart nje peshe simbolike, gje qe shamia, ne vetvete nuk e mbart. Shami eshte thjesht nje cope, thjesht nje veshje.

Per sa i perket rregullores, eshte elemtare te pranohet se rregullorja nuk mund te dale mbi ligje te tjera me themelore te shtetit si p.sh. te drejtat e njeriut, kushtetuta, apo kodi civil.
Tani, pa i hyre nje debati te fushes juridike, une di qe edhe organizmat nderkombetare, edhe avokati i popullit, edhe shoqatat e te drejtave te njeriut e kane konsideruar ndalimin e vajzave me shami si shkelje e te drejtave te njeriut. Ne kete menyre, rregullorja e shkolles nuk ka fuqine juridike te dale mbi hapesiren e garantuar me ligj, dhe te shkele te drejtat e mija si qytetar. Po te jete keshtu, i bie qe nese nje rregullore ndalon zezaket, apo, bie fjala, metalaret qe mbajne floke te gjata, kjo nuk do te thote se rregullorja eshte korrekte me ligjin dhe me te drejtat e njeriut. Kjo rregullore eshte normalisht e padrejte dhe e paligjshme. </div></div>


Mandi, kete fraze e gjen tek shkrimi i Gysit dhe nuk jam une autor. Ndaj i dashur lexoje kete shkrim e pastaj hajde me trego mua respektin dhe fyerjen ndaj shamise.
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

P.sh., une me shami mund te shfryj edhe hundet, pasi ta kem zhveshur nga koka, ndersa me flamurin...

lexoje kete fraze ne fund te paragrafit te dyte te shkrimit te Gysit, ndaj te lutem leri akuzat qe nuk me perkasin. Ne shkrimin tim nuk ka asnje fyerje per shamine, nese Gysi shfryn qurret, nuk jam une pergjegjes apo jo?
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Ne Indi ekziton nje besim (non-Vedic pre-Aryan religion) ku njerzit mund te rrine lakuriq, pasi keshtu e kerkon besimi i tyre. Madje, ne nje qytet, Banaras, nuk i ben pershtypje njeriu nese del lakuriq. Rruget jane te mbushura me njerez qe rrine lakuriq dhe s'e prishin terezine.

Ne perputhje me artikullin 18 te Human Rights, ky besim mund te zhvillohet ne Shqiperi dhe per koicindence, nje mashkull i ketij besimi mund te ulet ne te njejten banke me nje femer me shami. Liri e siguruar me ligj, apo jo?
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

skycladmonks13.jpg
 

studenti100

Forumium praecox
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Une them t'i lem perderisa nuk i bien njeri ne qafe... Ti si thua?

Po lexoja diku se keta ishin ne Indi dhe asnjeri nuk i ka ngacmuar se disa lypesa i kishin bere mutilime organet dhe vete myslimanet i kishin lene te qete dhe kur sundonin ne Indi sic ishin lakuriq edhe pse i kishin neveri. Keta jane lypesa sic ke edhe ti nickname 'sannyasins' dhe 'shenjterues'. te pakten keshtu lexohej...

Nuk gjej arsye te biesh mbi koke njerezve qe bejne ndryshe kur nuk te vjen ndonje gje e keqe prej tyre. Une kam hallin se do i zeje pleviti ne dimer kur te vijne ne Shqiperi.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Po qe se myslymanët e të krishterët nuk kanë problem nga aplikimi i një feje të tillë (nga kodi i veshjes së kësaj feje) atëherë unë jam i pari që loboj për mbajtjen e shamisë kudo.
 

ali

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Pershendetje.
Jam nje djale musliman, lindur dhe rritur ne Tirone dhe kam shume kohe qe jam rregjistruar ne Albforum, them se qysh nga viti 2001 besoj. Jo shume kam marre pjese neper debate, porse e ndjek shpesh albforumin.
Nje gje me ka bere shume pershtypje, menyra e te debatuarit, kam pare qe çdo kush i cili flet per diçka qe ka lidhje me Islamin flet me nje menyre shume ironike dhe nuk ka njohuri fare. ndoshta e njejta gje mund te jete bere edhe nga ndonje musliman. Kushdo qe te jete nje gje e tille eshte menyre e gabuar ne debat.
Debati e ka nje qellim, ose te arrijme ne gje te perbashket e cila te jete me e drejta dhe e cila duhet ndjekur. porse nje gje tille vjen duke debatuar me njohuri te shendosha, e jo me ate qe kam ndegjuar ose i ndikuar edhe nga urrejtja, pse jo, shumica e ketyre qe kan shkruajtur nuk kane gje tjeter vetem se jane urrejtes te islamit, gje qe shikohet nepermjet shkrimeve te tyre.
Fjala ime tani i drejtohet drejt perdrejt atyre qe ndjekin ose anojne ne nje besim fetar. sepse nje person ateist ne fillim duhet te debatojme me te ne ekzistencen e Zotit e perreth besimit pastaj ne hollesira.
persa i perket hixhabit ose mbuleses "Islame" e them ne thojza islame sepse nuk eshte vetem islami i cili ka urdheruar femren qe te mbulohet. perpara islamit gjendet nje gje e tille. Nuk besoj se ka dikush i cili e mohon nje gje te tille, Edhe nenen e Isait (Jezusit) Merjemen (Marien) neper filma ta nxjerrin te mbuluar, po keshtu ke dhe murgeshat te cilat njihen si fetare apo jo? Pra nje gje e tille ka qene e njohur. Tani duhet debatuar pse nje gje e tille eshte ne islam ?
Ne qoftese besojme the bejme thirrje ne liri, liri besimi, liri fjale, liri veprimi, kjo eshte nje pjese e lirise se individit. Islami eshte nje besim, nje rruge te cilin e zgjedh nje person. Ai i cili e ndjek kete rruge mundohet ti permbahet ketyre dispozitave te cilat gjendet ne kete besim. Ti qe e ndjeke kete rruge ose çdo gje tjeter e ke ndjekur dhe ti e din se me çfare ke te besh. çdo krijese njerezore ka tru, mendje me te cilen gjykon dhe do te jete pergjegjes perpara atij i cili e krijuar per nje gje te tille.
Neper bote i shikon arabet, pakistanezet etj me veshjet e tyre tradicionale, nqs nje person ne shqiperi do te veshe nje veshje te tille direkt do te akuzohet se eshte taliban, alkaidas etj etj sikurse ka ndodhur me nje person te cilin une e njo personalisht dhe e kane nxjerre edhe ne gazete. Ku eshte liria ketu!!??
Me te vertete nje mentalitet i habitshem.
 

philly_fier

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Musliman,
Keto debatet ketu nuk jane qe njerezit te shkembejne idete e veta, jane qe kush te duket me I zgjuari dhe kush te ofendoje tjetrin me shume. Kjo behet nga te dyja palet, edhe besimtaret dhe ateistet. Kjo ndodh ne forumet shqipetare. Une jam ne nje forum tjeter, JREF qe merret ne pergjithsi me keto ceshtje, besimi dhe ateismi dhe te tjera. Por ai forum ka rregulla dhe te gjithe I ndjekin ato rregulla. Dua te them qe anjehere nuk ka liri te pakuijshme, nqs je pjese e nje shoqerie, duhet te ndjekesh rregullat e saj.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: atman</div><div class="ubbcode-body">P.sh., une me shami mund te shfryj edhe hundet, pasi ta kem zhveshur nga koka, ndersa me flamurin, p.sh. nuk e bej nje gje te tille.

Oh, ç'te justifikuar.
Provo t'i thuash nje femre islamike qe hiqe shamine nga koka dhe pastaj bej hapin e dyte qe fshi qurret me te?
E para, nuk e heq sepse nuk e lejon kush ia ka detyruar, e mban sepse e detyron feja dhe kjo do te thote se eshte simbol i fese qe detyron, keshtuqe kjo bie posht ne menyre te logjikeshme.
Dhe shfryrja e qurreve me ate shami eshte sigurisht nje sakrilegj, nje proteste, nje shprehje perbuzjeje, revolte ndaj fese dhe ndeshkohet me vdekje me gure.
Istitucioni laik e humbet kete veti nese brenda tij gelojne simbolet fetare. </div></div>

Nuk po te justifikoj asgje atman, thjesht po perdor mjete ilustrative per te bere te kuptojne njerez si puna jote qe shamia ne vetvete nuk perben kurrfare simboli. Provat teknike qe sugjeron ti jane krejtesisht pa lidhje. Fatkeqesisht une nuk jam femer dhe nuk mbaj shami, qe te ta demonstroja dicka te tille, por ajo qe po them eshte mese e qarte. Shamia, ne vetvete nuk eshte gje tjeter vetem se nje cope lecke, dhe jashte kokes, jashte funskionit per te mbuluar floket, ajo mund te shfrytezohet per cdo lloj funksioni tjeter njerezor. Me flamurin, ai njeri qe ka afeksion ndaj tij, nuk mund te beje te njejten gje. Ketu ndryshon nje cope pelhure qe eshte simbol, nga nje tjeter qe nuk eshte e tille.
Eshte e vertete qe nje vajze muslimane e mban shamine sepse e konsidero detyre fetare, por mbulimi eshte nje veprim funksional dhe kjo nuk do te thote se mbulesa, perben ndonje lloj simbolike. Shamia eshte thjesht mjet funksional, per te mbuluar floket. Detyrimi fetar eshte per te mbuluar floket dhe shamia eshte thjesht mjeti. Shamia nuk mbahet per te simbolizuar ndonje gje, por per te zbatuar urdherin fetar.
Kjo eshte logjika qe solla une, gjithcka tjeter eshte e tepert, ashtu sic jane te teperta edhe shperthimet e delireve te tua lidhur me sakrilegjet protestuese revoltuese ndaj fese te cilen cuditerisht e kemi zgjedhur vete me vullnet te plote dhe nuk na detyron askush ta mbajme me zor.
Institucioni laik, ne kete rast, nuk humbet kurrfare vlere, nga shfaqja e njerezve me perkatesi fetare te ndryshme. Perkundrazi, laicizmi eshte garanti qe keta njerez te perkatesive te ndryshme fetare te mund te bashkejetojne me njeri-tjetrin ne nje dimension asnjanesie qe garanton ky laicizem.
I cenuar nga fenomene te tilla ndjehet vetem institucioni ateist, i modelit punist (per te cilin ti ruan ende nostalgji romantike), i cili perjashton cdo lloj besimi si dhe perkatesie fetare nga hapesira e vet. Por, normalisht, shyqyr Zotit modele te tilla i perkasin te kaluares, dhe, megjithese ketij vendi i duhet ende shume pune per te vjelle gjithe indoktrinimin 50 vjecar, keto modele nuk duket se kane gjasa te rikthehen me ne kete vend, te pakten ne dimensionet e frikshme ne te cilat kane qene.

Ps. Persa i perket fyerjes, nuk besoj se Mandi nderhyeri per te mos fyer nje cope lecke. Ne kete kuptim, fyerjet perpiqu ti shikosh pertej pelhures me te cilen grate muslimane kane vendosur te mbulohen.
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Gysi, duke patur parasysh historikun e debateve tona, e di qe me largpamesi do te me kuptosh pyetjet dhe problemet qe ngre:

1. Nese shamia eshte nje cope lecke pse eshte kaq e rendesishme te mbash nje cope lecke ne koke?
2. Perse urdhri fetar qe i drejtohet nje grupi te caktuar njerzish duhet zbatuar ne nje shoqeri e cila eshte homogjene dhe zhvillimi i se ciles ka treguar se jemi duke lene gjithmone prapa zakonet fetare, shoqerore, te cilat nuk i pershtaten shekullit ne te cilin jetojme? Perse une si i krishtere apo i pa fe, duhet te pranoj ne shkolle laike, ne te njejten klase nje person qe zbaton nje urdher fetar te cilin une nuk e pranoj? Kam dhe une te drejten te refuzoj ...apo jo? Do e maresh ti parasysh refuzimin tim?
3. Nese pranojme te gjithe urdhrat fetare te nje feje, ne rastin konkret te fese myslymane, a do te duhet te pranojme dhe shariatin, ku nje femer mund te vritet me gure? Ku eshte ndryshimi mes urdhrit fetar per te mbajtur shamine ne koke dhe atij per te vrare me gure nje femer, pasi te dy jane urdhra te shenjte?
4. Persa i perket ofendimeve, iu drejtova dhe Sares, por ti duhet ta dish shume mire si administrator i ketij forumi (te lutem te me pergjigjesh) perse shumica e temave mbi krishterimin jane hapur nga myslymane qe perpiqen te denigrojne Biblen dhe besimin e krishtere dhe kur vjen puna te debatohet mbi problem te fese myslymane, sic eshte ky i shamise, perseri ofendimet i nisin ata qe mbeshtesin kete fe. Lexo kete teme dhe ne menyre te vecante postimet e Albanskit dhe pastaj shprehu.
5. Perse ne Kuran, ne gjuhen shqipe, fjala darada eshte e perkthyer RRAH dhe specifikohet qe nje femer duhet rrahur? Pyeta dhe Albanskin per kete gje, por mu pergjigj me ofendime.
6. Perse nuk mund te kete nje rruge pajtuese, asnjenjase per problemet qe ngre feja myslymane, duke bere tolerime dhe duke respektuar te drejtat e te gjithe shoqerise? Ndoshta jam gabim, por te detyrosh nje pjese te shoqerise qe eshte ateiste apo qe i perket feve te tjera te pranoje zbatimin e disa rregullave fetare qe bien ndesh me karkaterin e shoqerise apo te fese te ciles ata i perkasin, nuk me duket e drejte.
 

TheWanderer

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

P.S Sikur ky urdhri fetar indian te arrije ne Shqiperi, do ishe dakord qe te pranoje ne shkolle, bashke me familjaret e tu disa adepte te ketij besimi? Eshte e drejte njerezore te zbatosh urdhrat e fese te ciles i perket apo jo?
 

atman

Forumium maestatis
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Mandi, mendoja se mos ti kishe pake seder, dmth te jesh njeri i pavarur ne mendimet e tua, por jam gabuar, ne gjithe keto vite po i sherben padronit tend qe rri ne fund te nje pusi te ZI. Mund te thuash jo, qe je ti padron i forumit. Po, Formalisht, sepse sikunder i thone nje fjale: I zoti i shtepise jam une, por kush komandon eshte gruaja. Kjo eshte gjendja tende dhe eshte me deshire, sepse e ke vene forumin ne sherbim te islamizmit, te formes me te keqe te tij, i cili ka vite qe e ka qelbezuar kete forum. Dhe po ne keta vite e kam vene ne dukje kete gje.
Per ty qe ke nje kulture mjaft te ceket shkrimi im te duket fyerje, ne fakt keshtu te urdheruan ta trajtosh dhe pikerisht zagari Gys tashme nderhyn si nje avokat mbrojtes, por kjo gje perveçse tregon qe tek ty s'ka mbetur asnje pike dinjiteti, asgje tjeter nuk provon. Te leshuan ty perpara dhe vete ngrohin duart ne ate zjarr ku ti po i djeg sepse nxjerr geshtenjat per zoterinjte e prapaskenes qe te drejtojne e diktojne. Ka ardhur koha Mandi, qe keto funderina te cilat gelojne ne kete forum, te qerrohen qe ketej dhe ne veçanti personi i zi qe drejton tere fijet e forumit ne dobi te propagandes islamike e cila ka goditur dhe vazhdon te godase çdo gje te rendesishme kombetare, pavaresisht parrullave mbrapa te cilave fshihen. Nuk me preokupon Gysi, di kush e ka propozuar dhe vene administrator sikurse di edhe perse. E kam thene dhe e perseris se eshte nje njeri pa kulture dhe me nje edukate e cila tregon mesemiri prejardhjen e tij.
Tek tema e Tiranes, isha une qe e çova ne ate pike, per t'i treguar forumit se cila eshte fytyra e vertete e tij. Por kuptohet arroganca dhe pislleku qe i del nga goja kane dy shpjegime, e para ç'lind nga macja, minj do te haje, e dyta kush e vuri administrator. Njerez te shitur dhe pa dinjitet. Nje bythe qe shkon hu me hu diku ngulet.

Persa i perket shamise edhe njehere. Nese Sara vrau e preu majtas e djathtas duke e quajtur zbulimin e fytyres turp, besoj se nuk ndihet nevoja e mendjeshkurtesise se Gysit dhe shpjegimeve e tij sharlataneske, sepse eshte e qarte ne te gjithe boten, jo vetem ate islamike, roli i shamise si nje simbol fetar, rol te cilin pikerisht legjislacioni francez e trajtoi duke nxjerre detyrimet perkatese ne perputhje me shtetin laik.
Cdo simbol fetar eshte i ndaluar ne zyrat, organet e nje shteti laik.
Me sa duket francezet jane injorante, njerez te delireve, njerez qe duhet te vjellin, natyrisht ne gojen e Gysit, qe eshte thjesht nje grope haleje.
Mandi, nuk di sa kohe te ka mbetur te shikosh veten dhe ta nxjerresh nga bataku ku e ke futur. Gjithe kohen kam qene ne dijeni te asaj qe ndodh ne kete forum dhe te atyre qe mbajne fijet e drejtimit te cilet paguhen nga propaganda islamike per te shtrire metastazat e saj kudo.
Jo vetem qe duhet te kerkosh ndjese sepse ben akuza te pabazuara, por eshte edhe nje pordhesi te me tregosh mua te drejtat e njeriut. Tregojua atyre te cilve u je shitur dhe ke shitur edhe forumin.
 

Gysi

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
Ky Atmani eshte fakntastik fare!
Per Zotin, kam fitu aq shume pervoje ne debate te tilla sa kam fitu nje imunitet te forte ndaj habise dhe nuk para ka gje qe me habit me ne kete forum. Por gjenialiteti i Atmanit e therrmon imunitetin tim duke me bere vertete te mbetem me goje hapur perballe nivelit te paranojes se tij.
Sinqerisht se kisha imagjinuar kurre se do te mund te shkonte deliri i robit kaq larg sa te denonconte me tone te tilla demaskuese, nje megakonspiracion te tille shokues. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/shocked.gif
Me duket nje barazpeshe e plote dhe e thelle e te qenit qesharake sa dhe mrekullisht mahnitese nje teze e tille. Do me thene Mandi qenka shitur tek une, per ta vene forumin ne funksion te, ku e di une se kujt. Natyrisht e gjithe kjo, me siguri per te penguar integrimin ne Evrope, madje, pse jo, edhe anetaresimin ne NATO! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
Ti vertet thyen cdo parashikim. Teorite e tua halucinante konspirative do te ishin te denja per skenare holliwood-iane. Por ajo qe i ben vertete komike reagimet e tua, eshte kur shoh se sa urrejtje dhe agresivitet ruan ne vetvete, te cilat, sic shprehesh vete, te burojne nga patriotizmi. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
Eshte vertete habikomike ta shohesh veten ne kete menyre ne rolin e armikut kombetar imagjinar, duke u vene nen shenjestren e pameshirshme te nje mllefi dhe zelli kaq te eger patriotik!

Ne qofte se ka vend per te me kritikuar mua si admin, eshte fakti qe kam qene thuajse pasiv dhe madje qe kam qene shume me tolerant se c'duhej. Madje, lidhur me tolerancen time, ne qofte se ka pike ku ajo ka qene edhe me e papranueshme eshte fakti qe kam toleruar perhere shkrimet e tua, te cilat, pervec delireve, agresivitetit te papranueshem si dhe mungeses se nje zhvillimi normal debati, eshte karakterizuar edhe nga fyerje banale direkte individuale. Ne fakt, do te kisha nderhyre ne cdo rast tjeter, po te kam toleruar pikerisht sepse nuk kam dashur ta shfrytezon mundesine qe kam si admin per te te edituar ne nje perplasje personale, megjithese une nuk e kam konsideruar kurre te tille, perkundrazi, ke qene pikerisht ti qe ke sulmuar perhere me mllefin tend, te cilin akoma nuk kam arriut ta shpjegoj se nga te vjen. Por gjithsesi, ajo qe e ben thellesisht te pabesueshme paranojen tende eshte fakti qe ve ne dyshim edhe edukaten time, ne nje kohe kur, e zeza mbi te bardhe, edhe ne kete teme e deshmon ne menyre verbuese realitetin tend etik. Ne qofte se eshte mungese edukate te mos i pergjigjesh fyerjve me te njejten monedhe, ashtu sic kam bere gjithmone me ty, atehere po, e pranoj qe me mungon ai lloj edukimi vec nuk e kuptoj per cfare prejardhjeje e ke fjalen.
Tani, une e kuptoj qe nuk jam personi i duhur per tu bere psikologu yt, por gjithsesi, kjo nuk do te thote qe do te mund te pranoj qe ky forum te behet valvola e te pandergjegjshmes tende, e cila shkarkon tere impulset qe trazojne nenvetedijen tende te tensionuar. Per me teper, une nuk pranoj te behem objekti, rrufepritesi i ketyre impulseve. Ne kete menyre, nuk kam ndermend te shkoj pas avazeve te tua. Por vetem per propagande mos fol. Se pari, megjithese mund te kem qene shpesh protagonist ne disa tema ne kete forum, personalisht nuk para kam hapur shume tema vete. Dhe se dyti, shkrimet e mija, ne pergjithesi kane qene vetem pergjigje ndaj te tjereve. Ne kete menyre nuk ka sesi ti quash propagandistike shkrimet e mija ne kete forum.

PS. Mando, ta them publikisht, nese te ben pune doreheqja ime, me bej ze lal. Keshtu mund te biem rehate te dy, une nga pozicioni i strategut konspirativ, kurse ti nga ai i tradhtarit. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

The Wanderer!
Ti ke ngritur disa pika, te cilave do te me duhesh shume pune ti pergjigjesha plotesisht, gjithsesi, po perpiem te jap disa shpjegime, sa per ti dhene nje rrjedhe logjike bisedes, me teper sesa per te te dhene shpjegime perfundimtare.
Por, se pari, nese ndjehesh i fyer per ndonje gje, je i lutur te me vesh ne dijeni, dhe te garantoj qe do te bej cmos per ti penguar te tjeret. Kete ta them me pasterti. Shume njerez, prej atyre qe jane te vjeter ne kete forum, i kane pare postimet e mija te meposhtme, kur une u jam kundervene edhe vete muslimaneve, kur ata e kane tepruar ne debate me te krishteret. Per kete kam dhene prova. Te pakten i kam dhene prova vetes dhe kjo per mua ka me teper rendesi.
Persa i perket debatit me Albanskin si dhe me ndonje tjeter, vertete e vura re qe toni e tejkaloi disi masen, por, se pari i kam lexuar postimet pasi gjakrat ishin ftohur, ndaj dhe nuk e pashe me vend ti rikthehesha problemeve, nga ana tjeter, menoj se shpesh debatet acarohen me teper nga keqkuptimet sesa nga ndonje inat personal. Jam i bindur qe, te pakten Albanski nuk ka ndonje dashakeqesi ne shkrimet e tij. Perkundrazi, nese do te shikoja dicka te tille, do te nderhyja. Ne fakt, teologjia eshte nje zone e nxehte e forumit dhe, te tilla ferkime ka patur shpesh. Keto te tanishmet, me duken krejtesisht te vogla ne krahasim me kohe te tjera kur ka qene e pamundur ta menaxhoje kete zone te forumit. Gjithsesi teologjia mbetet nje zone qe zgjon interes dhe debat dhe ku ia vlen te diskutosh, nese kemi pak durim dhe tolerance.
Persa i perket pyetjeve qe ti shtron, po perpiqem te pergjigjem shkurtimisht ne pergjithesi, pasi nuk dua te zgjatem shume.
Fillimisht, shamia eshte vertete thjesht nje lecke, por ajo nuk mbahet ne koke per ndonje vlere ne vetvete. Ajo mbahet thjesht sepse muslimanet besojne se Zoti i ka urdheruar te mbulojne floket. Ajo qe une jam duke thene ne kete mes eshte se shamija nuk ka vlere simbolike ne vetvete. Krahasimet e tjera me boten arabe e me ku ta di une cfare, nuk kane vend dhe vetem e ngaterrojne biseden.
Persa i perket zbatimit te sheriatit, pavaresisht asaj qe ti thua lidhur me denimin me gure, gje qe vlen te diskutohet dhe te trajtohet me vete, por qe une nuk e shoh si te rendesishme per tu diskutuar, se pari, duhet te biem dakort qe jo te gjitha ligjet e sheriatit (pa i hyere ketu diskutimit ne raste te vecanta se kush eshte dhe kush jo vertete ligj i sheriatit, dhe se c'quajme sheriat) jane te zbatueshme per nje mjedis shoqeror si Shqiperia. Nga ana tjeter, edhe sikur te ishin te zbatueshme, ligjet e nje shoqerie, jane tjeter gje, nga ato individuale. Pikerisht kjo sqaron edhe biseden tone. Ligji shqiptar i perket nje shteti laik dhe ligjet e ketij shteti jane te orientuara sipas nje botekuptimi laik. Kurse e drejta e fese i perket nje hapesire individuale. Pra ne nuk po kerkojme qe te gjitha vajzat ne shkolle te mbajne shami. Ne po kerkojme qe une, qe e konsideroj si obligim prej Zotit, te kem mundesi ta mbaj. Pra, ligji laik, nuk niset nga parime fetare per tu sanksionuar, por ai garanton nje te drejte fetare te qytetareve te tij.
Persa i perket mospranimit qe ti thua, mua nuk me duket e drejte kjo. Ajo qe une them eshte se te dyja palet duhet te pranojne njera-tjetren. Nuk ka kuptim qe nje i pafe, ose i nje feje tjeter te thote qe: une te pranoj ty ne shkollen ku shkoj edhe une, ne qofte se ti nuk e zbaton fene tende. Ky lloj kushtezimi nuk eshte pranim, pasi pak a shume ti thua une te pranoj po te ndryshosh, ose po te mos ma shfaqesh ate cfare ti je. Pra ketu nuk kemi te bejme me ndonje pranim. Pranim te tjetrit, kemi te bejme kur ti e pranon ate ashtu sic ai eshte dhe ashtu sic ai mendon, pa fyer apo cenuar njeri-tjetrin.
Persa i perket fjales Rrah, te perdorur ne Kuran, une mendoj se Albanski ta ktheu shkurtimisht nje pergjigje te mjaftueshme. Pikerisht kuptimet e shumta te fjales qe perkthyesi ne shqip i Kuranit e ka perkthyer RRAH, ben qe te mos mund te krijojme vendimin qe fjala e perdorur ne Kuran ka te beje me rrahjen e grave. Nga ana tjeter kemi mjaft transmetime ku Profei nuk i ka rrahur apo edhe fyer kurre grate. Nga ana tjeter kemi edhe shume fjale te tij ku i ka qortuar burrat ne raste te tilla. Pra fjala RRAH qe ti thua, nuk eshte realisht ne Kuran, ajo eshte ne perkthimin Shqip te Kuranit te bere nga nje autor shqiptar. Ne Kuran, ne origjinal, eshte nje fjale, e cila ka disa kuptime, nder te cilat, edhe fjala rrah. Kjo tani varet se si e kupton. Une per vete nuk e kuptoj ashtu.
E fundit, do te doja te thoja se shoqeria jone nuk eshte ateiste, pavaresisht se nje periudhe e gjate e mungeses se fese e imponuar me dhune, se bashku me materializmin dialektik ka bere te veten ne kete vend. Shoqeria jone, ka nje perqindje shume here me te madhe besimtaresh sesa ateistesh. Gjithsesi, kembengulja ime si dhe e shume muslimaneve nuk eshte tek te imponuarit ndaj shoqerise. Perkundrazi, kembengulja synon te mos pranoje imponim prej saj. Jane segmente te caktuara te institucioneve shteterore te cilat synojne tu imponohen vajzave me shami per te mos i lejuar te vijne ne shkolle ne kete menyre. Ato thjesht po kerkojne nje te drejte, nuk jane duke iu imponuar askujt. Perkundrazi, te tjeret po iu imponohen atyre, duke i kushtezuar ne veshjen e tyre.
 
Top