Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli
Çfarë thashë me ato pak rradhë që e shtrënguan Albanskin të shtërzojë një “filozofi fyerjesh”, gjë për të cilën islamistët s’kanë të krahasuar? (përsosmëria kaq e dëshiruar si mënyrë që i identifikon me Allahun edhe pse diçka e përsosur është një finale e tejkaluar që i përket një përjetësie të vdekur). Harrojnë që allahu nga pikpamja logjike është një klasë bosh dhe është tepër vështirë që boshllëkun ta përsosësh?
Shembujt i gjykova të mjaftueshëm për të dhënë një ide të dy koncepteve krejt të ndryshme, atij tradicional, i përbërë nga zakonet dhe trashëgimia në përgjithësi e rregullave e normave që kanë ndërtuar një moral të caktuar, i përfaqësuar nga fiset afro-amazonike e aborigjene dhe atij fetar, në rastin tonë i përfaqësuar nga mbulesa islamike. Kemi dy identitete, të parat formojnë njeriun dhe kombin, i dyti ai fetar, ndërhyn në identitetin kombëtar, por nuk është njësoj, madje as edhe që shkrihet me të sepse synon ta kllapojë, sikundër ka ndodhur në vendet teokratike, ato islamiste.
Pra, lakuriqësia e fiseve afro-amazonike, apo zakone aborigjenësh, përsa të çuditëshme të na duken, nuk janë kurvëri. Ndoshta parë nga këndi islamist, përkufizohen të tilla. Lakuriqësia e tyre janë përbërja që ka ndërtuar një identitet dhe një moral shumë më të shëndoshë se ai islamist. Islamistëve mund edhe t’u ngrihet duke parë femrat e ndonjë tribuje me gjinjtë jashtë dhe mendja e tyre mjegullohet e çoroditet nga epshi dhe dëshira për të dhunuar, por meshkujt e atyre tribuve e jetojnë pa asnjë stres seksual këtë gjendje. Për ta është normale, unë do ta quaja lakuriqësi kulturale, sepse kështu ka qenë gjithmonë dhe në memorien e trashëguar zakonore të tyre nuk flitet për ndonjë periudhë të dikurëshme ku një mënyrë tjetër, një moral tjetër, nostalgjia e të cilit të grryejë shpirtin, të jetë zëvendësuar me dhunë nga morali i sotëm, si një rënie në mëkat, që e ka shndëruar në të njëjtën kohë imoralitetitin në moralitet.
Ta spostosh lakuriqësinë e tyre në Europë, është e vetmja mënyrë për të spekulluar, por zakonisht spekullime të tilla nuk përjashtojnë, madje janë tregues i çoroditjes së spostuesit, sikundër i ndodh. Krijon situatën që i afron imagjinata e tij e sëmurë (Molieri do të shkruante komedinë “I sëmuri për mend” duke pasur parasysh njerëz të tillë) personazhet i sposton në një shtëpi europiane ku nëna, babai, djali, motra, gjyshja vërtiten lakuriq dhe i kërcejnë njëri tjetrit sa herë që u shkrepet. Orgjia është një fjalë që lenton fyerjet (bërët me nënën) dhe fyerjet si një mënyrë për të masturbuar.
Mendimi se kafsha është lakuriq, i përsëritur kaq herë, duket se e përkëdhel mjaft sedrën e autorit, më kujton gënjeshtarin që kur i kthehet mbrapsh gënjeshtra e tij, thotë: beh, qënka e vërtetë. Vetëm kafsha është lakuriq, ndërsa njeriu nuk bën gjë tjetër veç mbulon lakuriqësinë e tij me lakuriqësinë e kafshëve. Qyrk, këpucë, rripa...vartura, etj. E habitëshme apo jo, kjo lloj lakuriqësie që mbulon lakuriqësinë. Mgjse, Unë nuk e di sa kafsha e ndjen veten lakuriq, por për këtë duhet pyetur Albanskij si përfaqësues i tyre, një lloj personazhi që tek “Epi i Gilgameshit” quhej Enkidu, edukimi i të cilit iu besua prostitutës Shamkat.
Duke folur për lirinë, mendohet se është gjetur leva e Arkimedit me thënien: pse nuk i heq brekët në mes të qytetit? (përderisa nuk i heq, nuk je e lirë!!!) Ka vetëm përgjigjen që dhashë, sepse logjikisht flasim për mbulimin e kokës dhe se fytyra e njeriut nuk formon analogji me të ndenjurat. Por, e thënë si më sipër, do të thotë të krijosh këtë analogji në mënyrë eklektike për të përligjur gjendjen tënde.
* * *
Fituesja e çmimit nobel për paqen, avokatja iraniane, Shirin Ebadi ka thënë: “Islami dhe kurani nuk përputhen me të drejtat njerëzore të femrës”.
Përse?
Mbulesa...ngatërrohet ose i anashkalohet qëllimisht ndryshimit që ka një shami, një shall, një mbulesë çfardo me veshjen qe kërkon kurani për femrat. Nuk është aspak e njëjta gjë, madje nuk ka vend as për krahasim me veshjen e murgeshave, shaminë që mbajnë ato. Murgeshat janë një urdhër fetar, pra si i tillë, urdhëri ose seksti ku bëjnë pjesë dikton një mënyrë të dukuri të përveçme, e nevojëshme për të treguar përkatësinë, pa e shndëruar në detyrim këtë gjë për gjithë besimtaret katolike. Është e njëjta gjë, psh nëse një femër del nga shkolla e policisë, ajo e ka të detyruar të mbajë uniformën gjatë kohës së shërbimit dhe pikërisht kjo “gjatë kohës së...” provon detyrimin. Por, pas kësaj është e lirë të vishet si gjithë femrat e tjera. Uniforma tregon përkatësi të detyruar për një lloj të veçantë të ushtruari.
Ndryshon krejt puna nëse veshjen e murgeshave ua bën të detyruar të gjitha femrave. Kjo është pika e ndarjes me kuranin i cili uniformizon shoqërinë, zhduk lirinë e femrës, e prangon duke e sajuar turpin aty ku nuk ka asnjë gjasë të ekzistojë - te fytyra e zbuluar e femrës.
Argumentohet duke thënë se femra s’ka përse të zbulohet para të tjerëve, ajo duhet të zbulohet në shtëpi, para burrit të saj. Mendimi se mbulimi i fytyrës është një zgjedhje, ose naiviteti me të cilin maskohet detyrimi duke thënë se mua ma lejon feja, është një mënyrë për të tuteluar sedrën e plagosur rëndë që e bën shpirtin e çdo femre të ulurijë, sikundër Sara. Sipas studimeve psikologjike zemërimi është i lidhur me turpin. Asaj i vjen turp për gjendjen në të cilën ndodhet, por e shfryn zemërimin mbi të tjerë, që nuk janë shkaktarë. “Turpi puro, nuk është ndjenja e të qenit ky apo ai objekt i kritikueshëm, por, në përgjithësi të jesh një objekt, dmth të njihesh në atë qenie të degjeneruar, e varur dhe e ngurtësuar që unë jam për të tjerët. Turpi është ndjenja e rënies origjinale, jo ngaqë kam bërë këtë apo atë gabim, por thjesht ngaqë kam “rënë” në botë midis gjërave, e që kam nevojë për ndërhyrjen e të tjerëve për të qenë çfarë jam. Turpi, në veçanti frika se mos befasohesh në gjendje lakuriqësie, nuk janë veç përcaktime simbolike të turpit origjinal. Të vishesh do të thotë të mbulosh objektivitetin tënd, të kumtosh të drejtën për të vëzhguar pa qenë i vëzhguar, dmth të jesh puro subjekt. Ja përse edhe simboli biblik i rënies, pas mëkatit origjinal dhe fakti që Adami dhe Eva “kuptojnë se janë lakuriq. Kundërveprimi i turpit qëndron tek të trajtuarit si objekt atë që zbuloi objektivitetin tim”. (Qenia dhe Asgjëja, kap. Të qenët për të tjerë, fq336
Duhet mëshiruar. Për të provuar sa e lirë je, bëj një provë, hiqe mbulesën. Quhet krim dhe ndëshkohet rëndë. Është fare e thjeshtë për të kuptuar që kemi të bëjmë me një shtrëngim. Kështuqë nuk ta lejon, ta detyron.
Duke e mbuluar femrën dhe duke i lënë të lirë vetëm dy vrima, (sytë), goditet pikërisht ajo që e përligj atë, të mbuluarit si një akt që ruan të pastër moralin. Dhe pikërisht është morali që goditet sepse femra kështu, është e fshehur dhe mund të soditë kë t’i dojë qejfi. Mund të shkojë me burrin përkrah dhe sytë e saj të fshehur pas mbulesës, të kullosin mbi meshkujt andej këtej. Ja pra se si kemi efektin e kundërt e çfarë duam të mbrrijmë. Pra, dashur pa dashur ne e bëjmë femrën hipokrite, e detyrojmë të jetë e tillë, madje edhe ta kthejë në lodër tallëse hipokrizinë, ndaj burrit të saj, natyrisht. Burri paguan plagosjen që i bën femrës duke e mbuluar.
* * *
Nikah – martesa islamike, nuk ekziston si istitucion më vete në ligjet kuranike, por në kapitullin Bay’, kapitulli i shitjeve.
Në asnjë rast femra nuk ka të drejtë të zgjedhë. Për të vendosin meshkujt e familjes. Natyrisht këtu nuk përfillen ndjenjat e saj. Femra islamike nuk mund të dashurojë.
Mut’a – martesa me kontratë e parashikuar nga kurani dhe e bekuar nga allahu. Hyn në kategorinë IJARA – kapitull që përfshin dhëniet me qira. Dmth kemi të bëjmë me një formë të rafinuar prostitucioni, kaq të përhapur në Irak dhe Iran, Afganistan etj. Sipas ligjit kuranik, zgjat nga disa minuta deri në 99 vjet. Por, siç thashë është vetëm një formë prostuitucioni sepse nga këto lloj lidhje nuk rrjedh asnjë detyrim. Burra të martuar shkojnë me këto femra për dëfrim, ndërsa femrat e dëshirojnë sepse s’kanë mënyrë tjetër për të përballuar jetën, ndaj epiteti i tyre është edhe “martesa kënaqësie”. Kur them se është një formë prostitucioni, kjo për faktin se nuk ka detyrime të asnjëpalëshme. Femra jep me qera trupin e saj. Mund të mbetet shtatzënë e të lindë, por fëmija nuk njihet dhe ligji nuk detyron. Në Iran njihet edhe si Sighe’. Formë prostitucioni e anasjelltë.
Një nga gjendjet më të rënda për femrën është të qenët ANIS (beqare) shpesh përfundojnë në vetvrasje ngaqë shikohen me përbuzje edhe nga vetë familjarët.
* * *
Shame kulturë.
Midis turpit dhe fajit, idelogët e islamizmit janë përpjekur mjaft që të krijojnë lidhje të pakëputëshme, madje edhe duke i pleksur me njëri tjetrin, ose më keq, duke i konsideruar njëri tjetri. Mbrritur në pikën që e konsideron të zbuluarit e fytyrës turp, atëhere duhet të pranosh edhe ndëshkimin për “turpin e bërë”!!! Meqënëse, turpi lidhet me identitetin, (me atë përfytyrim që ke për vete, i lidhur me të meta të tilla të cilat ndoshta vetëm ti ia njeh vetes), dyfishohet ndiesia e fajit, kështu goditja dërmon thelbin e njeriut, identitetin, pas të cilës qenia para teje është si një sajim i Xhepetos.