Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) muslimane

A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Shume bukur na pergjigjesh kur ti vete se di se cfare kishe shkruar,une e paskam lexu gabim kur ti kishe shkruar qe:"Dhe meqe ra fjala une jam fans i kesaj zgjidhjeje angleze sepse kishin te drejte kur thoshin "Njeriu nuk mund t`u sherbeje dy Zoterve. Ose Mbretereshes, ose Papes". Dhe e si perfundim e zgjodhen drejt (per mendimin tim). "Ti ketu Zot koncepton papen dhe mbretereshen apo mos jam gabim prape.Laj pak syte se je pergjumesh shoku
 

gurax

Pan ignoramus
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: arabesque</div><div class="ubbcode-body">Ore mua sme dogji asgje per budallalleqet e tua thjesht ti se kupton se po shkruan pa lidhje deri tani...Thjesht imazhi jot ndaj fese eshte shume larg,perpiqu te lexosh me shume (jo libra filozofik e psikologjik)por libra fetar
Ore "ti bjeri se i bie mire" se ste pengon njeri por mos na bej te lexojme idiotesirat e tua...
</div></div>

Do doja te dija arabesque, ti kur nderton imazhin tend shkencor, lexon vetem libra shkencore apo edhe fetare? Jimmy e ben ate gabim qe shperndahet si vaji ne lakra qe lexon psikologji kur do te mesoje per fene. Po ti? A e ben ti gabimin e tij qe sapo e vure ne dukje?
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Gurax ai thjesht se kupton dicka,mundohu sa te duash por ate mendje ka,ne pergjithesi keta qe lexojne shume psikologji e filozofi kane kete tip qe o sipas kokes time do dali o ska tjeter.Thjesht mendimet qe jep dikush duhet ti barazpeshoje nga te dyja anet dhe te nxjerri nje perfundim.
Gabim e pse duhet ta bej,nese sdi me mire rri i heshtur.Kaq kisha.Faleminderit
 

gurax

Pan ignoramus
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Kurse per mua gabimi filloi qe me "bjeri se i bie mire". Riktheju shkrimeve, do te shohesh edhe vete qe ishe ti qe dole jashte teme, ne nje kohe qe po beheshin pyetje dhe po ktheheshin pergjigje per pyetjet e parashtruara.
Edhe per mua feja dhe besimi kane ndikim te jashtezakonshem ne psikologjine njerezore si dhe mendimin filozofik. Ne momentin qe ne literature fetare thuhet "Kjo gje eshte interpretuar keq" apo "Kjo duhet kuptuar si..", kemi terhequr ne menyre te pashmangshme filozofi ne rradhe te pare, dhe psikologji ne vendet bosh qe ngelen.

Kokefortesia eshte relative. Kjo duhet patur perhere parasysh ne diskutime qe dihet se mund te ngjallin rreagime te pakenaqshme, sic jane ne pergjithesi temat qe kane te bejne me fene dhe besimin.

PS: Ky shkrim eshte jashte teme por nuk do doja qe te degradonte tema dhe te mbyllej si rrjedhim, prandaj konsiderojeni si te shkruar nga Gurax administratori dhe jo Gurax anetari i forumit.
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Me beri pershtypje shkrimi i jimmi84 ne lidhje per papen dhe mbretereshen prandaj iu pergjigja ashtu duke ndryshuar teme.Gjithsesi ju kerkoj ndjese.
Pastaj gje tjeter eshte titulli i temes,Ne islam eshte bere shume e qarte se si eshte veshja e nje femre,nuk ka pse duhet te ndryshojme dicka qe eshte vendosur e vulosur,thjesht kemi mundesine te japim komente qe nuk demton askend e jo te dalim direkt ne extrem.
 

jimmy84

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Tani koncetracione njehere se ka te drejte Gurax qe une "hallakatem". Tema ka marre nje drejtim interesant per konfliktin "laicizem-liri besimi".
Puna e laicizmit ka lindur ne fakt per t`i hequr KLERIT atributin qe i kishte dhene vetes per te komanduar jetet e gjithe njerezve. Dhe me kete logjike (qe t`ia hiqnin "doçkat" Vatikanit nga shteti), doli edhe ndalimi i simboleve fetare ne institucione shteterore.
A eshte i drejte? Jo, sigurisht. Nuk eshte as i drejte as demokratik si ligj. Por qellimi i ligjit nuk ka qene qe te jete demokratik apo te siguroje lirine. Ligji ka patur vlere anti-dominim fetar ne ate kohe dhe sot ka nje vlere tjeter: Te ndaloje diskriminimin dhe konfliktin nderfetar.
Sepse me kete ligj "radikal" te bien rehat veshet nga zenkat nderfetare "Po pse kryqi dhe jo ferexheja\pse mjekra dhe jo kryqi?" Dhe qe t`i vihet "kryq" ketij muhabeti, vlen tamam ligji "ASNJE".
Dhe une nuk them qe te gjithe besimtaret jane kaq intolerante por qe ka mes tyre tipa intolerante kjo eshte bere proverbiale.
Jo per institucione,por edhe per ambientet publike ka patur konflikte si psh per ate bustin e Nene Terezes ne Shkoder.
Prandaj ka dale ky ligj.
Po sic thashe, edhe kete hajde te bejme muhabet se ne Shqiperi ligjet jane si puna e "tapetit te kuq" qe eshte shume i bukur, po eshte per t`u shkelur (biles eshte privilegj).
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Tema me duket se eshte ne lidhje per Hixhabin tek femra muslimane.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: arabesque</div><div class="ubbcode-body"> ... Ne islam eshte bere shume e qarte se si eshte veshja e nje femre,nuk ka pse duhet te ndryshojme dicka qe eshte vendosur e vulosur,thjesht kemi mundesine te japim komente qe nuk demton askend e jo te dalim direkt ne extrem. </div></div>

Ky është thelbi i temës o arabesque. A është vendosur mënyra e veshjes së femrës apo mashkullit në Islam? Apo kemi të bëjmë me një abuzim të një kategorie të caktuar në Islam e cila ngatërron traditën arabe me atë Islame?

Në Kuran nuk thuhet asgjëkundi se si duhet të vishet femra (ka vetëm disa këshilla të përgjithshme) e aq më pak që ajo të mbulojë kokën apo fytyrën. Atëherë nga vijnë këto vendime e vula në Islam?

Unë mendoj se rrënjët janë disi më të thella pasi mbulimi i kokës është praktikuar në fenë judaike (nga e ka prejardhjen edhe Islami) dhe kjo praktikë është përcjellur edhe në krishterim (mbulimi i kokës nga gratë kishë apo mbajtja e shamisë nga murgeshat) e në islamizëm.

Atëherë, a mundesh ti të bësh një përmbledhje të vendimeve dhe vulave që kërkojnë që gruaja islame duhet të mbulojë kokën?
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Nejse meqe nuk e paske te qarte veshjen e nje muslimaneje po te jap disa informacione besoj se do te hyne ne pune.
All-llahu (Suabhenhu ve Teala) thotë:

" O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, sepse kjo është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është M ëshirues."

[el-Ahzab 33:59]

Ky ajet tregon qartë se është i obligueshëm mbulimi i tërë bukurisë dhe zbukurimeve të gruas dhe të mos shfaqë asnjë pjesë të këtyre para meshkujve jo-mahram ("të huaj"), përveç asaj pjese që duket pa dashje, me ç´rast nuk ka mëkat në këtë, nëse nxiton t´a mbulojë atë.

El Hafiz ibn Kethir ka thënë në Tefsirin e tij:

" Kjo do të thotë se ato nuk duhet të zbulojnë asnjë pjesë të zbukurimeve të tyre para jo-mahramëve, përveç asaj që është e pamundshme të fshihet. Ibn Mesudi ka thënë: ´ sikurse pelerina dhe menteli, që vishnin gratë e arabëve, një veshje e jashtme që mbulonte çfarëdo qoftë që vishnin gratë, përveç asaj që dukej përfundi veshjes së jashtme. Nuk ka mëkat për gruan sa i përket kësaj, sepse kjo është e pamundur të fshihet.´ "

Së dyti:
(nuk duhet të ketë dhe të jetë vetvetiu zbukurim).

All-llahu (Subhanehu ve Teala) thotë:

"...dhe të mos tregojnë zbukurimet e tyre..." [en Nur, 24:31]. Kuptimi i përgjithshëm i këtij ajeti është veshja e jashtme, sepse po që se është e zbukuruar, do të tërhjekë vëmendjen e meshkujve. Kjo përkrahet me ajetin në suren el Ahzab:

" Dhe rrini në shtëpitë tuaja e mos shfaqni bukurinë tuaj si shfaqej në injorancën e hershme.." [el Ahzab, 33:33]. Poashtu, kjo përkrahet me hadithin, ku Pejgamberi (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë: " Për tre, mos më pyetni rreth tyre: mashkulli i cili lëshon xhematin, nuk i bindet udhëheqësit dhe vdes me mosbindje, robi femër apo mashkull i cili hikë dhe vdes, dhe gruaja, burri i së cilës nuk është i pranishëm dhe e ka lënë atë me të gjitha që asaj i nevojiten dhe pasi që ai është larguar, ajo u tregua e papërmbajtur në tregimin e vetvetes. Mos më pyetni për këta."

(Transmetuar nga el-Haakim, 1/119; Ahmed, 6/19; prej hadithit të Faddaalah bint ‘Ubejd. Isnedi i tij është sahih dhe gjendet në el-Adab el-Mufrad).

Së treti :
(Duhet të jetë i trashë dhe jo transparent apo i tejdukshëm)

- sepse përndryshe nuk mund të mbulojë si duhet. Veshja transparente apo e tejdukshme e bën gruan më tërheqëse dhe më të bukur. Rreth kësaj, Pejgamberi (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë: " Gjatë ditëve të fundit të ummetit tim, do të ketë gra të cilat janë të veshura por lakuriq, me diçka në kokat e tyre që ui gjason gungave të deves. Mallkoni ato, sepse ato janë të mallkuara." Një hadith tjetër shton: " Ato nuk do të hyjnë në Xhannet, as do t´a ndiejnë erën e tij, edhepse era e tij ndihet nga kjo e kjo distancë."

(Transmetuar nga Muslimi prej Ebu Hurejrës).

Ibn Abd el-Barr ka thënë: " Ajo që Pejgamberi (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka pasur për qëllim me këtë janë gratë që veshin robe të materialit të hollë, të cilat përshkruajnë dhe nuk mbulojnë. Ato janë të veshura me emër, por janë lakuriqe në realitet."

Transmetuar nga el Sujuuti në Tanveer el-Hawaalik, 3/103

Së katërti:
(Duhet të jetë i çlirë, jo i ngushtë që të përshkruaj ndonjë pjesë të trupit).

Qëllimi është shmangia e fitnes (sprovimit) dhe kjo mund të arrihet vetëm nëse robet janë të gjëra dhe të çlira. Robet e ngushta, edhe nëse ato fshehin ngjyrën e lëkurës, ato ende përshkruajnë madhësinë dhe formën e trupit apo të pjesëve të tij dhe në këtë mënyrë krijon një figurë të gjallëruar në mendjen e mashkullit. Korrupcioni apo ftesa për korrupcion që rrjedh nga kjo është më se evidente. Andaj, robet duhet të jenë të gjëra. Usameh ibn Zejd ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) më dha një veshje të trashë egjiptiane, e cila isht një prej dhuratave që i ishin dhënë atij në Duhjat el-Kalbi, dhe unë ia dhurova gruas sime që t´a veshë. Ai tha, ´Pse nuk po të sho duke e veshur atë veshjen egjiptase?´ Unë i thash, ´ Unë ia thash atë gruas sime t´a veshë.´ Ai tha, ´ Thuaj le të veshë një fustan (xhybe) përfundi saj, sepse kam frikë se mund të përshkruaj madhësinë e kocit të saj.´ "

(Transmetuar nga el-Dijaa´ el-Makdisi në el-Hadith el-Mukhtaarah, 1/442, dhe nga Ahmedi dhe el-Bejhekiu, me isned Hasen).

Së pesti:
(Nuk duhet të jetë i parfumosur me temjan apo aromë).

Ka shumë hadithe që flasin rreth ndalesës së parfumosjes së grave, kur ato dalin jashtë shtëpive të tyre. Ne do t´i cekim disa prej tyre me isnede sahih:

Ebu Musa el Eshariu ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë: ´ Çdo grua, e cila parfumoset dhe gjatë kalimit pranë njerëzve ata ndiejnë aromën e saj, është zinaçare.´ "

Zejneb el-Thakafijjeh transmeton se, i Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë: " Nëse ndonjëra prej jush (grave) shkon në xhami, mos të prekë ndonjë parfum."

Ebu Hurejra ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë:´ Ajo grua e cia është parfumosur me bakhoor (temjan), mos t´i bashkangjitet namazit të jacisë me neve.´ "

Musa ibn Jassaar ka thënë se, një grua kaloi pranë Ebu Hurejres dhe aroma e saj ishte e shfrenuar. Ai tha, " Oj robëresha e el-Xhabbarit, a je duke shkuar në xhami?" Ajo tha, "Po." Ai tha, " Dhe ke vendosur parfum për këtë arsye?" Ajo tha, " Po." Ai tha, " Kthehu prap dhe laju, sepse kam dëgjuar të Dërguarin e All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) duke thënë: ´ Nëse një grua vjen në xhami dhe aroma e saj është e shfrenuar, All-llahu nuk do t´ia pranojë asnjë namaz asaj derisa të mos kthehet në shtëpinë e saj dhe të lahet.´ "

Këto hadithe kanë kuptim gjithëpërfshirës. Ashtu sikurse vlenë ndalimi i parfumosjes së trupit, e njëjta vlenë edhe për parfumosjene robeve, sidomos në haditin e tretë, ku përmendet bakhoori (temjani), sepse temjani përdoret posaçërisht për parfumosjen e robave.

Arsyeja për këtë ndalim është shumë e qartë, sepse aroma e femrës mund të shkaktojë provokime të paligjshme të epsheve. Dijetarët poashtu kanë përfshirë edhe gjëra tjera, duke i ndërlidhur me këto të cilat gratë duhet t´i shmangen gjatë shkuarjes në xhami, sikurse janë robet e bukura, stolitë që mund të shihen, zbukurime të tepruara dhe përzierja me meshkuj. Shiko Fet´h el-Baari, 2/279

Ibn Dakeek el-´Eed ka thënë:

Kjo tregon se, është e ndaluar për femrën që të shkojë e parfumosur në xhami, sepse kjo shkakton provokimin e epsheve të meshkujve. Kjo është transmetuar nga el Manaawi në Fejs el-Kadir, në komentimin e hadithit të parë të Ebu Hurejres, që cekëm më lartë.

Së gjashti:
(Nuk duhet të gjasojë veshjen e meshkujve)

Është transmetuar në hadithe sahih se, gruaja e cila imiton mashkullin ne veshje apo në mënyra tjera, është e mallkuar. Në vijim do të cekim disa prej tyre që na janë të njohur:

Ebu Hurejra ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) mallkoi mashkullin i cili vesh robat e femrës dhe femrën që vesh robat e mashkullit."

AbdAllah ibn Amr ka thënë: " Kam dëgjuar të Dërguarin e All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) duke thënë: ´ Ata nuk janë nga ne, gratë që imitojnë burrat dhe burrat që imitojnë gratë.´ "

Ibn Abbasi ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) mallkoi mashkullin e femërzuar dhe gruan e mashkëlluar. Ai tha, ´ Dëboni nga shtëpitë tuaja.´ " Ai tha: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) dëboi kështu dhe kështu, dhe Omeri dëboi kështu dhe kështu." Sipas një transmetimi tjetër: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) mallkoi meshkujt që imitojnë gratë dhe gratë që imitojnë meshkujt."

AbdAllah ibn Amr ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë: ´Janë tre prej tyre, të cilët nuk do të hyjnë në Xhennet dhe All-llahu as që do t´i shikojë ata në Ditën e Ringjalljes: ai që nuk iu bindet prindërve të vet, gruaja që imiton burrin, dhe dujuthi (brinar, mashkull i dobët, i cili nuk ndien xhelozi ndaj grave të veta).´ "

Ibn Ebi Maleekah - emri i të cilit ishte AbdAllah ibn UbejdAllah - ka thënë: " I është thënë Aishes (All-llahu qoftë i kënaqur me të), ´ E nëse gruaja i mbathë sandallet (e mashkullit)?´ Ajo tha: ´ I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) mallkoi gruan që sjellet si mashkull.´ "

Këto hadithe tregojnë qartë se, është e ndaluar pë femrën që të imitojë mashkullin dhe anasjelltas. Kjo zakonisht përfshinë veshëmbathjen dhe çështjet e tjera, pavarësisht nga hadithi i parë që u cekë më lartë, i cili tregon vetëm në veshje.

Ebu Davudi thotë në Masaa´il el-Imaam Ahmed (f.261): " Kam dëgjuar kur Ahmedi u pyet rreth mashkullit, i cili e vesh robëreshën e vet me xhaketë. Ai tha, ´ Mos e vesh atë me roba të mashkullit, mos e bëjë atë të duket si mashkull.´ " Ebu Davudi ka thënë: " Unë i thash Ahmedit, ´ A mund t´i jap ai asaj sandallet e një beqari që t´i vesh?´ Ai tha, ´ Jo, përveçse ajo i vesh ato për të marrë abdes´. Unë thash, ´ Po për bukuri?´ Ai tha, ´ Jo.´ Unë i thash, ´ A mundet ai t´ia shkurtojë asaj flokët?´ Ai tha, ´ Jo.´ "

Së shtati:
(Nuk duhet t´i gjasojë veshjes së grave kafire).

Është cekur në Sheriat se Muslimanët, qofshin gra apo burra, nuk duhet të imitojnë apo t´u gjasojnë kafirave në adhurim, festa apo veshje që janë specifike për ta. Ky është një parim i rëndësishëm Islamik, i cili në kohën tonë, fatkeqësisht është i lën pas dore nga shumë muslimanë, edhe nga ata që kujdesen për fenë dhe thërrasin tjerët në Islam. Kjo, si pasoj e injorancës së tyre rreth fesë, ose sepse janë duke pasuar trillimet dhe epshet e tyre, ose nga devijimi i kombinuar me tradita moderne dhe imitim të Europës kafire. Kjo ishte njëra prej shkaqeve të tatëpjetës dhe dobësimit të Muslimanëve, që u mundësoi të huajve t´i pushtojë dhe t´i kolonizojë ata. "... Me të vërtetë, Allahu nuk do t´ua përmirësojë gjendjen e një populli, derisa ata të përmirësojnë veten e tyre..." [el Ra´d, 13:11] Vetëm sikur ta dinin ata.

Duhet të jetë e qartë se egziston numër i madh i argumeneteve sahih rreth këtyre rregullave në Kur´an dhe Sunnet dhe se argumentet në Kur´an janë detalizuar në Sunnet, sikurse është rasti gjithmonë.

Së teti:
(Nuk duhet të jetë veshje e famës dhe e krenimit)

Ibn Omeri (All-llahu qoftë i kënaqur me të) ka thënë: " I Dërguari i All-llahut (SalAllahu Alejhi ve Selem) ka thënë: ´ Kushdo që vesh veshje të famës dhe të krenimit në këtë botë, All-llahu do t´a vesh atë me veshje të përbuzjes në Ditën e Ringjalljes, pastaj Ai do të shkaktojë Zjarrin që të flakë rreth tij.´ "

( Hixhab el-Mar´ah el-Muslimah, f. 54-67).

All-llahu (Subhanehu ve Teala) e di më së miri
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Së pari, nuk thuhet në asnjë vend që femra duhet të mbulojë kokën.
Së dyti, femra nuk duhet ti ngjajë mashkullit pra, nuk duhet të presi flokët. Pra nëse ajo duhet të mbajë shami, ç'rëndësi ka nëse i pret ose jo flokët? Njëri nga të dy ja ka fut kot...
Së treti, a nuk e shikon dot vallë se ç'beson?!
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

kot kot kot pa lidhje............ e para punes ti se kupton cdo te thote fjala HIXHAB kshu qe lexo me shume PLS mos ia fut kot me ato pikat e tuja ....je jashte temes
Pastaj e ke pyetur veten se cfare ke shkruar deri nga fillimi i temes,e ke bezdi ti kthehesh dhe nje here prape se po na thu te njejtat gjona pa pike argumneti.Shume forumista ju kane sjelle argumenta bindese dhe ju prape se pranoni por vazhdoni me kokefortesine tuaj.
O shok ti nese nuk e pranon Veshjen e nje Muslimaneje te pakten mos ofendo tjetrin apo kjo eshte arma juaj se skeni cte thoni tjeter ....Me te mira te gjitheve
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: arabesque</div><div class="ubbcode-body"> All-llahu (Suabhenhu ve Teala) thotë:

" O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, sepse kjo është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është M ëshirues."

[el-Ahzab 33:59]

Ky ajet tregon qartë se është i obligueshëm mbulimi i tërë bukurisë dhe zbukurimeve të gruas dhe të mos shfaqë asnjë pjesë të këtyre para meshkujve jo-mahram ("të huaj"), përveç asaj pjese që duket pa dashje, me ç´rast nuk ka mëkat në këtë, nëse nxiton t´a mbulojë atë.

El Hafiz ibn Kethir ka thënë në Tefsirin e tij:

" Kjo do të thotë se ato nuk duhet të zbulojnë asnjë pjesë të zbukurimeve të tyre para jo-mahramëve, përveç asaj që është e pamundshme të fshihet. Ibn Mesudi ka thënë: ´ sikurse pelerina dhe menteli, që vishnin gratë e arabëve, një veshje e jashtme që mbulonte çfarëdo qoftë që vishnin gratë, përveç asaj që dukej përfundi veshjes së jashtme. Nuk ka mëkat për gruan sa i përket kësaj, sepse kjo është e pamundur të fshihet.´ "

...

Së gjashti:
(Nuk duhet të gjasojë veshjen e meshkujve)

Është transmetuar në hadithe sahih se, gruaja e cila imiton mashkullin ne veshje apo në mënyra tjera, është e mallkuar. Në vijim do të cekim disa prej tyre që na janë të njohur:

...

Ebu Davudi thotë në Masaa´il el-Imaam Ahmed (f.261): " Kam dëgjuar kur Ahmedi u pyet rreth mashkullit, i cili e vesh robëreshën e vet me xhaketë. Ai tha, ´ Mos e vesh atë me roba të mashkullit, mos e bëjë atë të duket si mashkull.´ " Ebu Davudi ka thënë: " Unë i thash Ahmedit, ´ A mund t´i jap ai asaj sandallet e një beqari që t´i vesh?´ Ai tha, ´ Jo, përveçse ajo i vesh ato për të marrë abdes´. Unë thash, ´ Po për bukuri?´ Ai tha, ´ Jo.´ Unë i thash, ´ A mundet ai t´ia shkurtojë asaj flokët?´ Ai tha, ´ Jo.´ "

...

</div></div>

A i ke shkrujt ktu ke forumi ti kto hadithe? Ma gjej pak të lutem ku thuhet që femra duhet të mbulojë kokën (shih tek shkrimi yt më lart)? Dhe, a thuhet tek ky shkrimi ktu që femra nuk duhet ti shkurtojë flokët si burrat?

Jo, nuk e di se ç'do me thënë hixhab por nuk e shoh rëndësinë e kësaj pasi nuk përmendet tek këto "shkrimet e shenjta" ktu lart.

Gëzohem që i paske lexu ç'kam shkruar që nga fillimi i temës por trishtohem që nuk paske kuptuar asgjë prej atyre që kam shkruar. Kjo tregon për një mendje të mbyllur, tepër të mbyllur. Ka thënë gjë pejgameri që duhet të keni mendje të mbyllur apo kjo ju vjen vetvetiu?
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Allahu na rujt,ore shkrimi i pare qe te eshte shkruar nga une eshte ajet KURANOR ku thuhet: O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, sepse kjo është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është M ëshirues."

Mduket se ka te shkruar shami ketu dhe besoj se shamia vehet ne koke..
Ore juve tju sjellesh qindra argumente prape sdo e pranoni
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Mos u nxef. Allahu t'run sido që t'jesh ...

Tashti, si rob i trash që jom kom nevoj edhe për i sqarim tjetër.

Nëse aty bëhet fjalë për shamitë, dhe shamitë vihen në kokë, i bie që trupi të mos mbulohet?

Edhe një sqarim tjetër këkoj unë e s'kam më.

Zoti, Allahu, krijuesi,krijoi njeriun a e veshi gjë? Nëse jo, për ç'arsye? Se më duket se po të kishte pas problem Allahu veshjen e njeriut do e kishte krijuar të veshur ose të paktën do ja kishte diktuar që në fillim si të vishej. Apo për ju ka më shumë rëndësi se ç'ka thënë pejgameri (o llaf shqip ky?) sesa ç'ka vendosur vetë krijuesi? Apo mos pretendoni që krijuesi nuk e ka parashikuar që njerëzit mund të kishin nevojë të visheshin për të parandaluar epshet e tyre?

P.S. Nuk m'i je përgjigj pyetjes më lart dhe më duket se ishte e qartë si pyetje.
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Prape me po te njejtat pyetje ti mer shok,Po a e lexon ndonjehere se cfare shkruajme ne apo bjeri ti biem ia bo ti.sic te thashe tek ky ajeti kuranor:
"O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, sepse kjo është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është Mëshirues."
Eshte e qarte qe permend fjalen shami,gjithashtu permend dhe fjalen trup,t'lutem llogjiko me shume se je out nga tema.


Kurse per sqarimin qe po na kerkon Mos kerko shpjegime per ate qe eshte shkruar ,Allahu na e ka bere te qarte Hallallin dhe Haramin,ne duhet te perpiqemi te bejme vepra te mira qe te jemi nga banoret e xhennetit.
Pastaj ti se kupton ndryshimin se cfare thashe une e cfare kuptove ti,une te solla nje argument nga kurani ti me thua qe c'ka thene pejgamberi paska me shume rendesi..
pyetjeve qe ke kerkuar me lart me duket se e ke nje pergjigje apo pergjigja ste pelqen.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Po mi shoqe po se ti m'jep përgjigje për ato që do ti e jo për ça t'pys un. Nejse, dikush ka thënë që nëse ke kohë për të humbur, diskuto me një besimtar...
 

fajtoreee

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondrapedali</div><div class="ubbcode-body">Mos u nxef. Allahu t'run sido që t'jesh ...

Tashti, si rob i trash që jom kom nevoj edhe për i sqarim tjetër.

Nëse aty bëhet fjalë për shamitë, dhe shamitë vihen në kokë, i bie që trupi të mos mbulohet?

Edhe një sqarim tjetër këkoj unë e s'kam më.

Zoti, Allahu, krijuesi,krijoi njeriun a e veshi gjë? Nëse jo, për ç'arsye? Se më duket se po të kishte pas problem Allahu veshjen e njeriut do e kishte krijuar të veshur ose të paktën do ja kishte diktuar që në fillim si të vishej. Apo për ju ka më shumë rëndësi se ç'ka thënë pejgameri (o llaf shqip ky?) sesa ç'ka vendosur vetë krijuesi? Apo mos pretendoni që krijuesi nuk e ka parashikuar që njerëzit mund të kishin nevojë të visheshin për të parandaluar epshet e tyre?

P.S. Nuk m'i je përgjigj pyetjes më lart dhe më duket se ishte e qartë si pyetje. </div></div>

Kontapedali Zoti e krijoi njeriun te zhveshur por krijoi dhe veshjen,thjesht logjika jote nuk do ta pranonte te dale i zhveshur, apo jo? Pra nuk merret per argument se si Ai i krijoi krijesat por se si Ai i mesoi te jetojne.Nje shembull te thjeshte: Nese une ndertoj nje shtepi me mjete te sofistikuara te kohes se fundit, ti nuk mund te jetosh ne te pa udhezimet e mia. Cdo gje eshte me komande dhe ty te duhet manuali per cdo veprim qe do te besh ne te. E pra ne vime ne kete bote dhe duke jetuar gjerat spontanisht dalim ne lendim te vetes kushedi sa here.Psh. kur syte te shkojne tek nje femer me veshje "ekstavagante" ti do te lendosh veten duke ikur pas saj, ose duke mos pasur mundesi te shkosh pas saj. Ndersa manuali te thote "ul shikimin" dhe femres " mbulo trupin tend pervec fytyres, duarve dhe kembeve(deri tek nyja)".
Pastaj ndalesat per njeriun nuk kane ardhur te menjehershme, dhe kjo eshte urtesi e Zotit, mendo nese do ti thush nje te droguari te shkalles se fundit lere drogen, a do te mundesh ta ndalosh?? jo, kjo gje do trajtim te gjate dhe te pergatitur ne faza. Keshtu dhe ndalesat p. sh Alkoli ne fillim u tha ne Kur'an, te pihet me mase, me pas te mos shkohet ne xhami i dehur( qe do te thote se ti 5 here ne dite qe falesh te jesh esell) pra u rrallua me teper, se fundi u tha eshte haram e ndaluar rreptesisht. Kjo menyre dha rezultat te jashzakonshem, ate kohe alkooli u derdh neper rruget e qytetit dhe u duk si nje lume mes tij pasi ai konsumohej tamam ne ven te ujit.
Zoti e di cfar vepron me krijesat dhe ne me mendjen tone nuk mund te arrijme te njohim fshehtesite e gjerave.
 
A

arabesque

Guest
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Kondrapedali te lutem lexoji mire dhe mos i anashkalo.

Hixhabi - Akt i bindjes

Hixhabi eshte nje akt i bindjes ndaj Allahut. "Kur All-llahu ka vendosur për një çështje, ose i dërguari i Tij, nuk i takon (nuk i lejohet) asnjë besimtari dhe asnjë besimtareje që në atë çështje të tyre personale të bëjnë ndonjë zgjidhje tjetërfare. E kush e kundërshton All-llahun dhe të dërguarin e Tij, ai është larguar shumë larg së vërtetës." (Kur'an, 33:36)

Po ashtu ne Kur'an Allahu thote:

"Thuaju edhe besimtareve të ndalin shikimet e tyre, të ruajnë pjesët e turpshme të trupit të tyre.
Të mos zbulojnë stolitë e tyre përveç atyre që janë të dukshme,
le të venë shamitë mbi krahrorin e tyre dhe të mos ua tregojnë bukuritë e tyre askujt përveç burrave të vet, babajve të vet ose babajve të burrave të vet, djemve të vet ose djemve të burrave të vet, vëllezërve të vet ose djemve të vëllezërve të vet, apo djemve të motrave të veta, ose grave të tyre (që u përmenden) dhe robreshave, të cilat i kanë në pronësinë e tyre, ose shërbetoreve meshkujt të cilët nuk ndiejnë nevojë pë femrat ose fëmijët qe nuk janë të pjekur (për gra).
Le të mos kërcasin me këmbët e tyre për të mos zbuluar fshehtesinë nga stolitë e tyre.
Pendohuni të gjithë te Allahu, o besimtarë, në mënyrë që të gjeni shpëtim."
(Kur'an, 24:31)

Hixhabi eshte Modesti

Allahu (swt) thote ne Kur'an: "O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, pse kjo është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është mëshirues." (Kur'an, 33:59)

Thote Allahu (swt) ne Kur'an: "O bijtë e Ademit, Ne krijuam për ju petk që ju mbulon vendturpësinë dhe petk zbukues. Po petku i devotshmërisë, ai është më i miri. Këto janë argumentet e All-llahut, ashtu që ata të përkujtojnë. (Kur'an, 7:26)

Hixhabi eshte Simbol i Islamit

Nje nga parimet themelore te Islamit eshte qe besimi eshte nje mesazh, deklarate apo komunikim me ane te gjuhes, nje besim ne zemer, i cili manifestohet ne cdo pjese te trupit. Prandaj kur nje besimtare muslimane deshmon per besimin e saj ne Allahun dhe te Derguarin e Tij, me siguri do te vendose te manifestoje besimin e saj edhe ne veshje per t'u dalluar nga jo-besimtaret.

Rruga per tek Hixhabi

Hixhabi nuk eshte diçka arabe, pakistaneze, zezake, etj. Por eshte nje komand nga Allahu (swt), e sqarimet per te jane dhene ne Kur'an si dhe ne Sunetin e Profetit Muhammed (as) per t'i dhene gruas mbrojtje dhe siguri.

Rruga per tek Hixhabi pershkon keto 3 hapa:

Nijeti (apo qellimi) eshte hapi i pare. Veshja e Hixhabit eshte permbushje e nje prej urdhrave te Allahut, prandaj mund te klasifikohet si nje akt adhurimi. Hixhabi duhet te vishet vetem dhe vetem qe te jesh ne perputhje me urdherin e Allahut (swt) duke kerkuar kenaqesine e Tij.

Dituria eshte hapi i dyte. Imam Bukhari, dijetar i madh per Hadithin, ka thene: "Dituria duhet t'i paraprije cdo veprimi apo thenieje". Prandaj motra muslimane duhet te kerkoje dituri per ceshtjen e Hixhabit ne Kur'an, Sunetin e Profetit dhe ne literaturen islame qe te jete sa me e qarte dhe sigurte vete.

Dashuria eshte hapi i trete. Nje nga shenjat e besimit te vertete eshte ta besh adhurimin me dashuri. Dashuria per Hixhabin qe ka qene tek brezat e pare te grave muslimane duket sikur eshte dobesuar pak ne zemrat e gruas muslimane sot. Kur Aliu e pyeti gruan e tij Fatimen, vajzen e Profetit, se "Cila eshte gjeja me e dashur per nje grua besimtare?", ajo iu pergjigj "Te mos shikoje e te mos e shoh asnje burre te huaj". Çfare ndodhi me kete dashuri per modestine? Qe te kthejme dashurine per Hixhabin ne zemrat tona, ne, gruaja muslimane, duhet te largoje nga zemrat semundjen sipas te ciles Hixhabi na ben inferiore dhe na kufizon jeten. Hixhabi i gruas muslimane eshte e drejta e saj dhe nderi i saj qe ia ka dhene Allahu, Zot i te gjithe boterave. Eshte drita e saj qe e dallon motren muslimane nga erresira e jobesimtareve.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: arabesque</div><div class="ubbcode-body">Kondrapedali te lutem lexoji mire dhe mos i anashkalo.

... "Kur All-llahu ka vendosur për një çështje, ose i dërguari i Tij, nuk i takon (nuk i lejohet) asnjë besimtari dhe asnjë besimtareje që në atë çështje të tyre personale të bëjnë ndonjë zgjidhje tjetërfare. E kush e kundërshton All-llahun dhe të dërguarin e Tij, ai është larguar shumë larg së vërtetës." (Kur'an, 33:36)

...

"Thuaju edhe besimtareve të ndalin shikimet e tyre, të ruajnë pjesët e turpshme të trupit të tyre.
Të mos zbulojnë stolitë e tyre përveç atyre që janë të dukshme,
le të venë shamitë mbi krahrorin e tyre dhe të mos ua tregojnë bukuritë e tyre askujt përveç burrave të vet, babajve të vet ose babajve të burrave të vet, djemve të vet ose djemve të burrave të vet, vëllezërve të vet ose djemve të vëllezërve të vet, apo djemve të motrave të veta, ose grave të tyre (që u përmenden) dhe robreshave, të cilat i kanë në pronësinë e tyre, ose shërbetoreve meshkujt të cilët nuk ndiejnë nevojë pë femrat ose fëmijët qe nuk janë të pjekur (për gra).
Le të mos kërcasin me këmbët e tyre për të mos zbuluar fshehtesinë nga stolitë e tyre.
Pendohuni të gjithë te Allahu, o besimtarë, në mënyrë që të gjeni shpëtim."
(Kur'an, 24:31)

...

Allahu (swt) thote ne Kur'an: "O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, pse kjo është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është mëshirues." (Kur'an, 33:59)

Thote Allahu (swt) ne Kur'an: "O bijtë e Ademit, Ne krijuam për ju petk që ju mbulon vendturpësinë dhe petk zbukues. Po petku i devotshmërisë, ai është më i miri. Këto janë argumentet e All-llahut, ashtu që ata të përkujtojnë. (Kur'an, 7:26)

...


</div></div>

Lexo dhe kupto që të jesh e sigurtë që po bën atë që kërkon Allahu (bën pjesë tek dituria kjo).

Më gjej të lutem, në këto ajete të Kuranit, se ku përmendet mbulimi i kokës. Unë, me aq sa e di shqipen dhe me botëkuptimin që kam, shoh se Allahu, nëpërmjet pejgamerit të tij, ka kërkuar që femra të mbulojë pjesët e turpshme të trupit (besoj nuk ka nevojë t'i përmend se cilat janë) apo thjesht trupin.

Ato llafet e tjera që nuk i kam cituar këtu nuk pashë të kishin të bënin me Kuranin (pasi nuk i referoheshin atij). Pra për mua, një afetar, të gjitha ato janë llafe njerëzish.

O besimtar, shiko provat e veprës së Zotit se ato janë të shumta. Mos ndiq rrugën e njeriut se ajo dredhon.
 

fajtoreee

Primus registratum
Re: Mbulesa (hixhabi) tek femrat (besimtare) musli

Mos ndoshta kjo teme ka aritur te flase shume per te mundesuar bindjen e zemrave te vulosura??
Zoti i tha Muhammedit a.s.s te mos mundohej kot tu fliste atyre qe kane veshe por nuk degjojne, kane sy por nuk shohin, kane yemer por nuk ndiejne.
 
Top