Re: Mbi islamin!
Pse e ul?
Islami, ashtu si edhe cdo fe tjeter ka natyrisht nje etike te tijen ashtu si edhe nje moral te caktuar. Pikerisht veshja eshte pjese e kodit etik te muslimanit.
Sigurisht ruajtja nga tundimi nuk fillon dhe mbaron tek veshja, ama nuk mund te thuash se veshja nuk ndikon ne tundimin e njeriut.
Ne kete drejtim veshja me shami, (e cila, realisht nuk ka pike veshtiresie per tu mbajtur, ne vendet arabe ku ajo mbahet me se shumti eshte shume me teper vape se ketu ne shqiperi) eshte pjese e etikes se gruas muslimane e cila refuzon te shfaqe ne ambjente publike disa pjese te trupit te cilat ajo i konsideron terheqese fizikisht, duke refuzuar te behet ngacmuese per te pranishmit ne keto ambjente. Ketu, jo vetem qe nuk ka pike ulje per njeriun, por perkundrazi ka nje lartesim te tij duke bere qe marredheniet mes njerezve, konkretisht mes meshkujve dhe femrave, te mos orientohen, kushtezohen, ndikohen nga ngacmimet apo terheqjet seksuale, etj. Pra duke shmangur hapesirat e mundshme per prirje tunduese, ne nje raport mes nje mashkulli dhe nje femre, terheqja fizike eshte e perjashtuar, duke e lene kete raport veten ne korrnizat shoqerore mbi te cilat eshte vendosur dhe jo mbi te tjera ndikime. Dhe kjo eshte fisnikeri.
Natyrisht qe me shamine nuk eshte se u zgjidh problemi. Sigurisht, ka edhe aspekte te tjera ne te cilat islami perpiqet te kultivoje moralin e larte dhe etiken shoqerore ne marredheniet mes nje mashkulli dhe nje femre. Sigurisht eshte individi vete i cili duhet te vendose fre ndaj tundimeve te veta, por nga ana tjeter, eshte me mire, kur objekti tundues i shmang mundesite qe tjetri te ndjehet i tunduar.
Pastaj, mbi te gjitha, ashtu sic thote Profeti a.s. "Feja eshte keshille", dhe nje keshille nuk ka asgje ulese apo fyese, per faktin qe tenton ti orientoje njerezit drejt sjelljeve dhe marredhenieve me te permbajtura.
Persa i perket asaj qe thote Ujku pike se pari duhet ditur qe Islami, ne thelb nuk ka kler te mirfillte. Hoxhallaret nuk jane klerike te mirefillte, pavaresisht se ata gezojne nje status disi me te respektuar ne nje shoqeri muslimane, pasi ata jane predikuesit te fjales se Zotit. Gjithsesi, fjalen hoxhe, ketu po e konvertoj me udheheqesin e ritualeve fetare. Natyrisht qe femra mund te drejtoje ritualet fetare ne nje bashkesi femrash, madje ne raste te vecanta edhe ne nje bashkesi burrash dhe grashe. Ndalesa ka te beje vetem per te drejtuar faljet publike ne xhami. Dhe kjo ka nje sere arsyesh, megjithese ka zera brenda teologeve muslimane se edhe ne keto raste femra mund te behet drejtuese e ritualeve fetare. Sidoqofte keta zera jane ne nje minorance te konsiderueshme. Por duhet thene se vete menyra e organizimit te faljeve ne xhami eshte e tille ku grate jane te ndara nga burrat. Pikerisht kjo gje, duke i shtuar edhe nje sere faktoresh si faktin qe grate nuk e kane obligim faljen ne bashkesi (ky eshte nje lehtesim per to), faktin qe ka disa momente ne te cilat grate nuk falen si periudha e menstruacioneve dhe lehonise, po keshut edhe faktin qe historikisht kete pune e kane bere burrat etj. ben qe grate te mos jene sot drejtuese ne xhami.
Por, duhet thene gjithashtu se muslimanet jane me tolerantet ne lidhje me kete ceshtje. Te gjitha fete e tjera e jane shume me teper te rrepta ne kete drejtim.