Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

amar

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Fillimisht postuar nga Master:
[qb] Per sqarim, ne A. Saudite ka te krishtere arabe qe jetojne ne ilegalitet, sepse po te deklarohen, denohen si tradhetare te islamit dhe perndiqen e madje edhe vriten. Per kete arsye te kam thene, gezohuni me te drejtat qe keni ne perendim, sepse te krishteret nuk i gezojne keto te drejta ne lindjen e mesme. [/qb]
-------------------------------------------------
keto jane fjalet tua me duket!!
 

Triumfi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Pasiqe kjo teme,me shume po trajtohet si problematik politiko-juridike e me permasa nderkombetare,transferohet ketu.
 

Darien

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

sa interesante kjo situatë:
  1. deklarojmë që po linde në këtë vend je mysliman
  2. nxjerrim një ligj që kush braktis besimin mysliman dënohet me vdekje
  3. deklarojmë me bindje të plotë që nuk ka asnjë njeri që ka lindur këtu dhe nuk është mysliman
  4. ata që ndryshojnë besim ose e mbajnë sekret ose vdesin për besimin e tyre
  5. vazhdojmë të deklarojmë që nuk ka njeri me besim tjetër veç atij mysliman në këtë vend

kërkoj falje që këto më sipër nuk janë mendime origjinale; janë thjesht përmbledhje e postimeve më sipër për Arabinë Saudite

më lart parashtrova mënyrën që mund të përdorej për ta deklaruar ligjin francez në lidhje me simbolet fetare një ligj të pavlefshëm; kjo mënyrë bazohej në faktin që ky ligj mund të bjerë në kundërshtim me Ligjin Mbi Të Drejtat E Njeriut, të cilin Franca e njeh si ligj ndërkombëtar sepse ka nënshkruar traktatin numër kaq e aq (përtoj ta gjej tani numrin)

fakti që Arabia Saudite nuk u përmbahet të drejtave të njeriut nuk e justifikon Francën; atje ku kanë pushtetin myslimanët e përdorin pushtetin për të ndrydhur shprehjen e besimeve të tjera; në fakt nuk janë të parët që e bëjnë këtë; historikisht, një nga rreziqet më të mëdha për besimin ka qenë përzierja me politikën... pushteti është abuzuar rregullisht për qëllime fetare (si edhe jo-fetare, sigurisht)

kështu, Francën mendoj se duhet ta kritikojmë sepse po bën një lëvizje në drejtim të kundërt me parimet e lirisë; kushdo që ankohet se Franca po kryen një padrejtësi ndaj myslimanëve duhet akuzuar për hipokrizi... po nuk u pëlqeu kjo padrejtësi, duhet të ankohen më shumë për padrejtësinë e shtypjes së besimeve të tjera në vendet islamike; nuk jam aq naiv sa të pres ta bëjnë këtë, thjesht po hedh dritë mbi faktin që si njerëz jemi qenie egoiste dhe ankohemi për padrejtësinë vetëm kur na dhemb
 

Ahmed

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Nqs Master of Christ thote se: ''paska te krishtere ne Arabi'' por nuk guxojne te thone atehere une them se ka muslimane ne Vatikan,e nuk guxojne te thone
 

kastriot

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Fillimisht postuar nga Master:
[qb] Per sqarim, ne A. Saudite ka te krishtere arabe qe jetojne ne ilegalitet, sepse po te deklarohen, denohen si tradhetare te islamit dhe perndiqen e madje edhe vriten. Per kete arsye te kam thene, gezohuni me te drejtat qe keni ne perendim, sepse te krishteret nuk i gezojne keto te drejta ne lindjen e mesme. [/qb]
Ora po pak me ngadale more se na kenaqet fare /pf/images/graemlins/tongue.gif
Si ore "u vritkan" te krishteret ne Arabi Saudite dhe nuk u vritkan ne Iran,Irak,(ministri i jashtem T.Azis ishte i krishtere)me shume se 15 milione Kopte (te krishtere ne Egjypt)ne Egjypt, te krishtere ne Siri,Jemen,Emirate e keshtu me radhe???
Apo keshtu jua thote Kaplloqja e mbushur me Tallash, urrejtje dhe komplekse inferioriteti??????
 

kastriot

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Fillimisht postuar nga Fotaq:
[qb] Nqs Master of Christ thote se: ''paska te krishtere ne Arabi'' por nuk guxojne te thone atehere une them se ka muslimane ne Vatikan,e nuk guxojne te thone [/qb]
Ne Rome (dmth edhe ne Vatikan, te pakten diten)ke sa te duash myslimane. Bile te gjithe guxojne te thone qe jane te tille. Kush ka qene ndonjehere ne Rome e din mjaft mire nje gje te tille.
 

ilirjan

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Ti KASTRIOT i ngaterron me qellim gjerat, i perzien te gjitha shtetet myslimane,
Ndalohet Kastriot , ndalohet, dhe jo vetem te krishteret por te gjithe jomyslimanet (Se di ti qe ne Arabine Saudite dhe ne MEKE ndalohen??? /pf/images/graemlins/wink.gif

Kurse Kishat kristiane jane te hapura per te gjithe, edhe vatikani.

Te gjitheve turisteve qe shkojne atje (kuptohet me vize, dhe shume pengesa te tjera) sa zbresin ne aeroport i jepet nje rregullore e posacme per menyren e sjelljes, vendet ku ndalohet vizitat, etj.
Kur largohen nga vendi i kontrollohen aparatet fotografike dhe kamerat (filmimet)
Tolerance besa.
 

Rambla

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Fillimisht postuar nga zog:
[qb] INGORER (fr) = INGORARE (lat) = INJOROJ (shqip)

pra normalisht quhet huazim nga latinishtja INGORARE.

[/qb]
te bej nji korigjim une ty /pf/images/graemlins/tongue.gif , jo INGORARE, por IGNORARE ..jo per gje por ndryshon shqiptimi (ti tani do e kapesh, shqiptim vjen nga fjala shqip, dmth nuk eshte fjala e pershtatshme etj etj, por nuk di nese ka fjale te pershtatshme, por besoj ti e kape muhabetin) /pf/images/graemlins/wink.gif

se kush kishte shkruar "lufte per te drejten e praktikimit te fese" :shrug: . Asnjehere nje lufte fetare ska qene e drejte, asnje lufte nuk eshte e drejte, dhe holle-holle "e drejte" nuk eshte fjala e duhur. nejse se mendimet e mia po me çojne ke nje teme filozofike komplet tjeter...

para disa kohesh lexova nje liber qe ma kishin rekomanduar mami im dhe shoqja ime (pelqejne rrymen romantike :shrug: ), "çifutja e toledos" u titullonte, s'me pelqeu, megjithse duke qene dhe liber historik u mundova pak por e mbarova. mund te them qe si liber me konfermoi faktin qe nese arabet nuk fillonin te praktikonin ne menyre fondamentaliste çdo varg te kuranit, tani ndoshta do ishin shume perpara perendimit (paradoksale konkluzioni im, duke qene qe libri kishte komplet fryme tjeter, fatkeqesisht), do ishin popull shume me i avancuar culturalmente (mgjth po ta kapim tamam vlen dhe per te krishteret vetem se ndryshon libri, "bibla"). I vetmi shkrimtar qe me ka bere te mendoj vertet per fene ka qene Dostojevkij, ndoshta duhet te lexoni autore te tille sepse sinqerisht pak te cekta mu duken keto postimet, madje pastaj po pertoja ti lexoja te gjithe.
 

zog

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

rambla :thumbsup: fakti qe e kam perserit tre here gabimin pa e vene re, tregon qe "shtremberimin" ma ka dhene shqipja, fjala qe kam pas ne koke. pastaj pavaresisht nga transkriptimi keto tre fjale shqiptohen njesoj. shkrimi nuk eshte veçse marreveshje per te shqiptuar sa me drejt gjuhen e folur. pra biem ne ujdi qe GN = NJ.

a di qe Lenini mesoi anglisht (pa profesor) nga gazetat gjate kohes kur ishte ne internim, mirepo kur shkoi ne angli s'kuptote nji llaf nga anglishtja e folur dhe te gjitha nga ajo e shkruar.

si gjuha jone po tu shkrunte ne alfabet arab, ne s'do te kuptonim asgje (pa e mesuar me pare), e meqe ra fjala sipas D'Angely (nje francezi) e shkruara arabe e "shpreh me qarte" (trascription) shqiptimin e shqipes se sa alfabeti qe perdorim ne aktualisht.

por shqipja mud te shkruhet dhe me hieroglife te kines.

boh, ti e kuptove une vete jam i pafajshem, kur te qaj....mocen /pf/images/graemlins/laugh.gif

per me qen ne teme, po shtoj; vete zgjedhja pra e alfabetit LATIN ne vend te atij ARAB, e tregon fare qarte se RILINDASIT jo vetem qe ishin burra te ditur e largpames, por ata megjithe turqizimin e pashembullt te popullit tone e kuptuan drejt se ne I PERKISNIM botes greko-romane, pra qyteterimit perendimor.

mendoj se ZGJEDHJA (lindje-perendim) shqiptare ka marre fund nje here e mire. prandaj muslimanet shqiptare duhet ta kuptojne qe tash nje shekull ata ndodhen ne kundrra-rrjedhe. ose fshatarçe; "i kan hip gomarit prapç".

tjeta!
 

amar

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

e kure ne shqiptaret asnjehere nuk kemi per te patur alfabetin tone,cdo here ose ate arab ose ate latin ,grek,cifut,kinez.
po ma thuani cili eshte alfabeti jone ????
 

Ardian Kryeziu

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Ne kete teme te hapur besoj qe do te kontribuoj me lansimin e nje anetari te kryesis se Bashkesis Islame ne Kosove , Mr. Qemajl Morina

Shkruan Mr. Qemajl Morina
Perëndimi dhe Lindja - bashkëjetesë apo konflikt?!

“Pas ngjarjeve të 11 shtatorit janë cenuar të drejtat e shumë njerëzve”.
(Meri Robinson, përfaqësuese e Sekretarit të Përgjithshëm për të drejtat e njeriut në një konferencë shtypi)

Ngjarjet e 11 shtatorit të vitit të kaluar në Nju-Jork dhe Uashington lanë pas pasoja të paparashikueshme në marrëdhëniet ndërmjet Lindjes dhe Perëndimit. Ngjarjet në fjalë, forca të caktuara i përdorën për qëllimet e tyre për prishjen e marrëdhënieve ndërmjet Botës Islame dhe asaj të Krishterë. Një kontribut në aspektin e acarimit dhe keqësimit të marrëdhënieve, dhanë edhe mjetet e informacionit, qofshin elektronike apo të shkruara. Megjithatë, kohë pas kohe u paraqitën disa zëra të arsyeshëm, të cilët me përpjekjet e tyre bënë që marrëdhëniet midis Lindjes dhe Perëndimit të mos merrnin kahjen e padëshirueshme, në dëm të dy komuniteteve. Ndër ta, padyshim është kryetari i Çekisë, Vaclav Havel, i cili është objektiv në gjykimet e tij. Ai në një artikull me titull “Ridefinimi i Perëndimit”, botuar në “Koha Ditore” më 3 tetor 2001, pyetjes ç’do të thotë termi “Perëndimi”? i përgjigjej kështu: “Së pari ky është një territor i delimituar gjeografikisht, që mund të përshkruhet si rajon evro-atlantik apo evro-amerikan. Perëndimi, në esencë, ka pasur një histori të përbashkët politike dhe ekonomike që për burim ka një seri të përbashkët të burimeve shpirtërore”.
Vaclav Havel është tejet objektiv në gjykimin e tij, kur thotë i “Perëndimi eksportonte në pjesën tjetër të botës jo vetëm të arriturat e shumta të mrekullueshme, por edhe vlerat që janë shumë më pak të vlefshme për fjalë miradie, që rezulton me likuidimin e dhunshëm të kulturave të tjera, shtypjen e religjioneve të tjera dhe fetishizmin e zgjerimit, të pafund ekonomik, pa marrë parasysh efektet e tij”.
Në anën tjetër, kur përmendet “Lindja”, nënkuptojmë Botën Islame, e cila shtrihet pothuajse në të gjitha kontinentet, mirëpo qendra e saj është në Lindjen e Mesme. Me të nënkuptohet një botë në zhvillim e sipër, në aspektin ekonomik, politik dhe kulturor. Shumë vende të Lindjes deri në vitet gjashtëdhjetë të shekullit të kaluar, ishin koloni të vendeve perëndimore. Për këtë arsye banorët e atyre vendeve në librat e historisë mësojnë për padrejtësitë që u ishin bërë atyre gjatë asaj periudhe të gjatë të kolonizimit evropian të vendeve të tyre. Po ashtu ata mësojnë se për disa shekuj me radhë kultura dhe civilizimi islam kishin mbizotëruar jo vetëm në vendet e Lindjes, por edhe në Evropë. Humanizmi dhe Renesanca e Evropës nuk mund të paramendoheshin pa kontributin e kulturës dhe civilizimit islam, i cili depërtoi në Evropë nëpërmjet Al-Andalusis - (Spanjës Islamike), ku muslimanët sunduan për tetë shekuj.

Dialogu i parë islamo-evropian

Sipas një artikulli të së përmuajshmes “Eksklusive”, 15 korrik 2001, shumë historianë janë të mendimit se Karli i Madh ka qenë evropian i parë që ka zhvilluar dialog me Islamin, por edhe që luftoi kundër muslimanëve që synonin të depërtonin në Evropë. Partner musliman i Karlit të Madh në bisedime ishte Halifi abasid i Bagdadit, Harun Err-Rrashid. Halifi i kishte dhuruar liderit të krishterë një elefant dhe një orë në vitin 797. Ndërmjetësuesi i kësaj dhurate ishte një çifut me emrin Isak. Ai përcolli misionin e parë frank si përkthyes në Bagdad dhe ishte i vetmi që u kthye gjallë, që andej. Dy të dërguarit të tjerë të Karlit të Madh, Sigismund-i dhe Landfrid-i, nuk ia aritën të përballonin rrugën e gjatë dhe vdiqën gjatë kthimit nga Lindja në Perëndim. Elefanti Ebul Abas ishte në gjendje të mirë dhe së bashku me përcjellësin e tij çifut arriti në Ahen.
Elefanti jetoi deri në vtin 810 dhe ngordhi në qytetin e Lipenhajmit. Një vit para ngordhjes së elefantit, vdiq Halifi Harun Err-rrashid. Në anën tjetër, Karli i Madh jetoi edhe katër vjet të tjerë pas ngordhjes së elefantit. Harun Err-rrashidi ishte njeriu, që ngriti në piedestalin më të lartë dinastinë e Abasidëve në Halifatin e Bagdadit, ndërsa udhëheqësi frank nuk përfaqësonte vetëm shkëlqimin në kohën e karolingëve, por njëkohësisht konsiderohej edhe si “themelues i Evropës”. Historianët pajtohen se Harun Err-rrashidi dhe Karli i Madh ishin njerëzit më të rëndësishëm në kohën e tyre, po aq të rëndësishëm sa dy perandoritë, të cilat i udhëhiqnin - Perandoria Abaside e Halifatit dhe Perandoria e Frankëve.
Pikërisht ashtu siç ishte i përçarë Krishterimi në kohën e Karlit të Madh, në Kishën Lindore dhe Perëndimoren, poashtu edhe Bota Islame përbëhej nga dy qendra të armiqësuara: Bagdadi në Lindje dhe Kordoba në perëndim. Karli i Madh ndiqte një politikë paqësore ndaj Bagdadit dhe një politikë mbrojtëse ndaj Kordobës.
Bigrafi francez i Harun Err-rreshidit, Ande Klot, flet rreth “rajonit të detit Mesdhe”, si një ndër “rajonet më të rëndësishme në botë”, të asaj kohe, sepse ajo ishte qendra e rrjedhës së ngjarjeve si në Botën Islame, ashtu edhe në të Krishterën. Duke pasur parasysh këto fakte, Klot thotë: “Kaizeri dhe halifi i Bagdadit ishin dy shtyllat kryesore të botës”, dhe kjo botë ishte rajoni i Mesdheut.
Kjo e vërtetë historike shpreh edhe sot aktualitetin e Karlit të Madh dhe rëndësinë e politikës së tij sa i përket qëndrimit ndaj Botës Islame. Marrëdhëniet ndërmjet Karlit dhe Harunit, dhe dy perandorive të udhëhequra prej tyre, ishin të një natyre mjaft komplekse. Ato paraqitnin një balancim ndërmjet kërcënimit dhe përgjërimit, bashkekzistencës paqësore dhe konfrontimit. Ky ishte dhe është shembull themelor i qëndrimit të Evropës së krishterë ndaj Islamit. Nga kjo pikëpamje duhet të shqyrtohet edhe dhurata simbolike, të cilën i kishte dërguar Haruni kundërshtarit të tij perëndimor: elefanti Ebul Abas ishte një gjest islamik i paqes, por edhe një shenjë e qartë e mbizotërimit të civilizimit islam në atë kohë. Nga kjo mund të kuptohet se politika botërore s’është udhëhequr as atëherë, dhe nuk udhëhiqet as sot duke u mbështetur në përkatësinë fetare, edhe pse nuk duhet nënçmuar rëndësia e fesë si udhërrëfyese e identetit civilizues.

A paraqet Islami rrezik për Perëndimin?

Në propagandën e sotme nuk janë të paktë zërat, që Islamin e shohin si një “rrezik” permanent për Perëndimin, edhe pse të gjitha analizat objektive dhe raportet e forcave mohojnë tërësisht një gjë të tillë. Është më se e vërtetë se gjatë dekadave të fundit numri i emigrantëve muslimanë në Evropë është shtuar dhe atje jetojnë rreth 15 milionë muslimanë, e po ashtu në SHBA jetojnë 10 milionë muslimanë. Mirëpo, ky migrim ishte në interes të të dy palëve. Njëra palë dëshironte prosperitetin ekonomik dhe kishte nevojë për fuqi punëtore, ndërsa pala tjetër u detyrua ta bëjë një gjë të tillë për shkak të nevojës për të gjetur punë jashtë atdheut të vet. Ishte normale që vendet nikoqire të këtyre emigrantëve të rinj t’u siguronin atyre lirinë e shprehjes së identitetit të tyre kulturor, atij kombëtar dhe fetar. Kështu, në një periduhë të mëvonshme këta emigrantë vendosën të sillnin me vete edhe familjet e tyre. Për këtë qëllim ata tash dëshironin që jetën e tyre ta organizonin në suaza të parimeve të fesë dhe kulturës së tyre e në pajtim me ligjet e vendeve nikoqire. Shumëkush, qoftë në Evropë apo në SHBA, një zhvillim të këtillë e sheh si plotësisht normal dhe si një begati të kulturës së vendeve të tyre. Mirëpo, normalisht kishte në mesin e tyre edhe të tillë që një zhvillim i një kulture të re i pengonte dhe sidomos kur ndodhnin incidente, të cilat mund të cilësoheshin të kishin prapapavijë fetare. Ato shfrytëzoheshin për t’i shpallur luftë pa kompromis Islamit fe dhe të gjithë muslimanëve, pa dallim. Rasti më klatant ishte ai i 11 shtatorit të vitit të kaluar në Nju-Jork dhe SHBA, kur të gjithë muslimanët, kudo jetojnë, qenë në shënjestër të sulmeve dhe atakimeve. Për të evituar një tragjedi më të madhe, u desh të intervenohej në nivelet më të larta. Megjithatë, sipas një sondazhi, të cilit i referohet “Observatori Europian për Ksenofobinë dhe Racizmin”, rezulton se një pjesë e popullsisë të atij vendi e konsideron Islamin si rrezik për ta. Por, vitet e fundit, dhe sidomos pas ngjarjeve të 11 shtatorit, ndjenjat ksenofobe janë shumëfishuar. Aq sa edhe shumë parti të ekstremit të djathtë po shfrytëzojnë qëndrimet antiislamike të banorëve vendës, për të arritur rezultate të papara në zgjedhjet e fundit elektorale.
Sipas anektimeve të kryera në të 15 vendet anëtare të BE-së, një pjesë e madhe e danezëve janë të mendimit që muslimanët që jetojnë në vendin e tyre, duhet jo vetëm t’i pranojnë vlerat demokratike, por duhet ta dinë dhe ta pranojnë se kushtetuta e vendit ka përparësi edhe në krahasim me Kur’anin.
Nga ana tjetër, një pjesë e popullsisë holandeze e pranonte se do të ishte e kënaqur në rast se muslimanët do të dëboheshin nga vendi i tyre. Ndërsa sipas të njëjtit sondazh, një pjesë e popullsisë të atij vendi Islamin e konsideron si rrezik për ta.
Partia Kombëtare Britanike, një formacion ky i ekstremit të djathtë, nxiti në Britaninë e Madhe një valë sulmesh ndaj xhamive dhe emigrantëve myslimanë. Madje, ajo shkoi aq larg, saqë deklaroi jo vetëm papajtueshmërinë e Krishterimit me Islamin, por shpalli edhe rrezikun që, sipas saj, kërcënon Krishterimin nga shtrirja dhe përhapja e myslimanëve në Evropë.
Si pasojë e të gjitha këtyre dhe përkeqësimi i klimës ndaj muslimanëve po e vë në pikëpyetje bashkëjetesën midis vendësve dhe emigrantëve, por nga ana tjetër, ajo e pengon edhe integrimin e këtyre të fundit në shoqëritë e vendeve ku jetojnë. Sipas anketave më të reja, si pasojë tjetër e ngjarjeve të fundit është “riislamizimi” i të rinjve me origjinë muslimane, por që janë lindur dhe rritur në Evropë e SHBA, si dhe interesimi shumë i madh edhe i jomuslimanëve për të lexuar literaturë islame.
Pas të gjitha këtyre fakteve dhe të dhënave, për shumicën e personave të anketuar, mund të dalim me dy rezlutate: e para, parashikimi i studiuesit Samuel Hantington mbi përplasjen e qytetërimeve, duket se po realizohet, dhe e dyta: sot nuk është e lehtë të jesh musliman në Evropë apo në SHBA.

Konflikti apo bashkëjetesa?!

Duke i parë pasojat e ngjarjeve në dhjetë muajt e kaluar, Liga Arabe ndërmori disa aktivitete, pasi, siç kishte deklaruar Sekretari i Përgjithshëm i saj, Amr Musa, “pas ngjarjeve të 11 shtatorit kemi vërejtur se shumë qytetarë arabë dhe muslimanë që jetojnë në Perëndim, po u nënshtrohen dyshimeve dhe maltretimeve të shumta”. Liga Arabe themeloi një departament të ri në kuadër të saj, me emërtimin Dialogu midis qytetërimeve, nën udhëheqjen e mendimtarit të njohur egjiptian, Kemal Ebul Meshd. Deri tash Liga Arabe ka organizuar disa konferenca, simpoziume e seminare rreth Dialogut të civilizimeve në Evropë dhe në vendet arabe, për të tejkaluar pasojat e ngjarjeve të 11 shtatorit, që është një hap shumë i qëlluar nga pala arabe. Mirëpo, për t’u tejkaluar kjo gjendje, lypset një bashkëpunim më i madh dhe më i sinqertë nga pala tjetër, e cila ka shumë përparësi në duart e saj.
Para së gjithash, duhet të eliminohen disa paragjykime: Perëndimi si një e mirë dhe Lindja si një e keqe!
Kështu termi “Perëndim” u shndërrua, edhe pa vetëdije edhe me të, në sinonim të përparimit, kulturës, lirisë dhe ndershmërisë. “Lindja”, në anën tjetër, u redaktua në një sinonim për moszhvillim, autoritarizëm dhe non sens të shumëllojshëm.
Perceptimi implicit i superioritetit perëndimor dhe inferioritetit lindor është i pambrojtshëm në një afat të gjatë. Asnjë territor i vetëm gjeografik dhe kulturor nuk mund të konsiderohet apriori më i mirë se ndonjë tjetër një herë e përgjithmonë, apo si çështje parimi.
Për aq gjatë sa fjala “Lindja” të shkaktojë konotacion pezhorativ dhe fjala “Perëndimi” afirmativ, do të jetë tejet vështirë të ndërtohet një rend i ri botëror, i bazuar në barazi midis rajoneve të ndryshme. Koha e dominimit të njeriut të bardhë, evropianëve, amerikanëve apo të krishterëve ndaj tërë globit, ka marrë fund. Tashti po hyjmë në një epokë të re dhe është përgjegjësi jona që të respektojmë njëri-tjetrin dhe të punojmë së bashku për të mirën e të gjithëve, pa marrë parasysh racën, fenë, gjuhën dhe kombin
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Kosowar..apapapap plako,nuk kam durim qe te analizoj shkrimin e hoxhes apo mullait Qejmal,por vura re nje ...injorance te theksuar!!!!!!!!!!!!!!! :smash:
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Dhe me teper,kur sheh qe kesi lloj shkrimesh shkruhen nga shqiptare(nqs eshte i tille?)atahere te vjen me shum plasja :smash: :smash: :smash:
 

mon

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Per hapesin e temes:

Franca plako ka probleme se ka shume komunitete( arabe, cifute, te krishtere) dhe si e tille ne kushtetute eshte e shkruajtur qe shteti eshte laik. Ky eshte parimi.
Tashi sikur te gjithe, edhe cifutet te majne floket e gjata dhe kippa-t, edhe myslimanet mjekren dhe shamine dhe te krishteret kryqin dhe meqe ne lindjen e mesme konflikti eshte ne kulm, meqe ne france shpesh degjon te rinj arabe te therrasin rrofte palestina e poshte izraeli ne mes te rruges, kur ne alsace njehere eshte nje varreze cifute qe pikturohet me svastika e pastaj eshte nje varreze e marokeneve qe luftuan per francen gjate luftes se dyte boterore qe dhunohet nga grupe neonaziste qe shkojne ne kishe. Meqe ka te tille tipa qe pretendojne se qyteterimi europian eshte i krishtere ndaj dhe me i larte se te tjeret.
Ndaj dhe ne keto kushte feja behet pengese e shoqerise dhe zhvillimit te saj. Te nje zhvillimi normal. tani ky ligj nuk u be per ato qe falen ne shtepine tyre por per ato te cilet vijne ne shkolle me perce ose me kippa dhe qe pastaj shkojne e zihen.

Pastaj nuk duhen harruar sse si ishte situata politike ne france gjate kohes ne te cilen u be ky ligj. Ne fakt qeveria e kohes kishte pak veshtiresi me disa probleme te tjera dhe u nxorr nje debat qe ishte shume i ndjeshem qe te fshinte debatet e tjera. Nuk duhet harruar se pak pas ketij debati ishin zgjedhjet lokale dhe se gjate presidencialeve nacionalistet kishin mare shume vota ndaj dhe qeveria u mundua te terhiqte reth vetes disa vota te nacionalisteve, pikerisht duke ndermarre nje veprim te tille.

Gjithsesi une per vete jam per nje shtet laik, ku neper shkolla nuk lejohet as shamia e as kippa sepse vetem ne kete menyre femijet mesohen te jene me njeri tjetrin dhe te mirekuptohen. Pastaj nuk duhet harruar se ne kete ligj nuk permendet islami dhe as judaizmi. Dmth ky ligj eshte njesoj si per cifutet dhe per muslimanet dhe per te krishteret.( ke plot franceze "puro" qe nuk durojne kishat dhe prifterinjte)

Por ne gjermani ke dicka krejt ndryshe, nje ligj ne landin e bavarise ne te cilin ndalohet vecanerisht shamia muslimane. ky rast po, eshte per tu pare me kujdes.

Me nji fjale une jam pro nje ligji te tille dhe nuk besoj se ky ligj ishte dicka anti islame. Thjesht eshte dicka e domosdoshme ne nje shoqeri ku duhet te jetojne bashke cifuti me arabin e me katolikun e me te pafene. Pra kur feja(cfaredo feje) behet faktor percarjeje, atehere duhet te ulen tensionet dhe te rritet kominikimi midis njerezve me fe te ndryshme dhe te hiqen paragjykimet, ose plas vendi e behet lufte.
Ndryshe behet si ne amerike ku cdokush ble nje cope toke dhe vendos sektin e vet ne te.

Kalofshi mire!
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

O TRIUMFOOO,nuk te del boll ty plako qe Franca ka gati 30% Arabe e zezake atje???Mos don ti qe Francen ta udheheqin Arabet dhe zezaket,pastaj kenaqesh???Rri mer plako urte,nuk mundesh ta detyrosh nje shtet qe te pranoi ne gjirin e tij dhe te nxori nga skamja,qe ta detyrosh pra te vendose ligjet e shariatit apo me keq,te behet nje shtet gjysme Islamik,kujt ti pelqeje le te rrije,kush eshte"kontra"le te ike nga syte kembet!!!
 
Top