Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

dëshira për paqë,liri,siguri,harmoni - hapa këtë temë!

Predikoni simbole por jo simbole!,uh me falni,po predikone fene por jo fene!... sepse,kshtu step by step e ne planetin e kuqrremte!


çudi!
Po pse te çuditem,njeriu ne erresire sheh hijen e tij? ... e pse te çuditemi,kur ngjyra e bardhe duket e zeze,e zeza duket e bardhe!!

Ngerthen nje ze i tmerrshem nga dheu i revolucioneve per barazi e drejtesi,nga vendi ku u ndertua demokracia - ze i cili thote:Jo,simbole fetare ne shkolla!
Ky kumtim,kujt i adresohet dhe pse?

A thua valle,cfar sherri u sollen kto te ashtu'quajtura simbole fetare,frances per nje shtet laik?
A thua,kryqi te cilin e barte nje i krishtere po pengoka synimet per nje franc plotesishte laike? ... apo kapela e nje jehudi(cifuti)po krijoka trazirash !!

Po ISLAMI! - a duhet te shpik simbole,e pastaj ato t'i zhduk,qe te inkurajoi politiken per nje shtet laik!!

C'te bejme ne Muslimanet ne franc qe s'kemi simbole po kemi parime,por c'te bejme kur parimet Islame na i quajne simbole?!
A thua duhet te nderrojme fene?,apo te leshojme francen?,por c'behet me ata qe tanime kane nenshtetesi franceze?,po ku ngeli pastaj paqa,siguria,liria?,apo s'kan ekzistu asnjehere ?!!

Ky kumtim,a thua kujt i drejtohet,apo ke demton me shume?
Franca e di shume mire se MBULESA per femren muslimane nuk eshte simbol,qe te dallohet qe eshte femer muslimane, por eshte parim pse i takon gjinise femrore!
Franca jetoi ne tokat arabe -muslimane me shekuj te tere,e s'po e dika!?
C'don franca me kete ligje?
Qe t'u thote muslimaneve;' o jetoni si laik ose ikni nga toka jone ' !!,apo; ' ju jetoni,por jo edhe Islami ' ?


- Shpjegim i asaj qe quhet; Parim e Simbol fetare! -

Dallimi mes nocionit PARIM dhe SIMBOL eshte shume i madhe!
Parim fetare dmth; zbatimi eshte obligativ,urdher nga Libri i shenjte i fese gjegjese,e mos - veprimi sipas saj konsiderohet i dalur nga feja gjegjese!

Simbol fetar; nuk eshte obligative,e mos - respektimi i saj mund te jete dicka e papelqyeshme,apo e urrejtur!

Disa shembuj te parimeve fetare:

Ne krishterizem,parim mund te jete;besimi se JEZUSI u kryqezua per t'u shlyer mekatet njerezve!
Ne jehudizem,parim mund te jete;besimi se toka e premtuar e tyre eshte ne mes eufratit dhe nilit!
Ne Islam,parim mund te jete;besimi dhe bindja se Allahu eshte Nje,nuk eshte i lindur,e as ka lindur ke,e askush nuk i perngjane Atij!


Disa shembuj te simboleve fetare:

Ne krishterizem,simbol mund te jete; bartja e kryqit.
Ne jehudizem,simbol mund te jete; bartja e kapelave.
Ne ISLAM,simbole s'ka!

Po MBULESA per ate femer,e cila pranoi ISLAMIN fe,a eshte parim apo simbol?

Per femren qe pranoi ISLAMIN fe,mbulesa eshte parim - eshte e urdheruar nga feja e saj qe t'a zbatoj ate - mos'zbatimi quhet mekat i madhe,e mohimi i saj si parim - e nxjerr nga feja.

Allahu i Lartmadherishem thote:
24:31." Thuaju edhe besimtareve të ndalin shikimet e tyre, t'i ruajnë pjesët e turpshme të trupit të tyre, të mos zbulojnë stolitë e tyre përveç atyre që janë të dukshme, le të venë shamitë mbi kraharorin e tyre ... "

Pra,' mbulesa ' eshte urdher(parim) e jo simbol!

Dmth; per te krishterin ky ligj s'paraqet problem te madhe,e as per te jehudin - se pak nga kto dy pale ndjekin keto simbole,por per muslimanet paraqet problem te madhe,sepse ajo muslimane e mbuluar detyrohet te hjeq mbulesen - e qe dmth;zbatim i ligjit te shirakit kunder ligjit te Krijuesit te shirakit !!!!

Po nje shtete,valle a ka drejte qe t'i mohoj te drejtat e qytetarit te saj qe te predikoj fene e tij?,nese ka drejte - at'here me perkujton se kemi filluar nje shekulle te ri,shekull i diskriminimit!

Kaluan disa dekada,qe eshte ftohur toka e saj nga flaka e revolucioneve per drejtesi,liri e barazi - a thua erdhi koha per flake te re?
A thua nje vala e re haptas anti - islame ka filluar?
A thua franca kesaj rradhe do mbaj flamurin e nje lufte te re kryqtare kunder muslimaneve sikur me pare?
A thua nje gje do ndermirret edhe ne vendet tjera evropiane ?
A thua nje hape i tille do filloj edhe ne USA?
.... apo edhe kto,step by step e ne planetin e kuqrremte?


... s'kuptoj nje gje; a eshte fillimi i fillimit te valljes apo fillimi i fundit te valljes ?!
 

RobertdeNiro

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Fillimisht nga Gysi

Pra keshtu me duket se funksionon ideali i lirise femerore per ty, liri e kontaktit me “boten mashkullore” (ky togfjalesh me tingellon shume epshndjelles. Duket sikur po behet fjale per nje repart ushtarak qe mezi pret daten e caktuar per te pritur prostitutat. Pergezime, shprehje goxha e gjetur), dhe duket nje kontakt qe mundesohet nepermjet minifundit dhe kerthizes. Nje kontakt qe realizohet permes kofsheve dhe fundbarkut. Ooooo Burraaaaa! Shijojeni boten e lirise!


Newton

Ne boten e lire,meshkujt nuk jetojne si ne rrepart ushtarak. Ky shembull mund ti pershtatet vetem botes ku ti ke studiuar per teologji.

Nejse

Une e di qe ne te dy,sikur te diskutojme edhe 100 vjet,nuk do mund ta influencojme njeri-tjetrin.

Pyetjes time te fundit nuk ju pergjigje.

Per te mbrojtur dinjitetin,lirine,brishtesine e gruas lejohet nje burre qe te martohet me disa gra???

Tani po te shtoj edhe nje te dyte

Eshte normale qe nje grua e cila ka vite qe nuk shijon dashurine,pasi ka vite qe bashkeshorti ka sjelle ne shtepi edhe disa bashkeshorte,te vritet me gure nga turma,sepse kerkoi nga dikush tjeter dashuri???
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Mund te rrime gjith diten e te shajme veset e keqija perendimore apo fundamentalizmin Islamik,nga te dyja anet ka mangesi perkundrejt:dinjitetit njerezor(islamizmi),dhe imoralitetin perendimor(Evropa etj),une vleresoj shume traditat shqiptare,te cilat jane te pasterta si vete bora e maleve te saj!!!! :wave:
 

Gysi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Ne boten e lire,meshkujt nuk jetojne si ne rrepart ushtarak. Ky shembull mund ti pershtatet vetem botes ku ti ke studiuar per teologji.
Ti flet me slogane Newton, hiqi keto stereotipe qe t’a ndrydhin gjykimin. Liria eshte nje koncept mjaft me i gjere se liria per te “nxjerre kofshet ne selomet”. Nje liri qe gradualisht po con ne kaos te vlerave shoqerore, morale, kulturore, nje liri qe po con ne shperberjen e vet sociale, ku njeriu ndjehet gjithmone e me i huaj per njeriun. Ku lidhjet ndermjet njerezve behen gjithmone me te paqendrueshme, nuk eshte me liri. Ajo eshte nje roberim, nje roberim ndaj aspekteve me te erreta te qenies njerezore. Edhe ne konceptin perendimor, ne fillimet e sociologjise, liria e vertete shikohej ne respektimin e ligjeve qe rregullojne shoqerine, dhe jane pikerisht keto ligje qe garantojne lirine ne formen me te mire te saj. Perkundrazi kur epshi dhe lakmia e pushtojne qenien njerezore, ajo nuk eshte me e lire, ajo eshte e rrembyer nga pasioni, gje qe ka tendencen te marre furishem gjithcka qe gjen perpara, duke e cuar drejt anarkise. Dhe anarkia nuk eshte liri. Kur permenda repartin ushtarak, e permenda pikerisht per te ilustruar ashtu sic e perjetova une ate togfjaleshin tend “bote mashkullore”, kontaktin me te cilen femra muslimane e enderroka me shpirt per t’a realizuar. Dhe kete ilustrim e bera per te te vetedijesuar me qarte per tablone qe sjellin pikepamjet e tua. Dhe ne kete drejtim, ajo qe ti e quan “bota e lire” i ngjan vertete nje reparti ushtarak, ku e vetmja gje qe rendon mendjet e topitura, eshte permbushja e trilleve epsharake (si per cudi keto fjale duken shume te ngjashme me njera-tjetern ushtarak-epsharak).

Dhe sa per sqarim, une nuk kam studiuar ne asnje nga ato vende te bote “se roberuar” qe ti mendon, dhe as kam pasur “fatin” te studioj ne ndonje nga vendet e asaj “botes se lire” te endrave te tua. Un ethjeshte kam mbaruar per filozofi-sociologji, ketu ne vendin tim kaotik qe nuk i perket as “botes se lire” dhe as asaj te roberuar, por qe nuk do t’a nderroja me asnje nga ato vendet e “perparuara”, pasi me eshte lezetuar, edhe keshtu sic eshte, megjithese mjaft gjera do t’i deshiroja ndryshe.

Une e di qe ne te dy,sikur te diskutojme edhe 100 vjet,nuk do mund ta influencojme njeri-tjetrin.
Sigurisht, une kur diskutoj, nuk pretendoj qe t’u mbushmendjen te tjereve, thjesht perpiqem te ndaj nje mendim me dike, megjithese shpesh me duhet te sqaroj mjaft marrezira apo pasaktesira qe shprehen lart e poshte, e qe vijne nga mjaft stereotipe qe kane zene rrenje ne trurin e njerzve, si pasoje e asaj qe na informon, por edhe ne menyre te pavetedijshme na meson se si te gjykojme, Medias. Ne qofte se ti e ke ndare mendjen qe CNN-I thote gjithmone te verteten dhe ai ka gjithmone te drejte, vazhdo te mendosh keshtu. Fundja keto jane frytet e botes sone te lire, te mashtrohemi nga te na doje qejfi.

Se fundi, pyetjes tende as qe kam per t’iu pergjigjur, pasi nuk eshte as vendi dhe as me duket e sinqerte, apo te pakten e vlefshme. Ne qofte se deshiron vertete te dish apo te diskutosh per kete teme, po te adresoj, tek teologjia ka nje teme te vecante per poligamine, ku eshte trajtuar jo pak. Hape, lexoje dhe mund t’a vazhdosh diskutimin po deshe.

P.s. Orosho, sidoqofte edhe shumica duhet respektuar, megjithse ndonjehere e tepron. :thumbsup:
Une besoj se te pakten, nuk jane dashakeqinj.
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

P.s. Orosho, sidoqofte edhe shumica duhet respektuar, megjithse ndonjehere e tepron. :thumbsup:
Une besoj se te pakten, nuk jane dashakeqinj. [/QB][/QUOTE]
----------------------------------------------
Deri sa fajesia e tyre te faktohet,ata mbesin te pafajshem,por kjo nuk do te thote qe ata nuk jane "te mbikqyrur" /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Gysi, liria është liri, me apo pa degjenerimet e saj! Njeriu është i lirë të bëjë atë që i pëlqen, dikush qit kofshët e më shumë n'selomet dikush mulohet kokë e komë (fun e kry) në mes të verës! Rëndësi ka që liria e dikujt të mos cënojë lirinë e tjetrit!
Idealisht, gjithsecili ka një mendje dhe një gjykim në bazë të të cilit edhe merr vendime lidhur me jetën e tij! Askush nuk mundet të vendosi kufizime përsa i përket mënyrës së jetesës së dikujt apo sjelljes së dikujt (kur kjo nuk cënon lirinë apo harmoninë e të tjerëve)!

Përsa i përket epsheve, ato kanë egzistuar, egzistojnë dhe do të egzistojnë për sa kohë që egzistojnë edhe njerëzit qofshin këta myslimanë apo të krishterë!
Një kategori njerëzish (do të thoja me arsye) nuk udhëhiqen nga miku poshtë dhe i duket çudi që bota rrotullohet rreth një palë bythësh e një vrime (më falni për harbutllikun)! Mirëpo ky është realiteti dhe nuk mundemi ta mohojmë. Mundemi ta pengojmë për njëfarë kohe por kurrësesi ta ndalojmë!

Mendoj dhe besoj që lënia të lirë e çon gradualisht njeriun drejt një ekuilibri dhe një stabiliteti shoqëror të ndryshëm nga ai pseudo-stabilitet i 3 shekujve të fundit!
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

O Gysi,mos bjer edhe ti ne nivelin e Dawas plako(persa i perket perplasjes se qyteterimeve them).
Kjo puna e arabeve(qe gjinden ne France apo diku tjeter ne evrope)eshte sikur ata te vinin ne Shqiperi dhe te fillonin e te na shanin traditat tona,(besen,mikpritjen,zemergjeresine,etj).A kane te drejte ata qe te fillojne e te shajne kulturen kristiane???Kush po i ban me zor te rrine/punojne/perfitojne/kurth-ojne ne vendet me kulture kristiane???Arabet/islamiket pikerisht po perfitojne nga toleranca e tepert kristiane.E kemi thene edhe ne shkrimet e tjera kete!!!
 

Triumfi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Citim:
Mendoj dhe besoj që lënia të lirë e çon gradualisht njeriun drejt një ekuilibri dhe një stabiliteti shoqëror ..
.....

Nuk quhet liri, ajo liri qe cenon lirin e tjetrit. Pra, liria jote perfundon,ateher kur fillon liria e tjetrit. Ky eshte ekuiliber!
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

-emer-te thote gje ty keto dy terma: Autoktone dhe Alochtone????Shtepia eshte e mikut dhe e zotit(per disa dite dhe jo per vite te tera) eshte perdorur vetem nga shqiptaret,e nga askush tjeter.Ne Evrope respekti eshte reciprok!!!!Atyre nuk ua ben ligjin "miku"(i padeshirueshem ne te shumten e rasteve) /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

O -emër-, po unë ça kam shkruar më lart o njeri! Po juve një fjali po e një fjali jo lexoni?
 

Gysi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

O orosho! Kush po shan traditat e Europianeve mor lal?! Ne qoftese une po me lart vizatova, ne menyre te abstraguar dy kultura te ndryshme perballe njera-tjetres (ne nje menyre te thjeshtezuar dhe ne vija mjaft te trasha), kete e bera per te qartesuar me mire dy prirje qe ngaterrohen ne debate te tilla, si dhe per te terhequr vemendjen nga nje tendece negative qe po shtohet se tepermi ne shoqerine tone, kultura e te zhveshurit (dhe ne menyre simbolike e perdora kete togfjalesh, duke nenkuptuar edhe te zhveshurit nga majft vlera shoqerore, morale, tradicionale, njerezore etj. qe vijne si pasoje e ketij vizioni qe sjell kjo kulture). Dhe une nuk them qe te rihapim edhe njehere inkuzicionet, por ama kemi te drejte edhe te kritikojme, te analizojme, si dhe te nxjerrim konkluzione per fenomenet sociale. Personalisht nuk eshte se ndjej armiqesi ndaj cdo femre qe vesh minifund, por ndjej mospajtim ndaj fenomenit te ekspozimit te formave me te nxehta te trupit ne ambjente te perdidtshme publike. Nje gje e tille me duket e pahijshme dhe kete kam te drejte ta shpreh ashtu sic e gjykoj. Por askush ketu nuk po perpiqet as qe t’i imponoje Europes vizionin e vet per legjislacionin. Madje as qytetaret muslimane ne France, nuk kerkojne asgje te tille, ata kerkojne vetem lirine per te shkuar ne shkolle, pa cenuar fene dhe kulturen e tyre.

Kontrapedali, me lart shpreh tere admirimin e vet per lirine (gje qe edhe une e kam po kaq te theksuar), por eshte e cuditshme kur sheh sesi Franca, vendi i lirise (si dhe te gjithe ata qe kane perqafuar kete vizion per lirine), madje vendi qe ka luftuar per lirine, dhe qe madje e mbron me fanatizem edhe lirine e te zhveshurit me gjtihe diskutimin per efektet negative qe sjell, pra ky vend pengon kaq brutalisht lirnine e te veshurit, megjithse kjo nuk cenon askend (pervec irritimit qe sjell tek kapricozet, qe nuk durojne dot pranine e tjetrit si i ndryshem nga ata), dhe madje vjen si nje detyrim ndaj nje asaj qe keta njerez e konsiderojne te shenjte. Pra duket nje favorizim i lirise per teka nga me te ndryshmet, megjithese mund te jene te demshme, dhe nje diskriminim isaj kundrejt nje veprimi qe nuk behet thjeshte per qejf, por per besnikeri ndaj Zotit. Pikerisht prandaj dyshoj se racizmi po rikthehet edhe njehere ne Europe dhe ka rrezik qe kryqezatat te riperseriten ne nje te ardhme jo fort te larget.

Per konceptin qe ti flet per lirine Kontrapedal kemi nje ndryshim. Ti flet per nje koncept me ligjor te lirise, duke u kufizuar tek te drejtat, ndersa une flas per nje koncept me njerezor per te, duke u perpjekur qe te punohet ne drejtim te arritjes se lirise se vertete. Bota e sotme, mashtron vetveten duke predikuar lirine si arritje e te drejtave, per kete me qindra OJQ-ra bertasin dhe hedhin trakte lart e poshte (sot i quajne me embel, postera). Por liria nuk vjen duke garantuar nje hapesire ligjore per te. Pasi liri nuk eshte tjesht mungesa e ligjit frenues, por liria vjen kur njeriu eshte i afte te veproje ne harmoni me vetveten, kur eshte i afte te realizoje vetveten si qenie njerezore. Te mos ndalohesh nga disa ligje te caktuara per te bere cfare te te doje qejfi, duke iu roberuar instikteve, epsheve, lakmise, nuk eshte me liri. Pasi ti nenshtrimin nga ligji e ke zevendesuar me nenshtrimin nga pasioni, apo nga ajo pjese e erret e njeriut qe njihet si e pandergjegjshmja dhe qe ne gjuhen e Frojdit mund ta specifikojme si Esi apo Idi. Per t’a konkretizuar, une mund te jem i lire ne kete bote te marr heroine. Mund te ngre nje shoqate per te drejtat e drogaxhive, dhe t’a fitoj me ligj kete “te drejte”. Por une kurre nuk do te jem i lire, pasi liria nga ligji, me con drejt roberise nga droga. Ideja eshte qe sot ne bote konceptet e te drejtave dhe te lirive jane materializuar shume duke u thjeshtuar banalisht, vetem ne kerkesa per hapesira ligjore. Pikerisht kjo ka bere per mua qe bota sot te lengoje ne nje roberi shume here me te madhe, madje gati-gati te pasherueshme, roberia e shpirtit. Dhe prangat e shpirtit, sigurisht qe jane me te rendat.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

«...Nje gje e tille me duket e pahijshme dhe kete kam te drejte ta shpreh ashtu sic e gjykoj...»

Ky gjykim i joti i duket i pahijshëm dikujt tjetër që ndoshta ka edhe dëshirë të zhvishet.
Dhe për të qenë disi më preçizë, gjendja natyrore e njeriut është e zhveshur!
Për më tepër ti thua që kultura e të veshurit nuk paraqet probleme. Më lejo të të korrigjoj: Mënyra e të veshurit krijon shumë probleme në bazë të simbolit që përfaqëson. A do të ishe dakort që dikush të vishej me kostumet e Ku Klus Klanit? Besoj që jo. Po ashtu, edhe mënyra e të veshurit sipas fesë nuk është e drejtë ndaj feve të tjera pasi në një mjedis me njerëz ka gjithmonë intolerancë, panvarësisht se nga kush.
Imagjino në një shkollë ku shkon një vajzë e mbuluar me perçe (nuk mund të identifikohet se kush është) dhe një djalë çifut me qeleshen karakteristike. Ti si mendon, a do ti afroheshin këtas të dy ndonjëherë njëri-tjetrit? Po sikur të ishin të zhveshur nga simbolet e fesë? Mundësitë janë që edhe të dashuroheshin.
Përsa i përket çështjes së zhveshjes, që ty të duket e pahijshme, i qëndroj mendimit që gjithsecili e gjykon vetë se si duhet të vishet dhe mban përgjegjësi vetë për pasojat. Po ashtu edhe të tjerët që vishen mbajnë përgjegjësi vetë për pasojat (paragjykime, tallje, etj.).
I rikthehemi shkollës. Në shkolla me ç'di unë nuk lejohet asnjëri nga ekstremet, as veshja e tepruar (sipas kritereve të shoqërisë) as zhveshja e tepruar (sipas të të njëjtave kritere). Duhet thënë që asgjë nuk është e domosdoshme përveç ajrit, ujit dhe ushqimit!
Kur kolojmë në kuptime të tjera domosdoshmërie, atëherë si fetari ashtu edhe lakuriqësi kanë të njëjtat nevoja (sipas mendësisë së tyre) për të qenë njëri i veshur e tjetri i zhveshur!
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Gysi,tani,me qa shof une ti paske problem punen e "zhvesjes".Une nuk mund ta konceptoj qe nje femer te shkoje ne nje ballo,apo diskoteke,e veshur(nuk shkon kush lakuriq ne kesi lloj ambjentesh,kete e di ti besoj),tjeter,te shkoje nje femer e veshur ne plazhe,as kete nuk e konceptoj(kjo persa i perket problemit qe ti ke me "zhveshjen" Evropiane),une nuk arrij te kuptoj gjithashtu qe nje femer te jete TEJET e veshur ne periudhen e veres!!!Ndersa ,persa i perket "mbingarkeses"ne veshje e femres Islame, nuk kam ndonje problem,por,kujdes me institucionet publike!!!Arabet,me ekstremizmin e tyre,po detyrojne popullaten vendase qe te votojne gjithnje e me teper per Partite Radikale,dihet perfundimi pastaj,kemi shembullin e Hebrejve ne Gjermanine e viteve '30-40!!! /pf/images/graemlins/wink.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

------------------------
Ky gjykim i joti i duket i pahijshëm dikujt tjetër që ndoshta ka edhe dëshirë të zhvishet.
------------------------

Sigurisht qe dikujt mund t’i duket i pahijshem gjykimi im, pasi nuk eshte keq per mendime te ndryshme sot, por kjo nuk do te thote qe une nuk kam te drejte ne gjykimin tim. Fundja secili shpreh mendimin e tij, ndaj te tjeret le te mbajne te vetin. Sidoqofte duhet pranuar qe disa norma duhet te ekzistojne per veshjen dhe fakti qe keto ndorma po e humbin dita-dites ndikimin e tyre tregon per shkarjen e vazhdueshme te shoqerise sone, drejt humbjes se vlerave morale. Dhe ky eshte fryti “i embel” i relativizimit te vlerave qe sjell ideja qe “gjithkush ka mendimin e vet”. Por vlen te theksohet se veshja apo mbulimi i pjeseve provokuese qe ngacmojne ndjesite seksuale tek tjetri nuk mund te jete veprim i pahijshem, pasi ketu nuk provokohet askush, ndersa zbulimi i tyre po (mund te kesh te drjete vetem nese e kupton fjalen “e hijshme” ne nje kuptim erotik). Pra nuk mund te bejme nje paralelizem, pasi ne qofte se zhveshja qenka e diskutueshme ne eshte apo jo negative, per veshjen nuk mund te thote kush se sjell ndonje pengese tek te tjeret apo ndonje shfaqje te pahijshme.

Per te vazhduar te jem preciz me veten, po them se per mua gjendja natyrore e njeriut nuk eshte e zhveshur. Lakuriqesia eshte gjendje natyrore per kafshet, jo per njeriun. Kafsha funksionon ne bote vetem me instiktin, pa pasur nevoje per arsyen. Instikti eshte i mjaftueshem per te. Ndersa per njeriun instiktet nuk jane te mjaftueshme per te plotesuar cdo funksion jetesor, pikerisht arsyeja i ploteson keto funsksione. Dhe eshte pikerisht kjo arsye qe deshmon per nevojen per parimet, normat, etiken, kulturen, edukaten, moralin, tere qyteterimin. Marrim nje shembull, per te argumentuar pamundesine e njeriut pa te gjitha keto. Kafsha eshte e afte te jetoje lakuriq, pasi gezofi qe “vesh” trupin e tyre eshte i pershtatshem per te perballuar temperaturat, shiun, eren duke e mbrojtur kafshen nga te gjitha dukurite natyrore. Pra “natyra” e ka krijuar kafshen me te githa parametrat e duhura per te mbijetuar. Ndersa lekura e njeriut nuk e siguron dot trupin e tij nga te gjtha fenomenet e mesiperme. Sic duket “mëma” natyre e ka ditur se njeriu ka arsyen dhe do te jete i afte te gjeje forma te tjera per t’u mbrojtur. Po keshtu ka nje pafundesi gjerash tek njeriu qe nuk i zgjidh dot konstrukti natyror, si dhe qe nuk i zgjidhin dot instiktet. Nje tjeter eshte edhe ciftezimi. Ndersa tek kafshet ndodh ne sezone te caktuara ne menyre qe te mos kemi mbipopullim, tek njeriu nuk ka kufizime te tilla, dhe pikerisht pasi njeriu keto mungesa kufizimesh instiktive do t’i zevendesoje me arsyen, me kulturen, me etiken etj. Ne menyre qe t’a beje te pershtatshme jeten e tij, dhe te mos e kercenoje apo veshtiresoje ate.

Te kthehemi tek shamia Kontrapedal. Ti e quan simbol nderkohe qe une si dhe mjaft te tjere, ne mjaft vende e kami theksuar qe nuk eshte i tille. Une habitem, vetem nje mungese vullneti per te gjykuar drejt, e prirur nga qellime diskriminuese mund te vleresoje si simbol nje mjet funksional, si ne rastin konkret. E kam thene edhe me pare, qellimi i shamise eshte te mbuloje koken dhe jo te shprehe ndonje gje konkrete. Sigurisht qe gjithcka mund te vishet me ngarkese simbolike, dhe une e kam thene ne fillim te kesaj teme, edhe pantallonat xhins, mund t’i interpretojme simbolikisht, por ato ne vetvete jane nje mjet thjeshte funksional. Pastaj, kur une vete them qe nuk e mbaj per simbol, cfare me duhet mua se si e konsideron ti? Te gjitha komunitetet muslimane ne Europe, deklarojne se shamia nuk perben simbol, atehere me cafre te drejte ti i jep nje vlere te tille qe nuk ia jap askush prej atyre qe e mban?! T= drejt=n p=r t’a interpretuar soe jo simbolikisht e kan= vet=m ata q= e mbajn= shamin=.
Me lart ti perpiqesh te me shpjegosh problemet qe dalin nga mbajta e shamise:
“Mënyra e të veshurit krijon shumë probleme në bazë të simbolit që përfaqëson. A do të ishe dakort që dikush të vishej me kostumet e Ku Klus Klanit? Besoj që jo. Po ashtu, edhe mënyra e të veshurit sipas fesë nuk është e drejtë ndaj feve të tjera pasi në një mjedis me njerëz ka gjithmonë intolerancë, panvarësisht se nga kush.”
“Imagjino në një shkollë ku shkon një vajzë e mbuluar me perçe (nuk mund të identifikohet se kush është) dhe një djalë çifut me qeleshen karakteristike. Ti si mendon, a do ti afroheshin këtas të dy ndonjëherë njëri-tjetrit?”

Pra, ti e quan te padrejte mbajtjen e shamise (ti thua perce, por t’a kam sqaruar njehere qe nuk behet fjale per perce), pasi gjithmone ka njerez intolerante, pavaresisht se nga kush. Mua me duket teper e turbullt kjo ide. Te ndalosh tjetrin te vishet ashtu sic ai mendon se e obligon feja, pasi ka njerez qe jane intolerante ndaj ketij fenomeni?! Nese ka intolerance, atehere deno intolerantin dhe jo te dhunosh te drejten e tjetrit. Une u dashka te ndrydhem pasi paska njerez qe nuk e durojne dot faktin qe ne te njejtin ambjent te kete edhe njerez te ndryshem me ta!
Shembulli qe ti paraqet ne lidhje me cifutin dhe muslimanen me veshjet perkatese te feve te tyre nuk eshte shume i pershtatshem, dhe kjo pasi me sa di une per cifutet kapuzi i tyre eshte nje shenje simbolike, ndersa per musilmanet jo. Megjithate, per mua, keta nuk ka perse te mos komunikojne normalisht si shoke klase, pavaresisht se kane veshje dhe fe te ndryshme. Une e di se ne kohe si keto te sotmet kur tendencat per mospranimin e tjetrit si dhe per konfliktualitet po rriten shume, dhe kjo si pasoje e mjaft politikave bastarde qe po kryhen ne kurriz te njerezve, por kjo nuk duhet te na shtyje qe te mos u japim njerezve te drejtat e tyre pasi ka mjaft prej tyre qe ruajne rracizem ne zemer. Nuk vjen keshtu sherimi. Une per vete te pakten, nuk do t’a kisha problem aspak te qendroja ne nje klase me nje cifut, qofte edhe i veshur me rrobat e fese se tij. Per muslimanet cifutet nuk jane armiq, perkundrazi, sipas Islamit kristianet te paret dhe cifutet te dytet bejne dallim prej te tjereve, pasi besojne Zotin dhe pranojne librat e shenjte qe Ai ka derguar me pare. Pra besimi i tyre ka te njejten otigjine, Krijuesin e gjthesise.
Une besoj se nuk eshte rroba ajo qe e perben dallimin, ajo vetem sa e ben te dukshem. Por nje musliman e ka te qarte qe tjetri eshte cifut edhe kur ai nuk mban kapucin e tij karakteristik. Per mua do te ishte me mire te lejoheshin t’i mbanin keto, pasi keshtu duke ndenjur me prane dhe duke e njohur me nga afer njeri-tjetrin, pjesetaret e feve te tjera do te kuptonin qe edhe te tjeret njerez jane. Dhe kjo do te ishte me teper ne sherbim te tolerances. Kalifi i trete musliman, kusheriri i Profetit Aliu thsoshte shpesh: “Njerezit e urrejne ate qe nuk e njohin”.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

....Te ndalosh tjetrin te vishet ashtu sic ai mendon se e obligon feja, pasi ka njerez qe jane intolerante ndaj ketij fenomeni?!....

Gysi, Feja NUK detyron njeri se si të vishet!!! Feja është vullnet i lirë!

Për ato "budallalliqet" që kishe shkruajtur për punën e njeriut e të kafshëve shoh që është e nevojshme të të ndriçoj paksa!

Njeriu, ka patur gëzof në stadet e para të zhvillimit të tij. Gjatë zhvillimit të tij, si dhe zbulimit të zjarrit, në periudhën e akullnajave, njeriu filloi të humbasë mburojën natyrale ndaj të ftohtit! Veshja u bë një mjet i nevojshëm për të luftuar të ftohtin! Me zhvillimin e mëtejshëm të njeriut veshja filloi të zbukurohej për të arritur në ditët tona si MODË!

Përsa i përket tërheqjes seksuale, veshur apo pa veshur, një mashkull ka nevoja BIOLOGJIKE më të mëdha se një femër! Myslimanët e vendeve fondamentaliste-ekstremiste si Irani, Arabia Saudite, etj. janë po aq të epshur nga femrat e mbuluara sa janë edhe meshkuj të tjerë nga femrat e zbuluara.
Zhveshja e femrës përbën një problem (më fal që ta them si e mendoj) vetëm për injorantët që janë me një mentalitet të mbyllur ndaj të ndryshmes apo të veçantës!

Gysi, liria e tjetrit është po aq e rëndësishme sa edhe e jotja.

Për pak humor: kur sheh vajza që nxjerrin në pah pjesë sensuale të trupit të tyre, nuk të ndihmon në jetën familjare? /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Gysi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Kontrapedal, feja vertet eshte vullnet i lire, por permban detyrime qe cke me te. Zoti te ka urdheruar per dicka, dhe ti po deshe mos iu bind. Je i lire te mos i bindesh, dhe per kete Ai do te te gjykoje, por kjo nuk do te thote se nuk ka urdheresa. Urdheresa ekziston, pavaresisht nese ty te eshte dhene liria e zgjedhjes, te boindesh apo jo.

Te falenderoj qe po me ndricon, por kur kam driten e diellit nuk kam nevoje per pishtar. Shembulli im kish te beje me natyrshmerine qe ti me permende me lart. Pra veshja eshte karakteristike e njeriut, dhe zbukurimi i saj eshte persosmeri e kesaj karakteristike. Dhe eshte gjykim teper naiv ai qe e mendon veshjen vetem si nevoje per t’u mbrojtur nga i ftohti. Duhet t’i japesh trurit “turn off” qe te mos e shohesh veshjen edhe si mbulim i “pjeseve te tupshme” te trupit. Dhe eshte e qarte qe nxjerrja ne pah, me menyra te ndryshme e ketyre pjeseve, ne sy te te gjithe njerezve, eshte renie e moralit dhe mungese turpi ose ndroje. Eshte tjeter gje nese dikush mund te thote se per cfare na hyn ne pune morali apo turpi. Kurse konceptimi qe t’i i ben veshjes si mode, mua as qe me intereson, pasi per mua moda eshte thjeshte nje menyre masive e te veshurit e orientuar nga njerez te caktuar, dhe kjo eshte e denje vetem per turma te pandergjegjesuara dhe jo per nje njeri me identitet te formuar. Mua nuk me pelqen te shkoj andej nga turren te gjithe.

Eshte e vertete qe terheqja seksuale, eshte biologjike dhe ajo do te ekzistoje ne cdo kohe dhe cdo vend, por kjo nuk do te thote qe eshte njesoj si kur femrat dalin neper rruge zhveshur dhe kur jeton ne nje kulture ku joshja seksuale te ofrohet ne cdo moment te dites dhe ne cdo aspekt te jetes, me ato vende qe perpiqen te mos i fryejne zjarrit te epshit vend e pa vend. Fakti qe imoraliteti bashke me semundjet e pasherueshme sociale te perhapura sot ne boten moderne eshte jashtezakonisht me i madh ne ato vende ku kultura e zhveshjes eshte me e perhapur, sesa ne vendet “fpndamentaliste-ekstremiste” si Irani apo Arabia Saudite, tregon jashte mase per ndryshimin qe sjell ky fenomen ne jeten seksuale, sociale ne vend.

Kurse pjesen e fundit ku ti flet per ndihmen qe te jepka striptiza e perditshme ne jeten familjare, nuk e kuptova fare. Nuk e kuptoj se cfare ideje perpiqesh te shprehesh pertej ironise. Shpresoj te mos jete ajo qe mendoj une!
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Gysi, moda nuk është një fenomen perëndimor. Mund të flasim shumë thjesht për modën arabe, egjyptiane, etj. ose më përgjithësisht islamike! Pra moda nuk është nga turren të gjithë por andej nga turren një pjesë!
Ti flet për moral e që të tregosh pjesë të trupit është e pamoralshme. Por a e din ti që morali ndryshon nga personi në person, nga familja në familje e kështu me radhë deri në rang qytetërimesh? N.q.se e din, a mund të më shpjegosh se përse myslimanët kërkojnë të drejtat e tyre në perëndim dhe në të njëjtën kohë bëjnë shkeljet më brutale të të drejtave të njeriut dhe mund të quhen edhe krime kundër njerëzimit? Përse myslimanët kërkojnë që në shkollat perëndimore të mbajnë veshjet e tyre "tradicionale" ndërkohë që një femër perëndimore në vendet nga ku këta njerëz vijnë duhet që asnjëherë të mos e tregojë surratin se nuk i dihet se ç'e gjen?
Gys, nëse ty të ngrefet kur sheh një vajzë me kofshët jashtë është problem për ty! Unë t'a kuptoj dhimbjen por kjo dhimbje që ti e paske kaq inat është për ne! Ti thua që ti (burri) mos të kesh probleme duhet të syrgjynosësh gruan! Kjo është KAFSHËRI Gys, dhe kushdo që e mbron këtë tezë është kafshë (në këtë pikë të paktën)!

Dhe jo, nuk është ajo që mendove ti që ta ngrefësh me të tjerat e të shfryhesh në shtëpi! Zakonisht perversiteti është karakteristikë e atyre që nuk e kontrollojnë dot veten!
 

Gysi

Primus registratum
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

E para nuk kam thene askund qe moda eshte nje fenomen vetem perendimor, por edhe ajo “mode egjiptiane” apo “mode islamike” qe permend ti nuk eshte aspak ashtu. Me mode kuptohet nje model veshjeje e cila ndryshon sipas kohes, dhe qe perhapet ne nje mase te madhe njerezish, sigurisht jo tek te gjithe. Modelet apo menyrat e ndryshme te te veshurit sipas kulturave te ndryshme nuk perbejne mode por tradite. Dhe ndryshimi eshte se, teksa e para eshte e kohes dhe ndryshon me kalimin e saj, e dyta mbetet e qendrueshme dhe i perket koherave. Me lart nuk thashe se drejt modes turren te gjithe, por thashe se turren turmat. Dhe ketu kisha para sysh, lidhur me moshen e te rinjve. Sigurisht edhe ketu nuk bejne pjese te gjithe, por pergjithesisht shumica, pavaresisht se mund te dallosh nivele te ndryshme ne te cilat ndiqet moda. Ajo qe desha te theksoj me larte eshte se moda tregon mungesen e hapesires individuale te te zgjedhurit, por rendjen pas efekteve te turmave qe orientohen nga njerez te rastesishem. Pra njeriu humbet nga individualiteti dhe rrjedhimisht edhe nga personaliteti duke e ndertuar jeten e vet, me perpikmeri, sipas standarteve te imponuara nga nje shumice e pavetedijshme per menyren e vet te jeteses.

Une nuk e di se cfare quan ti me shkelje te te drejtave te njeriut (te kujt njeriu?), ku dhe sa u shkelkan keto te drejta, etj. Por mos e imagjino te gjithe boten islame si Afaganistanin, dicka e tille do te ishte mungese objektiviteti. Dhe aq me teper qe nuk ka perse t’i heqesh te drejten popullsise muslimane ne France, sepse ne Avganistan, nen regjimin e talibaneve gruaja ne rruge nuk lejohej te dilte pa perce. Infromohu me mire perpara se te besh karakterizime qe nuk kane kuptim.

Persa i perket ngrefjes, eshte problem i komplikuar, pasi vertete ka njerez qe i ngrefet kur shohin nje femer me kofshe “n’selomet” (dhe une nuk hyj tek keta, pasi perpiqem te mos ua hedh fort syte), por c’ti bejme qe ka mjaft njerez te tjere qe ngrefen komplet. E kam thene edhe me pare, une nuk gjykoj me pjese “rurale” te trurit, dhe nuk kam si te ndjej dhimbje. Por ca t’i bejme atyre qe nuk gjykojne me koken perkatese, qe sherben per te menduar, pasi nuk ka paracetamol qe u ben pune>

Mbetem me shprese qe ti te mos jeshe nga keta te fundit.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: Zëra Laike apo zëra Anti-Islame ?!

Në njëfarë mënyre feja krijon një mungesë hapësire individuale të të zgjedhurit(në shumë vende të botës) duke imponuar norma "morale" të vendosura në kushte të tjera (relativisht primitive) DHE NGA NJË GRUP PERSONASH QË KANË JETUAR NË ATO KOHË! Pra nuk është sot problemi i hapësirës personale pasi njeriu është i lirë të zgjedhë ta ndjeki apo jo modën, të nxjerri apo pjesë sensuale të trupit, problemi egziston tek fetarët të cilët ngulmojnë dhe në shumicën e rasteve detyrojnë pjellat e tyre të bëjnë "zgjedhjet" që i pëlqejnë atyre!

Shkeljet e të drejtave të njeriut ndodhin në gjithë botën arabe, në Shqipëri (shyqyr Zotit gjithmonë e më pak), dhe tek ajo pjesë e sëmurë e shoqërisë, qoftë kjo e krishterë, myslymane, budiste, çifute, etj. Shkelje e të drejtave të njewriut është që një pjesë të bëjë ligjin mbi shumicën, që pakicat mos të kenë të drejtën të shprehin mendimin e tyre dhe për pasojë të veprojnë sipas tij, që burri të ketë të drejta mbi gruan apo mbi fëmijët!
Këto janë karakteristikë dhe shumë e theksuar e vendeve myslimane. Sigurisht q¸e ka edhe përjashtime por ti nuk më duket që hyn në këtë mes.

Për informacion, ime më ishte myslimane, ime shoqe është myslimane, unë vetë jam katolik (për emër) dhe nuuk shoh apo krijoj asnjë lloj pengese që ime shoqe të besojë atë që don dhe të veprojë si don vetë ajo. E mira e kësaj lloj lidhjeje është që kemi dy palë festa!

Në Francë ti thua që është shkelje e të drejtave të myslimanëve ndërkohë që në Francë është në kushtetutë që shkollat publike janë LAIKE! Pra kjo nuk do të thotë që të shkelen të drejtat e myslimanëve por këta të fundit, me agresivitetin e tyre primitiv (me baza në shekullin e gjashtë) kërkojnë të shkelin mbi ligjshmërinë franceze për të arritur atë lloj primitivizmi që kanë lënë prapa edhe në Francë!

Puna e ngrefjes me të vërtetë është komplekse por ti je nga ata që reagojnë kur shohin vajza që i kanë nxjerrë kofshët "n'selomet" edhe pse mundohesh të mos i shohësh! Ti nuk duron faktin që dikush tjetër të shohë në të njëjtën mënyrë si ti, gruan apo vajzën tënde. Këtu fillojnë problemet e tua të cilat ti mundohesh ti fshehësh pas fesë!

«...Shqiptari është në radhë të parë shqiptar dhe i detyron kushtet që ti përshtaten atij. ...»

Edith Durham. Brenga e Ballkanit
 
Top