Në mos njëri, tjetri Melkën moj do ma marrë - thoshte teto Ollga.
Hajde nga një /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif juve që të fleni mirë e të shikoni ëndrra të bukura.
P.S. Mozi, të hongsha frengjishten /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
On s'en fous pinko, mos harro parrullen e partise "nje bije, mijera ngrihen"
Une ne pak ne maroj diten, ka nonji menje me zbrit ne jug me mu, ose sot n'darke, ose neser ne mnjes lol
/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif tu est un amour comme d'hab... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif
putain plako, per ty qeka bo kjo jete.... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif je vien...je rammene des copines /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ....
eh oui...prochain post de lui ca sera..."désole ma chérie trop tard...plus de place pour toi et tes copines..." /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devilchilli.gif
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: pinkparadise</div><div class="ubbcode-body">
c'est mon derrnier jour, j'ai pas fini mon boulot, je suis triste, je passais des excelents pauses cafees ici /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif
</div></div>
/hap krahet e perqafon... pse s'e mer ate makinen e kafes qe ka puna, e coje n'shpi /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
por ne te dum fort Mozambiko, hudhi dokumentat knej se mase te qisim ne drite /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
kam nje shok me te prezantu po deshe /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif </div></div>
E ke seriozisht eeee ?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
Si eshte ky shoku?! Sa i gjate, sa i bukur, sa i zgjute?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bier.gif
Fol , fol se i kam hap veshet... apo sic i thuhet ne France... j'a ouvert mon oreilles... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_wall.gif
/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wave.gifNje pershendetje per te gjithe shqipo-francezet dhe per te gjithe vizitoret ...sigurisht /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.