shqiptaret ne FRANCE

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: shqiptaret ne FRANCE

Në mos njëri, tjetri Melkën moj do ma marrë - thoshte teto Ollga.

Hajde nga një /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif juve që të fleni mirë e të shikoni ëndrra të bukura.

P.S. Mozi, të hongsha frengjishten /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

GJESI,

*vdekje fashizmit, liri e popullit*

c'est mon derrnier jour, j'ai pas fini mon boulot, je suis triste, je passais des excelents pauses cafees ici /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

tu trouvera mieux...et puis... nous on est là nous!!!...allez fait pas une tete... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

MLK

Primus registratum

On s'en fous pinko, mos harro parrullen e partise "nje bije, mijera ngrihen"
Une ne pak ne maroj diten, ka nonji menje me zbrit ne jug me mu, ose sot n'darke, ose neser ne mnjes lol

pinkparadise

Forumium maestatis

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif tu est un amour comme d'hab... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif

putain plako, per ty qeka bo kjo jete.... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif je vien...je rammene des copines /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ....

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

alleeeeez viennn j'tomeeeeene ooo vooon

je t'omeeene ooo desyyyy des geeens...

et je voudrais que tu te rappelle

notre amuuuur été eterneeeeleeeee
pas artificieleeeee

ika una /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/Eliterate.gif

MLK

Primus registratum

Combien de copines pinko, faut que je compte combien de place il me reste dans la bagnole, lol

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

eh oui...prochain post de lui ca sera..."désole ma chérie trop tard...plus de place pour toi et tes copines..." /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devilchilli.gif

MLK

Primus registratum

Mouvaise laungue va lol, tout depend de la marchandise, enfin des copines je voulais dire hahaha

random

Primus registratum

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: pinkparadise</div><div class="ubbcode-body">
c'est mon derrnier jour, j'ai pas fini mon boulot, je suis triste, je passais des excelents pauses cafees ici /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif

</div></div>

/hap krahet e perqafon... pse s'e mer ate makinen e kafes qe ka puna, e coje n'shpi /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Ja dashke te miren ti, mos do qe tani te paguj ne kafen ne shpi t'vet ajo !! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

random

Primus registratum

Jo se i du t'miren mer jo, po isha tu e gjujt me stil /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ..po ku t'leni ju!? :S

mozaiku

Primus registratum

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: pinkparadise</div><div class="ubbcode-body">

por ne te dum fort Mozambiko, hudhi dokumentat knej se mase te qisim ne drite /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
kam nje shok me te prezantu po deshe /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif </div></div>

E ke seriozisht eeee ?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
Si eshte ky shoku?! Sa i gjate, sa i bukur, sa i zgjute?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bier.gif

Fol , fol se i kam hap veshet... apo sic i thuhet ne France... j'a ouvert mon oreilles... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_wall.gif

mozaiku

Primus registratum

Nje puthje per te gjithe ato qe me kane puth... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

zoulou

ElB@S@N

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wave.gifNje pershendetje per te gjithe shqipo-francezet dhe per te gjithe vizitoret ...sigurisht /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

me ça kenge na pershendet mi? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devilchilli.gif

ALTIN

Primus registratum

<span style="color: #FF0000">Salut</span> /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif