shqiptaret ne FRANCE

zoulou

ElB@S@N
Re: shqiptaret ne FRANCE

Une mire kam qene shyqyr zotit flm shume /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

Shpresoj qe ja kalutë mire pushimet ket vit

Salut les francos a plus /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

saluuuuuuut /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

po mir mi Mima... si qeke bo kshu edhe playboy...edhe shqiponje me dy krena?...e ke bo seks shqiponjen!!
kjo moda e internetit, s'eshte per mu... kam ngel me ket fustanin me eshte vjetru ne trup! ku e ke ble ket avatarin mi? te nderrohem edhe une nje here! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

si non ca fait du bien de vous revoir... si possible plus souvent...allez des pllaq e plluq per te gjithe /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

MLK

Primus registratum

Asigjo nuk paska ndryshu /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

po re ka ndryshu... Pinku ka fillu me fol mrapsh /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Pinku t'gjitha mrapsht i bo ...

Salut beauté. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
shpresoj gjithashtu te jeni te gjithe ne forme te mire...i miss you all...all...all...all:dashuri:

Pink ke ngel pa avatar...se besoj dot, qe eshte keshtu :(

U

URIMI

Guest
Re: shqiptaret ne France

Pas de quoi, quand on peut aider sans que ça nous coute (surtout quand ça nous coute pas /pf/images/graemlins/laugh.gif) il faut le faire /pf/images/graemlins/smile.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
je croyais que c'etait pour toujours moi....ici...avec vous....vous me manquer tous, je vous souhaite que des bonnes choses partout ou vous etes...bisous....

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
uhhhh çfare pluhuri aman! mezi e gjeta....ama e gjej vendin perhere!:) pershendetje Kondra...Guri....Pink...Amour gjithashtu...

Hektor12

Locus omnem
Mesa kuptova dothote si ja kaloni ... miredita te gjitheve dhe ja kalofshi nje dite te mire apo jo ... kot se sdi frengjisht fare