shqiptaret ne FRANCE

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: shqiptaret ne FRANCE

O rob i shemtut, c'ke ti se thote mos ajo, mbase i dhemb /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

random

Primus registratum

po as ty s'te pelqeka brute force? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

...ngelet tu thon t'gjitha JO.

Kordelja

Valoris scriptorum

Brute force, I can stand, but brute reason dhe particularly poor reason, I cannot stand at all. Te mos nis diskutimin per poor people se masnej... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_boohoo.gif

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

...e pra eee...se do na boni me qajt .... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

sme dhemti gjoooooooooooooooooooooooooo...pse spekullon kottttt...??? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smash.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Salut!

Sot ka qene dite mrapsht. Kam frike se me eci keq ngaqe e fillova diten tu shajt kete ketu siper... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Jo mi jo. T'ka ec mrapsht se s'ke ardh n'msim.

Salut mon élève préféré /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

T'as fait tes devoirs maison ou non?

mozaiku

Primus registratum

Salut Professour! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/blush.gif

Ma oui. Je repete les article ajourdui... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

mozaiku

Primus registratum

P.S: Mos ma shaj mo italishten me "te dhjefsha" si vu ple... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

celle la, a ce ritme la /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif va jamais s'en sortir /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

por ne te dum fort Mozambiko, hudhi dokumentat knej se mase te qisim ne drite /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
kam nje shok me te prezantu po deshe /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

....bon si tu veux pas....je la venderais a kelkun d'autre /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ton pis pr ta gueule /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Mozaik_i_qelqte</div><div class="ubbcode-body">P.S: Mos ma shaj mo italishten me "te dhjefsha" si vu ple... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif </div></div>

Promis. Je ne vais jamais plus te dire të dhjefsha italishten /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

te hongsha frrongjishten Mozi...do ishte me mire... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

Anana

Primus registratum

Hej Dahlia cfare eshte melia?

Bozen e di po meline se kam degjuar ndonjehere...

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

hehehehe...duhet te jete drithi me te cilin behet boza, se kam idene...po eshte shprehje...se di ti kete? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
di qe nuk thuhet as melia e as meline...mel...

Anana

Primus registratum

U po mel e kam degjuar, shyqyr qe ma the.

Po me duket si ndonje nga ato shprehjet te shoqja nga fshati ose zonja nga qyteti. Fytyren e asaj aktores una e ngatarroja me te Naxhmie Hoxhes, ua mami, lashe nam:)

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ah ti kujtove se mel ishte emer i pervetshem...emer femre ne shqip...dhe ti kujtove se Meli shiste boze te fresket... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devil.gif aq me teper ne mos gabohem eshte vajza e teto Ollges... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif

Anana

Primus registratum

uah, per ora kushedi sesa e nates, esell qenke:)

Jo mi, skujtova hic, shume shume thashe mos qe ndonje pije ketej nga korca e zonat perreth...tape topi une edhe ne gjeografi edhe ne kshu llafesh...

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif ika se me flihet...naten...faites de bonne réves /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wave.gif

ah po...Naten! dikush qe quhet "paraaaa partizaaaaneeeeee" /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devilchilli.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif