shqiptaret ne FRANCE

MLK

Primus registratum
Re: bum bum band

Mais non chérie, je ne traine pas avec des vieux moi /pf/images/graemlins/laugh.gif il y a bcp plus jeunes ver chez nous /pf/images/graemlins/laugh.gif et puis on est dans la région de la saucice ici, la cochonaille donc en peu normal que je me la pete parfois /pf/images/graemlins/lol.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

aa je ne savais pas que, celui qui mange du sausisson...peux ce la peter... /pf/images/graemlins/grin.gif tu connait la marque "cochonou" toi?!!! /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
eeee hop une bière aussi....et la sausisson et voilà tu deviens un vrais Alsacien... /pf/images/graemlins/grin.gif comme quoi...la bouffe fait pas les régions... /pf/images/graemlins/grin.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

Kush ka menie me ardh ne mont d'or eshte me kan ngel ene 2 ftesa vip

Ngjo, se edhe une nuk e kom bo darken gati per sot. 1 ftes do me mjaftonte. /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Une kam vendos mos me kliku mo te videot qe nxjerr ti ketu MLK, se te turbullojne .... /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

une ja njoh shijet dhe nuk e marr fare mundimin... /pf/images/graemlins/grin.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ça bohet aty se pertoj ta hap... /pf/images/graemlins/grin.gif jo per gje po ky MLK eshte virus i gjalle... /pf/images/graemlins/grin.gif

MLK

Primus registratum

Virusi t'gjall e ka lezetin, se po qe i vdek s'te ze dot, ne s'ke si me u familjarizu...lol

Le_Routard

Forumium maestatis

Per tu familjarizu tamom-tamom duhet gjys i cof. Apo ke nermen me qit noji vaksin t're ti, te markes MLK? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

Mire e ke. Per menimin tim do ishte ma mire tja qisje moderatoreve n'privat, keshtu do te mernin me sy t'mire e do t'editonin ma rralle. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Ho re , qekeni mbledh dy burra gjuhe me gjuhe dhe po qani hallet keshtu eeee?! /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif