shqiptaret ne FRANCE

capuni

Primus registratum
Re: shqiptaret ne France

ndihme: kur thu "Est-ce une orange?" si shqiptohet "Est-ce" ...es apo e?

Po "chaise" si shqiptohet "shase"?

flmn. /pf/images/graemlins/smile.gif

ladouce2005

Primus registratum

Cape, ca ka ndonje te re nga ty? Behu i gjalle if u need anything /pf/images/graemlins/wave.gif
Salut grupi temes /pf/images/graemlins/wave.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

moche je vet o kondre /pf/images/graemlins/laugh.gif

oooooooo MLK, na thartove trut me ket frankoshqipen qe flet

ps: pink /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

Kondre mos po e perdor njeri tjeter Nickun tend, si puna Dahlias???? Se jo per gje, por nuk jemi mesuar te shikojme mesazh pa ikona te verdha /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

u kthy tema apo po shof un enderra /pf/images/graemlins/laugh.gif

cooooooolllllllllll /pf/images/graemlins/laugh.gif

vieux_et_moche

Primus registratum

erdhi tema erdha edhe une salut a toutes et a tous nuk po rri shume se s'besoj te kete marre malli njeri per mua /pf/images/graemlins/smile.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

ta bien raison /pf/images/graemlins/laugh.gif

le 12, tu sort----->>>>>
en remplacement 118-218 /pf/images/graemlins/lol.gif

ome, je ne munges sentimentale eeeeeeee /pf/images/graemlins/laugh.gif
si non j'ai pas vu TO57 non plus, che passa de votre coté ?? /pf/images/graemlins/laugh.gif

j'ai des problemes technique en se moment donc pas de connextion nocturne.

allé passez une bonne journée /pf/images/graemlins/wave.gif

vieux_et_moche

Primus registratum

salut te gjithve! piknik upss pink sorry /pf/images/graemlins/smile.gif ne jemi duke ja kerkuar fundin ...po spo ja gjejme dot as ai as une /pf/images/graemlins/smile.gif sa per connexion nocturne on fera sans po skam asnje on line dhe nganjeher flas edhe me vete /pf/images/graemlins/smile.gif:):).hajt tung shqipe

soni2

Primus registratum

ku je ti kokeshkrete se hume krejt as e gjalle me sms nuk behesh ??? ska gje o yll selvije nuk behet xheloze se i kam thene te kam mike per koke;)

salut a vous autres des nouvelles o pas ???

pinkparadise

Forumium maestatis

bjourrrrrrrrrrrrrr... /pf/images/graemlins/laugh.gif

il est quel heure la ??? upsssss 10h presque, et je vien a pene de debarquer au boulot ... ils veulent toujours pas me virer /pf/images/graemlins/lol.gif
sa mazzo qe ja ca rob /pf/images/graemlins/lol.gif

qepari, pashe nje black edhe kishte hyp djalin ne kurriz siç e kan zakon ato, qe e lidhin pas tyre /pf/images/graemlins/laugh.gif deri ketu asgje te veçante qe te me shokonte /pf/images/graemlins/lol.gif
po kur pashe qe djali kishte moshen per te shku ushtar /pf/images/graemlins/lol.gif j'ai explosé de rire /pf/images/graemlins/lol.gif ai kishte moshen me u martu, ja kishte hyp te jemes ne kurriz /pf/images/graemlins/lol.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

jo o shoko, se nuk kemi te njejtin humor bashk /pf/images/graemlins/laugh.gif
ti e ke zakon me thon ashtu e jo ne /pf/images/graemlins/laugh.gif

vieux_et_moche

Primus registratum

nuk perpythet humori do thuash po thuaje te shkreten /pf/images/graemlins/smile.gif
ska gje do bejme permirsime e kapiskova mesahin /pf/images/graemlins/smile.gif

MLK

Primus registratum

Salut la foule /pf/images/graemlins/laugh.gifJe ne savais pas que mon someil etait contagieux /pf/images/graemlins/laugh.gif Depuis que je gerhas, tout le monde m'imite /pf/images/graemlins/lol.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

wé c'est contagieux moi je continue a ronflé ronçem fare /pf/images/graemlins/sleep.gif /pf/images/graemlins/sleep.gif /pf/images/graemlins/sleep.gif /pf/images/graemlins/smile.gif

PS di moi quand tu te reveille /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif