Re: Formula 1 2007
<font color="blue"> Alonso: Ferrari, sa e shpejte!
Mbreselenese eshte epiteti me i goditur per te dhene idene e proves se forces qe dhuroi Ferrari gjate testimeve te fundit parasezonale ne Bahrein. Konstante dhe mjaft e besueshme kur u be fjale per te kryer nje simulim gare (duke provuar edhe furnizimet e shpejta me benzine dhe goma ne bokse, sa per te mbajtur skuadren ne forme), Ferrari i ri F2007 ka qene nje vetetime e vertete edhe ne castin kur prej saj eshte kerkuar te shkoje ne limite. Keshtu, Felipe Masa ishte piloti i vetem qe zbriti nen murin 1’30", duke arritur kohen e trete me te mire absolute ne pisten e Sakhirit (Ueber 1’29"527 ne provat e lira 2005, e Alonso ne te njejtin vit 1’29"848 qe i kishte dhene pole positionin). Ndersa Kimi Raikonen kthehet ne shtepi me rekordin e xhirove te kryera gjate gjashte diteve te testimeve: 460, para Barrikelos (447), Kubikas (427), Batonit (422) dhe shokut te tij te skuadres, Mases, (410).“Kokekuqja”, e qendrueshme &#64979; “Ne disa testime Ferrari nuk kishte ecur shume mire dhe kjo na kishte bere qe te shpresonim”, shpjegoi Alonso para se te rikthehej ne Europe. “Por realiteti eshte se ata jane shume te forte dhe do te kene nje avantazh te mire ne pjesen e pare te sezonit. Nje avantazh qe vjen nga eksperienca e akumuluar ne vitet e fundit me bashkepunimin me Brixhstonin dhe nga fakti qe skuadra e tyre ka ndryshuar shume pak”. Por, sipas Mases, ka nje tjeter aspekt qe nuk duhet nenvleresuar kurrsesi: “Nese krahasojme paraqitjet mes javes se kaluar dhe kesaj jave, hapi cilesor perpara ka ardhur fale paketes aerrodinamike”. Pedro De la Rosa, qe bashke me Luis Hemiltonin pati shansin te shihte nga prane rivalet ne pisten e Bahreinit, shpjegon: “Ne daljen nga kthesa Ferrari eshte e qendrueshme, e sakte, ndersa MekLareni jone eshte pak nervoze”. Nje defekt ky, qe pershkallezohet nga gomat e forta.
MekLareni, ne mbrojtje &#64979; “Duhet te fillojme sezonin duke garuar ne mbrojtje”, shprehet me tej Alonso, “me synimin qe me pas te kemi mundesi te rikuperojme disavantazhin qe mund te kemi ndaj Ferrarit pas garave te para. Zonat ne te cilat mund te permiresohemi jane traksioni dhe fuqia maksimale, por une mbetem optimist, sepse sa here qe provojme dicka te re bejme nje hap cilesor perpara. Besoj se dicka mund ta fitojme edhe ne dy javet qe na ndajne tashme nga gara e pare e sezonit, ne Australi, me punen qe do te kryejme ne galerine e eres. Persa i perket Cmimit te pare te Madh, duke pare se si po shkojne edhe Renoja dhe BMV&#64979;ja, nuk mund te bejme as gabimin me te vogel”. Po nese do te detyrohej te vinte bast per fituesin ne Melburn, cilin emerr do te zgjidhte Alonso? “Masa ka qene me i shpejtese Raikoneni, prandaj eshte favoriti i madh”. </font>
<font color="blue"> Alonso: Ferrari, sa e shpejte!
Mbreselenese eshte epiteti me i goditur per te dhene idene e proves se forces qe dhuroi Ferrari gjate testimeve te fundit parasezonale ne Bahrein. Konstante dhe mjaft e besueshme kur u be fjale per te kryer nje simulim gare (duke provuar edhe furnizimet e shpejta me benzine dhe goma ne bokse, sa per te mbajtur skuadren ne forme), Ferrari i ri F2007 ka qene nje vetetime e vertete edhe ne castin kur prej saj eshte kerkuar te shkoje ne limite. Keshtu, Felipe Masa ishte piloti i vetem qe zbriti nen murin 1’30", duke arritur kohen e trete me te mire absolute ne pisten e Sakhirit (Ueber 1’29"527 ne provat e lira 2005, e Alonso ne te njejtin vit 1’29"848 qe i kishte dhene pole positionin). Ndersa Kimi Raikonen kthehet ne shtepi me rekordin e xhirove te kryera gjate gjashte diteve te testimeve: 460, para Barrikelos (447), Kubikas (427), Batonit (422) dhe shokut te tij te skuadres, Mases, (410).“Kokekuqja”, e qendrueshme &#64979; “Ne disa testime Ferrari nuk kishte ecur shume mire dhe kjo na kishte bere qe te shpresonim”, shpjegoi Alonso para se te rikthehej ne Europe. “Por realiteti eshte se ata jane shume te forte dhe do te kene nje avantazh te mire ne pjesen e pare te sezonit. Nje avantazh qe vjen nga eksperienca e akumuluar ne vitet e fundit me bashkepunimin me Brixhstonin dhe nga fakti qe skuadra e tyre ka ndryshuar shume pak”. Por, sipas Mases, ka nje tjeter aspekt qe nuk duhet nenvleresuar kurrsesi: “Nese krahasojme paraqitjet mes javes se kaluar dhe kesaj jave, hapi cilesor perpara ka ardhur fale paketes aerrodinamike”. Pedro De la Rosa, qe bashke me Luis Hemiltonin pati shansin te shihte nga prane rivalet ne pisten e Bahreinit, shpjegon: “Ne daljen nga kthesa Ferrari eshte e qendrueshme, e sakte, ndersa MekLareni jone eshte pak nervoze”. Nje defekt ky, qe pershkallezohet nga gomat e forta.
MekLareni, ne mbrojtje &#64979; “Duhet te fillojme sezonin duke garuar ne mbrojtje”, shprehet me tej Alonso, “me synimin qe me pas te kemi mundesi te rikuperojme disavantazhin qe mund te kemi ndaj Ferrarit pas garave te para. Zonat ne te cilat mund te permiresohemi jane traksioni dhe fuqia maksimale, por une mbetem optimist, sepse sa here qe provojme dicka te re bejme nje hap cilesor perpara. Besoj se dicka mund ta fitojme edhe ne dy javet qe na ndajne tashme nga gara e pare e sezonit, ne Australi, me punen qe do te kryejme ne galerine e eres. Persa i perket Cmimit te pare te Madh, duke pare se si po shkojne edhe Renoja dhe BMV&#64979;ja, nuk mund te bejme as gabimin me te vogel”. Po nese do te detyrohej te vinte bast per fituesin ne Melburn, cilin emerr do te zgjidhte Alonso? “Masa ka qene me i shpejtese Raikoneni, prandaj eshte favoriti i madh”. </font>