Re: Formula 1 2007
<font color="blue"> Alonso-MekKlaren, cfare cmendurie!
Ne skuadren e tij te re, Fernando, me 33 milion euro perfitime, eshte shnderruar ne sportistin e trete aktiv me te paguar ne bote, pas golfisteve Uds dhe Mikelson
Fernando Alonso deklaroi kalimin e tij tek MekKlareni ne fundin e vitit 2005, pak muaj pasi fitoi me Renone titullin e tij te pare boteror ne Formulen 1. Vendimi i pilotit spanjoll befasoi te gjithe boten e Formules, mbi te gjitha pasi austuriani do te niste sezonin 2006, si pilot i Renose dhe deri atehere, skuadra franceze dukej shume me e besueshme se ajo britanike. MekLareni po kalonte ne ate periudhe dite te turbullta dhe sezoni ishte i mbushur me difekte, qe e penguan te luftonte per titullin. Alonso dhe Shumaker, me Ferrarin, mbeten ne fund dy rivalet e vetem. E thene keshtu te duket shume i cuditshem vendimi i dy here kampionit te botes per te kaluar tek “shigjetat e argjendta”, por po te besh nje analize te thelle e kupton perse. Fernando kishte arsye serioze per te ndryshuar, si sportive, ashtu edhe ekonomike. Kalimi tek MekKlaren perben per spanjollin nje sfide te re ne karrieren e tij dhe eshte shoqeruar me nje bum, persa i perket rritjes se numrit te sponsorve te MekKLarenit, apo rroges vjetore te pilotit, se bashku me spektaklin, pasi pas nje sezoni jo te mire, te gjithe jane kurizoe te shohin nivelin e MekKLarenit ne kete 2007&#64979;n.
As skuadrat dhe as pilotet nuk e komunikojne sasine e parave qe fitojne nga kontratat, por sipas vleresimeve te tregut dhe mediave te specializuara per Formulen 1, mesohet qe paga vjetore e Alonsos do te trefishohet, ne raport me ate qe perfitonte tek Renoja. Fernando do te fitoje ne skuadren e tij te re 23 milion euro ne vit, ndersa tek Reno kishte nje page prej 7,5 milion eurosh ne vit. Skuara franceze firmosi nje kontrate afatgjate me Alonson, atehere kur ai kishte ende shume per te treguar dhe refuzoi te permiresonte kushtet, kur Fernando u shpall per here te pare kampion bote. Ndersa tani, sipas llogarive, Alonso do te perfitoje edhe 10 milion euro te tjera nga kontratat me sponsoret. Ne total, nga marreveshja e tij e re me MekKLarenin, asturiani do te perfitoje rreth 33 milion euro ne sezon, edhe pse llogaritjet nuk jane te sakta dhe ne to nuk jane perfshire te ardhurat e tij nga disa prej sponsorve personale. Duke e vendosur kete shifer ne klasifikimin e fundit te revistes “Forbes”, per renditjen e sportisteve me te pasur, Alonso duhet te shnderrohet ne sportistin aktiv te trete me mire te paguar dhe te pestin ne pergjithesi. Vetem golfistet amerikane, Tajger Uds, me 68,5 milion euro dhe Fil Mikelson, 35,7 euro renditen perpara spanjollit si sportiste aktive. Ne renditjen e te gjithe sportisteve ne total, Alonso bie ne vendin e peste pasi e paraprin Mikael Shumaker me 44,1 milion euro dhe boksieri Muhamed Ali me 41,8 milion euro. Spanjolli, do te zbrese nga vendi i peste legjende e basketbollit, Majkell Xhordan, karriera e mrekullueshme e te cilit e lejon te perfitoje shuma kolosale edhe ne ditet e sotme, ashtu si ne rastin e Alise. Eshte e qarte qe renditja e vitit 2007 nuk mund te behet ende dhe sportiste te tjere mund te ngjiten, por ne cdo rast, eshte e sigurt qe Fernando ka “hyre” fuqishem ne listen e dhjete piloteve me mire te paguar.
Fernando ka edhe sponsore te tjere personale, por nuk dihet se sa do te jete shuma qe spanjolli do te perfitoje nga ta, pas modifikimit te marreveshjes, si pasoje e refuzimit te MekKlarenit per te lejuar pilotet qe te mbajne ne uniformen e tyre logo te ndryshme nga ato te sponsorve te skuadres. Megjithate, nga marredhenia dypaleshe, “shigjetat e argjendta” kane perfituar edhe ato pjesen e tyre te tortes. Keshtu, mberritja e Alonsos ka sjelle edhe sponsore te medhenj tek MekKlareni. Behet fjale per Banken e Santanderit dhe nje tjeter madrilene, te cilat do te paguajne nga 13 dhe 5 milion euro, perkatesisht. Vodafon vazhdon te jete sponsori kryesor, me 50 milion euro ne vit, por prej Alonsos, MekKlareni do te perfitoje te pakten 18 milion euro me shume.
Fernando, burse per spanjollet!
Dy here kampioni ne fuqi ne Formula 1, Fernando Alonso do te jape bursa me emrin e tij per te mbeshtetur 12 studente spanjolle per te studiuar inxhinjerine e sporteve te motoreve ne Universitetin e Oskfordit. Universiteti lajmeroi te enjten se do te krijohet nje burse e vecante me emrin e Alonsos, pasi MekLareni i kerkoi sponsorit te tij privat, bankes spanjolle “CajAstur”, te gjeje fonde per studentet spanjolle, qe ata te realizojne nje Master nje&#64979;vjecar ne kete dege. Alonso, i cili ka rezidencen e tij ne Oksford, ishte ne nje konference shtypi ne Madrid per te shpallur skemen, teksa disa studente do te marrin bursen e tyre ne shtator per te vazhduar studimet. “Fernando eshte i shqetesuar se ne industrine e sporteve te motoreve ka shume pak inxhinjere spanjolle, dhe eshte nje gje emocionuese qe ai ka vendosur te investoje ne kete dege ekspertesh per Spanjen”, u shpreh Dr. Denise Morrei, dekanja e Shkolles se Teknologjise ne Universitetin e Oksfordit. “Si pilot garash, ai ka pranuar rendesine e botes inxhinjerike ne sportet e motoreve, dhe ky investim mund te kete nje efekt te menjehershem ne ekonomine spanjolle, sepse rrit aftesite e sdutenteve te saj”.
De la Roza: Sa e shpejte Ferrari!
Pedro de la Roza i vlereson rezultatet e para te MekKlarenit ne Bahrein si te mira. “Nuk jemi aspak keq. Makina eshte shume e shpejte ne kthesa dhe ka fuqine e duhur. Disa ishte teper e lodhshme, mbi te gjitha per shkak te temperaturavem, por gomat e reja reaguan me te vertete mire. Ne pergjithesi jam shume i kenaqur”. Persa i perket dominimit te Ferrarit, Pedro u tregua i sinqerte dhe nuk tentoi te fshehte asgje. “Sic u pa ne Barcelona, Ferrari duket per momentin disi me superior. Jane me te shpejte me nje ose dy te dhjetat, por duhet te shohim zhvillimet qe do te kete gjate javes se mbetur ketu”. De la Roza pati mundesine te provonte pjesen e re aerodinamike te MP4&#64979;22, qe ka sjelle ndryshime te dukshme sidomos ne pjesen e pare te makines. “Me aerodinamiken kemi ndjekur linjen e te gjithe makinave te tjera dhe jemi perpjekur t’i japim makines nje ngarjese me te madhe aerodinamike. Nuk e di secilat jane te dhenat e skuadres, por ne pilotim kjo nuk ka sjelle asgje te re”, perfundoi De la Roza. </font>