Re: Filozofi eshte ai qe do Zotin!
Edhe dicka.
Ceshtja qe shtron Anatema eshte nje teme qe vlen te trajtohet dhe qe deshmon qarte lidhur me pasaktesine dhe abuzimin logjik, mbi te cilin jane bazuar ne mase ateistet.
Anatema shprehet:
Aty ku perfundon logjika edhe arsya e njeriut, aty fillon Zoti. ______ (Aty ku perfundon logjika edhe arsya e njeriut, aty fillon MOSDIJA). Gjerat e pashpjegueshme (te pakapshme) per njeriun jan shpjeguar gjithnje si rezultat i krijimit te nje qenieje hynore. psh. terbimi ne mesjet edhe konsideruar si mallkim i zotit mbi at njeri -- por me von u konstatua se terbimi qe rezultat i nje visrusi...
Problemi ketu, ashtu si edhe tek Mastermali, ka te beje me nje sere paragjykimesh qe ateistet kane mbi fete. Shpesh, kam vene re edhe njerez mjaft te shquar ne shkenca se si japin gjykime mjaft naive lidhur me fete. Problemi qendron se keta mund te jene te afte ne fushen e tyre, por duket qarte qe nuk i kane njohur thuajse fare fete. Kjo tablo ka qene tipike per fundshekullin e XIX dhe fillimin e shek. XX, ndersa sot, kur fakultetet e mirenjohura kane katedra te posatshme lidhur me studimet fetare debati eshte me korrekt, dhe gjera te tilla nuk shprehen me kaq rendome.
Aty ku perfundon logjika edhe arsya e njeriut, aty fillon Zoti
Kjo eshte nje fjali teper e paqarte dhe vlen te shihet ne kontekstin nga mund te jete nxjerre. Konteksti ne te cilin e ve Anatema kete pohim keshte i pasakte. Por edhe menyra se si i pergjigjet ajo kesaj eshte po kaq e pasakte: “Aty ku perfundon logjika edhe arsya e njeriut, aty fillon MOSDIJA” . Kjo eshte menyra se si gjykojne disa ateiste, dhe qe eshte e pasakte. Ne fakt mosdija fillon aty ku mbaron dija e jo logjika. Me e sakte do te ishte te thonim: “aty ku mbaron logjika, arsyeja, aty fillon iracionaliteti, metafizika” . Arsyeja, racio eshte e kufizuar, ajo gjendet e rrethuar nga iracionaliteti. Jo gjithcka qe eshte e pashpjegueshme sipas rregullave te arsyes eshte e pakapshme per njeriun dhe aq me teper joekzistente (sic arsyetojne disa prej ateisteve). Eshte arsyeja e shendoshe ajo qe duke njohur limitet e veta kupton per iracionalitetin. Thuajse te gjithe p.sh. e pranojne ekzistencen e shpirtit, dhe madje mjaft njerez kane folur dhe shkruar libra per te, megjithese te gjithe e dime se te flasesh per shpirtin i kapercen kufinjte e arsyes. Filozofi eshte ai qe e kundron iracionalitetin nga kufiri i racios dhe flet per te aq sa mund te depertoje “shikimi” nga ky kufi, pa mundur t’a kaperceje dot fizikisht. Sigurisht Zoti i kapercen kufinjte e arsyes, por kjo nuk do te thote se ne te besohet pa logjike, pa arsye. Ashtu sic arsyeja eshte mjeti me te cilin shkohet drejt iracionalitetit ashtu po kjo arsye eshte mjeti me te cilin shkohet tek Zoti.
Pjesa e dyte e postimit eshte edhe me manipulative:
“Gjerat e pashpjegueshme (te pakapshme) per njeriun jan shpjeguar gjithnje si rezultat i krijimit te nje qenieje hynore”.
Duhet te kuptoni se nuk argumentohet mosekzistenca e Zotit me gabimet ne disa arsyetime te disa besimtareve. Por ne kete rast menyra e arsyetimit eshte mjaft spekulative. Ketu duket sikur punet e Zotit jane pikerisht ato qe nuk njihen. Konkretisht, meqe njerezit me pare nuk e dinin se nga vjen terbimi, atehere e shpjegonin me Zotin. Pra sipas kesaj logjike, fakti qe tani e kuptuam se terbimi vjen nga nje virus, na ben te kuptojme se terbimi nuk vika prej Zotit. Dhe keshtu, meqe sot shkenca po na i zbulon cdo dite e me teper shkaqet e nje morie fenomenesh, hapesira e Zotit vjen duke u zvogeluar cdo dite e me teper. Keshtu qe njeriu e “shtyn” Zotin gjithmone e me tej, duke i lene gjithmone e me pak vend.
Ky arsyetim eshte nje kurth logjik i cili krijon vetem pikpamje qe nguliten ne menyre reflektive dhe jo sipas nje arsyetimi konciz. Ne fakt nje besimtar nuk arsyeton absolutisht keshtu. Zoti nuk eshte kategoria ku gjejne shpjegim gjerat e pashpjegueshme. Per besimtarin gjithcka vjen prej Zotit, e dukshmja dhe e padukshmja, e ditura dhe e paditura, e hapta dhe e fshehta. Keshtu terbimi vjen vertete prej virusit, dhe virusi ka vertet nje shkak biologjik se pse eshte zvilluar, por ne thelb si terbimi si shkaku i lindjes dhe zhvillimit te tij per teistin vijne pikerisht nga Zoti. Ai eshte Krijuesi i gjithckaje, edhe i terbimit si dhe shkaqeve qe e sjellin ate, i njohim apo nuk i njohim ne. Fakti qe ne arritem te njohim shkakun biologjik te terbimin nuk na ben hic fare te pranojme se kjo semundje nuk vjen prej Zotit. Kjo eshte nje logjike perjashtuese e cila barazon ne te njejtin nivel arsyetimi dy gjera krejt te ndryshme. “Terbimi vjen o prej Zotit, o prej virusit” . Dhe meqe u zbulua qarte qe vjen prej virusit, atehere Zoti nuk paska gisht ne kete pune. Kjo eshte absurde, pasi niveli i arsyetimit te atyre qe pranojne Zotin si shkaktar te terbimit eshte nivel metafizik, filozofik, fetar i diskutimit, ndersa ne rastin kur pranojme se terbimi vjen prej virusit kemi te bejme me nje nivel shkencor, biologjik te diskutimit. Jane dy gjera krejt te ndryshme qe nuk perjashtojne aspak njera-tjetren, por sigurisht kur kuptojme se per cilin rrafsh te mendimit po flasim.
Pikerisht ne kete menyre eshte perhapur ne mjaft raste ateizmi, duke hutuar mendjet e njerezve.