Re: Bisede me ateistet!
Ne Emer te Allahut, Meshiruesit, Meshireberesit
Fillimisht postuar nga Kondrapedali:
[qb]
por e thashe qe ne pergjithesi, ata qe besojne tek nje fuqi e mbinatyrshme qe i shikon veprat e njerezve, kane prirjen te jene me pak te demshem, dhe me te dobishem se sa ata qe nuk besojne ne dicka te tille.
Ndonjë referencë për këtë? Është bërë gjë ndonjë studim mbi këtë subjekt? Është kjo që thua ti meritë e fesë apo përgjithësisht e vuajtjes?
Çuditërisht në vendet më të varfra vërehet dhe mikpritja më e madhe. Popullsia në këto vende të fton të hash me ta atë që ata kanë (si në Shqipëri kur nuk kishim) dhe janë të gatshëm të të ndihmojnë me gjithçka! Megjithatë askush në botë nuk mund t'i klasifikojë si besimtarë apo adhurues të Zotit! Po flas për shumë vende afrikane ku jeta e përditshme në fshatra është shumë më e keqe se ajo e Shqipërisë së shekullit XX (kam qenë dëshmitar vetë në Senegal). Pra nga buronte kjo mirësi e këtyre njerëzve të cilët vetëm kishin dëgjuar për fenë?
Për mua mirësia është një veti e brendshme e njeriut ashtu si edhe ligësia! Feja është munduar që nëpërmjet parimeve dhe urdhëresave këtë mirësi ta ligjërojë dhe ta bëjë forcën e vetme që duhet të udhëheqë njerëzimin. Në një mënyrë feja është e ngjashme me komunizmin (si ide) dhe të dyja kanë një të përbashkët tjetër, ato janë aplikuar në epoka kur njerëzimi nuk ishte gati për t'i pranuar gjë që tregon edhe përse këto ideologji dështuan!
Në një farë mënyre ti Gysi ke të drejtë pasi një pjesë e njerëzve që janë të lëkundur, duke besuar në Zot, drejtohen drejt të mirës. Gjithashtu edhe disa njerëz që mund të cilësohen si pa kurriz, të paktën përkohësisht, përqafojnë të mirën. Ka edhe raste të tjera kur besimi në Zot të fut në rrugën e duhur!
Por kryesorja mbetet ndërgjegja, shpirti i njeriut, dhe panvarësisht në ke lindur në një vend laik, ateist (si shumica e shqiptarëve) apo fetar, një njeri me predispozita mirësie do jetë detyrimisht i mirë në sensin fetar të fjalës! [/qb]
Kondrapedal...C'eshte miresia??? Miresi mund te shikosh nga nje njeri pe disa caste, dite apo jave edhe muaj kur je me te, por ti as nuk e di se ca thote per ty ai njeri kur nuk eshte me ty....nqs te shan ose te mallkon...a i pranon ti "miresite" e tij si miresira? Pra si ka te Varfer qe tregohen te mire ka eshte te pasur qe tregohen te mire....nuk eshte me vule se kush eshte i pasur u tregonka harbut edhe kush eshte i varfer tregohet i mire. Pra duke mos patur shume eksperience ti flet me sa di ti edhe e gjeneralizon. A behen keshtu gjerat? Por edhe ne secilin rast ti nuk e di se ca mednojne njerezit pas shpine. Por nje njeri qe eshte besimtar, nuk tregon dyfyteresira kundrejt nje njeriu...t'i bje mire kur eshte me te edhe ta shaj kur s'eshte sepse besimtari ka friken Allahut. Kurse nje mosbesimtar nuk ka pengesa te tilla, edhe mund te beje si te doje qejfi, te shan edhe s'te shan pas shpine....edhe nqs te shan njehere vetem....kjo e prish tere vleren e "miresise". Pra ne fund te fundit sa do studime te behen , keto studime NUK mund te depertojne ne BRENDESINE e SHPIRTIT te NJERIUT. Edhe kjo mbetete mistere, ndoshta do shpikesh na nje maqineri per me lexuar mendimet e tjetrit atehere edhe mund te kryhet. Pra ai qe e di me mire Miresine e tjetrit nuk je as ti as une as tjetri, vetem ALLAHU e di ca ka ne fshehtesine e krahahrorit. Une ti apo tjetri vetem sa mund te gjykojme me ato qe shohim nje pjese shume te vogel te jetes se ketij njeriu, por ne nuk jemi me ate 24 ore ne dite cdo dite...pra nuk na mbetet ne qe te gjykojme sa i mire eshte. Por kur nje njeri eshte Besimtar, ai qe eshte Besimtar beson se te besh mire edhe ben mire.....edhe nuk ka ndonje qellim te keq kundrejt tjetrit, kjo eshte me siguri. Kurse nga Mosbesimtari prej atij asgje nuk eshte e sigurte se ai nuk beson as ne ndeshkim as ne gje as ne shperblim, per ate si ti bej keq tjetrit apo mire nuk ka ndonje rezultat, edhe aq me keq kur te tille besojne ne Evolucione ku i forti mund te dobetin, edhe kur ai keqtrajton nje "te dobet" e konsideron si gje NORMALE, te bazuar ne "SHKENCE" e Darvinit,lufta per mbiejetese...e blah blah te tjera. Pra ca konsiderohet normale per nje Mosbesimtar (nga te keqijat), konsiderohet IMMORALE ose MEKAT prej nje Besimtar. Pra Besimtaret kane me shume perparesi kubndrejt te qenuri edhe te sjellurit si njeri te edukates dhe moralit. Kurse Mosbesimtaret mbeshteten veten ne epshet ose ne filozofite e tyre te catest edhe mudn te ndryshojne nga nje moment ne tjetrin, duke mos pasur ndonje shtrat te fote te ligjeve morale dhe te miresise. Pra ne cdo aspekt ta marresh besimtari eshte shume e mijera here me mire se nje jobesimtar. Por natyrisht ketu po flitet per Besimtarin e Besimit te Sakte dhe me Edukaten e Besimit te sakte, edhe jo per cilindo besimatr qe ben sipas kokerlloqes se tij se atehere edukata e ketij te fundit nuk ka ndryshim me jobesimtarin i cili si ky ben sipas kokerlloqes se tij.
Pra se ca eshte Miresia edhe si eshte e percakton Allahu edhe Ai gjykon se kuesh eshte i mire edhe kush s'eshte se ai e di se ca ben njeriu ne 24 ore cdo dite edhe ca fsheh ne shpirtin e tij prej akteve qe nuk jane te dukshme. Atehere kur nje Musliman kerkon te beje miresi, i referohet Librit te Gjithedijshmit edhe Sunetit te Profetit(saws) duke marre dijen e duhur edhe pastaj vepron. Nqs Muslimani vepron ne kundershtim me keto edhe nuk ka dije per ato qe kryen domosdo do bej shume gabime edhe gjynahe qe do shkaktojne shume te keqija te nejrezit e tjere. Pra ne Islam per nje veprim te jete i Mire ka dy kushte:
1. Veprimi te jete me Qellim per kenaqesine e Allahut, per Hir te Allahut.
2. Te jete veprim i Lejuar nga Allahu.
pra nqs mungon nje nga keto kushte atehere veprimi eshte deshtak, nuk konsiderohet verpim i Mire. Pra nqs nje ATEIST vepron mire, jep para, por nuk beson ne Zotin, as profetet, as Librat..atehere kursesi nuk mund te konsiderohet ky verpim si i pranueshem edhe ky veprim nuk vleresohet nga Allahu. Pra nqs nje Ateist jep raki nje ateisti tjeter, kjo nga ateisti mendohet se eshte miresi, por nga ne syte e Allahut ky ehste mekat...pra s'mbush asnje kusht te permendur me lart. Po eshte e veretet se ky veprim mund te vleresohet nga njerezit, por ne diten e e gjykimit do i vije pergjigja se e mori shperblimin nga njerezit per ate te mire (sikurse kjo te ishte e lejuar) duke e falenderuar ate njerezit ose duke thene "sa njeri i mire" edhe me pas ne boten tjeter Allahu do e shpie ne Zjarr, se ai nuk e beri (aktin e lejuar, se ato qe jane haram as nuk merren se vepime te mira, por si mekate) per hir te Allahut, ateher nuk ka si te presi gje nga Allahu prej ketij veprimi, edhe me keq kur ku eshte mosbesimtar.
Kurse ne rastin tjeter...njeriu ka qellim te mire, por ben gjene e gabuar, as ne kete rast nuk pranohet si veprim i mire. Per kete gje ka shembuj plot si Krishteret qe duan te adhurojne Zotin por adhurojne Jezusin, edhe kjo gje eshte e ndaluar edhe kosniderohet shirk. Pra nuk ka si te pranohet=t ky veprim...nga Allahu. Ose nje adhuron statujat por thote kjo me afron me Allahun, edhe kjo eshte e ndaluar nga Allahu edhe pse qellimi i tij eshte afrim me Allahun nepermejte ketij objekti ky konisderohet shirk i madh. Pra Njeriu pa Librin edhe Udhezimin e Allahut eshte i destinuar per humbje....Pra Udhezimi eshte dhurate nga Allahu.
Pra nuk ka miresi kur nuk Mbushen dy Kushtet qe permenden me larte.
Berja e Miresise per NEJREZIMIN (jo vetem per Muslimanet, por per gjithe njerezimin) eshte obligim per Muslimanet. Gjithashtu edhe te Ndalesh te keqen kundrejt njerezimit eshte detyre e Muslimanit. Per te ndale te keqen ka rregulla te tjera ne Islam. por meqe e zgjata shume, nuka po hyj ne kete teme!