Re: Bisede me ateistet!
Kështu argumentet klasike të vërtetimit të ekzistencë së Zoti, të cilat po I përmenim në mënyrë të përmbledhur janë: argumenti ontologjik dhe argumnti kozmologjik ku mund të përfshihet edhe ai që mund të quhet argumenti teologjik.
Argumenti ontologjik (greq. ontos, qenia), I formuluar nga Anselmi I Kantërbërisë, është provë e cila zakonish nuk ka shërbyer për të bindur me të mosbesimtarët, por për të forcuar besimin e besimtarëve, është më tepër një përpjekje për të bindur vetveten. Sipas kësaj prove, përderisa Zoti është I përkryer, ai duhet patjetër të ekzistojë, përndryshe nuk mund të ketë gjë të përkryer pa ekzistencë. Pra që të jetë vërtetë I përkryer Ai duhet patjetër të ekzistojë. Përkryeshmëria pra kërkon domosdoshmërisht ekzistencën.
Në një formë origjinale argumenti ontologjik vjen tek Dekarti, jo më si një gjykim mbi konceptin e kzistencës së Zotit, por si një gjykim mbi vetë subjektin njohës të Zotit, mbi vetë mendjen e cila përpiqet të njohë “Qenien e përkryer”. Dekarti gjykon se, përderisa cdo njeri ka në mendje idenë e një “qenie të përkryer”, dhe kjo ide nuk mund të vijë vetvetiu nga një qenie e papërkryer sic është njeriu, atëherë kjo ide domosdoshmërisht na vjen nga një qenie, të paktën po kaq e përkryer sa vetë ky koncept. Për të është vetë Zoti ai që e ka krijuar mendjen njerëzore në një mëmyrë të atillë që të përmbajë në vetvete idenë e qenies së përkryer, idenë e Zotit. Pra ideja e Zotit na vjen pikërisht nga vetë Ai.
Argumenti kozmologjik (greq. kozmos, bota, universi) I cili synon të na japë një panoramë të plotë të tërë universit ku Zoti është shkaku dhe qëllimi I final, “Qenia e domosdoshme” për ekzistencën e gjithckaje. Ky argument synon të japë shpjegim për ekzistencën e gjithckaje duke u ngjitur vertikalisht nëpër zinxhirin e të gjithë shkaqeve, apo të niveleve të krijesave, për t’u ndalur së fundmi tek Krijuesi, I cili është shkaku I të gjitha shkaqeve, apo “Shkaku i Parë” i gjithckaje. Ky argument, I shtjelluar fort nga Thoma d’Akuini, I cili, veç të tjerash, synonte të harmonizonte arsyen me besimin, përpiqet të krijojë një rend universaj ku gjithcka ka vendin e vet në një hierarki nivelesh të ekzistencës, ku Zoti është mbi gjithcka dhe është Qenia e përkryer, në saj të të cilit merr kuptim dhe vlerë gjithcka. Kështu për të gjetur shkakun e gjithckaje Thoma d’Akuini ngjitet nëpër zinxhirin e shkaqeve deri sa të arrijë tek Zoti, Shkaku I parë, Shkaku i cili nuk është pasojë e asnjë shkaku tjetër, apo thënë ndryshe është “shkak I Vetvetes”. Vec kësaj ai vëren se tek sendet në botë nuk ekziston vetëm shkakësia, por ai shpreh se gjërat synojnë edhe drejt një qëllimi. Bota është plot kuptim dhe qëllimsi. Në univers mbretëron një rregull, një rend I përkryer që duket se pëmban mjaft kuptim në vetvete dhe që duket se udhëhiqet nga qëllimsia. Ne shohim kështu veprimin e Zotit në botë, dhe në këtë mënyrë kuptojmë se Zoti është qëllimi I saj final. Në këtë mënyrë argumenti kozmologjik merr ngjyra teologjike të të argumentuarit, formë kjo e hasur në pothuaj të gjitha besimet fetare dhe librat e shenjtë. Në këtë mënyrë universi, shfaqet si një njësi e tërë e përkryer ku gjithcka ka rendin e vet, në botë mbretëron një harmoni e përkryer, gjë që dëshmon për ekzistencën e një Krijuesi që e ka hartuar dhe krijuar. Gjithcka në univers ka një qëllim, asgjë e kotë nuk duket në të, gjë që dëshmon se asgjë nuk mund të jetë e rastit. Pra ka një Krijues, tek I cili gjendet qëllimi I gjithckaje.
Gysi! Ti shkruan gjate, shume gjate aq sa kam filluar te mos te te lexoj me pasi rrefimet e tua me duken (copy-paste)... Une te njoha, por ti mundohu te njohesh vetveten dhe te riparosh konceptin. (nje mengjes te bukur pas nje besimi te gjate, te verber ndaj nje enti qe nuk vjen kurre sepse nuk eshte, une u zgjova nga gjumi i frikshem dhe pashe realitetin ne sy... ndoshta humba perjetesine, por fitova jeten dhe njoha vetveten)...
--------------------------------------------------------------------------------
Provat per egzistencen e Zotit.
Zanafilla 1:1
Ne fillim Perendia krijoi qiellin dhe token.
Kjo mund te duket si nje thenie fetare, por ne te vertete eshte mjaft shkencore.
Keshtu hapet Bibla me kete varg, dhe meson te verteten me te madhe per origjinen e universit.
Le ta analizojme kete thenie nga ana shkencore.
Ne kete varg identifikohen 4 elemente te domosdoshem ne krijimin e dickaje. Keto jane:
1. Koha - Ne fillim
2. Energjia - Perendia Krijoi
3. Hapesira - Qiellin
4. Materia (lenda) - dhe Token.
Keto 4 elemente jane te domosdoshem ne krijim. Nuk mund te krijosh dicka jashte kohes, pasi ne jemi te kufizuar nga koha. Nuk mund te krijosh dicka pa pasur nje burim energjie, nuk mund te krijosh dicka pa pasur nje hapesire ne te cilen mund ta krijosh, dhe se fundi lenda eshte ajo qe e materializon krijesen ne fjale.
Tani na thoni ju zoterinj ateiste qe kjo nuk eshte shkencore!
Pse nuk keni dhene akoma teorine tuaj? Ne kemi shenuar shume gola ne porten tuaj, kurse ju keni shenuar 1000 sharje dhe fyerje kunder Zotit, asgje me shume. Nese doni qe t'ju marrim seriozisht na jepni versionin tuaj shkencor te krijimit te universit! Keni ndonje version me te mire se ky qe po paraqesim ketu?
Truth... Sa me shume te lexoj aq me i forte behet mosbesimi im ndaj entit qe mungon dhe qe ti qorrazi e beson... Ti me flet per dicka qe kam kaq kohe qe e kerkoj dhe nuk e gjej si per realitetin me te vertete... ti nuk e kupton sa irreal behesh kur tregon perrallat e tua. Edhe nese Zoti do ekzistonte do qeshte me ty Truth Ndersa persa i perket golave (me qe fillon europiani sot)...te gjithe spektatoret po presin te shohin topin...