Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Diskutime tek 'Ekonomia & Biznesi Shqiptar' filluar nga dimir, 18 Jun 2005.

  1. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Jo plako, ketu asnjeri nuk po absolutizon. Nese marketingun e shikojme per nga qellimi atehere do te dalim ne konkluzionin qe te gjitha format e marketingut ne te gjitha ekozonat e rruzullit kane te njejtin qellim: Rritjen e te Ardhurave
    Tani ndryshimi midis atij qe quhet "modeli Amerikan" dhe "Modeli Europian" nuk qendron ketu, por qendron ne menyren sesi keto dy ekozona mendojne ta arrijne qellimin e lartpermendur. Ndasi ekzistojne dhe kjo eshte nje nder degezimet e atij ndryshimi global mes Europes dhe SHBA, qe ka te beje me tipologjite perkatese ne ndertimin e struktures se perceptimit te marrdhenive mbare-sociale.
    Nisur nga keto ndasi, te cilat jane dhe determinante ne konfigurimin e asaj qe quhet "natyra" e nje grupi shoqeror, ne jemi te afte te tipizojme ndasite ne konceptimin e marketingut nga te dy shkollat. Dhe tekstualisht ndryshimi themelor ne konceptimin e marketingut qendron ne faktin se europianet e shikojne perfitimin nga marketingu ne nje periudhe me afatgjate sesa amerikanet. C'ka do te thote kjo?
    Nese studiojme akademikisht menyrat e te berit marketing nga te dy keto shkolla do te shohim qe Europianet ndertojne Strategji te mirefillta marketingu te cilat hedhin baza te nje strukture me perfitim ne periudha afatmesme dhe afatgjata, pra nuk hartojne politika qe japin frytet e tyre aty-per-aty, por ndertojne struktura gjigande te cilat perfitimin e tyre "material" e japin ne nje periudhe me te larget nga ajo aktualja.
    Ndersa amerikanet jane ne nje fare menyre me "pragmatiste". Perpiqen qe perfitimet ti marrin aty-per-aty, dhe ne nje fare menyre ia arrijne ketij qellimi. Pra strategjite e tyre te marketingut jane me afatshkurtra, dhe perfitimin e kane me te shpejte.
    Kjo vjen si rrjedhoje e vete natyres se dy demozonave. Europianet i kushtojne me shume vemendje te "Qenurit te Sigurte" ne veprimet qe ndermarrin, ndersa amerikanet jane me riskioze si natyre. Ata jane shume praktike dhe shume pragmatiste. Nuk i druhen shume riskut. Ne korrelacionin e zhdrejte "Siguri-Perfitim", europianet preferojne me teper te jene me te sigurte packa se kjo do te sjelle rrjedhimisht dhe perfitime te pakta dhe te vona ne kohe, ndersa amerikanet jane me euforike. Ata preferojne me teper te perfitojne shume dhe shpejt dhe per kete pranojne dhe nje mase sigurie me te ulet.
    Dhe e gjitha kjo transmetohet dhe ne menyren e te berit marketing. Amerikanet kerkojne qe te perfitojne shume dhe SOT nga politikat e tyre, pa i kushtuar shume rendesi asaj qe do t'iu duhet te bejne neser, pasi per ta "mendojme sot per te sotmen dhe neser per te nesermen", ndersa europianet mendojne sot per ate qe do t'iu duhet te marrin neser.
    Nje shembull i thjeshte eshte tendenca per ngritjen e emrit. Sic dihet emri i mire eshte nje asset shume plus ne stimulimin e te ardhurave. Nje kompani amerikane e shef ne kete menyre:
    - Duke shitur shume (pra duke e orientuar marketingun drejt shitjeve) ne krijojme emrin.
    Ndersa nje kompani europiane e shikon ndryshe:
    - Fillimisht i bejme marketing te fuqishem emrit (sa cilesor eshte malli i ketij emri e gjera te tjera si keto) dhe kjo gje do te na krijoje kushtet per nje te ardhme te sigurte ne shitje....
    Kjo eshte pak a shume menyra sesi funksionon menyra KLASIKE e filozofise se marketingut.
    Megjithate keto qe permenda me lart jane forma lakuriqe KLASIKE. Eshte e vertet qe ne kushtet e reja keto ndasi do te shuhen, pasi me globalizmin ne proces, dhe menyrat do te unifikohen ne nje pike te caktuar, pak a shume si dy deget e nje lumi, ne nje forme hibride qe do te kete pak nga euforia amerikane dhe pak nga skepticizmi europian.
    Tani qe po shkruaj kam te formuar ne koke dhe formen e grafikut per ecurine e politikave marketing ne te dyja "shkollat". Nese administratori me ndihmon sesi ta vendos, une mund ta ndertoj shpejt e shpejt ne nje faqe "Paint"....
     
  2. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Poster, nuk e kam iden fare te studimit akademik te marketingut se s'e kam pas ndonjehere mendjen ne mesim, por mendoj se studimi juaj eshte miopik per faktin sepse ngaterroni kafenete e shumta dhe kohen e lire evropiane me menyren e te berit biznes.

    Mos harro qe kompanite kudo ne bote udhehiqen nga investoret e shumte qe blejne aksione. Keta investore, nuk jane aq te ngeshem sa frekuentuesi i kafeneve evropiane, dhe s'duan t'ja dine nese kompania rrit emrin apo shitjet, por duan te vjelin fitimet e perqindjes. Pra si investori amerikan, ashtu edhe investori evropian (qe ne ekonomi globale jane i njejti person) jane te interesuar per fitimet 3-mujorshe po aq sa edhe per fitimet ne 5-vjecarin e ardhshem. Si rrjedhim cdo fushate marketingu para se te hidhet ne treg, kalon ne nje proces shqyrtimi nga ana financiare ku vendosen standarte perfitimi ne baze te periudhave. Po nuk solli fitim brenda nje periudhe te caktuar, ne pergjithsi nuk e kalon kontrollin sepse cdo 3 muaj drejtuesit mbajne pergjegjsi perpara investoreve.
     
  3. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Ok, ju lumte amerikaneve dhe gjynaf europianeve qe kane mbetur te varfer se rrine kafeneve.
    Tani kam dy gjera per ty:
    1. Une po flisja per filozofine e te berit marketing e cila rrjedh nga vete natyra e shoqerise qe e lind kete filozofi. Dhe duke qene se Europa dhe SHBA jane popuj me natyra te ndryshme atehere une u mundova me lart te pershkruaj se si ky ndryshim eshte reflektuar dhe ne menyren e te berit marketing pra te te perfituarit sa me shume. Dhe te kam thene qe ne krye fare" QELLIMI I MARKETINGUT NE CDO VEND TE BOTES ESHTE I NJEJTE. ATO QE NDRYSHOJNE JANE RRUGET SESI ATA MENDOJNE TE ARRIJNE KETE QELLIM". Po ti nuk e ke kuptuar, sepse si atehere ne oren e mesimit qe ti ke qene nga keta gangsterrat e klases qe e kishe per turp te mesoje se te shanin shoket, ashtu dhe tani vjen dhe flet per nje gje qe une jam shume i sigurte qe nuk e ke lexuar fare. OK?
    2. O plako, po ke inatin me mua ne ndonje teme tjeter, hajt kalojme te ajo tema tjeter qe te dy dhe i leme cunat dhe gocat te flasin per marketingun. OK??????
     
  4. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    S'eshte e nevojshme t'i adresojme njeri-tjetrit te tilla replika, nuk i sherbejne temes. Vetem ne Shqiperi behet marketingu dhe cdo pune tjeter ne kafene. Zyra perdoret thjesht per te shkruar ndonje e-mail apo per te printuar ndonje oferte.
    Nejse, Poster nese do kishe ndonje material apo dhe vezhgim te kryer mbi kete ceshtje(sikur dhe link ne gjuhe angleze) do ishte e mira ta servirje ketu. Per kete pune jemi ketu, te ndricojme njeri-tjetrin me informacione apo njohuri shtese.
     
  5. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    S'eshte e nevojshme t'i adresojme njeri-tjetrit te tilla replika, nuk i sherbejne temes.

    [/ QUOTE ]

    Po pra kete mendoj dhe une. Nese dikush ka nder mend te debatoje me mua per ceshtje qe NUK i perkasin Marketingut, le te kaloje te faqja perkatese dhe debatojme atje.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Nejse Poster nese do kishe ndonje material apo dhe vezhgim te kryer mbi kete ceshtje(sikur dhe link ne gjuhe angleze) do ishte e mira ta servirje ketu. Per kete pune jemi ketu, te ndricojme njeri-tjetrin me informacione apo njohuri shtese

    [/ QUOTE ]

    Jo nuk kam realisht. Te gjitha keto qe kam shkruajtur jane te miat (nga librat, nga experienca te permbledhura dhe te perpunuara ne mendje). Dhe grafiku (qe do te ishte shume ndihmes per te shpjeguar ate c'ka doja te thoja) mu krijua ne mendje ndersa shkruaja postimin.

    Me vjen keq.....
     
  6. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Dhe se harrova....

    Ajo ceshtja e shqiptareve qe ti permende shume drejte, e tregon fare qarte sesi reflektohet FORMATIMI SOCIAL qe une permenda me siper dhe te menyra dhe forma e struktures se marketingut....

    Faleminderit per ndihmen se po vuaja per nje shembull kaq konkret..
     
  7. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Me pelqen kur ka debat brenda ca rregullave te etikes.
    Rrafjet e mendimeve i sherbejne me se miri te kuptuarit te nje ceshtje.
    Per ta thyer pak atmosferen.
    A e lexuat artikullin e Gjergj Dollanit tek faqja e Institutit Shqiptar te Marredhenieve Publike?
    http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=44


    Ju si mendoni, a kane vdekur markat?

    P.S Personalisht mendoj qe Gjergji shkruan ketu ne AF dhe gjej rastin t'i them qe gezon respektin tim, ne rradhe te pare per perkthimin e "22 Ligjeve te pandryshueshme te Marketingut" dhe pastaj per shkrimet qe ka bere per tematiken e marketingut, qofte dhe ky i mesipermi.
     
  8. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Jo plako, ketu asnjeri nuk po absolutizon. Nese marketingun e shikojme per nga qellimi atehere do te dalim ne konkluzionin qe te gjitha format e marketingut ne te gjitha ekozonat e rruzullit kane te njejtin qellim: Rritjen e te Ardhurave
    Tani ndryshimi midis atij qe quhet "modeli Amerikan" dhe "Modeli Europian" nuk qendron ketu, por qendron ne menyren sesi keto dy ekozona mendojne ta arrijne qellimin e lartpermendur. Ndasi ekzistojne dhe kjo eshte nje nder degezimet e atij ndryshimi global mes Europes dhe SHBA, qe ka te beje me tipologjite perkatese ne ndertimin e struktures se perceptimit te marrdhenive mbare-sociale.
    Nisur nga keto ndasi, te cilat jane dhe determinante ne konfigurimin e asaj qe quhet "natyra" e nje grupi shoqeror, ne jemi te afte te tipizojme ndasite ne konceptimin e marketingut nga te dy shkollat. Dhe tekstualisht ndryshimi themelor ne konceptimin e marketingut qendron ne faktin se europianet e shikojne perfitimin nga marketingu ne nje periudhe me afatgjate sesa amerikanet. C'ka do te thote kjo?
    Nese studiojme akademikisht menyrat e te berit marketing nga te dy keto shkolla do te shohim qe Europianet ndertojne Strategji te mirefillta marketingu te cilat hedhin baza te nje strukture me perfitim ne periudha afatmesme dhe afatgjata, pra nuk hartojne politika qe japin frytet e tyre aty-per-aty, por ndertojne struktura gjigande te cilat perfitimin e tyre "material" e japin ne nje periudhe me te larget nga ajo aktualja.
    Ndersa amerikanet jane ne nje fare menyre me "pragmatiste". Perpiqen qe perfitimet ti marrin aty-per-aty, dhe ne nje fare menyre ia arrijne ketij qellimi. Pra strategjite e tyre te marketingut jane me afatshkurtra, dhe perfitimin e kane me te shpejte.
    Kjo vjen si rrjedhoje e vete natyres se dy demozonave. Europianet i kushtojne me shume vemendje te "Qenurit te Sigurte" ne veprimet qe ndermarrin, ndersa amerikanet jane me riskioze si natyre. Ata jane shume praktike dhe shume pragmatiste. Nuk i druhen shume riskut. Ne korrelacionin e zhdrejte "Siguri-Perfitim", europianet preferojne me teper te jene me te sigurte packa se kjo do te sjelle rrjedhimisht dhe perfitime te pakta dhe te vona ne kohe, ndersa amerikanet jane me euforike. Ata preferojne me teper te perfitojne shume dhe shpejt dhe per kete pranojne dhe nje mase sigurie me te ulet.
    Dhe e gjitha kjo transmetohet dhe ne menyren e te berit marketing. Amerikanet kerkojne qe te perfitojne shume dhe SOT nga politikat e tyre, pa i kushtuar shume rendesi asaj qe do t'iu duhet te bejne neser, pasi per ta "mendojme sot per te sotmen dhe neser per te nesermen", ndersa europianet mendojne sot per ate qe do t'iu duhet te marrin neser.
    Nje shembull i thjeshte eshte tendenca per ngritjen e emrit. Sic dihet emri i mire eshte nje asset shume plus ne stimulimin e te ardhurave. Nje kompani amerikane e shef ne kete menyre:
    - Duke shitur shume (pra duke e orientuar marketingun drejt shitjeve) ne krijojme emrin.
    Ndersa nje kompani europiane e shikon ndryshe:
    - Fillimisht i bejme marketing te fuqishem emrit (sa cilesor eshte malli i ketij emri e gjera te tjera si keto) dhe kjo gje do te na krijoje kushtet per nje te ardhme te sigurte ne shitje....
    Kjo eshte pak a shume menyra sesi funksionon menyra KLASIKE e filozofise se marketingut.
    Megjithate keto qe permenda me lart jane forma lakuriqe KLASIKE. Eshte e vertet qe ne kushtet e reja keto ndasi do te shuhen, pasi me globalizmin ne proces, dhe menyrat do te unifikohen ne nje pike te caktuar, pak a shume si dy deget e nje lumi, ne nje forme hibride qe do te kete pak nga euforia amerikane dhe pak nga skepticizmi europian.
    Tani qe po shkruaj kam te formuar ne koke dhe formen e grafikut per ecurine e politikave marketing ne te dyja "shkollat". Nese administratori me ndihmon sesi ta vendos, une mund ta ndertoj shpejt e shpejt ne nje faqe "Paint"....

    [/ QUOTE ]
     
  9. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Poster, do te me interesonte ai grafiku qe ke ne mendje, hidhe ne kompjuter dhe ma posto me email, se pastaj e kaloj une ne albforum.
    Faleminderit!
     
  10. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    I dashur Poster,

    E para, mesazhin tim e keqkuptove. Ideja ishte qe si ne Evrope dhe ne Amerike, ekonomia globale i ka detyruar firmat te punojne njesoj, pra edhe te kene te njejta kerkesa ndaj fushatave te marketingut: rezultate te shpejta (kjo eshte thjesht time-value of money). Jo vetem Evropa, por edhe Azia po kalon ne te njejtin proces. Ne Japoni nese me perpara punoje ne te njejten ndermarrje gjithe jeten, tani s'ke me aq siguri se kane filluar heqjet nga puna ne periudha ciklike (kjo vlen edhe per ata ne repartin e marketingut /pf/images/graemlins/smile.gif )

    E dyta, ...ndoshta ke te drejte: une s'di gje hic per cfare flas. Sidoqofte, e mira e nje forumi te hapur si ky eshte qe edhe ne gangsterret e klases kemi mundesi te shprehim mendimet tona sado te cekta qofshin.

    ---------

    EBM, ..persa i perket pyetjes tende, pajtohem me shkrimin qe me e rendesishme eshte lidhja emocionale me produktin.
     
  11. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Ideja ishte qe si ne Evrope dhe ne Amerike, ekonomia globale i ka detyruar firmat te punojne njesoj, pra edhe te kene te njejta kerkesa ndaj fushatave te marketingut: rezultate te shpejta (kjo eshte thjesht time-value of money).

    [/ QUOTE ]
    Po. Deri ketu jemi ne rregull. Tani nese i referohem temes per te cilen lindi debati, une e shpreha shume qarte qe ndasite mes EU dhe SHBA ekzistojne ne ate qe quhet "FORMA KLASIKE E FOLOZOFISE SE MARKETINGUT". Duke qene se akualisht ka filluar era e simbiotizimit te sistemeve, edhe marketingu nuk mbetet pas. Edhe aty ka filluar procesi i shkrirjes se metodologjive te ndryshme qe kane ekzistuar ne nje te vetme, e cila merr elementet me te mire nga sistemet e ndara qe kane ekzistuar me perpara. Por per te kuptuar me mire kete te fundit per nga aspekti akademik eshte mire qe fillimisht te studiohen egoformat respektive per te percaktuar me mire ate forme qe do te dale neser. E vetmja gje qe po beja ishte thjesht nje studim i formave klasike te marketingut. Dhe te ftoj dhe ty te japesh mendimin tend persa i perket ketyre te fundit.....
     
  12. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Ky eshte grafiku ideuar nga Poster. [​IMG]
    Ketu kemi dhe komentin po nga Poster.
    Pra sic jam munduar ta shpreh dhe ne grafik, Politikat Marketing ne EU
    jane
    me racionale se analoget e tyre ne SHBA. Njekohesisht dhe rritja eshte
    deri
    diku "me racionale". Amerikanet jane me riskioze dhe me pak te
    "stabilizuar"
    ne rritjen e Perfitimit nga Marketingu. Kjo vjen per shkak te natyres
    se
    tyre me "impulsive" dhe me te hapur ndaj riskut, gje e cila con dhe ne
    oshilacione te medha, pasi pasojat e nje politike te hapur ndaj riskut
    cojne
    ose ne deshtim ose ne Boom.
    Ndersa europianet jane me te mbrojtur dhe hapat e tyre ne politikat
    marketing jane me pak agresive, gje e cila con ne nje rritje te
    moderuar,
    ama me nivel sigurie shume te larte. Rritja eshte graduale dhe ka
    oshilacione te pakta, pasi dhe norma e Hapjes ndaj Riskut eshte me e
    vogel.


    Faleminderit Poster.
     
  13. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Dimir, Faleminderit,

    Per te shtuar dhe dicka qe nuk e kam diskutuar. Faza e paraqitur eshte periudha deri ne pjekjen e imazhit te kompanise, pra deri ne arritjen e pjekurise se Emrit te kompanise.. Pas kesaj rritja ne te dyja krahet eshte me me pak divergjenca dhe kurbat kane pothuajse te njejten frekuence....
     
  14. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Pyetje: Sa jane tarifat mesatare te transmetimit te nje spoti 30 sekondesh ne Europe apo ne USA, kuptohet ne nje televizion kombetar?
    Ne Shqiperi varjojne nga 50 EURO ne programet e paradites ne 150 EURO ne oraret me te ndjekura te darkes (behet fjale per Klanin, Topin).
     
  15. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    EBM, pyetja qe beni eshte shume variabel, duke ditur sepse varet se cfare eshte duke u transmetuar dhe orari eshte ne vazhdim.

    (Per USA)Desha te marr nje rast extrem qe ndolle cdo vit dhe eshte ne rritje 9-10%/vit (se minimuni s'ka rendesi) shkon deri ne 2,4 million USD per 30 sek spot tek FOX5, ne Super-Bowl(finalja e futbollit amerikan), qe eshte edhe transmetimi me i shikuar ne amerike. Por jo cdo kompani qe ka para per te paguar spotin mund ta transmetoj, por duhet te jet pak humoristik dhe i paster.
    Tek pjesa finale e "Friends", per nje spot 30 sek kushtoj $2M.

    http://money.cnn.com/2005/01/20/news/fortune500/superbowl_ads/


    Kuriozitet: Kete vit, Wal-Mart shpenzoj $523,000,000 ne advertising. Qe do te thote $1.43 million ne dite, ose $59,703 cdo ore.
     
  16. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    EBM,
    Topi spotet me te shtrenjta (gjate Portokalli, Fiks Fare etj qe klasifikohen ne Prime Time (ora me e ndjekur) shkon ne 1.000 EUR. Per Klanin nuk e di po dhe ai te Opinion dhe Zone e Lire shkon ne 1.500-2.000 EUR Blloku (dmth 800 EUR spoti)..... Jemi rritur dhe ne..... /pf/images/graemlins/crazy.gif /pf/images/graemlins/frown.gif
     
  17. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Nuk e di Poster, por para ca kohesh me erdhi ne dore nje oferte e Klanit dhe me duket qe per orarin para dhe pas Opinion ishte diku tek 180 EURO/spot, qofsha i gabuar nese me kane bere syte.
     
  18. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Leje plako se kam vajt jam interesu vete, dhe me Blendin mik (nepermjet nje te treti) nuk ma jepte njeri spotin poshte 500 Eur (1.500 Blloku)
    250 Eur e ka pas Cani te TVA spotin (750 Eur Blloku), ehhhh kapitalizem ne eficence plako
     
  19. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Dhe nje konfirmim "i fresket fare". Nje 30 sec te Fiks Fare kushton 300 euro, ndersa te portokallia 450 EUR, blloku shkon respektivisht 900 te fiksi dhe 1350 te portokallia. Jane ulur pakza qe nga hera e fundit....
     
  20. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Poster goxha i vlefshem si informacion, une kisha ngel ala ne 1998-en me keto cmime /pf/images/graemlins/laugh.gif
     

Shpërndajeni këtë faqe