Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Diskutime tek 'Ekonomia & Biznesi Shqiptar' filluar nga dimir, 18 Jun 2005.

  1. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Une do thosha qe s'do funksiononte si ide.
    Perderisa ende neper mure gjejme postera te zgjedhjeve te Korrikut, kjo tregon qe njerezit jane indiferent ndaj ketij produkti.
    Pa le qe t'u permendesh dhe 500 leke, rendohet dhe me shume situata jote si tregetar.
    Mund te funksionoi disi nese thuhet qe pas portretit te njerit prej politikaneve, fshihet nje zarf me 10 mije dollare. (promocioni i shitjeve si teknike marketingu)
    Duke pare faktin qe llotot jane trendi me i ri i shoqerise shqiptare, besoj se do gjeje nje target group te interesuar per produktin tend.
     
  2. QORRI

    QORRI Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Une do te thoja ide dhe pershtatje!

    Ne shqiperi idete ne rreklama jane te importuara nga jashte , dhe me keq akoma ,as nuk perkthehen . Nje shembull , mire qe perdorim shprehjen "fast food" por me keq akoma as nuk marim guximin ta perkthejme , a nuk do ishte me bukur "ushqim i shpejte"??? Pra mendoj se idete ne marketing , duhet ti pershtaten konsumatorit.
     
  3. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    kisha dashte me e dite se si e perkthen "hot dog" hahahhaha

    por jane disa gjera qe nuk perkthehen, ose me mire marketingu behet qellimish per t'a bere me te "amerikanizuar" ose me perendimore. Edhe ne amerike perdoren psh "sushi", "pizza" etj ka sa te duash.
     
  4. komino

    komino Valoris scriptorum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    po
    dhe shume te rinj amerikane e konsiderojne (jo se duan po ashtu e dine) temin pizza si te vetin (amerikan dmth)
     
  5. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Marketingu ne Shqiperi, (kur them shqiperi e kam fjalen per klient shqiptare) ka tendence europiane apo amerikane?
    Ne qofte se keni nje pergjigje sigurisht keni dhe nje arsye.
     
  6. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Marketingu ne Shqiperi, (kur them shqiperi e kam fjalen per klient shqiptare) ka tendence europiane apo amerikane?
    Ne qofte se keni nje pergjigje sigurisht keni dhe nje arsye.

    [/ QUOTE ]
    A ka ndonje qe mund te me ndihmoje!
    Nje pergjigje.
    Nje mendim.
     
  7. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    cfare kupton me tendece europiane apo tendece amerikane.
    Po te marrim si shembull kompanine me te madhe amerikane WAL-MART. Per mua kjo kompani ka tendece komuniste. Eshte nje kompani maximizon fitimed duke kursyer ne gjerat me elemetare. Psh, dy executive managers kur marrin udhetime duhet te marrin nje dhome shume te lire dhe ta ndajne sebashku,
    ose te gjithe (managerae dhe punetoret) duhet te jene ne pune shume heret ne mengjes,
    nuk i pagujne madicare (sigurimet e spitalit) punetoreve te thjesht
    te gjithe punetoret duhet te bejne fiskulture para se te fillojne punen etj


    fakti qe solla kete shembull eshte sepse ne gjithe vendet e botes po globalizohen, dhe eshte e veshtire te thuash a ka tendence europian apo amerikane pasi ne europe ke market amerikan, dhe viceversa. E sidomos ne Shqiperi pasi kjo e dere e hapur per marketingun e botes.
     
  8. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    CA thu mor plak!! Me tere mend ju bejne fiskulture punonjesve!! Po qenkan kineze fare ata!! /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/ooo.gif
     
  9. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    per kuriozitet...
    fola per Wal-Mart sepse kohet e fundit kemi pare ne oren e marketingut nje emision per kete. Eshte shume interesante po te shikosh mbledhjet (si pleniumet) e gjithe menaxhereve dhe punonjseve (punetoret e thjesht i quajne asscociate=koleg). Keto behen heret ne mengjes (5 am) dhe duket sikur jane ne ndonje kishe ungjilltare duke bertitur.
    "What is our mission statement?" [Cila eshte motivi yne]
    e ato pergjigje "Always low prices"[Gjithmone cmime te ulta]
    "Cfare bejme kur mungon dicka ke kerkojne costumerat?"
    "E raportojme?"
    "Cila eshte pyetja qe i bejme vetes kur nuk nuk dime pergjigje?
    "What would Sam do?" (Sam Walton eshte krijuesi i wal-mart, qe eshte edhe dekoruar nga George Bush senior)

    e me rradhe... Ne amerike nuk ka shume wal-mart stores por kur jane jane shume shume te medha(huge). Ne Thanksgivin day bere kontrat me Hawlet Packard per te shitur komputer, dhe kan shitur laptops per $400, edhe normal se jan sold-out sapo eshte hapur ne mengjes...
     
  10. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Dimir, nuk eshte strukturuar akoma. Duke pare kahjen e drejtimit i perafrohemi shume me teper modelit europian. Kjo per vete faktin qe cdo sistem marketingu qe ngrihet ketu, ngrihet bazuar mbi :
    1. me kryesorja eshte modelet e importuara nga firmat investitore te huaja ne Shqiperi. Mbi 90% e investimeve te huaja qe jane ne Shqiperi jane investime Europiane (filiale, perfaqesi etj). Dhe kjo ka bere qe modelet e marketingut ne keto investime te bazohen teresisht ne experiencat dhe strukturat e firmave perfaqesuese, te cilat jane te gatshme dhe duhet thjesht te implementohen...
    2. shkolla nga ana tjeter eshte nje ingredient tjeter i cili ndikon ne strukturimin e asaj qe me vone do te quhet "struktura e marketingut shqiptar". Kryesisht studentet shqiptare te cilet shkollohen per marketing, perdorin literature europiane (ne rastin kur studiojne ne Shqiperi). Dhe kjo rrjedhimisht ndikon ne formimin e asaj qe do te quhen themelet e formimit profesional. Dhe bazuar mbi keto themele studentet ndertojne strukturen e tyre profesionale qe berthamen e ka te modeli europian.
    Njekohesisht dhe studentet qe studiojne jashte ne rreth 60% te rasteve shkollohen ne shkolla europiane. Pra dhe ky eshte nje faktor...

    Pra te gjitha keto jane ne "pune e siper" te ndertimit te nje sistemi qe, ne masen me te madhe te pritshmerive, do te jete i perafert me teper me modelin europian. Megjithate eshte dicka qe nuk ka marre forme ende keshtu qe "hibridi" shqiptar mbetet ende per tu studiuar.....
    Po te kesh dicka tjeter me shkruaj.....
     
  11. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Poster, me vjen keq po ne Shqiperi (te pakten universiteti i Tiranes, Fakulteti i Ekonomise) perdoret modeli amerikan ne tekste (po te shohesh referencat, pjesa me e madhe jane literature amerikane), sidomos per lendet e manaxhimit dhe marketingut. Me sakte jane literature amerikane perzier me literaturen e vendit ku ka bere specializimin (gjuhen e te cilit njeh) pedagogu i lendes. Por si model dhe programe jane bazuar ne universitetet amerikane.
    Dhe ky eshte problem i madh, sepse shume gjera nuk jane as ne mentalitetin tone.
    Gjithmone nese ate qe behet ketu e quajme shkolle!!! /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/smash.gif
     
  12. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Sapo degjova se ne nje Wal-Mart ne California, i kishin ndalur punetoret te hane dreken... (ABC News).

    Ne pyetje kam:
    Une sapo kryva nje klase ne Marketing-An Introduction.
    Desha te di se ku ndryshon Marketingu Europian me Marketingun Amerikan?
     
  13. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Nuk eshte se ka shume ndryshim teorikisht, por nga sa kam lexuar marketingu amerikan me duket me agresiv ndaj klientit (me persuasiv - thoshte nje profesor yni). Nje pershtypje tjeter qe me eshte krijuar eshte se europianet tentojne ti permbahen me shume etikes se marketingut.
    Thashe, keto jane thjesht perceptimet e mia nga ato qe kam pare dhe lexuar. Pastaj ka dhe nje gje tjeter, ne Evrope marketingu ndryshon ne vende te ndryshme (normale, sipas kultures se cdo vendi).
     
  14. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Pervec ketyre ne Shqiperi nuk ka nje koncept te qarte per marketingun nga biznesmenet (pronaret e kompanive), gje qe eshte thene dhe ne shkrimet me lart.
    Keshtu qe nuk ma ha mendja qe kemi akoma nje strukturim te praktikave te marketingut qe zbatohen ketu. Por eshte e vertete ajo qe thote Poster qe firmat e huaja qe operojne ne Shqiperi aplikojne ato modele marketingu si ne vendin e tyre, dhe kjo per mua eshte gje e mire.
     
  15. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Opinion im:
    Te gjithe ato qe lexova me siper jane te drejta ose te pakten une i perceptoj si te tilla.
    Kur them tendence Evropiane:
    Evropianet e shohin marketingun me teper si shkence, ato jane te dhene me teper nga statistikat, programet strikte, formulat e gateshme ej...
    Kur them tendence Amerikane:
    Amerikanet e shohin marketingun me teper si art, ato jane te dhene me teper ndaj bumeve, formulave praktike, ndryshojne shpejt, ecin sipas shembujve te suksesit etj..
    Kjo qe shkruan Pepaj eshte tipike amerikane.
    What is our mission statement?" [Cila eshte motivi yne]
    e ato pergjigje "Always low prices"[Gjithmone cmime te ulta]
    "Cfare bejme kur mungon dicka ke kerkojne costumerat?"
    "E raportojme?"
    "Cila eshte pyetja qe i bejme vetes kur nuk nuk dime pergjigje?
    "What would Sam do?" (Sam Walton eshte krijuesi i wal-mart, qe eshte edhe dekoruar nga George Bush senior)

    2) Dhe kjo qe thote poster eshte shume e vertet qe se bashku me biznesi importohet dhe strategjia e marketingut, kompanise i duhet vetem ta implementoje ate.
    Por ketu ka nje problem klienti shqiptar si sillet?
    Kam pershtypjen qe sillet me teper si Amerikane, eshte me i ndjeshem ndaj bumeve, nuk eshte besnik ne blerje etj...
    3) Sa per ne UT Fak.Ekon. literatura kryesishte e perkthyer nga anglishtja amerikane e perkthyer si mosmekeq, pedagoget nuk ja kane idene se per cfare flasin (me ndonje prejashtim te rralle), mesimin e bejne si amerikanet, por provimin e duan tipik russ. Shumica e menaxherve te sukseshem ne bizneset shqiptare nuk kane mbaruar Fakultetin Ekonomik dhe per me teper Marketing.

    Pra pasi lexova ato qe ishin shkruar me siper per te cilen ju falenderoj, me lindi nje pyetje tjeter.
     
  16. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Klienti shqiptar si sillet, kujt i pergjigjet ai?
    Cfare e bene te zgjedh nje kompani dhe pse.....
    Ndikimi i Reklames dhe Promocionit ne klientin shqiptare.
    A e kuptojne promocionin klientet shqiptare apo ecin me idene se e ka me t'futme. (kur punoja per nje firme dhe i ofroj ca produkte dhe i them se keto jane + sepse firma po promovon kete produkt dhe e shet 40% zbritje. Me tha jo nuk i dua do jete ndonje gje te me te futme ketu....)
    Te me falni, por jetoj ne Shqiperi dhe Marketingu ketu eshte thuajse 0,01 por ka tendenca te mira, eshte ne rritje.
     
  17. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Une besoj se promocioni i ekzagjeruar ka te futme.

    40% me duket si shume teper.
    blej 1 merr 1 falas, shumicen e gjerave une blej vete 1, cme duhen dy pale kepuc, vetem ne rast kur shkon me shoqerin dhe blejme dy pale.
    Me pelqen Mail-in rebate.(paguan cmimin e plot por te duhet te postosh recipten, kuponin, qe te marresh uljen e cmimit, nuk jam i sigurt pse behet por me duket se eshte per mos te kthyer prapa madhin)
    nuk shtyhem te blej electronik ne ulje cmimesh pasi do te kete ate cmimim pas 3 muajsh.
    "Circuit City" ka nje avantazh sepse nqs blen nje produkt dhe nqs bie cmimi brenda 30 diteve mund te kerkosh diferencen e cmimit qe ke blere.
    Shume dyqane elektronike kane thenien "Make returns not excuses" (ktheni produktin pa problem, por disqe, DVD, games te hapura nuk kthehen) etj...


    solla pak shembuj sa per te krijuar nocionin e ketejshem
     
  18. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    ...na falni per nderhyrjen pa leje ..po m'duket absurditet ndarja e marketingut ne zona gjeografike. "amerikanet ..art, evropianet ..shkence." C'jane kto absolutizma? Une kam punuar ne marketing per 2 kompani Zvicerane ne Amerike, AluSwisse dhe Barry Callebaut, dhe s'kam pare ndonje ndryshim.
     
  19. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Edhe une ne 4 vjet shkolle dhe ne 3 vjet pune qe kam, nuk kam degjuar te ekzistoje nje ndarje e tille midis shkollave evropiane apo amerikane te marketingut. Mund te ekzistojne tek-tuk vecori qe vijne nga pozicionet gjeografike, apo demografia e popullsive, por qe te ekzistojne te legjimituara dy shkolla te tilla, une per vete nuk kam degjuar.
    Per me teper kur po shkojme drejt nje globalizimi te pergjithshem, edhe nese ekzistojne keto vija ndarese, shume shpejt do vijne duke u fshire.
    Duket qe kompanite shqiptare e kane perqafuar me pare se simotrat e tyre ne vendet e zhvilluara kete punen e globalizimit /pf/images/graemlins/tonguee.gif.
    Keto shkojne deri ne absurdin qe bejne reklama per nje target lokal ne televizione mbarekombetare. /pf/images/graemlins/shrug.gif
     
  20. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Jo! se ne te vertete çmimi i atij produkti shkoi ne cmimin e reklamuar dhe pas 6 muajsh çmimi u rrit 20%.
     

Shpërndajeni këtë faqe