Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Diskutime tek 'Ekonomia & Biznesi Shqiptar' filluar nga dimir, 18 Jun 2005.

  1. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    OK!
    Cmimi i spoteve televizive shume here eshte i fryre, dhe ja disa arsye.
    1) TV. bejene exchange spotesh. Qe do te thote une te jap nje spot per xxxx reklame dhe ti do te me japesh xxxx spot + 50eruro.
    2) Çmimi eshte ngritur pasi disa firma dhe kompani te cilat kane patur dhe kane monopole dhe fitim shume te larta jane ato qe paguajne.
    3) ERT nuk ka bere punen e saj, pasi ka shume shkelje ne procedura etj...
    4) Shteti dhe ketu kam fjalen per Insitutet, Kompani, etj... shteterore kane bere marreveshje sepse ato fitime kane qene leket e popullit dhe kane ndare fitime ato qe kane bere marreveshje.
    5) Eshte thene diku me siper se ka firma te cilat bejne reklama ne TV me audience te madhe mbarekombetare dhe satelitore per produkte te cilat kane treg lokal.
    Megjithate ato jane cmimet dhe po te shohim me vemendje se kush jane ato kompani te cilat kane bere reklama, dalim ne nje perfundim.
    Shumica e tyre kane monopole..........
    AMC
    Vodafone
    KESH
    Albtelekom
    te cilet kane mbajtur dhe barren me te madhe,
    pastaj kemi:
    Lori (caffe) TOP-Channel.
    Edil (tjegulla dhe ndertim) Vizion +
    Abissnet, shekulli, biznesi etj... (kryesisht media) A1
    Digitalb Top - Channel
    sat+ TV-KLAN
    Derby TV-TIRANA
    Ariston dhe produkte elektroshtepiake +..,.. TV-Koha
    Zagori, Mobitel, etj.. Alsat
    Gazeta Shqiptatre++.. News24

    etj.....
    qe zene pjesen dermuese te reklamave dhe spoteve telvizive bejen (exchange) ku ne kete mori te madhe shkembimesh do te perfshija dhe folesit, drejtuesit e emisioneve, manaxheret etj.
    Dhe nje pjese te vogel zene firmat dhe bizneset e ndryshme shqiptare dhe me spotet e shtrenjta televizive.
    Them te shtrenjta sepse Promovimi dhe Reklamimi i bizneseve eshte çelesi i portes biznesit ne dekaden e Marketingut.
    Sot po shkelqejne bizneset te cilat kane mbeshtetje te forte ne media dhe kryesisht TV, sepse siç e dime te gjithe pjese me e madhe konsumatore eshte popullsi fshatare e cila nuk blen as Revista, as Gazeta.
    Mua me duket se tregu i Reklamave televizive eshte me teper spekullativ sesa reklamim ne sherbim te Biznesit.
     
  2. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Cmimi i spoteve televizive shume here eshte i fryre

    [/ QUOTE ]

    Une nuk besoj se spotet jane te Fryre (nqs e kam kuptuar drejt, Buble, dmth nuk e ka vlere real aq sa duket)

    Pasi eshte supply&amp;demand, kerkesa e lart &amp; oferta e larte, normalisht cmimi i larte.

    (Per 5 pikat, nuk po i citoj)Ajo cfare thoni ju me siper nuk eshte dukuri vetem ne shqiperi por ne cdo vend te botes.



    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Mua me duket se tregu i Reklamave televizive eshte me teper spekullativ sesa reklamim ne sherbim te Biznesit.


    [/ QUOTE ]

    Pra Nqs UPS, neser vjen te Top-Channel edhe jep $1000 per nje spot nuk do ta pranojne?...
     
  3. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Nuk eshte problemi thjesht te kerkese oferta. Tregu i publicitetit ne mas-media eshte nje treg pak i vecante, pasi ketu konkurrencen e ndershme nje fije floku e ndan nga konkurrenca e piste , pasi ketu hyn ne loje dhe faktori "diskriminim". Pra nese UPS vendos te bleje spote nga 1.000 EUR, ajo e ben vetem me nje kusht qe te ky TV te mos reklamoje as TNT e as FedEx, pasi s'do te kishte tjeter kuptim sepse UPS nuk ka pse paguan me nje cmim me te larte kur cmimi i ofruar nga TV eshte p.sh. 500 EUR. Pra ne kete rast kemi nje rritje cmimi jashte normatives se tregut vetem per shkak te diskriminimit. Ne kete pike duhet te hynte ne loje ERRT, e cila duhet t'i frenoje keto "dirty deals", por ajo nuk e ben kete gje. Per kete arsye, cmimi i spoteve rritet artificialisht i shtyre nga tregu i piste dhe nuk prezanton nje paraqitje reale e tregut te ndershem te reklamave.
     
  4. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Une gjykoj se kerkesa dhe oferta ndikojne ne rritjen e cmimit per spot. Ne kete mes nuk duhet lene pa permendur agjensite qe merren me media buying te cilat nga ana e tjeter vendosin fitimin mbi cmimin qe ka dhene Televizioni. Ketu mendoj se mund te behen dhe spekullimet. Bazuar tek ky argument une i jap shpjegimin dhe ndryshimit te tarifave qe solli Poster, qe Fiksi dikur e ka patur afersisht cmimin/spot rreth 800 EURO, ndersa tani e gjen dhe me 300 apo 400 Euro.
    Gjithesesi Iola une do isha i interesuar te kisha nje informacion pak me te zgjeruar, keshtu qe ca te dhena te asaj databazes tuaj m'i bej forward me e-mail.

    Fenomeni me shqetesues qe kam vene re neper televizionet shqiptare eshte transmetimi i reklamave te produkteve konkurenteve fill njera pas tjetres, apo me e shemtuara akoma tek News 24, kur siper me banner jepet reklama e nje karte telefonike te re (se bashku me oferten),ndersa ne te njejten kohe del me tekst te levizshem reklama e Alban Tiranes, kartes tjeter qe gjendet ne treg.
    Ky mosprofesionalizem per mendimin tim duhet te ndeshkohet me gjoba nga ana e kompanive ne ngarkim te televizioneve.
     
  5. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Ne kete mes nuk duhet lene pa permendur agjensite qe merren me media buying te cilat nga ana e tjeter vendosin fitimin mbi cmimin qe ka dhene Televizioni

    [/ QUOTE ]

    Nuk ka te tilla plako. Nese te duhet nje reklame ti kontakton direkt me Departamentin e Marketingut prane TV perkates. Nuk ka agjensi te jashtme. Dhe ky eshte nje handikap. Faktikisht nese e shikojme nga nje kendveshtrim me te gjere, pikerisht monopolizimi i tregut te kontraktimeve publicitare nga televizionet perkatese eshte nje handikap i madh qe sjell dhe kete ngercin. P.sh. nese nuk vendoset nje rregull qe transaksionet publicitare te kalojne neper nje filter te tille si Agjensite, atehere cdo TV do te kete monopolin e reklames ne trasmetimet e tij. Kjo do te coje qe per shkak te interesit te ngushte financiar ai te lejoje (dhe pse jo dhe te stimuloje) abuzimet diskriminuese te nje kompanie ndaj kompanive te tjera konkurrente, pasi do te ndikohet teresisht nga interesi i ngushte financiar.
    Zgjidhja eshte kjo: Ne momentin qe kontraktimet publicitare filtrohen neper Agjensi te tilla publiciteti (biznese te pavarura nga televizionet), dhe njekohesisht tregu i ketyre agjensive te liberalizohet (pra te jene shume te tilla dhe jo vetem nje) atehere si pasoje e konkurrences midis agjensive do te shmangen keto "mbi-vlerat abuzive" qe vijne si pasoje e tregut te piste....

    Plus kesaj dhe ajo ceshtja e profesionalizmit eshte e drejte, megjithate pervec ketyre "TV on line" si News24, NTV etj, s'ka pasur shume probleme te tilla. Po edhe keta te fundit po rregullohen goxha.... Kjo eshte ceshtje qe zgjidhet dhe nuk perben ndonje problem shume shume shqetesues
     
  6. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Nuk te kundershtoj dot me siguri per ceshtjen e ekzistences se agjensive qe merren me media buying, por nga sa di une jane nje sere te tilla ne Shqiperi. Te pakten tek sherbimet qe lexon ne web-sitet e tyre eshte e shkruar qarte media buying.
    Per kete do doja ndihmen e Ioles, sepse e njeh me mire kete pjese te marketingut.
     
  7. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Nuk e di se si funksionon ne vende te tjera, por problemi qendron se ky treg eshte i deformuar, per mendimin tim.
    Nuk e shtroj problemin se nje spot dikush mund ta paguaj 1000 euro apo dhe me teper, p.shembull BMW e cila ka dhe nje tip subvencioni mbi shpenzimet.
    Por dua te them qe pergjithesisht telvizionet u bejne reklame produkteve te tyre me kosto te paperfillshme, psh Lori Caffe, sot tregu zoterohet nga Lori ndersa markat e tjera te ketij produkti pavaresisht nga cilesia nuk e konkurojne dot (sepse kur te shkosh te blesh kete produkt i pari qe te vjen ne mendje eshte LORI) kjo vjen nga spotet te cilat i mbulon vete TV, deri ne shtremberime te koncepteve dhe te vertetave shkencore. P.shembull nje njeri eshte normale te pije deri ne 10 kafe ne dite. epo ketu nuk ka as media e as etike profesionale.

    Po keshtu dhe per nje sere produktesh te tjera te cilet televizonet i reklamojne,per llogari te tyren.

    Ja dhe nje rast tjeter ku media eshte e manipuluar nga Interesi.
    Para disa muajsh ndodhi nje skandal i cili u mbyt nga kompania.
    Njera nga dy kompanite tona Celulare hedh ne treg karta rimbushese telefonik te cilat kodet e rimbushje
     
  8. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing &amp; Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    po e vazhdoj me poshte arsyetimin pasi nuk e kuptoj si si e ka marre ne menyre gjysmake shkrimin tim .... vzhdimi&gt; &gt;

    te cilat kodet e rimbushjes nuk rimbushnin llogarine telefonike, kjo vinte ose ishte zbuluar algoritmi i prodhimit dhe kompania i ka nxjerre jashteperodrimit ose nuk rakorodinin nga qe kishte nje gabim tjeter. Megjithate kete lajm nuk e dha asnje nga mediat, sepse presioni se nuk do te merrnin me reklama nga kompania celualare beri punen e vet.
    Po keshtu dhe ne nje nga kompanite e cila prodhon dhe tregton pije freskuese u gjeten fekale ne shishe, por asnje nga mediat nuk mundi te jepte lajmin, sepse ato qe munden ta gjenin u korruptuan dhe serish i njejti presion ndaj Medias. S'ka reklama!!!!!!
    U largova shume nga tema, por derisa media te mos kete etiken dhe profesionalizmin e nevojshem do te kete probleme ne tregun e reklamimit ky treg do te jete i deformuar.

    Problemi kryesor eshte se bizneset shqiptare, bizneset prodhuese, biznesi i mesem e ka te pamundur me keto cmime te reklamoj veten, jemi deshmitare te veres qe shkoi se 90% e reklamave (spoteve) televizive ishin per vendet si Ankara, Palma de Majorka, Karaibe, Maqedoni etj... Ndersa per hotelet dhe mundesite e kalimit te pushimeve ne Bregdetin tone nuk u reklamuan.!
    Problemi eshte cmimi dhe organizimi kuptohet, pra biznesi vendas e ka te pamundur te reklamohet dhe kjo vjen nga shtremberimi i tregut. Ky eshte opinioni im!

    Iola, jeni perzemersisht e lutur ne qofte se do te me dergoje info. mbi tarifat e reklamimit, qe nga broshurat, fletepalosjet, posterat, billbordet deri te spotet... etj..
     
  9. pppppaa

    pppppaa Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Pa problem plako eshte e sigurte kjo qe them... Nese ti deshiron, une mund te te jap emrat e te gjithe Shefave te Dep.Marketingut ne nje pjese te mire te TV (ato me te medhenjte) dhe bashke me nr. e tel ( /pf/images/graemlins/smile.gif natyrshem do te me duhet nje siguri se mos ben ndonje te pabere.... /pf/images/graemlins/smile.gif (shaka)). Ajo qe thote Dimir qendron dhe eshte ne kohezion me ate qe une kam shkruajtur me lart. Nese nuk liberalizohet "Tregu i Kontraktimeve" (vërre termnologjine) ketu publiciteti do te jete gjithmone i kompromentuar. Une do te ish shume dakort qe minutat publicitare neper TV te shiteshin ne nje forme pak-a-shume (jo ekzaktesisht) si Kartat Telefonike me parapagese. Dhe shitja te mos behej nepermjet TV por nepermjet ketyre paleve te treta (Agjensive Publicitare). Ne kete forme te gjithe do te ishin te barabarte dhe vetem nen presionin e cmimit, i cili do te ishte i njejte per te gjithe. Kjo do te sillte luajalitetin e transaksionit shume afer ideales, pasi do te shmangte interferencat e "virusit" te konfliktit te hapur te interesit qe eshte tani.
     
  10. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing &amp; Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />


    ...Ankara, Palma de Majorka, Karaibe, Maqedoni etj... Ndersa per hotelet dhe mundesite e kalimit te pushimeve ne Bregdetin tone nuk u reklamuan.!
    Problemi eshte cmimi dhe organizimi kuptohet, pra biznesi vendas e ka te pamundur te reklamohet dhe kjo vjen nga shtremberimi i tregut. Ky eshte opinioni im!



    [/ QUOTE ]

    Peshku i madh e ha peshkun e vogel.


    Nje gje nuk kuptoj akoma.

    Nese une kam para mjaft per te reklamuar biznesin tim a eshte e mundur?
     
  11. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing &amp; Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Sigurisht eshte e mundur dhe jo vetem kaq! Mund ta besh me cmimin real, dhe te marresh perfitimin maximal!

    Si fillim gezuar Vitin e Ri 2006, te gjithe Marketereve, Manaxherve te Marketingut te cilet dhe sot jane shume te zene me pune.
    Suksese ne 2006!
    Vazhdojme VITIN tjeter.............
     
  12. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    [​IMG]
     
  13. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Atehere pra problemi eshte se bizneset e vogla nuk kane mundesi te shpenzojne para ne reklama sepse kurvat kerkese-ofertes takohen aq lart sa ata nuk e mundesojne pagesen ne bizneset e vogla.

    Por kjo ndolle edhe ketu, nje mobilieri e vogel nuk mund te jap reklame ne kanale paresore.

    Ne shqiperi egziston nje mix midis "tregut te komprometuar" dhe "konkurreces", por mendoj se anon me shume nga konkurreca pasi nqs bizneset e vogla do te kishin para mjaft per te investuar nje spot per te reklamuar "pallatin e tyre ne Durres" do ta benin.
     
  14. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Nuk me ke kuptuar, ose une nuk jam spjeguar mire vitin qe shkoi!
    E para kujdes me kur_at. Se nuk jane gjithmone ashtu si mund ti shkruash.
    E dyta problemi qenderon se eshte treg i deformuar, pra TV ekziston vetem ne saj te mbeshtetjes qe i ben nje biznes i cili eshte prone e tij. Pra TV mbeshtetet nga biznesi i tij, si mendoni ju me kete rast.
    Nje spot 30sek kushton rreth 300euro ne T-Ch, 25% sikur te paguaj taksa qe shkojne dhe me shume + pune + te tjera fitimi i lorit sikur te ishte biznes si gjithe te tjerat pa mbeshtetjen e TV do te ishte me humbje, po keshtu dhe per T-CH sikur ta deklaronte ate sipas rregullave vetem taksa, TVSH dhe tatim fitim etj... do te ishte nje shume e konsiderueshme per buxhetin e shtetit.
    Po keshtu ndodh dhe me televizionet e tjera. Paguan TVSH dhe tatime te tjera TV-klani sipas tarifave ta reklamaruar per spotet publicitare per SAT+, dhe produktet e tjera apo llogariten vetem si shtese programacioni!
    Pra Silver ato kurbat jane bere ashtu si i ke shkruajtur pak me siper.
    Nje biznesmen i fuqishem po ti bej llogarite mire, me cmimet qe jane i bie me e leverdishme te hap nje TV te ri ose te blej ndonjerin qe nuk manaxhohet mire se sa te pajtohet per reklama tek nje TV me audience te konsiderueshme.
    Pra Moncafe e ka te pamundur te konkuroj Lorin, arsyeja eshte e qarte.
    Po ndertoj nje shembull.
    Studim Rasti.
    Une jam biznesmen dhe kam hyre ne tregun e kafese ne vitin 1996, tregtoj kafe te cilesise shume te mire dhe çmimi eshte konkurues. Pas vitit 2000 kam patur nje renie me mbi 50 % te shitjeve. Ju ftoj juve si manaxher marketingu dhe do t'ju paguaj shume mire. Po keshtu do rrise ne menyre te konsiderueshme shpenzimet per Marketing.
    Mund te me ndihmoni te shkoj ne nivelet e dikurshme te shitjes?
     
  15. Nakenak

    Nakenak Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Pra Moncafe e ka te pamundur te konkuroj Lorin, arsyeja eshte e qarte

    [/ QUOTE ]


    Nuk besoj se eshte shume e qarte.Pse?

    Sepse nqs Moncafe’ nuk mund te konkurroje me Lorin ne Top-Channel, ka kanale te tjera qe mund te bej publicitet, e sidomos me nje kanal qe eshte ne konkurrence me Top-Channel.

    E di qe nuk kam shume informata per maketingun ne shqiperi, por sic thoni nqs juve Lori café zoteron Top-Channel, si eshte e mundur se nqs viziton faqen ne internet www.top-channel.tv nuk arrij te shoh te pakten nje publicitet ne faqen kryesore? (interesante sepse shikon Raiffein Bank, DHL, revista SHQIP, Albatros Airways)

    Nqs Moncafe’ nuk ka mundesi te konkurroje nje per nje (nje spot I Lo. Ne top, nje spot I Mo. ne Klan) atehere te investoje aq sa ka mundesi ne nje kanal tjeter tv-ziv dhe ne kohe kyce (para lajmeve, ne nje ndeshje futbolli)

    Edhe pse tv luan rol te rendesishem ne konkurrence a marketingut, nuk eshte e thone te jete vetem atje. Mendo sikur ti merret me qira nje pjese e vogel e tokes the afer autostrades, e di sa ka mjaft por une flas te ndertohet nje poster xhigant.

    Te ndertohen disa clube personal te kafes sone, edhe pse ne vende te ndryshme te qytetit te kene nje pamje te njejte por shume moderne (ngjyra te ndezta, karrige dhe tavolina “jashtokesore”, )

    Te shkeputemi pak nga kafeja “turke” dhe “expres,” ne nje mase 50-50, te sjellimi ne treg “kafen amerikane”, “capucinon” ne akull dhe te nxehte, jo vetem si luks restoranti apo clubi, por edhe “to go,” dmth te pihet si nje pije e thjesht.



    Edhe pse “rasti” qe solle ishte shume i thjesht dhe pa detaje une e mendova si nje kompani relative me Lori Caffé. Sepse ne nje periudhe 6 vjecare, ku shume kompani u zgjeruan,kompania jone humbi 50%, arsyeja nuk mund te jete vetem ne marketing, por hapi I pare qe duhet te merret eshte te behet analiza e mirefillte se perse shitjet rane, te pushohen nga puna drejtuesit e pandergjegjshem, dhe ne nje kohe 6-12 muaj disa punetore deri sa te niveli I shitjeve te rritet, ne menyre qe te kete para per tu investuar ne industri moderne gjithashtu dhe ne marketing, pasi “reklama shpirti I tregtise”. Kjo qe po flasim ne eshte nje nderrim rrenjesor ne te gjitha struktura jo vetem ne marketing,pra normal qe duhet financim I madh…

    A_Pepaj
     
  16. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    ....kam hyre ne tregun e kafese ne vitin 1996, tregtoj kafe te cilesise shume te mire dhe çmimi eshte konkurues. Pas vitit 2000 kam patur nje renie me mbi 50 % te shitjeve. Ju ftoj juve si manaxher marketingu dhe do t'ju paguaj shume mire. Po keshtu do rrise ne menyre te konsiderueshme shpenzimet per Marketing.
    Mund te me ndihmoni te shkoj ne nivelet e dikurshme te shitjes?

    [/ QUOTE ]

    Na t'jap edhe une ato dy pare mend qe kam ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

    E para c'do te thote cmim konkurrues? Dmth qe pak a shume ka te njejtin cmim me kafete e tjera te te njejtes cilesi? Nqs eshte keshtu, atehere kafene tende s'e dallon asgje nga kafete e tjera ..dhe ketu duhet te veprosh. Mos harxho parat kote tani per tani ne reklama, parrulla e postera, por perdori me vone kur t'kesh gjetur nje pike diferencimi midis kafes tende dhe te tjerave.
     
  17. blendiys

    blendiys Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Mbase mund te provosh te lidhesh me nje kompani tjeter qe shet produkte te ndryshme, dhe ne produktet e tyre te rreklamosh kafene ne mostra te vogla (qeska prove).
    Nuk besoj se do te paguash shume pasi ky eshte dhe nje bonus per klientet dhe kompanine me te cilen do lidhesh.
     
  18. capuni

    capuni Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Mbase mund te provosh te lidhesh me nje kompani tjeter qe shet produkte te ndryshme, dhe ne produktet e tyre te rreklamosh kafene ne mostra te vogla (qeska prove).
    Nuk besoj se do te paguash shume pasi ky eshte dhe nje bonus per klientet dhe kompanine me te cilen do lidhesh.

    [/ QUOTE ]

    Ketu ne USA, kjo qe thua ti (sampling) eshte shume e shtrenjte. Besoj se e njejta gje duhet te jete edhe per Shqiperine.
     
  19. Daniel H

    Daniel H Primus registratum

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Ok po te flasim per kafen ekspres jane dy gjera te ndryshme. Nuk besoj se Lori i ka fituar ata kliente (lokale/bare/restorante) nepermjet fushates agresive te marketingut qe ka ndermarre ne Top-Channel. Ajo ka luajtur nje rol dytesor, por sipas gjykimit tim gjeja qe i ka dhene me shume avantazhe ka qene marketingu direkt neper keta klient duke i ofruar pervec kafes dhe materiale te tjere promocionale falas qe pronari i lokalit i vlereson me shume sesa emri qe ka Lori (aparate ekspresi, komplet filxhanesh kafeje, caji, cadra, tavlla etj).
    Une, ti, tjetri me pak fjale masa e gjere, kur hyjme ne lokal per te pire kafe nuk nisemi nga ideja "hajde hyme ketu se ky ka Lori", por "thjesht hajde te pime nje kafe", pa i kushtuar shume rendesi markes. Madje do thosha qe shume kafepires nuk kane opinion pozitiv per shijen e Lorit, por thjesht detyrohen ta pijne, sepse ate kafe sherbejne ne ate lokal.
    Bejne perjashtim ne perzgjedhje disa persona qe kane shije te holla per kafene' dhe e dine qe ne X apo Y lokal behet kafe e mire dhe kryesisht preferohet Lavazza si high quality.

    Mos po ben birra Stela me teper reklame televizive se sa Birra Tirana dhe perseri duket qarte qe Stela eshte me gjendshme neper lokale.

    Sa per Lori turke une s'kam pare ne shtepine time qe pleqte e mi ta blejne apo ta konsumojne, mgjse mund ta kene pare 1000 here reklamen. Mund ta kene blere ndonjehere per prove, por perseri jane kthyer te kafja e pjekur dhe e bluar ne moment qe ata preferojne qysh heret. Dhe s'para ndryshojne mendim kollaj per kete.(ketu po bej nje lidhje me artikullin "Markat kane vdekur" te Gjergj Dollanit tek faqja www.albpr.org, i cili ka sjelle nja dy shembuj te ngjashem).
    Lori turke besoj e ka kulmin e saj te shitjeve ne rastet kur bashke me produktin shet dhe nje bilete llotarie.
    Sa per emrin do te thosha qe ia ka arritur qellimit e ka bere brand te njohur dhe s'besoj se ka shqiptare qe mos ta dije se cfare eshte Lori dhe kush jane pronaret e saj.

    Marketingu me pale te treta qe permendi Blendi me siper mund te arrihet kollaj gjykoj ne Shqiperi, por s'para gjen raste te tille ne realitet. Kjo vjen per mendimin tim nga horizonti i ngushte qe kane drejtuesit e kompanive per te dal nga perceptimi i tyre primitiv qe marketingu=reklame.
     
  20. dimir

    dimir Forumium praecox

    Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

    Une permenda rastin e kafesë per te spjeguar se tregu i spoteve televizive eshte treg i deformuar, media ashtu si biznes duhet qe te funksionoj sipas te gjitha ligjeve te tregut.
    Mundesite per te hyre ne treg me kanale dytesore per kete lloj produkti jane te konsiderueshme dhe te vleresueshme.
    Problemi qendron ne faktin se: Keto stacione televizive paguajne taksa per spotet televizive siç paguajne gjithe klientet e tjere?
    Duke munguar kontrolli i nevojshem ne kete rast media abuzon.
    Sa per markat, ato nuk vdesin kurre.! Roli dhe rendesia e tyre mund te zbehet per nje periudhe te shkurter kohe, por markat nuk vdesin kurre. (ky eshte opinioni im)
    Jam i mendimit qe per marken te hapet nje Teme e Re.
     

Shpërndajeni këtë faqe