Re: Sikur zoti te mos ekzistonte, do ishte gjithecka e lejuar?
Ka thene parafolesi:
si nuk ja kam mi motra por se kuptoj pse duhet nji dit me u gjyku kur mund te behet dhe tani , jan ca pytje qe llogjika njerezore si pergjigjet dot si psh kush e krijoi zotin ?
Bismilahi Errahmeni Errahjim
Ne Emer te Allahut, Meshiruesit, Meshirebersit
Qenke shume larg se vertetes...
Allahu ka Krijuar Shkakun
Ja ku e ke pergjigjen:
marre nga:
"DY MENYRA PER TE NJOHUR KRIJUESIN Nga Fjalet e Ibn al-Kajim"
http://www.freewebs.com/theparadiseoftheheart/albanianpagefaqeneshqip.htm
E Gjashta: Origjina e Shkakut
Realiteti i jashtem dhe intelekti i shendoshe deshmon faktin qe njeri qe kur ka hapur syte e tij (nga lindja edhe me vone), ai asnjehere nuk ka veshtruar ndonje ngjarje pervec se kishte nje shkak, dhe gjithashtu asnjehere nuk ka verejtur dicka te re pervec se kishte nje origjinues (shpikes). Dhe duke u mbeshtetur ne keto observime te vazhdueshme gjate jetes qe ka kaluar, kjo behet nje realitet i vertete qe nje intelekt i shendoshe nuk mund ta kundershtoje. Refuzohet vetem nga nje intelekt i semure (i vdekur) ose te pakten qe ka difekte. Dhe ky njeri eshte si shembulli i nje femije qe thyen nje tas ose pjate dhe thote pastaj, si shfajesim, "u thye vete"(!!). Dhe ky shembull me te vertete ilustron kufijte me te larget qe intelekti i nje Ateisti vete, kur ai thote, "u krijua vete" ose "eshte krijuar prej asgjeje" ose "eshte krijuar nga asgje" dhe keshtu me rrralle.
Eshte reportuar qe nje Beduin, kur eshte pyetur per evidencen e egzistences se nje Krijuesi, ka thene, "jashtqitja e nje deveje jep evidence per (egzistimin) e nje deveje dhe gjurmet ne toke indikojne egzistencen e nje udhetari. Qiejt kane zbukurime (yjesh), dhe Toka ka gjurme (p.sh. rruge), deti ka dallge, nata eshte e erret dhe dita me drite. A nuk japin keto te gjitha evidencen per Latifin (Me te Butin dhe te Sjellshim) dhe Khabir (Gjithe-Dijshmin)." (Rijadh un-Nadirah fq.257).
Persa i perket thenies se Ateistave qe nqs gjithcka ka nje shkak edhe origjinues, atehere kush e ka sjelle Allahun, truri i Ateistit e ka menduar kete pyetje dhe ai ka bere analogji (ngjashmeri, krahasim) midis krijeses (dhe rregullat dhe principet qe ajo i nenshtrohet) dhe Krijuesit dhe Origjinuesit i cili e ka sjelle krijesen ne egzistence.
Te dyja jane shume te ndryshme. Prandaj, se pari pyetja nuk eshte me vend. Ne krijim, gjithcka ka nje shkak, sepse kjo eshte menyra qe Allahu e ka ndertuar, dhe Ai eshte origjinuesi i atyre shkaqeve. Per shembull, shiu shkakton token te gjelberohet dhe shkakton barin qe mbije, por rete japin shiun, era qe fryn eshte shkaku qe rrete u mblodhen dhe u formuan, dhe ishte deti dhe ndikimi i diellit qe rrete erdhen ne egzistence. Atehere ne kemi dy gjera te jashtme ne shi, diellin dhe eren. Ca e shkakton erren, dhe kush e solli Diellin? Dhe keshtu me rralle, ne mund te bejme analizen per gjithcka dhe si krijesat dhe fenomenet bashkepunojne me njera-tjetren. Sidoqofte, ne cdo rast ne do te arrijme ne ate pike ku nuk mund te vazhdojme prapa ne kohe, pa e pohuar egzistencen e nje Origjinuesi dhe Krijuesi, i cili eshte i pari, pa fillim dhe i fundit pa mbarim. Nje qe nuk eshte krijuar, por Ai vete eshte Krijues. Dhe ne kete rast ne shkojme prape te pika e pare e kesaj pjese, dmth qe mundesite intelektuale (per shpjegimin egzistences) nuk tejkalojne tre si numer.