shqiptaret ne FRANCE

MLK

Primus registratum
Re: ils sont vari trapin...

Bien avec le live il risque d'avoir des llafepistosje /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

J' aime le risque... /pf/images/graemlins/laugh.gif
do me mesosh noj nji eeee?! /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

bien, po te mesova kom fryke se do kesh qef ta pervetesosh masnej /pf/images/graemlins/wink.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

vas chier /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Salut mon adorable élève /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif. Je vois que tu progresses vite et avec beaucoup d'assurance. Imagine si nous orions travaillé en persone.

MLK, t'lutmi shum mos dëmto punën që kom bo un /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif

mozaiku

Primus registratum

S'ka gjo , se per ate pune po kerkoj noj kurs 1 mujor anej nga vera... /pf/images/graemlins/laugh.gif thojne qe theksi ne Cote d'azurre eshte i kapshem per veshet e fillestareve /pf/images/graemlins/laugh.gif

Heeeeee....

Qerratai

Primus registratum

Po ti perse ia meson ? Qe te mos e pervetesoje ? Apo ke qejf qe tu mesosh te njejtat gjera "nxënëseve" ? /pf/images/graemlins/laugh.gif (nxënëse... c'llaf kuptimplote) /pf/images/graemlins/laugh.gif

Bonjour finèsse! /pf/images/graemlins/grin.gif

MLK

Primus registratum

Varet nga mprehtesia e vesheve....
Kondre, paske municione se vallaj s'tprisha une /pf/images/graemlins/laugh.gif... punen /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Shyqyr se s'po e merrsha vesh se ç'po m'nodhte /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

/pf/images/graemlins/smile.gif Kondraaaaaaa , le plus gentile homme et professour (qe kom pas /pf/images/graemlins/laugh.gif); mon inspiration /pf/images/graemlins/wub.gif

MLK, e shef ca fjalesh te omla perdor Kondra, "adorable" ... /pf/images/graemlins/smile.gif Ky e ka menjen te llafepistosjet... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Sa argetuese qe qeka ... /pf/images/graemlins/devil.gif

MLK

Primus registratum

Bien , Ate e ke professor e sipas etikes nuk i lejohet te kaloje limitet /pf/images/graemlins/laugh.gif Une per vete se kam arsimin e guhur me dhon leksione si kondra /pf/images/graemlins/laugh.gif keshtu qe merrem me fushen time /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Mozi pref veshet me marre vesh fushen e MLK-se... /pf/images/graemlins/devil.gif

Nderkohe qe rri ul te kodra e Kondres dhe shef horizontin e Mostit... /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Nuk mjaftojne vetem veshet me e mar vesh punen e vesheve /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondre, e ke ujit kodren tate ti sot, se ka bo dilli modh? /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Epo jane te vetmet qe mund te prifen MLK, te tjerat mund te ngrifen... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ku i thahet noj here atij ?! /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

tout depend de la position... /pf/images/graemlins/laugh.gif Moi je suis du departement du Rhone par exemple /pf/images/graemlins/laugh.gif

Regardé sur le plan http://www.drimmo.com/carte.php pour le numero du departement, pour trouver la position /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Le sesuant-nef eeeeee /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ti vuke nga reumatizma me gjithe ate lageshtine qe paske perqark... /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Lere lere, se as hasmit s'ja uroj ate vuatje /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Ika une , para se me fillu me nigju renkimet e vujtjeve te tua ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Byeeeee !

MLK

Primus registratum

Ik ik se e shof qe po te therrasin /pf/images/graemlins/laugh.gif
Salut on dit, pas byeee /pf/images/graemlins/laugh.gif