shqiptaret ne FRANCE

MLK

Primus registratum
Re: je vous aime....

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Salut a tout le france et le albanese de Rohn /pf/images/graemlins/laugh.gif

Salut a tout que travailler a Strasbourg, pour le droit de l'homme... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ju flet Tirana,
Po japim lajmet /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Salut a les modelle que son belle et vivre ou Paris... /pf/images/graemlins/laugh.gif

E vive le Bardeoux.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

ALTIN

Primus registratum

Pinkparadise nga ke humbur /pf/images/graemlins/idea.gif

Le qe mire e ke bere se i mbaj un keta /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Salut /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif se kush me pershendet keshtu /pf/images/graemlins/cooli.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Salut a tout le france et le albanese de Rohn /pf/images/graemlins/laugh.gif

Salut a tout que travailler a Strasbourg, pour le droit de l'homme... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Salut a les modelle que son belle et vivre ou Paris... /pf/images/graemlins/laugh.gif

E vive le Bardeoux.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

cool j'aime ça moi...20/20 te kom dhone... /pf/images/graemlins/grin.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Salut a tous les francais et les albanais de Rohn /pf/images/graemlins/laugh.gif

Salut a tous ceux qui travaillent à Strasbourg, pour les droits de l'homme... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Salut aux modelle (?) qui sont belles et vivent à Paris... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Et vive le Bordeaux.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Amon mër që do ngordh un sa nxonse t'mir që kom. Nuk i bo syni tërr. Ka ca probleme me shumsin e me foljet po s'ka problem se do i kaloj me pun.

MLK

Primus registratum

Ma i shkathti, ma i shpejti thon /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ps. Kondre i ke vesh atletet ti? /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: lepuri dhe breshka...ne gare...

ti e ke fjalen qe ti je me i shkathti? /pf/images/graemlins/tipsy.gif
dhe ai duhet te veshe atlete per te arrit ty? /pf/images/graemlins/grin.gif

MLK

Primus registratum

Fjala spo behej t'arrinte te mu, po te ty /pf/images/graemlins/tipsy.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ate e di une...po mu duk sikur ishe i pari dhe ai po te gjemonte ty qe te vinte ke une /pf/images/graemlins/grin.gif...ohuuuu tu m'embete là... /pf/images/graemlins/smash.gif

MLK

Primus registratum

Kondra i bi ka periferiku se si njef mir rrugicat /pf/images/graemlins/laugh.gif ka me e kap ne nonji radar; se i kan bo çdo 10 metra tani /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

edhe ti jeton Kanada?!!! ne Quebec?!!! sa çudi...kujtoja se ishim pak me afer se kaq... /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif

MLK

Primus registratum

po
monsieur a dit que /pf/images/graemlins/laugh.gif kondra do ti dali ka periferiku /pf/images/graemlins/laugh.gif une ka rrugicat, /pf/images/graemlins/laugh.gif rrugica s'do me then Quebec /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

do ta kap une para jush /pf/images/graemlins/laugh.gif se jam me e re dhe me e shpejte /pf/images/graemlins/laugh.gif per te mos harru qe edhe me e zgjut /pf/images/graemlins/laugh.gif les vieux /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Dali /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif, bashk kemi linj direkte neve mi. Telefonat e kuq për kët pun i kemi instalu.

MLK o nga ata që kur i thu qic morin arratin me gjith shpi /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Pinko, ti vje futesh veç me rrëmby na i gjo ne ja math me t'katra prej qefit? /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

MLK

Primus registratum

Kondre, sa t'vish ti, veç me pas atlete me motor reaktiv, jo qic, po ne.... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Pinko, ti je e re po ala vierge keshtu q1 mos osht pun per t'mdhej kjo, ik luj kukllash ti /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ne...çfare? /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif...je ne sais pas pourquoi mais j'ai une folle envie de jouer à "le chat e la souris" ce soir avec toi MLK...ques'que t'en dit?

MLK

Primus registratum

Qui fait la femme du chat? /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif