shqiptaret ne FRANCE

mozaiku

Primus registratum
Re: Pink reviens...vite

MLK ka ngec me nji vrime /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondra osht tu pergatit nje plan studimi per mua /pf/images/graemlins/laugh.gif

Pinku ka gjet pune; mbledh luledele neper fusha /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ka mo shqiptare France?! /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: Pink reviens...vite

ka nga ata qe kane qejf te vine ne France...stil...Poster, Regele, Shembullor, Shiraz etj etj... /pf/images/graemlins/grin.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: vous etes tous des naaaaze

franchement...vous etes nulles...vous me laissé toute seule...pendant des jours entiers...vous n'etait plus mes amies... /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif "naze" [naaz] theksi te a-ja... do te thote qe jane te gjithe kot fare....qe jane brryla, te pjerdh nga jeta...te marum me plot kuptimin e fjales...

Qerratai

Primus registratum

Lere dhe ti se e kane lene vetem... ajo as veten e vet nuk duron dot dhe ua hedh fajin te tjereve qe rrine bashke diku tjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif

PS: Po nisen shpullat, do tregohem zemergjere /pf/images/graemlins/wink.gif

antip

Primus registratum

Dahlia mir ja ke bo! /pf/images/graemlins/thumbsup.gif Te morrsha te ligat, sheqer ma ke ate gojen /pf/images/graemlins/laugh.gif ...

Mastero, po nisen shpullat, une do i bi nanjones bythve kshu si padashje ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

merci /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Qerratai

Primus registratum

"...sheqer ma ke ate gojen" - A m'pshtyn icik ke kafja Lubos se ia mora cikez te hidhur /pf/images/graemlins/laugh.gif

antip

Primus registratum

miskjuzmi nuk e mora vesh ket t'funit... /pf/images/graemlins/shrug.gif Mos po aludoje te ndonje gjest qe ka lidhje me shkembim peshtymash???? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Qerratai

Primus registratum

Aludimin e bere ti kur pohove qe ajo e ka te embel...

Bravo ti /pf/images/graemlins/laugh.gif! Hadhadh!

MLK

Primus registratum

Kujdes se mos ju zen diabeti me shum....sheqer /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
franchement...vous etes nulles...vous me laissé toute seule...pendant des jours entiers...vous n'etait plus mes amies... /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif

[/ QUOTE ]

E dëgjova thirrjen tënde të dëshpëruar dhe u sula me vrap për të ardhur pranë teje. Fatkeqësisht distanca të mëdha na ndajne dhe jam pak me vonesë /pf/images/graemlins/blush.gif. Tani nuk iki më pa të marrë me vete /pf/images/graemlins/rolleyes.gif.

/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: ils sont vari trapin...

Dahlia, /pf/images/graemlins/kiss.gif vetem per ty erdha se e degjova zerin tend te bute dhe sexyyyyyyyyyyyyyy....qe criait mon nom /pf/images/graemlins/laugh.gif ....ooohhh ouiiii encor...encor...dua ta degjoj serisht /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Tien tien, t'a bien matté M6 dimanche soir toi /pf/images/graemlins/laugh.gif en plus t'a apris le texte par coeur /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Ore , po qe jam tu mesu me verte tu ju degju juve /pf/images/graemlins/laugh.gif

bon nuit a tout ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Ka nje fillim per gjithcka ... /pf/images/graemlins/smile.gif

Yes yes yes.... /pf/images/graemlins/laugh.gif Professour Kondreaaaa je apris un fraze /pf/images/graemlins/tipsy.gif pa zgerdhimje... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Sot e tutje do u them robve: E kom mesu te Shqiptaret e Frances... /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Ose te "traducteurs en ligne" /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

/pf/images/graemlins/shocked.gif
ejjjj po une du me e mesu me gjithe mend mer, se me duket vetja e pa kompletume mos me dite icik frengjisht... /pf/images/graemlins/laugh.gif Asnje s'me beso qe s'kam hap asnje fjalor... /pf/images/graemlins/frown.gif /pf/images/graemlins/cry.gif

Je preferre le traducteur en live ... /pf/images/graemlins/laugh.gif