shqiptaret ne FRANCE

MLK

Primus registratum
Re: je te roule une pelle...!!!!!!!

Po mbertheva gjo me dore une, zorr se me shpeton masnej /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

MLK ma verteton dot ate qe ke thene me lart? /pf/images/graemlins/tipsy.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

Pink t'est ou? /pf/images/graemlins/kiss.gif

mozaiku

Primus registratum

San Benedetto po deshe... /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dolores

Primus registratum

Close enough /pf/images/graemlins/laugh.gif.....i vdisni edhe juve sanet /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
MLK ma verteton dot ate qe ke thene me lart? /pf/images/graemlins/tipsy.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

Pink t'est ou? /pf/images/graemlins/kiss.gif

[/ QUOTE ]

E ndjen gishtin mrapa? /pf/images/graemlins/laugh.gif ja ne duart ku i ke /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

Alors, je propose qu'on vote pour le parti : Chasse Peche Nature et Tradition /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif ...

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Histoire naturelle quoi!!! /pf/images/graemlins/grin.gif

MLK se kapa ate gishtin mbrapa...éspèce de grand pervers... /pf/images/graemlins/smash.gif

MLK

Primus registratum

tu peut pas l'atrapé, car il est maquillé avec de la vaselline /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

...*mbyll veshte*....

mais je matte commememe /pf/images/graemlins/laugh.gif ca devien enfin interessant ici /pf/images/graemlins/laugh.gif

vasi vasi...raconte...y se passe quoi apres ..??? /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

pour que sa glisse mieux? /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif

moi je mouille toute seule...pas besoin de vaseline...tu veux essayé? /pf/images/graemlins/tipsy.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: +18 ....

/pf/images/graemlins/laugh.gif et voila, on est entre adultes la /pf/images/graemlins/laugh.gif

*j'attend la suite maintenant.... /pf/images/graemlins/blush.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
:D et voila, on est entre adultes la /pf/images/graemlins/laugh.gif

*j'attend la suite maintenant.... /pf/images/graemlins/blush.gif

[/ QUOTE ]

hahahahaha il a y peur...il c'est caché au fin fond de son bureau...tu parle... "entre adulte"

bon... je vous laisse...a + ...have fun toute le monde

/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif puthjet jane vetem per Pink se mos kujtoje njeri se jane edhe per ata...ah edhe per Angelon...kaq... asnje puthje nuk hidhet kot /pf/images/graemlins/grin.gif

MLK

Primus registratum

Moi j'attend pas que tu m'embrasse avec la meme bouche que t'embrasse pink /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ps. T'es parti mouillée au boulot toi? /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Eeeeeee?!:D

Vetem fjaline e dyte dua , se te paren e mora vesh.... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Mora vesh edhe punen e vaselines ne fakt... /pf/images/graemlins/laugh.gif edhe ofendimin qe i boni Pinku MLK-se, tu i thone "pervers"... /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

....goce...ose mos kupto ne heshtje...ose kupto me ze te larte...se une jo qe nuk ofendova njeri....po Dahlia i beri kompliment Mlk-s /pf/images/graemlins/laugh.gif nuk i tha noj gjo qe ai nuk dinte /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozaiku

Primus registratum

Dahlia ishte eeeee?! E mi mire po he , se per mua njesoj jeni... /pf/images/graemlins/tongue.gif

... ose ... ose ... po te njejten gje shprehe...