shqiptaret ne FRANCE

gurax

Pan ignoramus
Shqiptaret e Frances

E pse e nxjerr temen ne ankand ti? /pf/images/graemlins/laugh.gif

PS: Se harrova me e take off heren e pare.

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: ooohhhh....la ferme....

http://www.youtube.com/watch?v=hFfH8D9WRJs

kjo eshte per ata qe jane:

on est jeune et ambicieux..parfois vicieux...

on a la rage, comment rester sage....

faut se payer un avocat qui s'appel Pascal
au tribunal, on s'en sort toujour mal...

meme si c'est pas tout les jours facile, je veux etre le prince de ma ville /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re je t'aime

oooooooooo Xhexhooooooooooooooooo
hajdeeeeeeeeeeeee se nuk rri dot pa tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy /pf/images/graemlins/cry.gif /pf/images/graemlins/cry.gif

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Re je t'aime

oui c'est moi....qui c'est qui nuk rri dot pa mua /pf/images/graemlins/laugh.gif
un e di mi gru, qe ti vdes per mu /pf/images/graemlins/laugh.gif

mozambiko, msove frengjisht ti, apo edhe mesusi te braktisi mesa shof /pf/images/graemlins/laugh.gif qeke nxense beterr dmth /pf/images/graemlins/laugh.gif

vieux_et_moche

Primus registratum

salut les filles quoi de meuf apart des meufs
putain que des filles on dirait la comité de soutien ségolene royal
bisou baveux.............

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

OUI... réve toi des bisous baveux...un jour tu aurait...Dieu A dit /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

a ka njeriiiiiii?
a ka njeriiiiiii?

kam shume uri dhe me shkohet ne shtepi...po merzitem tani
Pink ma var içik se ky me tha (shefi) qe po ta vari pinku...ai me rrit rrogen...he mos u bo e keqe...s'do ti te kem leke une? /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif ma var te thashe...Urgjentisht /pf/images/graemlins/kiss.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

/pf/images/graemlins/laugh.gif yyhhh...sa perqind te rroges do me japesh ne kete rast ?
du gjysmen e asaj qe do te japi me shume /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!
Re: t'est chiante a mort...

pyyyyytoooooooon ti s'te le me marre fryme mi...prit mi i here une...pastaj ti...me rradhe lal... /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: je te kiffe aussi...

ti po me perdor mua...femijen tende...qe jam minorene e pa mbrojtur /pf/images/graemlins/cry.gif
per qellime perfitimi.... /pf/images/graemlins/cry.gif
dhe sdo me me dhon asi cantim....edhe m thu mu, st le me mor frym pastaj...hej zot /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ej po menoj nje gjo...prit se ta them ne PM /pf/images/graemlins/grin.gif

pink...souhaite moi bonne chance pour la gym en salle et la gym au lit...j'ai une Aprés midi hyper charger... /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

ikaaaaaaaaaaa ciaoooooooooooo toute le monde....les bons et les mechants aussi /pf/images/graemlins/kiss.gif

mozaiku

Primus registratum

Ma zgjedhoni cik kete foljen "kiffe", se s'ja paskam haberin.... /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

ça me jep po ta thashe? /pf/images/graemlins/tonguee.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

...eeehhh e kena doren e rond ne /pf/images/graemlins/laugh.gif

gjithsesi...preferoj te ngelesh large dijes /pf/images/graemlins/laugh.gif keshtu qe ste tregoj asnje germe /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Kiffé do te thote kur nje xhaxhi dhe nje tete, ose nje tete dhe nje tete tjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif ose nje xhaxhi me nje xhaxhi kan qef me lujt doktorash me njeri tjetrin /pf/images/graemlins/laugh.gif