shqiptaret ne FRANCE

S

Scorpion

Guest
Re: shqiptaret ne FRANCE

Rock it babe! Yeahh! /pf/images/graemlins/grin.gif

capuni

Primus registratum

Erdha me bo apelin ...t'gjith keni munges pa arsyje!! Mos t'ju shof ktu pa prindin!

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

A bo me ta sjell MLK per prind!!! Une i kam te mite shume larg. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

hahahahahahaha po po une s'di ala me shkrujt
po kam nje edukatore ketu dhe kur une jam e sjellshme ajo shkrun per mu.

Kur nuk jam e disiplinuar me denon nuk shkrun per mu ne AF /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif

capuni

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
hahahahahahaha po po une s'di ala me shkrujt
po kam nje edukatore ketu dhe kur une jam e sjellshme ajo shkrun per mu.

Kur nuk jam e disiplinuar me denon nuk shkrun per mu ne AF /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif

[/ QUOTE ]

..ti goce, s'e paske iden fare se ca eshte shpija fmis! /pf/images/graemlins/booki.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Hi Iola
Jo me Capo nuk qaj une /pf/images/graemlins/devil.gif vetem se po lodhem tu kerku ne fjalor sa kuptime paska shpia e fmis qe se dikam veta /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

edhe me thuj pak ke shku te plazhi i Senes? /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/devil.gif

capuni

Primus registratum

ku plazh mi? ..apo s'ka ai uji nje ngjyre bojkafe t'celet ...t'knoqet syni tu e pa!

Le_Routard

Forumium maestatis

Bonjour tout le monde! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kush me thote i cik sa vajti ora, dhe a eshte vap anej ka lagjia juj.

Aurevoir,
LR

/pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ora shkon gjithmone se ate pune ka (shife se e ke diku aty rreth e rrotull) /pf/images/graemlins/smile.gif
vapen e kam vene ke firma ime
vazhdoj te jem "hors service" huhhhhhhhhhh tmerr

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

oué c'est sa /pf/images/graemlins/laugh.gif
plutot défoncer je peu dire.
le soleil fait des degats importants...alors tant q'à faire je profite de la situation est je déconne tout le temps jus'qu au septembre... /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

Tu veut dire qu'a partire du mois d'octobre tu vas changer, tu vas retourner sur le bon chemin? /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

mmmmmmm j'ai pas le choix il faut pour mon bien étre. /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/smile.gif
de temps en temps il faut savoir étre sobre d'ésprit, serieuse /pf/images/graemlins/booki.gif ou... étre toujour disjoncté mais faire sans blanc... serieuse, de toute façons en octobre je fait mon vide et je repars avec du bon pied.... c'est les feuilles qui tombe, les couleurs chaude d'autonne qui me font ça... j'i suis pour rien moi....je deviens carrément melancolique, meme nostalgique... JE HAIS LA CHALEUR AU SECOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURS /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

capuni

Primus registratum

oui oui ..moi je te comprende tres bien! ...moi j'ai fame aussi! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Le_Routard

Forumium maestatis

"Tu as faim", voulait-tu dire? Moi pour l'instant je suis au Pastis. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dahila, tu devient tres poetique... et ce n'es pas a cause de la chaleur. /pf/images/graemlins/laugh.gif