shqiptaret ne FRANCE

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: shqiptaret ne France

Pourquoi pas? J'ai pas de quoi avoir honte (appart la réaction /pf/images/graemlins/laugh.gif). Si MLK vien avec son appareil photo je pourrais avoir des reserves /pf/images/graemlins/laugh.gif.

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Digital ... ton apaireil.... je vais demander.... faut voir... /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Des reserves de quoi?
T'é pudique?

MLK

Primus registratum

Digital et avec un zoom bien gros devant /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

te dége de parler comme ca /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

hajt me boft mir i here /pf/images/graemlins/laugh.gif

edhe me shnet interneti qe o kthy /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Pu pu, kishim ron ne qetsi sa ishe pa internet noten /pf/images/graemlins/laugh.gif prape ti ketu /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Kom pas vdek perpara kur ke qen e re /pf/images/graemlins/laugh.gif tani kan dal te tjera qe te bojn konkurence /pf/images/graemlins/laugh.gif la viande fraiche chérie /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

gjoja ky,
un para teje jam nouveauné o dreq,

po mos na boj si boucher tani, se na e shpifé /pf/images/graemlins/laugh.gif

tu te rappel de la boucherie boudoudou, a la place aux herbes??? /pf/images/graemlins/laugh.gif ngjit me place du tribunal /pf/images/graemlins/laugh.gif atje e ke pas ble mishin edhe ti /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Nan, moi je l'acheté en fasse du college Paul Mistral /pf/images/graemlins/laugh.gif c'est beaucoup plus frais comme chaire /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Gjalpin njit me "Derrnier tango de Paris" e majn bulmet te fresket ata /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

je planeeeeee....
trop de boulooooooooooooooooooo
/pf/images/graemlins/cry.gif je suis pas habitué a bosser 8h par jour non stop /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

On s'on fout de tes problemmes sexuelles /pf/images/graemlins/laugh.gif

vieux_et_moche

Primus registratum

salut a tous les survivants de titanic /pf/images/graemlins/smile.gif
ça va les mangeurs des muoles /pf/images/graemlins/smile.gif

capuni

Primus registratum

..ore ej ...si i bohet me qeth floket ktu mer jaho ...se qeka 50 euro i e qethme. Me i qeth vet s'ma ma!! ...me shku ke Indjont do i jap 10 euro e do m'qethin vetem gjysmen e kokes.

...eh me det si o puna rrefugjatit kur s'di as me thon "mirmjes" n'gju t\jashme

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

50 euro ke shanc se je çun por kur je goce dhe do edhe me i ly edhe me i kref edhe me bo mesha "pink" psh /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif ehe e thave 130 euron /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif. Bjeri shkurt se eshte edhe vere... futi i te rrujtme kaptines dhe je ne rregull... /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif