shqiptaret ne FRANCE

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: shqiptaret ne France

Salut les francos.

Dahlia, je suis encore emè de notre sortie de hier soir /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif.

Pink, di me i dhon biçikletës ti?

Kondrapedali

Kondrapedali

Sigurisht që me dy. Masnej o fatkeqsi me e pas me nji /pf/images/graemlins/devil.gif. Ne s'jom hala për cirk /pf/images/graemlins/tipsy.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

jo o cun, thashe se mos e kishe me 3 ndaj te pyta /pf/images/graemlins/laugh.gif
ku i dihet sot, nuk i zihet bes askujt, as rrotes tate /pf/images/graemlins/laugh.gif shpresoj per ty qe mban gjithmon ate pompen me vete /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Jo, jo. Me tre i nevojitet kalamojve /pf/images/graemlins/laugh.gif. Un e kom me dy ne pompa o veç për rast urgjence /pf/images/graemlins/devil.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Elle ne sait pas faire du vèlo o Kondre. /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Trop jeune, trop feignante /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

PS Kondra tu propose un autre itinéraire? /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Bèh oui. Seulement que cette fois-ci il vaudrait mieux nous diriger vers la mer. Qu'est-ce que t'en dis?

/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

J'adore la mer.J'arrive sur mon vèlo /pf/images/graemlins/kiss.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

hahahahaah
toujours, par tout, il y aurais rruga Kavajes /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Oui a toi /pf/images/graemlins/kiss.gif Il y a que nous deux ici, non? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

Là oui, mais ici non. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ça va être excitant le trajet. Et davantage une fois rendus /pf/images/graemlins/kiss.gif.

pinkparadise

Forumium maestatis

ja keta, kujtojne se jan vetem ne bote /pf/images/graemlins/laugh.gif
boni i fije kujdes ca thoni se ka edhe vesh te pafajshem rrethe e rrotull, edhe kur degjojne kesi bisedash mes adulteve, sikur kam la chaire de poule /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

ua.... mami /pf/images/graemlins/laugh.gif
edhe pak edhe do na dalesh vullnetar ti ore /pf/images/graemlins/laugh.gif
rri se sdum me i ndi experjencat trans-virtuale-paralele-jashtokesore qe ke jetuar ti /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kondrapedali

Kondrapedali

/pf/images/graemlins/lol.gif

Vullnetar dal un me vrap po duhet edhe i vullnetare /pf/images/graemlins/laugh.gif.

pinkparadise

Forumium maestatis

ore ti /pf/images/graemlins/laugh.gif edepsez /pf/images/graemlins/laugh.gif pse ste rri ne nje vend menderja /pf/images/graemlins/laugh.gif edhe gjuhen brisk ky /pf/images/graemlins/laugh.gif