Re: Cfare eshte zoti?
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Fillimisht, duhet te mendosh se dikush tjeter ka "gatuar kete pilafin", pastaj te merresh me mua qe "futeshkam mes pilafit".
Pohimi nga ana e "njohesve" se zoti mund te njihej nepermjet arsyes me shtyu te mendoja se kjo "pala juaj" operonte nepermjet arsyes dhe ketu do kishim shume te perbashketa.
Tabula rasa, ia kam thene dhe dikujt tjeter me pare. Per kete shkak drejtohemi nga epistemologjia dhe vjen natyrale pyetja primare qe eshte mbi natyren dhe karakteristikat e zotit.
[/ QUOTE ]
Nuk ka shume rendesi se kush e ka gatuar pilafin, e rendesishme eshte qe te mos hysh ne mes te tija pa e kapur muhabetin nga koka.
Pikerisht, nqs do te ndjeje nevojen per tu drejtuar drejt epistemologjise nuk do te hyje ne kete menyre mu ne mes te pilafit. Te drejtohesh nga epistemologjia dtth te kuptosh fillimisht se si mendon tjetri, cilat jane rruget te cilat e kane cuar ate ne perfundimet qe ai nxjerr.
Ti merresh me objektin qe po diskutojme pa kuptuar subjektin i cili njeh. Pikerisht prandaj epistemologjia eshte shume larg tek ty.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Une kerkoj te thoni se cfare eshte ky zoti, mqs jeni ju qe beni shpalljen dhe "sondazhet" mbi te. Me pelqen qe me se fundi, ti merr guximin te thuash qe eshte i paperkufizueshem dhe i tejkalon kufinjte e mendjes.
Megjithese ne rastin e ketij pohimit tend ajo teza, qe kane te tjeret, e "njohjes se zotit nepermjet arsyes" thermohet keqazi (besoj se e ke idene), prandaj do te ishte mire t'ua besh te ditur "kolegeve" qe te mos e perserisnin me kete lloj absurditeti, ose sugjeroji qe ti pervishen mire epistemologjise perpara se te thone shprehje te tilla te pakuptimta, sepse do te ekzistojne mundesi reale mbi permiresimin e formimit te mendimit te tyre te natyrshem dhe mbi argumentimin e ideve (ndjesive ne kete rast).
[/ QUOTE ]
Qe zoti eshte i mbinatyrshem kjo dihet. Dhe qe arsyeja eshte e kufizuar per ta njohur Ate teresisht edhe kjo dihet (pervec se nga ateistet). Ta njohesh Zotin nepermjet arsyes nuk dtth te njohesh gjera konkrete te tij. Nuk dtth te zbulosh hollesi te qenies se tij. Te njohesh Zotin nepermjet arsyes dtth te arsyetosh per te kuptuar se ai ekziston. Dmth te ndjekesh ate linje te arsyetimit qe te ben te kuptosh se nuk ka se si ky Zot te mos ekzistoje.
Pra nuk po thote kush qe arsyeja e perfshin Zotin. Ajo vetem eshte nje mjet per te shkuar tek Ai.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
(Perkufizim per mua si qenie njerezore te jap ne cdo moment. Subjektin - zoti, kerkova ta njoh nepermjet arsyetimit, meqe ishte e mundur sipas shkrimeve te meparshme ne kete teme).
[/ QUOTE ]
Te njohesh Zotin nepermjet arsyetimit nuk dtth te njohesh direkt qenien e Zotit, por te njohesh rruget e arsyetimit qe te cojne tek Ai.
Me lart po thoja qe, nese do te kerkoja perkufizim per gjithcka muhabeti nu do te mund te mbaronte kurre. PO te te filloja dhe te kerkoja perkufizim per p.sh. per qenien, per hicin, per shpirtin, etj. muhabeti nuk mbaron kurre dhe mbetet gjithmone i pazgjidhshem.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Te lutem, me jep 1 prove qe Zeusi nuk ekziston.
[/ QUOTE ]
Nuk kam prova per mosekzistencen e Zeusit! /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Fillimisht, duhet te mendosh se dikush tjeter ka "gatuar kete pilafin", pastaj te merresh me mua qe "futeshkam mes pilafit".
Pohimi nga ana e "njohesve" se zoti mund te njihej nepermjet arsyes me shtyu te mendoja se kjo "pala juaj" operonte nepermjet arsyes dhe ketu do kishim shume te perbashketa.
Tabula rasa, ia kam thene dhe dikujt tjeter me pare. Per kete shkak drejtohemi nga epistemologjia dhe vjen natyrale pyetja primare qe eshte mbi natyren dhe karakteristikat e zotit.
[/ QUOTE ]
Nuk ka shume rendesi se kush e ka gatuar pilafin, e rendesishme eshte qe te mos hysh ne mes te tija pa e kapur muhabetin nga koka.
Pikerisht, nqs do te ndjeje nevojen per tu drejtuar drejt epistemologjise nuk do te hyje ne kete menyre mu ne mes te pilafit. Te drejtohesh nga epistemologjia dtth te kuptosh fillimisht se si mendon tjetri, cilat jane rruget te cilat e kane cuar ate ne perfundimet qe ai nxjerr.
Ti merresh me objektin qe po diskutojme pa kuptuar subjektin i cili njeh. Pikerisht prandaj epistemologjia eshte shume larg tek ty.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Une kerkoj te thoni se cfare eshte ky zoti, mqs jeni ju qe beni shpalljen dhe "sondazhet" mbi te. Me pelqen qe me se fundi, ti merr guximin te thuash qe eshte i paperkufizueshem dhe i tejkalon kufinjte e mendjes.
Megjithese ne rastin e ketij pohimit tend ajo teza, qe kane te tjeret, e "njohjes se zotit nepermjet arsyes" thermohet keqazi (besoj se e ke idene), prandaj do te ishte mire t'ua besh te ditur "kolegeve" qe te mos e perserisnin me kete lloj absurditeti, ose sugjeroji qe ti pervishen mire epistemologjise perpara se te thone shprehje te tilla te pakuptimta, sepse do te ekzistojne mundesi reale mbi permiresimin e formimit te mendimit te tyre te natyrshem dhe mbi argumentimin e ideve (ndjesive ne kete rast).
[/ QUOTE ]
Qe zoti eshte i mbinatyrshem kjo dihet. Dhe qe arsyeja eshte e kufizuar per ta njohur Ate teresisht edhe kjo dihet (pervec se nga ateistet). Ta njohesh Zotin nepermjet arsyes nuk dtth te njohesh gjera konkrete te tij. Nuk dtth te zbulosh hollesi te qenies se tij. Te njohesh Zotin nepermjet arsyes dtth te arsyetosh per te kuptuar se ai ekziston. Dmth te ndjekesh ate linje te arsyetimit qe te ben te kuptosh se nuk ka se si ky Zot te mos ekzistoje.
Pra nuk po thote kush qe arsyeja e perfshin Zotin. Ajo vetem eshte nje mjet per te shkuar tek Ai.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
(Perkufizim per mua si qenie njerezore te jap ne cdo moment. Subjektin - zoti, kerkova ta njoh nepermjet arsyetimit, meqe ishte e mundur sipas shkrimeve te meparshme ne kete teme).
[/ QUOTE ]
Te njohesh Zotin nepermjet arsyetimit nuk dtth te njohesh direkt qenien e Zotit, por te njohesh rruget e arsyetimit qe te cojne tek Ai.
Me lart po thoja qe, nese do te kerkoja perkufizim per gjithcka muhabeti nu do te mund te mbaronte kurre. PO te te filloja dhe te kerkoja perkufizim per p.sh. per qenien, per hicin, per shpirtin, etj. muhabeti nuk mbaron kurre dhe mbetet gjithmone i pazgjidhshem.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Te lutem, me jep 1 prove qe Zeusi nuk ekziston.
[/ QUOTE ]
Nuk kam prova per mosekzistencen e Zeusit! /pf/images/graemlins/wink.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif