^^MIA^^
Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.
Hm interesante kjo qe lexova.Eshte pikerisht ajo qe doja te thoja.Sot te reklamosh per cmimin tregon nje nivel sh te ulet te kultures qe transmeton firma dhe deshira per maxmizim fitimi duket haptaz ,gje qe konsumatoret e denojne ashper sepse ne kete lufte cmimesh preferojne fituesin e marketingut dhe jo fituesin qe konsumatoreve do ti kushtonte me pak.Ajo qe me ben pershtypje eshte kur hap site te firmave prestigjoze ne internet dhe me duhet te futem neper shume direktori per te gjetur cmimet e produktit.Dhe mendoj qe firma e ben kete jo vetem qe te ruaj ate segment tregu qe ka kapur por dhe te ruaj imazhin e saj prestigjoz ,sepse eshte ky imazh qe ngulitet ne mendje ( shembull: markat e veshjeve si Fendi,Gucci,Versace).Mua personalisht sdo me pelqente te shikoja ne nje reklame cmimin e produktit ,sdo me dukej aspak serioze.Interesante dhe ajo idea e GAP me minikataloget.Dicka e gjetur.
Hm interesante kjo qe lexova.Eshte pikerisht ajo qe doja te thoja.Sot te reklamosh per cmimin tregon nje nivel sh te ulet te kultures qe transmeton firma dhe deshira per maxmizim fitimi duket haptaz ,gje qe konsumatoret e denojne ashper sepse ne kete lufte cmimesh preferojne fituesin e marketingut dhe jo fituesin qe konsumatoreve do ti kushtonte me pak.Ajo qe me ben pershtypje eshte kur hap site te firmave prestigjoze ne internet dhe me duhet te futem neper shume direktori per te gjetur cmimet e produktit.Dhe mendoj qe firma e ben kete jo vetem qe te ruaj ate segment tregu qe ka kapur por dhe te ruaj imazhin e saj prestigjoz ,sepse eshte ky imazh qe ngulitet ne mendje ( shembull: markat e veshjeve si Fendi,Gucci,Versace).Mua personalisht sdo me pelqente te shikoja ne nje reklame cmimin e produktit ,sdo me dukej aspak serioze.Interesante dhe ajo idea e GAP me minikataloget.Dicka e gjetur.