Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
shume gjera ne shqiperi nuk jane me legjislacjon dhe tregtaret dhe publicistat kane te drejte te bejne çdo gje sepse nuk denohen nga asnje instance atehere kur degjoj marketing dhe ide me duket pak abstrakte sepse jashte ku edhe jemi shumica nga ne ka shume forma dhe idesh marketingu duke marre parasysh shume parametra qe ne shqiperi nuk ekzistojne dhe nej fushate e shenjezuar marketingu rreklame studjohet me rritjen e shitjeve per ate produkt !!!
me tregoni sa eshte indeksi i shitjeve i LORI KAFE apo i FLORIOL apo I VODAFONNE dhe AMC duke ditur se te gjithaketo firma nuk rrespektojne aspak ligjet e konkurrences dhe me elementaret e nje marketingu korrekt ?????????
[/ QUOTE ]
Ore mik ne s'kemi dal ketu te bejme ndonje shkence te re, thjesht kembejme mendime dhe opinione per marketingun duke nderthurur realitetin shqiptar me ate te vendeve nga ju shkruani.
Eshte e vertete qe Shqiperia s'i ka arritur ende ato standarte qe kerkon ti, ku kompanite te deklarojne publikisht bilancet apo indekset e shitjeve (sepse shihet qe nga kryesorja qe nuk ekziston nje burse), por kjo s'na kushtezon ne mos japim mendimet tona sado modeste rreth ceshtjeve te marketingut. Ne rradhe te pare na sherben vet neve qe merremi me kete pune te mesojme gjera te reja apo thjesht opinione konsumatoresh dhe pastaj lexuesve te tjere qe mund t'u krijoj nje lloj baze njohurish, te cilat neser pas neser mund t'i shfrytezojne ne promovimin e biznesit te tyre.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
shume gjera ne shqiperi nuk jane me legjislacjon dhe tregtaret dhe publicistat kane te drejte te bejne çdo gje sepse nuk denohen nga asnje instance atehere kur degjoj marketing dhe ide me duket pak abstrakte sepse jashte ku edhe jemi shumica nga ne ka shume forma dhe idesh marketingu duke marre parasysh shume parametra qe ne shqiperi nuk ekzistojne dhe nej fushate e shenjezuar marketingu rreklame studjohet me rritjen e shitjeve per ate produkt !!!
me tregoni sa eshte indeksi i shitjeve i LORI KAFE apo i FLORIOL apo I VODAFONNE dhe AMC duke ditur se te gjithaketo firma nuk rrespektojne aspak ligjet e konkurrences dhe me elementaret e nje marketingu korrekt ?????????
[/ QUOTE ]
Ore mik ne s'kemi dal ketu te bejme ndonje shkence te re, thjesht kembejme mendime dhe opinione per marketingun duke nderthurur realitetin shqiptar me ate te vendeve nga ju shkruani.
Eshte e vertete qe Shqiperia s'i ka arritur ende ato standarte qe kerkon ti, ku kompanite te deklarojne publikisht bilancet apo indekset e shitjeve (sepse shihet qe nga kryesorja qe nuk ekziston nje burse), por kjo s'na kushtezon ne mos japim mendimet tona sado modeste rreth ceshtjeve te marketingut. Ne rradhe te pare na sherben vet neve qe merremi me kete pune te mesojme gjera te reja apo thjesht opinione konsumatoresh dhe pastaj lexuesve te tjere qe mund t'u krijoj nje lloj baze njohurish, te cilat neser pas neser mund t'i shfrytezojne ne promovimin e biznesit te tyre.