Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

shume gjera ne shqiperi nuk jane me legjislacjon dhe tregtaret dhe publicistat kane te drejte te bejne çdo gje sepse nuk denohen nga asnje instance atehere kur degjoj marketing dhe ide me duket pak abstrakte sepse jashte ku edhe jemi shumica nga ne ka shume forma dhe idesh marketingu duke marre parasysh shume parametra qe ne shqiperi nuk ekzistojne dhe nej fushate e shenjezuar marketingu rreklame studjohet me rritjen e shitjeve per ate produkt !!!

me tregoni sa eshte indeksi i shitjeve i LORI KAFE apo i FLORIOL apo I VODAFONNE dhe AMC duke ditur se te gjithaketo firma nuk rrespektojne aspak ligjet e konkurrences dhe me elementaret e nje marketingu korrekt ?????????

[/ QUOTE ]
Ore mik ne s'kemi dal ketu te bejme ndonje shkence te re, thjesht kembejme mendime dhe opinione per marketingun duke nderthurur realitetin shqiptar me ate te vendeve nga ju shkruani.
Eshte e vertete qe Shqiperia s'i ka arritur ende ato standarte qe kerkon ti, ku kompanite te deklarojne publikisht bilancet apo indekset e shitjeve (sepse shihet qe nga kryesorja qe nuk ekziston nje burse), por kjo s'na kushtezon ne mos japim mendimet tona sado modeste rreth ceshtjeve te marketingut. Ne rradhe te pare na sherben vet neve qe merremi me kete pune te mesojme gjera te reja apo thjesht opinione konsumatoresh dhe pastaj lexuesve te tjere qe mund t'u krijoj nje lloj baze njohurish, te cilat neser pas neser mund t'i shfrytezojne ne promovimin e biznesit te tyre.
 

we_dont_play

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

nje gje desha te di un! sipas jush respektohet ligji nga companite ne shqiperi?
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Cfare ligji e ka fjalen?
Per evazionin fiskal pyet apo ndonje ligj tjeter qe ka lidhje me marketingun?
Atje ku ligji lejon interpretime eshte e vertete qe shume kompani e shfrytezojne per te rritur te ardhurat, por kjo s'ka lidhje me kete teme.
 

ujku81

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Edhe ligji qe mbron konsumatorin ekziston dhe zbatohet, ndonese nuk mund te them 100%, mashtrues ka gjithnje.
Po p.sh informimi i konsumatorit nepermjet paketimit te produktit (skadenca, data e prodhimit, perberesit, etj) jane te gjitha ne shqip, ndryshe tatimet ti sekuestrojne.
Lidhur me evazionin fiskal kjo eshte teme tjeter dhe nuk shoh ndonje lidhje me marketingun. Ne Shqiperi dominon biznesi i vogel, dhe publikimi i te dhenave financiare dhe te shitjes per efekte marketingu nuk aplikohet, vetem bankat, dhe disa prej kompanive te medha i bejne te ditura per publikun (kemi keto aktive, kete xhiro, shitjet jane rritur kaq e aq, etj). Pjesa me e madhe jane te rezervuar, kryesisht prej frikes nga tatimet.
Publiku ketu influencohet kryesisht nga cmimi, pastaj nga atributet e tjera te produktit (cilesia, sherbimi pas shitjes, etj)
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Nje material per ndertimin e markes

ARTI I NDERTIMIT TE MARKES

" Ne nderim te panairit Macworld Expo qe sapo u zhvillua (9-13 Janar 2006, San Francisco) dhe finales se Super Bowl qe pritet te behet (dy aktivitetet me te medha per branding cdo vit) edhe ky artikull flet per artin e ngritjes se markes. Hamendesimet e mia tek ky artikull jane bere ne kushtet e mungeses se burimeve te pafundme dhe posedimit te nje produkti te shkelqyer"

vazhdon... http://www.albpr.org/g-news/modules.php?name=News&amp;file=article&amp;sid=74
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

S'e mar vesh shembullin ne kete paragrafin e fundit.

" Ndiq rrymen. Edhe me aq sa e dua marketingun, ne mbyllje te shkrimit, jane klientet ata qe perfundimisht percaktojnë vleren e markes suaj. Me shume mundesi ti ben zgjedhjen me te mire e me pas vlereson se çfare te pershtatet. Ose me sakte, ti sheh çfare u pershtatet klienteve. Për dekada me rradhe Apple eshte perpjekur te fuqizoje marken Macintosh. Prej dekadash klientet besojnë se marka Macintosh nënkupton lehtesi ne perdorim. Se fundmi, ti ndiq rrymen dhe je mirenjohes qe rryma levize per te gjithe."
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Ndoshta ajo qe ka dashur te thoje eshte qe vleresimi i markes eshte ceshtje perceptimi nga ana e konsumatoreve dhe pse disa kompani e poziconojne produktin e tyre ne nje fushe psh vene theksin tek nje atribut i produktit te tyre duke u munduar qe te krijoje nje lidhje te ndersjellte midis markes dhe atij atributi, klienti realizon nje lidhje tjeter sikurse eshte shembulli lart pc machintoshi i identifikojne me atributin e lehtesise se perdorimit dhe jo me ate qe po ben realisht kompania e qe ka dashur ta transmetoje tek klientet pra po e fuqizon ne shpejtesi te perpunimit te te dhenave apo memorie etj .Dhe keshillon qe nese klienti ka realizuar nje lidhje te tille dhe kjo lidhje nuk te demton atehere duhet ti japesh ate qe kerkon, pra ne shembullin konkret ta bej akoma me te lehte perdorimin e tyre.
Te pakten keshtu e kuptova une paragrafin
 

capuni

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

..ndoshta me ngatarron perceptimi im i makintoshit me teper si orendi shtepiake sesa kompjuter i lehte per tu perdorur. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

perceptimi yt ky , machintoshi orendi shtepiake /pf/images/graemlins/laugh.gif
i lezecem
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Tamam si e ka shpjeguar Ira.
Kuriozitet per ata qe nuk e dine: MACINTOSH eshte akronimi i Most Applications Crash If Not The Operating System Hangs.
Nisur nga pyetja e Capunit, bera ca kerkime ne internet dhe po lexoj qe ekziston nje debat midis Apple dhe Microsoft qe ndryshe quhet Macintosh vs Windows.

http://images.google.com/imgres?imgurl=h...6lr%3D%26sa%3DN
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Do te doja mendimin tuaj se kush eshte me e rendesishme? Informacioni qe transmetojme duhet qe:
1_Te krijoj nje ide te qarte ne koken e konsumatorit per produktin tend.
2_Te krijoj nje ide te pergjitheshme dhe me pas me mjete te tjera ta kanalizosh ate sipas preferencave te tij.
 

Santiago

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

per ide te qarte nuk behet fjale...
Edhe ne ato raste kur jepen detaje perseri klienti mbetet potencial pasi ai e do ta bleje ka vete nje ide te qarte per kerkesat qe ka ndaj produktit
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Po jap nje shembull orientimi dhe te shikojme se si dot te perceptohet dhe cili do te jete reagimi?

Per muajin Shkurt me rastin e <font color="red"> Shen Valentinit </font> Agjencia e Qejfit dhe e Udhetimeve "Albfurumi" ofron:!
Te kaloni kete feste te mrekullueshme ne nje Udhetim 3 ditor i cili nis me Dt.13/02/06 duke kaluar naten ne nje nga Hotelet me Luksoze ne Sarande.
Nje Parti Madheshtore Naten e Shen Valentinit ne "Disko Odisea"
Per vetem 69 euro ne kemi menduar per te gjitha. kontaktoni te prenotoni ne direkt ne AUQA@albforumi.com ose ne eagle mobil: 0672006969


Kur te merrni ne telefon ose te me dergoni e-mail ose me mire akoma te vini prane agjencise e cila ndodhet ngjitur me Zogun Zi te cilin duhet ta dini se ku bie. Ju sqaroj si vijon:
Udhetim kushton 69 euro personi, se ne çmim nuk perfshihen taksat, udhtimi do te behet me autobus ne oren 10 dhe ne çmim perfshihet vetem mengjesi dhe Hoteli ne dhome Dyshe per nje nate pasi me 13 ne oren 8 nisja ne 18 mberritja pushimi 4 ore 22-02 te mengjesit festa ne disko, pastaj pushimi ne dhomen luksose me petale trendafilash dhe te nesermen nga ora 22 rikthimi ne shtepi. Po ti shtosh te gjitha per te kaluar Shen Valentinin do t'ju duhen 99 euro per person + TVSH .
Ja vlen apo jo?
Kete munda te sajoj per te dhene nje shembull per pyetjen qe kam shtruar me siper.
 

pppppaa

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Per mendimin tim ka nje lidhje mes te qenurit konkret dhe rezultatit. Qe ta shpjegoj: Konsumatori eshte me teper "pozitivisht i thyeshem" gjate kontaktit fizik. Dmth ne momentin qe konsumatori prek konkretisht produktin, ne ate moment ekziston mundesia me e madhe qe ai te "thyhet". Kjo per arsyen se ne ate single moment ofruesi ka "monopolin" e ofertes. Konsumatori "izolohet" nga ambjenti konkurencial qe ekziston ne boten e jashtme, ty te jepet mundesia qe t'ia shpjegosh produktin me mire, dhe njekohesisht mund te "perfitosh" pse jo dhe nga dobesite (komplexet) e ndryshme qe vijne natyrshem per shkak te moralit emocional. Pra mendoj se ne rastin e reklamimit te nje informacioni, synimi kryesor duhet te jete "te sjelle klientin ne banak". Nese informacioni i marketuar e arrin kete goal,atehere per mendimin tim, ai ia ka arritur qellimit per te cilin eshte perdorur. Pra nuk eshte e nevojshme qe informacioni qe hidhet si material marketingu te shpjegoje gjithe produktin. Kjo per arsye se nga pikapamja psikologjike, kur individi ndeshet me produktin tone (informacioni i plote njeheson produktin), ambienti kaotik, paperqendrueshmeria per shkak te problemeve te ndryshme, keqkuptimet e ndryshme qe vijne si pasoje e mosleximit drejt te informacionit dhe shume elemente te tjere do te ndikojne negativisht ne terheqjen e konsumatorit. Informacioni i marketingut eshte pak a shume si kenga. Asnje nuk e rregjistron nje kenge ne nje salle te zakonshme. Jo te gjithe kengen e rregjistrojne ne studio profesionale, me gjithe aksesoret e nevojeshem, dhe ku ndikimi i elementeve te tjere jo te nevojshem eshte shume i vogel. Pasi aty KENGA DEL MAKSIMALISHT CILESORE. Dhe ne kete forme funksionon dhe informacioni i plote i produktit. Ai duhet te jepet ne nje vend ku ndikimi i faktoreve te jashtem jo te nevojshem te jete sa me minimal.
Per kete arsye mendoj se informacioni duhet te tregoje vetem anet terheqese te nje produkti ose elementet e produktit t'i shtjelloje me ngjyre roze. Kjo e para shkurton sasine e informacionit dhe e ben me terheqes informacionin dhe e dyta ka probabilitet me te madh qe te sjelle klientin ne banak. Pra pak a shume duhet te jete tip "Albumi i familjes". Cdo familje ka nga nje album me fotografi. Ne pjesen me te madhe ne albumin e familjes futen momentet kur njerezit jane te gezuar, momente festash, ceremonish, udhetime te bukura etj.. Pra aty futen vetem gjerat te kendshme, kenaqesi, emocione pozitive. Dhe kjo nuk ndodh sepse ajo familje s'ka pasur ndonjehere probleme, halle. Jo kjo ndodh se KENAQESIA,POZITIVIA, E BUKURA ESHTE AJO QE NJEREZIT DUAN TE SHOHIN. Dhe ne momentin fillestar ti njerzve JU JEP ATE QE DUAN TE SHOHIN. Ne kete menyre ti ke mundesi ta terheqesh konsumatorin ne "territorin tend" dhe aty ke mundesi me te medha per ta trajtuar me me shume efikasitet dhe te jesh me produktiv.
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

E gjithe analiza qe ke bere qendron, konsumatorit i jepet informacion i pergjithshem se edhe sikur ti japesh informacion te detajuar nuk eshte se e thith te gjithin por e seleksion e pergjedh ne saje asaj per cfare eshte i interesuar ai tek ai produkt.
Sikurse ke thene dhe ti suksesi i nje reklame apo fushate reklamuese shihet te sa eshte ajo e afte "ta sjelle klinetin ne banak" pra arrin ta bind klientin e synuar qe te bej blerjen e pare e me pas gjithcka ngelet ne dore te produktit apo sherbimit, nese klienti/konsumatori merr ate qe pret nga produkti riblen ne te kundert jo dhe akoma me keq konsumatoret e pakenaqur u komunikojne te tjereve pakenaqesine e tyre -ata qe per kompanine perfaqesojne konsumatore potenciale- dhe cenojne dhe reputacionin e kompanise e njekohesisht "fitimet potenciale" te saj.
Qe nje reklame te kete efekt tek kosumatori i synuar duhet qe ti krijoj atij ndjesi pozitive, me qellim qe te krijoj nje qendrim pozitiv tek konsumatori dhe te rrit probabilitetin per te blere produktin/sherbimin e propozuar, keshtu qe ne nje reklame u meshohet me shume aneve pozitive te produktit, kenaqesise qe merret nese perdoret, apo perfitueshmeria qe vjen perdorimi i tij etj.
Ngjashmeria qe ke bere me "Albumin e familjes" eshte shume e goditur.Te korrigjoj vetem se une mendoj se nuk duhet tu japim ne nje reklame VETEM ATE QE ATA DUAN TE SHOHIN por u japim ne nje reklame edhe ATE QE NE DUAM QE ATA TE SHOHIN , nje mixim i te dyjave.
 

^Ira^

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

“Per muajin Shkurt me rastin e Shen Valentinit Agjencia e Qejfit dhe e Udhetimeve "Albfurumi" ofron:!
Te kaloni kete feste te mrekullueshme ne nje Udhetim 3 ditor i cili nis me Dt.13/02/06 duke kaluar naten ne nje nga Hotelet me Luksoze ne Sarande.
Nje Parti Madheshtore Naten e Shen Valentinit ne "Disko Odisea"
Per vetem 69 euro ne kemi menduar per te gjitha. kontaktoni te prenotoni ne direkt ne AUQA@albforumi.com ose ne eagle mobil: 0672006969 “

Ky informacion i pergjithshem qe ke dhene per mendimin tim arrin ta terheqe klientin e synuar, sepse vendos theksin tek kenaqesia (party madheshtore ne disko ,kalohet nata ne nja hotelet me luksoze ne Sarande) dhe perfitueshmeria (per vetem 69 euro)qe merret nga blerja e ketij sherbimi, miniudhetimit.

“Udhetim kushton 69 euro personi, se ne çmim nuk perfshihen taksat, udhtimi do te behet me autobus ne oren 10 dhe ne çmim perfshihet vetem mengjesi dhe Hoteli ne dhome Dyshe per nje nate pasi me 13 ne oren 8 nisja ne 18 mberritja pushimi 4 ore 22-02 te mengjesit festa ne disko, pastaj pushimi ne dhomen luksose me petale trendafilash dhe te nesermen nga ora 22 rikthimi ne shtepi. Po ti shtosh te gjitha per te kaluar Shen Valentinin do t'ju duhen 99 euro per person + TVSH .”


Kur konsumatori i nxitur nga reklama vjen e kontakton dhe merr kete informacion shtese me te detajuar dhe kupton qe midis asaj qe eshte reklamuar dhe asaj qe realisht ofrohet ekziston nje hendek I konsiderueshem * udhetimi nuk eshte aspakt komod dhe kushton me shume* do te terhiqet, nuk do ta bleje sherbimin. Vetem po qe se stafi i agjencise eshte shume profesionist e i afte sa te arrij ta bind packa te gjithave qe ky udhetim eshte fantastik e i leverdisshmem ,(e thene ne gjuhen e popullit ti hedhe siren) edhe mund te siguroj disa kliente, por gjithsesi nuk do te jene te shumte.
Informacioni i dhene mendoj se calon tek fakti i perfitueshmerise me shume, qe realisht kushton me shume pastaj per komoditetin jo se nuk eshte i rendesishem por te gjithe e dime qe te vesh ne Sarande e do nje dite.
 

dimir

Forumium praecox
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Ka ndonje tjeter qe do te me japi nje mendim?
Informacioni qe transmetojme duhet qe:
1_Te krijoj nje ide te qarte ne koken e konsumatorit per produktin tend.
2_Te krijoj nje ide te pergjitheshme dhe me pas me mjete te tjera ta kanalizosh ate sipas preferencave te tij.
 

Daniel H

Primus registratum
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Bizne

Idealja do ishte pika e pare, te krijonte nje ide te qarte mbi produktin tend, por ne realitet eshte shume e veshtire te ndodh kjo vetem nga nje reklame, keshtu qe ka nevoje dhe per mjete te tjera per tu percjelle i plote tek konsumatori.
Sipas librave te shkolles qe mbaj mend rruga e komunikimit te mesazhit duhet te kaloj neper nje proces qe ne marketing quhet AIDA.

Attention - vemendje
Interest - interes
Desire - deshire
Action - veprim

Keshtu po t'i referohemi rastit tuaj, agjensia e ka realizuar mire procesin deri tek pika D, por pa arritur ta konkretizoj me veprim, sepse ne castin e duhur para blerjes konsumatori merr vesh qe cmimet jane 3 fish a me shume me te larta.
Per kete gje duhet qe mesazhi te jete i lakmueshem, unik, por mbi te gjitha i besueshem.
 

^^MIA^^

Forumium maestatis
Re: Marketing & Ide, Koncepte dhe psikologji Biznesi.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Per dy kompani te cilat kryejne te njejtin sherbim, por me cmime te ndryshme, kompania me cmim me te ulet duhet te reklamoje pikerisht kete cmim dhe te vere ne dukje qe posedon dhe te gjitha atributet serioze te kompanise tjeter. Kjo eshte reklama qe duhet te beje FedEx. Nese cmimet do te ishin te krahasueshme dhe te njejta, atehere duhet te behej nje analize me e detajuar e grupit shoqeror kujt i drejtohet reklama, si te arrihen etj.

[/ QUOTE ]


Kjo qe thua ti eshte politike shume agresive,shpesh prej marketingut agresiv perfundon dhe ne dalje nga tregu.Me kujtohet agresiviteti qe ndoqi Sat+ me Digitalb qe u mundua te konkurronte me cmimet ,me cilesine etj dhe tani ka perfunduar ne nivele shitjeje minimale.Nderkohe qe Digitalb reklamon me cmime,me produkte plotesuese,mbeshtetese etj.
 
Top