AlbanianShqiponje
Forumium praecox
Re: Keqkuptime per Islamin: Pyetje - Pergjigje
Njeriu si krijese nuk eshte teresisht shpirteror ose teresisht misheror pa shpirt. Kjo eshte natyra qe Zoti i ka krijuar njerezit.
Nqs pretendon se njeriu duhet te jete vetem shpirteror pa mish, atehere une dua te di si mund te jetosh pa buke, uje, ajer dhe keshtu me rradhe....?
Nqs jeni vetem misheror, atehere si mund te mendoni, arsyetoni, llogjikoni, gjykoni te drejten nga e mira, kritikoni, analizoni gjerat...?
Islami eshte qe i balancon gjerat si duhet te jene balancuar. Nuk pretendon se njeriu eshte vetem shpirteror dhe duhet te jete murg apo murgeshe, as nuk pretendon se eshte vetem sipas epsheve dhe te ndjeki vetem hormonet e castit pa ndonje ndjenje per njeriun tjeter, ta beje me ke te dali perpara.
Secila gje ka balancimin e saj. Mosnjohja e kesaj balance eshte te berit shtypje ndaj njeriut dhe te drejtat e tij.
Nuk besoj se ndonje ketu do thoshte: "Ik dilni lakuriq", dhe pastaj do fillonte e kritikonte njerezit qe shikonin apo kishin ndonje ndjenje seksuale.
Ose rastin qe: "Mos u marto se marredheniet seksuale jane mekat, dhe te jesh murg eshte gjeja me e mire", dhe te kritikosh njeriun pse ka ndjenja seksuale apo hormone e tjera gjera.
Islami vendos ekuilibrimin dhe denon ashper te dyja ekstremet e permendura me lart. Ka shpirterore,psh kur je ne xhami adhuron. Ka meshirore, kur je martuar me gruan tende ne shtepi fle, ha, bejne marredhenie.
Pra cdo gje duhet te jete e balancuar dhe ne vendin e vet. Puna eshte kur nuk kupton se gjerat kane vendin dhe kohen e duhur.
Imagjino sikur njerezit te benin marreshenie seksuale mes rruges si pa te keq, dhe kur te venin ne shtepi te ndaheshin ne dhoma te ndryshme dhe te vishnin pizhama qe mbulonin gjithe trupin. Kush do e pranonte kete gje?
Pra cdo gje ka vendin e duhur, kur kerkon te ndryshosh vendet dhe te kritikosh pse gjerat nuk ecin ashtu sic "duhej", me duket se duhet te fillosh te analizosh nqs nderrimi i vendeve eshte "problemi" i kesaj mosfunksionimi, dhe jo pse gjerat nuk ecin si do ti.
Pra ka vend ku te jesh lakuriq, ka vend ku te jesh mbuluar. Ka vend ku behet nje gje, ka vend ku s'behet. Mohimi i ketyre vendeve dhe perkatesive, sjell probleme nga te paimagjinueshme. Te kerkosh nje gje ne vendin e gabuar, eshte si pak jo e llogjikshme.
Te injorosh natyren e njeriut dhe ta qortosh pse behet ashtu e keshtu kur nuk merr vesh si funksionon njeriu eshte padrejtesi.
Mos pretendon se ne kishe apo xhami tere qenkan engjellore, dhe nqs kalon apo ulesh prane ndonje me tipare te bukura, nuk kthen syte asnjehere. Ma premton dot kete per te gjithe njerezit ne kishe apo xhami?
Lere kishen apo xhamine, kjo ndodh edhe jashte tyre. Pra Islami minizon lindjen e ndjenjave jo te pastra me persona te tjere dhe forcon ndjenjat e pastra me personat qe je martuar. Me kete minimizim dhe perforcim, Islami synon ne nje marredhenie bashkeshortore sa me te shendoshe dhe eliminon e prishjen e familjes.
Keto gjera me larte, nuk arrihen dot nqs nuk njeh natyren e njeriut dhe kerkon absurdite si vetem shpirtore ose vetem misherore...ose ne vende jo ku duhen. Pohimi i natyres njerezore dhe kuptuar se cdo gje ka vendin e saj, eshte vecse nje hap perpara se njeriu eshte njeri, jo engjell dhe jo kafshe. Mohimi eshte padrejtesi, dhe krijon nga problemet me te pa-imagjinueshme si ne psikologjine dhe fizikun e njeriut.
Gjithe te mirat.
Njeriu si krijese nuk eshte teresisht shpirteror ose teresisht misheror pa shpirt. Kjo eshte natyra qe Zoti i ka krijuar njerezit.
Nqs pretendon se njeriu duhet te jete vetem shpirteror pa mish, atehere une dua te di si mund te jetosh pa buke, uje, ajer dhe keshtu me rradhe....?
Nqs jeni vetem misheror, atehere si mund te mendoni, arsyetoni, llogjikoni, gjykoni te drejten nga e mira, kritikoni, analizoni gjerat...?
Islami eshte qe i balancon gjerat si duhet te jene balancuar. Nuk pretendon se njeriu eshte vetem shpirteror dhe duhet te jete murg apo murgeshe, as nuk pretendon se eshte vetem sipas epsheve dhe te ndjeki vetem hormonet e castit pa ndonje ndjenje per njeriun tjeter, ta beje me ke te dali perpara.
Secila gje ka balancimin e saj. Mosnjohja e kesaj balance eshte te berit shtypje ndaj njeriut dhe te drejtat e tij.
Nuk besoj se ndonje ketu do thoshte: "Ik dilni lakuriq", dhe pastaj do fillonte e kritikonte njerezit qe shikonin apo kishin ndonje ndjenje seksuale.
Ose rastin qe: "Mos u marto se marredheniet seksuale jane mekat, dhe te jesh murg eshte gjeja me e mire", dhe te kritikosh njeriun pse ka ndjenja seksuale apo hormone e tjera gjera.
Islami vendos ekuilibrimin dhe denon ashper te dyja ekstremet e permendura me lart. Ka shpirterore,psh kur je ne xhami adhuron. Ka meshirore, kur je martuar me gruan tende ne shtepi fle, ha, bejne marredhenie.
Pra cdo gje duhet te jete e balancuar dhe ne vendin e vet. Puna eshte kur nuk kupton se gjerat kane vendin dhe kohen e duhur.
Imagjino sikur njerezit te benin marreshenie seksuale mes rruges si pa te keq, dhe kur te venin ne shtepi te ndaheshin ne dhoma te ndryshme dhe te vishnin pizhama qe mbulonin gjithe trupin. Kush do e pranonte kete gje?
Pra cdo gje ka vendin e duhur, kur kerkon te ndryshosh vendet dhe te kritikosh pse gjerat nuk ecin ashtu sic "duhej", me duket se duhet te fillosh te analizosh nqs nderrimi i vendeve eshte "problemi" i kesaj mosfunksionimi, dhe jo pse gjerat nuk ecin si do ti.
Pra ka vend ku te jesh lakuriq, ka vend ku te jesh mbuluar. Ka vend ku behet nje gje, ka vend ku s'behet. Mohimi i ketyre vendeve dhe perkatesive, sjell probleme nga te paimagjinueshme. Te kerkosh nje gje ne vendin e gabuar, eshte si pak jo e llogjikshme.
Te injorosh natyren e njeriut dhe ta qortosh pse behet ashtu e keshtu kur nuk merr vesh si funksionon njeriu eshte padrejtesi.
Mos pretendon se ne kishe apo xhami tere qenkan engjellore, dhe nqs kalon apo ulesh prane ndonje me tipare te bukura, nuk kthen syte asnjehere. Ma premton dot kete per te gjithe njerezit ne kishe apo xhami?
Lere kishen apo xhamine, kjo ndodh edhe jashte tyre. Pra Islami minizon lindjen e ndjenjave jo te pastra me persona te tjere dhe forcon ndjenjat e pastra me personat qe je martuar. Me kete minimizim dhe perforcim, Islami synon ne nje marredhenie bashkeshortore sa me te shendoshe dhe eliminon e prishjen e familjes.
Keto gjera me larte, nuk arrihen dot nqs nuk njeh natyren e njeriut dhe kerkon absurdite si vetem shpirtore ose vetem misherore...ose ne vende jo ku duhen. Pohimi i natyres njerezore dhe kuptuar se cdo gje ka vendin e saj, eshte vecse nje hap perpara se njeriu eshte njeri, jo engjell dhe jo kafshe. Mohimi eshte padrejtesi, dhe krijon nga problemet me te pa-imagjinueshme si ne psikologjine dhe fizikun e njeriut.
Gjithe te mirat.