Ka njeri nga Suedia ketu?

nela_kristi

Primus registratum
Re: Ka njeri nga Suedia ketu?

Fillimisht postuar nga HOTGIRL:
[qb]
Fillimisht postuar nga kristina13:
[qb]
[qb] men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. hör du,han är min! [/qb]
jajaja han er din .Men du jeg har en nabo også er litt forelseket med han .jeg menner naboen min ikke din da... :tipsy: [/qb]
men,vad ska vi göra med de då?! ska man skriva något brev eller?! /pf/images/graemlins/laugh.gif
jag såg honom med en flicka..en svensk flicka...usch vad jag hatar henne :tipsy: [/qb]
uf da men det er litt vanskelig hvis han har en jente.men vet du hva albaner jenter er det best.hehehe..naboen min har ikke kjæreste og jeg har ikke sett han med noen men vet ikke hav må jeg gjøre? :confused: men du hvorfor snakker du ikke med han også prøv å invitere han for å gå ut i byen en kvel /pf/images/graemlins/wink.gif :kiss: :wub: ... /pf/images/graemlins/laugh.gif

nela_kristi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga ILIRIANO:
[qb] jo moj hot se e ke gabim. edhe ketu ne stockholm nuk ka det te mire, uji i detit eshte si uje lumi.. ku ka si vlora apo saranda moj hot..... une per vete tani ne gusht do shkoj ne sarande do ri 2 jave...ku ka me mire se shqiperia..
flet shqip ha shqip e 'q.' shqip.. ku e gjen me mire as ne parajse. [/qb]
ah o ilirjano lum si ti.me ka marr kaq shume malli per saranden...mezi pres gushtin te vete se vdiqa ketu ne norge se ndien fare veren.. /pf/images/graemlins/laugh.gif

nela_kristi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga ATOS:
[qb]
[qb]
[qb] HOTO E PE TEK TEMA TJETER KUJT I THOHET DET {per tu lare jo vetem per ta pare* shume ftohte atje te ju ngrice fare [/qb]
O atos po na fto nje xhiro andej nga Paros ti se na ka marre malli per pak diell dhe per detin mesdhetar.Uh mami /pf/images/graemlins/frown.gif ... cna kujton ai det... [/qb]
kristina kur te duash je e mirepritur...jam i sigurte se do mbetesh e kenaqur....tani eshte mrekulli fare...ka plazhe fantastike.. [/qb]
thanks per ftesen.e di e di qe ehste shume mire. o zot lum si une qe me ftove ti /pf/images/graemlins/wink.gif
por me duket se do shkoj ne vendlindje kete vere.ska me mire se sr /pf/images/graemlins/tongue.gif
ne paros ndoshta vitin tjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif

hot

Hotgirl

Fillimisht postuar nga ILIRIANO:
[qb] jo moj hot se e ke gabim. edhe ketu ne stockholm nuk ka det te mire, uji i detit eshte si uje lumi.. ku ka si vlora apo saranda moj hot..... une per vete tani ne gusht do shkoj ne sarande do ri 2 jave...ku ka me mire se shqiperia..
flet shqip ha shqip e 'q.' shqip.. ku e gjen me mire as ne parajse. [/qb]
djalo si shqipria ska me asi ven!!

hot

Hotgirl

[qb]
[qb]
[qb]
[qb] men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. hör du,han är min! [/qb]
jajaja han er din .Men du jeg har en nabo også er litt forelseket med han .jeg menner naboen min ikke din da... [/qb]
men,vad ska vi göra med de då?! ska man skriva något brev eller?! jag såg honom med en flicka..en svensk flicka...usch vad jag hatar henne [/qb]
uf da men det er litt vanskelig hvis han har en jente.men vet du hva albaner jenter er det best.hehehe..naboen min har ikke kjæreste og jeg har ikke sett han med noen men vet ikke hav må jeg gjøre? :confused: men du hvorfor snakker du ikke med han også prøv å invitere han for å gå ut i byen en kvel [/qb]
eh,jag vet inte,kankse jag är rädd för att han vill inte vara med mig,eller så tänker han att han är bäst,eller fan vet jag..jag är bara rädd eller blyg tror jag.. :smash:

MIR SALIU

Primus registratum

O kristina...po ti hajde beje nje jave ketu nje jave atje shijoi te dyja...kurse HOTI ja fut kot fare...plazh ne suedi si ne grand canaria ca nuk degjo robi ketu ne AF...apo jo?

hot

Hotgirl

atos ke qene najhere ne suedi ti?!
un isha para ca kohesh ne Gotland,ishulli me i madh ktu ne suedi,atje ishte tamam parajse,njesoj si ne gran canaria..
po ti pa e pare vete mos i hudh vicklat!

MIR SALIU

Primus registratum

Ti HOTO me duket se nuk ke qene kurre ne grand canaria...se nuk ka mundesi te krahasosh psh.tenerife me gotland... po te kam thene une i ftohti i madh ti ngrin trute...hajde ketej nga mesdheu te ftillohesh pastaj ik e ngriju prap atje :wave: :wave: :thumbsup:

hot

Hotgirl

cte te bej un ty,ne kur smeremi vesh as ke politika,do meremi vesh ktu!!
shnet e pare lale ne bofsh qef anej ka je..
un skam asigjo kundrra teje :wave:

MIR SALIU

Primus registratum

Edhe une HOTO jo vetem qe skam gje kundra teje,po me pelqen diskutimi me ty,thjeshte diskutojme nuk debatojme.Dhe mos u merzit se e di qe SUEDIA eshte shume e bukur.
:thumbsup:

hot

Hotgirl

edhe masnej qe mo shum fjala per "freskim" apo se ma men..
knej na una (veri) ke plot dete te ftohta /pf/images/graemlins/wink.gif :wave:

MIR SALIU

Primus registratum

Tkalume..deri kur ta lexosh kete do jesh ne rregull...vetem ti mos na u semur aman se do semuret gjithe AF pastaj...

hot

Hotgirl

un smurem fizikisht se virtualisht sme gje gjo /pf/images/graemlins/laugh.gif
sjam me grip jo..mka kap i gjo tjeter :shrug:

nela_kristi

Primus registratum

[qb] O kristina...po ti hajde beje nje jave ketu nje jave atje shijoi te dyja...kurse HOTI ja fut kot fare...plazh ne suedi si ne grand canaria ca nuk degjo robi ketu ne AF...apo jo? [/qb]
ok meqe thua ti do vij.ku do ta lem takimin?hehehe :goofy:

hot

Hotgirl

[qb] ftofje nga ato qe te ngrejne "tempraturen"???????? [/qb]
e ke pare ti te ftofet robi ne mes te veres?! edhe mos tja japi me grip e me kolle,sic jane shenjat mo?! :shrug: /pf/images/graemlins/laugh.gif