edhe une te njejten pyetje kam a lejohen ate qe ndodhen ne norvegji apo jo?se ne fakt per mua suedia dhe norvegjia jane pothuaj njesoj /pf/images/graemlins/wink.gif me makine nje ore larg eshte.Fillimisht postuar nga Xander:
[qb] hihihihihihihihihihi ja dhe patriotat e mi neper Scandinavi.... Po ku jeni more kuqezinj qe jetoni nepr Suedi??? Po a lejohen kuqezinjte qe jetojne ne Norvegji? So, hva kan dere sie om det? Hva vi kan sie om det? Jeg må gå nå men kan jeg komme etter på ogso vi kan gjøre en litt bla, bla, bla hverandre. Ha det....... [/qb]
ua mami.ej mblidhe pak veten ti...Fillimisht postuar nga HOTGIRL:
[qb] mu mka hik truni per kojshiun /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
ok hoti,tusen takk.Fillimisht postuar nga HOTGIRL:
[qb] kristina,javisst ja,du vet att norge och sverige har varit tillsammans förre..
du kan gå i hela skandinavien om du har norsk legitimation..
om du inte har det,då blir det svår för att leva i sverige,men ändå,du kan komma som student,så det blir lättare tror jag..
shit samma /pf/images/graemlins/laugh.gif
ps: om ni kommer på besök,jag kan visa dig luleå om du vill,men inte hela sverige,
jag har lite ont om pengar just nu /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
jajaja han er din .Men du jeg har en nabo også er litt forelseket med han /pf/images/graemlins/laugh.gif .jeg menner naboen min ikke din da... :tipsy:Fillimisht postuar nga HOTGIRL:
[qb] men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar :tipsy:
japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. /pf/images/graemlins/smile.gif
hör du,han är min! /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
O atos po na fto nje xhiro andej nga Paros ti se na ka marre malli per pak diell dhe per detin mesdhetar.Uh mami /pf/images/graemlins/frown.gif ... cna kujton ai det...Fillimisht postuar nga ATOS:
[qb] HOTO E PE TEK TEMA TJETER KUJT I THOHET DET {per tu lare jo vetem per ta pare* shume ftohte atje te ju ngrice fare [/qb]
se di i pe a si pe ti ato detet qe te kisha nxjerre une..,se na edituan jo per gje..Fillimisht postuar nga ATOS:
[qb] HOTO E PE TEK TEMA TJETER KUJT I THOHET DET {per tu lare jo vetem per ta pare* shume ftohte atje te ju ngrice fare [/qb]
men,vad ska vi göra med de då?! ska man skriva något brev eller?! /pf/images/graemlins/laugh.gifFillimisht postuar nga kristina13:
[qb]jajaja han er din .Men du jeg har en nabo også er litt forelseket med han .jeg menner naboen min ikke din da... :tipsy: [/qb]Fillimisht postuar nga HOTGIRL:
[qb] men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. hör du,han är min! [/qb]
kristina kur te duash je e mirepritur...jam i sigurte se do mbetesh e kenaqur....tani eshte mrekulli fare...ka plazhe fantastike..Fillimisht postuar nga kristina13:
[qb]O atos po na fto nje xhiro andej nga Paros ti se na ka marre malli per pak diell dhe per detin mesdhetar.Uh mami /pf/images/graemlins/frown.gif ... cna kujton ai det... [/qb]Fillimisht postuar nga ATOS: