Ka njeri nga Suedia ketu?

hot

Hotgirl
Re: Ka njeri nga Suedia ketu?

ate "du" ne se nrroj me tjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif

nela_kristi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga Xander:
[qb] hihihihihihihihihihi ja dhe patriotat e mi neper Scandinavi.... Po ku jeni more kuqezinj qe jetoni nepr Suedi??? Po a lejohen kuqezinjte qe jetojne ne Norvegji? So, hva kan dere sie om det? Hva vi kan sie om det? Jeg må gå nå men kan jeg komme etter på ogso vi kan gjøre en litt bla, bla, bla hverandre. Ha det....... [/qb]
edhe une te njejten pyetje kam a lejohen ate qe ndodhen ne norvegji apo jo?se ne fakt per mua suedia dhe norvegjia jane pothuaj njesoj /pf/images/graemlins/wink.gif me makine nje ore larg eshte.
hoti kansje en gang vi kommer til besøk... /pf/images/graemlins/wink.gif
du kan vise oss svenske gutter fordi norskene er så så sjanert også. /pf/images/graemlins/laugh.gif

nela_kristi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga HOTGIRL:
[qb] mu mka hik truni per kojshiun /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
ua mami.ej mblidhe pak veten ti...
hehe... edhe mua me iku truri per komshiun po spo bejme dot gje..
e di cke ti hoti filloja me nje striptiz dhe ste thote jo ai ta garantoj une...
suksese

hot

Hotgirl

kristina,javisst ja,du vet att norge och sverige har varit tillsammans förre..
du kan gå i hela skandinavien om du har norsk legitimation..
om du inte har det,då blir det svår för att leva i sverige,men ändå,du kan komma som student,så det blir lättare tror jag..
shit samma /pf/images/graemlins/laugh.gif

ps: om ni kommer på besök,jag kan visa dig luleå om du vill,men inte hela sverige,
jag har lite ont om pengar just nu /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

nela_kristi

Primus registratum

[qb] kristina,javisst ja,du vet att norge och sverige har varit tillsammans förre..
du kan gå i hela skandinavien om du har norsk legitimation..
om du inte har det,då blir det svår för att leva i sverige,men ändå,du kan komma som student,så det blir lättare tror jag..
shit samma /pf/images/graemlins/laugh.gif

ps: om ni kommer på besök,jag kan visa dig luleå om du vill,men inte hela sverige,
jag har lite ont om pengar just nu /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
ok hoti,tusen takk.
men jeg skal vente til du har nok penge :tipsy:
men luleå er i nord sverige ikke snat?
bare ønsker deg god sommer.og lykke til med naboen. /pf/images/graemlins/laugh.gif jeg håper jeg kan få den naboen min ogso /pf/images/graemlins/laugh.gif

hot

Hotgirl

men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar :tipsy:
japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. /pf/images/graemlins/smile.gif
hör du,han är min! /pf/images/graemlins/laugh.gif :wub:

MIR SALIU

Primus registratum

HOTO E PE TEK TEMA TJETER KUJT I THOHET DET {per tu lare jo vetem per ta pare* shume ftohte atje te ju ngrice fare

nela_kristi

Primus registratum

[qb] men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar :tipsy:
japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. /pf/images/graemlins/smile.gif
hör du,han är min! /pf/images/graemlins/laugh.gif :wub: [/qb]
jajaja han er din .Men du jeg har en nabo også :wub: er litt forelseket med han /pf/images/graemlins/laugh.gif .jeg menner naboen min ikke din da... :tipsy:

nela_kristi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga ATOS:
[qb] HOTO E PE TEK TEMA TJETER KUJT I THOHET DET {per tu lare jo vetem per ta pare* shume ftohte atje te ju ngrice fare [/qb]
O atos po na fto nje xhiro andej nga Paros ti se na ka marre malli per pak diell dhe per detin mesdhetar.Uh mami /pf/images/graemlins/frown.gif ... cna kujton ai det...

hot

Hotgirl

[qb] HOTO E PE TEK TEMA TJETER KUJT I THOHET DET {per tu lare jo vetem per ta pare* shume ftohte atje te ju ngrice fare [/qb]
se di i pe a si pe ti ato detet qe te kisha nxjerre une..,se na edituan jo per gje..
desha vetem te te tregoja qe edhe ketej ka det,
por mua sme mer malli per ato detet e tuja se ka ne shqiperi sa te duash,e qe nuk kane krahasim me asgje tjeter ne bote..
un sjam suedeze.. :shrug:

hot

Hotgirl

Fillimisht postuar nga kristina13:
[qb]
[qb] men ok då,då gör vi så,vi väntar tills jag har litte mer pengar japp,luleå är i nord sverige,ganska könt stad i sommar,ja,vi har väldigt könt sommar.. hör du,han är min! [/qb]
jajaja han er din .Men du jeg har en nabo også er litt forelseket med han .jeg menner naboen min ikke din da... :tipsy: [/qb]
men,vad ska vi göra med de då?! ska man skriva något brev eller?! /pf/images/graemlins/laugh.gif
jag såg honom med en flicka..en svensk flicka...usch vad jag hatar henne :tipsy:

hot

Hotgirl

he,e prune koken edhe ti ktu e?! /pf/images/graemlins/laugh.gif

MIR SALIU

Primus registratum

Fillimisht postuar nga kristina13:
[qb]
O atos po na fto nje xhiro andej nga Paros ti se na ka marre malli per pak diell dhe per detin mesdhetar.Uh mami /pf/images/graemlins/frown.gif ... cna kujton ai det... [/qb]
kristina kur te duash je e mirepritur...jam i sigurte se do mbetesh e kenaqur....tani eshte mrekulli fare...ka plazhe fantastike..

MIR SALIU

Primus registratum

HOTO une nuk e vej ne dyshim qe shqiperia ka detin me te bukur ne bote se eshte i joni.....po ne po flisnim per vendet ku jetojme dhe per fat te keq ti jeton ne nje vend ku njerezit e kane enderr te vine e te kalojne ca dite ketu ku jam une...

hot

Hotgirl

deti sesht nejfare,ke te drejte,esht i ftoht dhe pothuajse pa kripe,ka nje ngjyre blu te erret edhe nje zot e di ce ca ka brenda (sjam lare ndonjehere ne detin ktu),e kam fjalen per ktu ne veri ku jetoj une..
ama sa per dete si ato te tuat ka ne jug te suedise,ose me mire stockholm e poshte,ca dete te mrekullueshme,qe ta siguroj une 100% te duket vetja sikur je ne gran canaria (thjesht shembull)..
te sugjeroj te vizitosh njehere "Gotland",vendi me i bukur ne suedi,thone..

iliriano

Primus registratum

jo moj hot se e ke gabim. edhe ketu ne stockholm nuk ka det te mire, uji i detit eshte si uje lumi.. ku ka si vlora apo saranda moj hot..... une per vete tani ne gusht do shkoj ne sarande do ri 2 jave...ku ka me mire se shqiperia..
flet shqip ha shqip e 'q.' shqip.. ku e gjen me mire as ne parajse.