Gratë në Kur'an

alban bala

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

shkrim i marre nga http://www.horizonti.com/muslimani/hyrja.html lexim te kendshem. pershendetje nga shkodrani_1980
GRATË NË KUR'AN
Muhammed IKBALL
Gratë në histori

Studimi i historisë së civilizimit të njeriut tregon se rrallë gruas i është dhënë pozita e drejtë në shoqëri. Shumë filozofë, dijetarë dhe mëndimtarë në periudha të ndryshme të historisë kanë dhënë mëndime të ndryshme për gruan. Nganjëherë ajo është konsideruar si burimi i të gjitha të këqijave e nganjëherë ajo është adhuruar si perëndesha e pjellurisë. Midis këtyre dy mendimeve ekstreme gruaja në të vërtetë ka humbur pozitën natyrore të saj.

Civilizimi Grek

Civilizimi Grek konsiderohet si një ndër civilizimet më fisnike në histori. Në periudhën e hershme të këtij civilizimi gruaja konsiderohej si krijesë jo njerëzore, inferiore ndaj burrit. Filozofët Grek si Sokrati, Plato, Aristoteli, Herodoti dhe të tjerë e konsideronin gruan të aftë vetëm për të kryer punët shtëpiake.

Plato i sjell në një kategori "fëmijët, gratë dhe shërbëtorët". Gruaja është mbyllur në shtëpinë e sajë me virgjërinë e saj si thesar i ruajtur me xhelozi. Dhomat e mashkullit dhe të femrës në shtëpi ishin të ndaranga njëra tjetra.

Atëherë erdhi periudha e çoroditjes dhe e lirisë së tepruar në Spartë shtet-qyteti i famshëm i Greqisë. Spartakët donin qytetarë të fortë dhe trima. Për këtë ata lanë burrat dhe gratë të lirë nga të gjitha ndalesat morale që më pas të sjellin fëmijë të shëndetshëm. Meqë e mira supreme e shtetit ishte "prodhimi i fëmijëve të shëndetshëm" nuk kishte asgjë jomorale në mardhënjet midis njerëzve jashtë lidhjeve martesore, çdo herë dëshmohej që burrat dhe gratë të cilët plotësonin kënaqësitë e tyre ishin në nivel të latrë të shëndetit fizik.. kjo dashuri e lirë ishte e pakundërshtuar dhe jo e turpshme ndërsa beqaria ishte mëkat dhe krim.

Në periudhën e mëvonshme plotësimi i nevojave të trupit filloi të njihej si art dhe estetikë. Kjo ndikoi në mënyrë direkte në pozicionin e gruas në shoqërinë Greke.

Civilizimi Romak

Në fazën e hershme të këtij civilizimi gjejmë gruan krejtësisht të mvarur nga burri. Para matresës ajo ishte nën autoritetin dhe mbikqyrjen e babait dhe mbas martesës të burrit të saj. "E këtillë, ajo nuk mundte të bënte asnjë punë publike ose civile, ajo nuk mund të merrej si dëshmitare, të firmoste testament, nuk mund të bënte kontratë dhe nuk trashegonte pasuri nga askush."

Gradualisht, megjithatë, me kalimin e kohës gruaja filloi të fitoj pozitë më të mirë në shoqëri. Edhepse burri ishte kryetari i familjës autoriteti i tij ndaj saj u dobësua shumë. Me zhvillimet e mëtejshme në civilizim gruaja romake u bë ekonomikisht e pavarur dhe arriti pozitë të lartë në pushtet dhe sistemin legal. Divorci u bë më i lehtë dhe martesa mund të prishej lehtë. Burrështeti dhe filozofi i njohur Romak Seneka ka thënë: "Tani në Romë divorci nuk konsiderohet turp. Gratë llogarisin moshën e tyre me numrin e burrave që ato kanë patur." Kodo e konsideronte delikuencën e të rinjëve të justifikuar.ciceroni gjithashtu pëlqente mospërfilljen morale tek të rinjtë.

Kur kontrolli i moralit në publik humbi, vërshoi shthurja dhe, imoraliteti seksual shpërtheu në Romë. Teatret u bënë skemë të çoroditjes. Shtëpitë ishin të zbukuruara me vizatime lakuriqe dhe imorale. Prostitucioni u bë diçka e zakonshme. Gratë dhe burrat laheshin bashkë në banjot publike. Letersia përmbante tema jomodeste dhe amorale. Të gjitha këto çuan në rënien dhe dështimin e Përandorisë Romake.

Evropa e Krishterë

Krishtërimi filloi me vendosjën e mësimeve morale tek njerëzit. Ai ndalonte tradhëtinë bashkëshortore. Gratë ishin të lavdëruara për dëlirësinë e tyre. Krishtërimi i hershëm kishte për qëllim pastërtinë e moralit të dy palëve, femrave dhe meshkujve dhe për këtë martesa konsiderohej institucion i domosdoshëm social. Po shpejtë këto mësime të shenjta u ndryshuan. Kleri shikonte femrën si të keqe dhe përgjegjëse për mekatin e parë të njeriut.

Prifti Tertulian (A.D. 150) ka thenë për femrat:

"A e dini se secila nga ju është një Evë, gjykimi i gjinisë suaj nga Zoti bëhet në këtë kohë, faji ekziston gjithashtu, ju jeni dera e shejtanit, ju jeni që veproi lirshëm me pemën, desertori i parë i ligjit të shenjtë. Ju jeni ajo e cila ja mbushi mëndjën ati mbi të cilin shejtani nuk kishte mjaft guxim të sulmojë. Ju shkatrruat lehtë imazhin e Zotit, Njeriun."

Një ndër priftërinjtë e Kishës Greke thotë:

"Ajo është e keqe e paevitueshme, një ligësi e përjetshme, një fatëkeqësi tërheqëse, rrezik shtëpiak, pafatësi joshëse dhe zbukuruese."

Këto ide ndikuan dëmshëm në statusin e gruas në shoqëri. Ajo u bë plotësishtë e mvaruar nga Burri. Ajo u privua nga liria e saj me pretekst për ta mbrojtur nga mëkati. Ajo nuk kishte të drejtë prone as trashëgimie.

Beqaria konsiderohej e shenjtë. Martesa kuptohej vetëm si rrugëdalje e ligjeruar nga epshi.. Prishja e martesës - divorci ishte i ndaluar. Vejusha dhe vejani të martoheshin përsëri ishte diçka e ndyrë dhe mekat. Kështu, pozita e femrës në Krishtërizëm ishte shumë e palakmueshme.

Arabia para Islamike

Në arabinë para islamike konsiderohej turp për të patur vajza, kështu tradita ishte që ato të vorroseshin për së gjalli. Femra konsiderohej thjesht si një lodër për tu luajtur. Ishte privilegj dhe e drejta e babait të saj, vëllait ose mbikqyrësit ta martonte atë me kë të donte ai. Seid Amr Ali thotë:

"Në mesin e Arabëve pagan, femra konsiderohej thjesht plaçkë; ajo ishte pjes përbërëse e pasurisë së burrit të saj dhe vejushat e burrit kalonin - trashëgoheshin tek djali apo djemt e tij me të drejtë trashëgimie si çdo pjesë tjetër e pasurisë."

Poligamia dhe poliandria praktikoheshin nga arabët antikë. Nuk ekzistonte ndonjë ligj konstant për rregullimin e martesës dhe divorcit dhe kjo krijonte komlikime serioze në jetën shoqërore të Arabëve.
Ishte në këtë ambient shoqëror ku i zbriti Porofetit Kur'ani i shenjtë me mesazhin që të gjithë njerëzit, meshkujt dhe femrat, janë krijuar nga Allahu dhe Ai nuk preferon njërin më shumë sesa tjetrin në bazë të gjinisë së tyre.

Krijimi i Njeriut

Kur'ani i shenjtë nuk është as libër shkence dhe as traktat i evolucioni por në të ne gjejmë referenca për periudha të ndryshme gjatë se cilës jeta kaloi në këtë botë. Këto periudha mund të rradhitën si më poshtë:

1. "All-llahu ju krijoi prej dheu." (35:11)
2. Dhe (përkujto) kur Zoti yt engjëjve u tha: "Unë po krijoi njeriun nga balta e tharë, e zezë e me erë. (15:28)
3. Për All-llahun, Ne krijuam njeriun prej një ajke (lëngu), e një balte. (23:12)
4. Dhe Ai nga uji (fara) krijoi njeriun. (25:54)
5. "Ai është që ju krijoi (filloi) prej një njeriu". (6:99)
6. "Ai ju krijoi juve prej një njeriu, mandej prej tij e krijoi palën (çiftin) e tij." (39:6)
7. "Dhe Ne krijuam prej çdo sendi dy lloje (mashkull e femër) që ju të përkujtoni (madhështnë e Zotit)." (51:49)
8. "Dhe Ne u krijuam juve në çifte." (78:8)
9. "O ju njerëz, vërtetë Ne ju krijuam ju prej një mashkulli dhe një femre." (49:13)
10. "Ai është krijues i qiejve e i tokës. Ai nga lloji juaj krijoi për ju bashkëshorte, edhe nga kafshët krijoi çifte, ashtu që t'ju shumojë." (42:11)
11. "All-llahu krijoi për ju bashkëshorte nga vetë loji juaj, e prej bashkëshorteve tuaja - fëmijë e nipa dhe ju furnizoi me (ushqime) të mira." (16:72)
12. "Ai krijoi nga vetë lloji juaj palën (gratë), ashtu që të gjeni prehje te ato dhe në mes jush krijoi dashuri dhe mëshirë." (30:21)
13. "Ne e krijuam atë prej një pike uji (fare)." (36:77)
14. "Le të shikojë njeriu se prej çkahit është krijuar? Ai është krijuar prej një uji që hidhet fuqishëm." (86:5, 6)
15. "Për All-llahun, Ne krijuam njeriun prej një ajke (lëngu), e një balte. Pastaj atë (ajkë - baltë) e bëmë (e shëndrruam) pikë uji (farë) në një vend të sigurtë. Më pas, atë pikë uji e bëmë copë gjaku, e atë gjak të ngurtë e bëmë copë mishi, e atë copë mishi e shndërruam në eshtra, dhe eshtrave ua veshëm mishin, pastaj atë e bëmë krijesë tjetër (me shpirt). I lartë është All-llahu, më i miri Krijues!" (23:12-14)
16. "All-llahu ju nxorri nga barqet e nënave tuaja (si foshnje) që nuk dinit asgjë. Ju pajisi me (shqisa për) të dëgjuar, me të parë dhe me zemër, ashtu që të jeni falënderues." (16:78)
17. "Dhe do t'i japë atij shpirtin që është krijesa Imja." (15:29)
18. "Ai është që krijoi vdekjen dhe jetën, për t'ju sprovuar se cili prej jush është më vepërmirë." (67:2)
19. "Ai e filloi krijimin e pastaj e përsërit atë për t'i shpërblyer me të drejtë ata që besuan dhe bënë vepra të mira." (10:4)

Ademi dhe Havaja

Rasti i shejtanit kur ngacmon Ademin dhe gruan e tij Havanë rrëfehet në Kur'an por jo sikurse në tregimin e rrëfyer në Ungjill ku Eva (Havaja) ishte e para ajo që ju dorëzua ngacmimit. Që të dy, Ademi dhe Havaja vepruan sëbashku,: gabuan sëbashku dhe mbasi u pënduan u falën sëbashku. Nuk ekzistojnë shënime të shenjta që fajësojnë femrën për mëkatet e njeriut. Prindërve tonë të parëve u është dhuruar aftësia për të zgjedhur që len të kuptojë që ata kishin mundësi për të vepruar keqë për çka edhe ishin paralajmëruar. Ata e realizuan të keqën me gabimin e tyre, por Zoti me Mëshirën e Tij iu siguroi atyre mundësinë për ta rikthyer pozitën që e kishin. Allahu nuk tregoi asnjë preferencë apo dallim mes Ademit dhe gruas së tij.

Ajete nga Kur'ani i Shenjtë për Ademin dhe Havanë

"(Ne i thamë) o Adem, ti dhe bashkëshortja jote zini vend në Xhennet, hani nga të doni, e mos iu afroni kësaj peme, pse do të bëheni prej zulumqarëve (të vetvetes suaj). Shejtani i nxiti ata të dy (i mashtroi), që t'ua zbulojë atyre pjesët e turpshme që u ishin të muluara dhe tha: "Zoti juaj nuk ua ndaloi ju dyve atë pemë vetëm që të mos bëhi meleqë (engjëj), ose të mos bëheni prej të përjetshmëve . Dhe ju bëri be atyre (duke u thënë) se: unë jam këshillues për ju. Atëherë me mashtrim i zbriti (në nivel të palakmueshëm). E kur e shijuan pemën u zbulua vendturpi i tyre dhe filluan të mbulojnë atë (duke vënë gjeth mbi gjeth) nga gjethet e (pemëve të) Xhennetit. Zoti i tyre i thirri (duke u thënë): "A nuk ua ndalova ju dyve atë pemë dhe a nuk ju thashë ju dyve se shejtani është armik i haptë për ju?!" Ata të dy thanë: "Zoti ynë, ne i bëmë të padrejtë vetvetes, në qoftë se nuk na falë dhe nuk na mëshiron, ne me siguri do të jemi prej të shkatërruarve!" (7: 19-23)

"Ne i thamë: "O Adem, ti dhe bashkëshortja juaj banoni në Xhennet dhe hani lirisht nga frutat e tij kah të doni, po mos iu afroni asaj bime (peme) e të bëheni zulumqarë (të vetvetes suaj)." (2:35)

"Po djalli i bëri që ata të dy të mashtrohen në atë (pemë ose Xhennetin) dhe i nxori ata nga ajo (e mirë) që ishin në te, e Ne u thamë: "Zbritni (dilni), jeni armik i njëri-tjetrit, e ju deri në një kohë në tokë keni vendbanim dhe dëfrim." (2:36)

"Ai (All-llahu) u tha: "Zbritni prej aty që të gjithë, do të jeni armiq të njëri-tjetrit. Nëse u vjen na Unë udhëzim (libër e pejgamber) kush i përmbahet udhëimit Tim, ai nuk ka për të humbur (në dunja) e as nuk ka për të dështuar (në etën tjetër)." (20:123)


Barazia e gjinive

Pozita e gruas në të ashtuquajturat civilizimet e mëdha të së kaluarës zbulon që "gruaja në periullën e jetës së sajë nuk ka patur ekzistencë të pamvarur".Burri atë me raste e shikonte si përëndeshë, zakonishtë si robreshë dhe rrallë herë si dhoqe apo bashkëpunëtore. Madje edhe Evropa moderne e cila pohon se gruan e liroi krejtësishtë nga shovinizmi i burrit, dështoi për tia dhënë asaj rolin e drejtë në shoqëri. ishte për të parën herë që Islami i dhuron të drejta të barabarta gruas.

Në Kur'anin e Madhëruar gjindet komplet një kaptinë (Sure) për gruan (En-Nisa). Këtu, në këtë kaptinë, Allahu qartazi zbriti doktrinën e barazisë.

Kur'ani i madhëruar i drejtohet gjithë njerëzimit, si burrave ashtu edhe grave. Kjo dëshmohet nga fragmente të caktuara që ju drejtohën të dy palëve, burrave dhe grave. "Nuk ka dyshim se për myslimanët e myslimanet, besimtarët e besiamtaret, adhuruesit e adhurueset, të sinqertit dhe të sinqertat, durimtarët dhe durimtaret, të përvuajturit dhe të përvuajturat, sadakdhënësit dhe sadakdhënëset, agjëruesit dhe agjërueset, ruajtësit e nderit dhe ruajtëset e nderit, shumë përmendësit e All-llahut e shumë përmendëset e All-llahut , All-llahu ka përgatitur falje (mëkatesh) dhe shpërblim të madh." (33: 35)


Ditën e gjykimit edhe burrat edhe gratë do të ringjallën dhe do të shpërblehën apo dënohën në baz të veprave që ata i kan bërë. "Ditën kur hipokritët dhe hipokritet atyre që besuan u thonë: “Na pritni (ose na shikoni) të ndriçoheni prej dritës suaj!” U thuhet: “Kthehuni prapa jush (në dynja) e kërkoni ndonjë dritë!” Atëherë vihet ndërmjet tyre njëfarë muri që ka një derë, e brendia e tij është mëshirë (Xhenneti), e ana e jashtme e tij është dënimi (zjarri). (Hipokritët e mbetur në errësirë) i thërrasin ata (besimtarët): “A nuk kemi qenë edhe ne së bashku me ju!? (Besimtarët përgjigjen): “Po, por ju e shkatërruat veten (me hipokrizi), ju prisnit kob të zi për besimtarët, ju dyshonit çëshjtet e fesë dhe ju mashtruan shpresat e kota deri kur ju erdhi caktimi i All-llahut (vdekja) dhe ashtu, mashtruesi ju mashtroi." (57: 13-14)

"O ju njerëz! Kinie frikë Zotin tuaj që ju ka krijuar prej një veteje (njeriu) dhe nga ajo krijoi palën (shoqën) e saj, e prej atyre dyve u shtuan burrra shumë e gra..." (4:1)

Kjo është dëshmi që të gjitha qënjet humane janë të barabarta. Në Islam nuk ka dallim race, gjinie apo ngjyre dhe të dy, burrat dhe gratë barabartë gëzojnë të drejtat themelore humane sepse në fund të fundit të gjithë rrjedhin nga i njëjti burim.
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Gratë në Kur'an

aaaahhhhhhhh shkodrani_1980,

ta kuptova ku doje me dale, duke bere krahasimin e gruas ne disa fe ne disa vende te nderyshme, por me duket se ju te gjithe te nderuar zoterinj, hala nuk e keni kuptuar ku duam te dalim ne te tjeret qe skemi te njejtin besim me ju.
nese e supozojme (po e perserise mire, qe po supozojme) qe ju dhe Kurani mund te keni ide shum te perkryera, dhe teoria juaj mund te jet perfekte, POR ka nje problem qe eshte Praktika, sepse mua nuk me interesojne idet tuaja shum te larta edhe te ndereshme, por me intereson jeta e perditeshme, Praktika me nje fjale.
atehere ça behet ne realitet??? ne fakt perrallat me mbret jan shum te lezeteshme, por nuk jan realiste, sepse sot per sot shihet mese qarte qe Kurani ose nuk zbatohet, ose ne kuran ka disa gjera qe i shtyjne besimtaret e kesaj feje te veprojne ndryshe.
qe ju ta pranoni apo jo, qe ju te doni apo jo, ça do lloj gjeje te beni ju dhe te mendoni ju, ata te tjeret, qe ju rrefuzoni ti quani myslyman te vertete (ata qe ndahen, qe pine cigare edhe alkol, ata qe dhunojne femrat, qe i trajtoje si skllave etc etc ect nuk po i them te gjitha se e kam listene gjate dhe dua ti bie shkurt) keta qe nuk jan kaq thelle ne fe, me vjen keq, por edhe ata jan myslyman, jan pjese e juaja, jane pjese e fese, keshtu qe nuk duhet te thoni... jo po ata nuk jan myslyman te vertet, jo po ata keshtu e ata ashtu...sepse duhet pranuar realiteti, ata kan lexuar te njejtin Kuran si ju, te njejtat shkrime si ju..dhe kur vjen fundi ....ja kush jane...

mendoj se ju, te nderuar, e idealizoni pak shum...çdo gje qe thoni e nxirni nga librat, ndoshta mendoni se jepni fakte duke nxjerr kesi shkrimesh, por nga pikpamja ime kjo tregon se nuk jani ne gjendje te keni mendimet dhe idet tuaja, sepse i keni mesuar permendesh shkrimet e kuranit
dhe detyrimisht recitoni.

gjithsesi doja te shtoja diçka te fundit, ça na duhet neve te dime teoremen e pitagores kur ne fund te fundit me me dhene nje ushtrim un sdim ta aplikojme ???
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: Gratë në Kur'an

Pinkparadise,

Mendoj se ceshtja eshte e thjeshte. Muslimanet e thjeshte bejne sa kane mundesi. Ne nuk kemi mundesi per te ndaluar keto qe thua ti qe bejne ata muslimanet qe ti renditur listen e gjate. Vetem sa i flasim dhe shpresojme keshilla ka efektin e saj. Ne nje shembull ne hadith solla se nje grua erdhi dhe iu ankua profetit per dhune nga i shoqi. Profeti si lider, gjykates i zoti, kishte autoritet ta divorconte ate gruan dhe keshtu beri. Pra sipas mundesive edhe gjerat behen. Ne nje hadith thuhet se kush ka mundesi ta ndaloje te keqen e ndalon me dore, kush nuk ka mundesi ta ndaloje me dore flet kunder saj, dhe kush nuk ka mundesi te flasi, e urren ate ne zemer. Pra nje gjykates, polic...etj mund te ndaloje gjene e keqe se ka autoritet dhe eshte specialist ne zgjidhjen e atij problemi. Por t'i kerkosh nje qe nuk eshte specialist ne ate fushe, dhe nuk autoritet as fuqi ta ndaloje, eshte dicka jo e mire. Se pari, kur nuk eshte specialist, nuk di si te veproje...ndoshta vepron dhe keqeson me shume gjendjen ne vend ta rregulloje. Imagjinon sikur te gjithe njerezit te ngrinin doren edhe te benin sipas kokes se tyre...anarki e madhe, pra secili do luante rolin e policit edhe gjykatesit...do perhapej anarkia. Pra ka nje gjykates dhe polic dhe ka autoritet. Kurse per njerezit e thjeshte mund te flasin kunder saj, por nuk kerkohet qe ata te luajne rolin e policit dhe gjykatesit...per faktin se nuk kane autoritet dhe sikur ta benin do perhapej anarki ne popullate, gje qe shthur shoqerine, cdo shoqeri te civilizuar. Ka raste kur jane nen ndonje shtypes, qe edhe te flasesh, ta kritikosh te denon, pra ne kete rast urrejtja ne zemer eshte e mjafueshme....edhe pse eshte me e uleta. Pra secili sipas mundesive. Nuk eshte e drejte te vesh ngarkesa te renda pertej asaj qe nje njeri mund t'i mbaje.

All-llahu nuk ngarkon askë përtej mundësive të veta, atij (njeriut) i takon ajo që e fitoi dhe atij i bie ajo (e keqe) që e meritoi.... (Kur'an, Surah Bekare (2):286)

Pra ky eshte aplikimi i "pitagores"...secili sipas mundesive. A mos duhet te fasoj edhe une ty per cfrae bejne jo muslimanet, pala juaj qe nuk keni te njejtin besim me sic thua ti? Apo ju jenu engjejt e kulluar?

Jo jo cdo njeri sipas mundesive. Nqs ti me sa ke mundesi je munduar per se me mire. Nuk te them, ej ca ben ti shiko ca bejne ata qe nuk besojne si ne muslimanet...perralla me mbret...etj...

Shpresoj mirekuptim!

Gjithe te mirat.
 

renea

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

al-Zamakhshari (Vol. 1, p. 525), we read the following,

"On the authority of Muhammad (peace and blessing of Allah be upon him), he said: ‘Hang up your scourge in a place where your wife (or wives) can see it.’

"Sipas autoritetit te Muhamedit, (paqja e Allahut qofte mbi te) ai tha: vareni thupren tuaj ne nje vend ku gruaja (ose grate) tuaja mund ta shikojne.

----------------------
 

renea

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

ucartoon.jpg


Liri vafsh ne ferr. ~ nje musliman qe denon lirine me te cilen i eshte dhene e drejta te protestoje kundra vete lirise. ncn cncncncn
 

ujku81

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

jam shume dakort me pinkun, praktika tregon tjeter gje, pavaresisht interpetimit qe i beni ju Kur'anit.
 

ased

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Mos pergjitheso
praktika tregon qe disa qe i thone vetes muslimane nuk e zbatojne ate . Kjo nuk vjen per fajin e fese por vjen per mendejelehtesine atij qe nuk e zbaton .
Do te te sjell nje shembull shume te thjeshte .
Nese themi qe ligji e ndalon nje veper te caktuar dhe dikush e vepron a mund te thuash qe ky ligj nuk vlen ? !
Fajin e ka ai qe nuk e zbaton nuk e ka fajin ligji .Duke vene re dallimin qe Islami nuk e detyron njeriun kurse ligji po .
Une nuk pretendoj qe muslimanet e zbatojne te gjithe fene 100% por po te them qe ne bote nuk ka ndonje fe qe zbatohet me shume nga individet me perpikmeri se sa feja Islame .
Gjithashtu mos harro se Allahu po te deshiroje i ben te gjithe njerezit besimtare . Shume thjesht i tregon atyre nje argument ne hapesire te frikshem qe ti beje te gjithe njerezit ti nenshtrohen Atij dhe mbaroi gjithshka . Por Allahu i ka lene njerezit te lire qe te veprojne , qe te dale ne pah kush do i bindet urdherave te Zotit dhe kush jo . E ne fund cdo kush do marre ate qe meriton .
Ndersa per sa i perket gruas ne Islam .
Une nuk e di kush e hapi kete teme por po them nuk eshte e nevojshme qe te binden mosbesimtaret qe gruaja ne Islam eshte e nderuar me shume se ne cdo sistem jete tjeter ne bote dhe se ka te drejtat e veta te plota . Nuk e kemi per detyre ti bindim .
Mjafton qe gruaja muslimane te jete vete e kenaqur me rrugen qe ka zgjedhur sepse per te po flitet .
 

ased

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Per Renean
Per sa i perket thupres . Ai nuk ka thene rrihini e as nuk ka rrahur njeri kurre ne bote ndersa ti po pate mundesi na e verteto te kunderten .
Po te pyes a nuk ka gra qe e meritojne te rrihen sic ka edhe burra qe e meritojne te rrihen ?
qe i bejne padrejtesi bashkeshortit .
Ju keshtu thoni , por po te shikosh realitetin njerezit qe i rrahin dhe poshterojne me shume grate jane mosbesimtaret .
E une po te them qe une di disa vende muslimane arabe ku e kane per turp te rrihet gruaja . Po te them ate qe di .
 

ased

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Grate muslimane nuk kane ankesa per kundrazi e ndjejne veten shume krenare qe jane muslimane .
Kurse mua me vjen keq per grate jomuslimane te cilat shfrytezohen nga meshkujt ( ujq )cdo dite e me shume
Nuk e di se cfare te drejte duhet te kete femra per ju qe te jete e lire ?
Te drejten per te bere imoralitet .
Po qe kjo liria qe kerkoni besoj se nuk ia vlen te harxhosh kohen me per kete teme .
 

blabla

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Cfar ndryshimi ka mes interpretimit kulturor te fese myslimane me respekt te trajtimit te femrave, dhe midis interpretimit banal ndaj femrave ne shoqerite perendimore???

E para, fillimisht, duhet te ndahet mes rolit qe i jepet atyre ne Kuran, dhe rolit (tjeter) qe i ka dhene shoqeria. P.sh. femrat ne Saudi Arabia ose ne vendet e Gulf nuk trajtohen ne te njejten menyre si femrat ne Egjipt apo Morocco. Ashtu si ata nuk trajtohen ne menyre te njejte ne Indonesi apo diku tjeter. Dmth, Kurani perfaqeson nje set ligjesh te cilat interpretohen nga shoqerite specifike: PSE esht kaq e veshtire te kuptohet kjo gje. Per ju qe i fusni te gjitha femrat myslimane ne te njejtin thes, kjo fatkeqesisht esht vetem injoranca juaj...

Pastaj, nuk shof noi goc/feministe te nevrikosur per menyren se si femrat pikturohen ne videot muzikore te rap "artists". Dmth ne kulturen ku femrat jan thjesht nje trup ku meshkujt mund te hedhin spermen (me falni per banalismin). Personalisht, mua kjo me duket me shum insultuese sesa nje kulture qe mendon qe mashkulli duhet te kujdeset per femren, etc etc, sepse esht baza e familjes.

Apo mos valle realizimi i differencave natyrale esht krim? Se di...mbase.
 

Shkoder_Shpirt

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Jam plotesisht dakord me ju ,vetem doja te shtoja se ne ditet qe jetojme kemi humbur ndergjgesimin dhe mos prit qe femrat te kundershtojne per menyren e lakuriqesise se rrekalamimit te trupit te tyre ne nje menyre te rendomte dhe shume banale.Ne krenohemi biles dhe me vidiklipe pa kurre fare mesazhi vetem degjeneruese dhe me disa konkurese bukurie injorante ku i vendosim femrat si ne vitrine dhe i shpallim MIS ALBANIA ,WORLD,EUROPE UNIVERS ,GLOBE. Ku qendron mesazhi i milionave$ shpenzime tek kembet,gjoksi apo vithet e vajzave .Te bukuren gjithkush e deshiron e pranon i fal kenaqesi cdo gje e bukur ama te krenohesh me bukurine fizike gje e cila te eshte dhuruar nga krijuesi e ta banalizosh.Krenohu me arritjet e tuaja ne shkence e zhvillim ne dobi te njerzimit.Ti nuk je per tu shitur
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Gratë në Kur'an

mqse ra fjala per misse /pf/images/graemlins/laugh.gif me kishte rene ne sy kjo fotoja e miss afganistanit /pf/images/graemlins/laugh.gif

e di qe eshte shije e keqe ... por doja ta ndaja me ju /pf/images/graemlins/laugh.gif keep smiling /pf/images/graemlins/laugh.gif


missafghanistan.jpg
 
S

Scorpion

Guest
Re: Gratë në Kur'an

Sa e keqe qe je mi mizerje /pf/images/graemlins/laugh.gif

Qekur paska filluar te te interesoje Teologjia, e gjithanshme je /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

ujku81

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Grate muslimane nuk kane ankesa per kundrazi e ndjejne veten shume krenare qe jane muslimane .
Kurse mua me vjen keq per grate jomuslimane te cilat shfrytezohen nga meshkujt ( ujq )cdo dite e me shume
Nuk e di se cfare te drejte duhet te kete femra per ju qe te jete e lire ?
Te drejten per te bere imoralitet .
Po qe kjo liria qe kerkoni besoj se nuk ia vlen te harxhosh kohen me per kete teme .

[/ QUOTE ]

Te drejten per te zgjedhur, te drejten per te dale e pashoqeruar nga burri, te drejten per tu defryer, dhe madje dhe te drejten per te gabuar. Nese keto gjera ju i quani imoralitet, ne i quajme emancipim dhe ketu ndahemi. OK

P.S: Une nuk pergjithesoj kot. Se sa e lire eshte femra ne fene islame eshte diskutuar shume ketu, dhe sa mire trajtohet e dime. PAstaj cfare kuptoni ju me liri dhe me trajtim te barabarte eshte opinion personal i gjithsecilit.
 

ased

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Hmm nuk po arrin te dallosh dot trajtimin e fermes nga ana ekonomike dhe ana morale . Mos i perziej letrat eshte e vertete qe ne Saudi Arabia apo diku tjeter femra ka ndryshim nga Maroku psh por kjo ka te beje me anen ekonimke jo me anen morale .
Fakti qe disa vende jane te varfera e disa te pasura nuk ndryshon asgje ne ceshtjen e moralit dhe sjelljes se kjo e fundit nuk ka lidhje me anen ekonomike , vetem se tek hipokritet .
 

ased

Primus registratum
Re: Gratë në Kur'an

Sa e bukur ! e drejta per te gabuar . Qenka shume per te qeshur .
Pastaj ziheni e thereni me njeri tjetrin e kujt eshte kjo dashnorja .
 

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: Gratë në Kur'an

ehe /pf/images/graemlins/smile.gif

jo po ato grat qe mbyllin syt e gojen e shofin tavanin sa te mbaroj burri pune ne trupin e tyre ...

edhe pak edhe harrova /pf/images/graemlins/laugh.gif qe i marrin mardhenient bashkshortore per nje detyrim dhe jo per deshire /pf/images/graemlins/laugh.gif
 
Top