Fotografi spontane

DriniS

Ecejak
Re: Fotografi spontane

Fillimisht postuar nga Blendi:
[qb] Nuk me duket montazh, megjithate, cilin efekt perdor per te sjelle kaq afer universitetitn. Me sa kuptoj duhet te jete shkrepur tek bulevardi "Zogu I", diku prane qendres. Atehere, si mund ta sjellesh aq prane Univ. kur dihet qe e ndan gjithe ajo rruge nga Skenderbeu?

bulevardi-shetitje.jpg
[/qb]
Menyra per ta sjelle universitetin sa me prane ishte qe fokusin ta ktheja nga automatik ne manual duke e cuar manualin ne infinit, ne menyre qe te mos fokusohej tek njerezit afer, por tek skulptura e skenderbeut. Pastaj konfigurova te dhenat si: aperture f/3.7 dhe shutter 1/80. Ajo qe e ka bere universitetin te duket kaq afer skenderbeut dhe mua, nderkohe qe ndodhesha prane hotel arberia, eshte fakti se e perdora deri ne fund zmadhimin qe kishte aparati, perkatesisht 10x. Pra ai xhaxhai me kapele dhe kemishe blu qe duket afer por zbehte ne fotografi, ndodhej rreth 15 metra larg meje, nderkohe qe duke patur fokusimin dhe zmadhimin per tek universiteti dhe skenderbeu, i bente keto te dy te dukeshin afer me njeri tjetrin sepse zmadhimi si ne aparate fotografike edhe ne videokamera ka per detyre te afroje dicka qe ndodhet shume larg syrit, te kthehet ne tip dylbi. Asnje retouch nuk i eshte bere kesaj fotografie me ndonje program kompjuteri /pf/images/graemlins/smile.gif .
 

Blendi

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Shume e qarte! (edhe si loje fjalesh) /pf/images/graemlins/laugh.gif
Flm.
 
Re: Fotografi spontane

Drini, se pari duhet pergezuar pasioni dhe kembengulja, mjeshteria do vije me kohe si rrjedhoje e ketyre te dyjave.

Do sugjeroja qe shpjegimet per perdorimin basic te aparatit fotografik (shutter speed, aperture, manual focus, metering, light etc.) ti vendosje ne nje teme te vecante, sepse 1) kjo faqe merr shume kohe per tu hapur, dhe 2) do humbisin krejt ne lumin e fotove, plus qe nje teme e vecante i jep perparesi diskutimeve "teknike" /pf/images/graemlins/laugh.gif

Tani te futem ne teme

Drini : Misha i ka gjykuar fotografite jo-artistike per shkak se asnje nga keto nuk ka kompozim brenda. Une nuk kam marre dike e i kam thene te beje keshtu apo te pozoje ashtu, ndaj fotot jane teresisht nga jeta reale qe per mua permban filozofine konkrete, dhe jo shprehi artificiale te bera apostafat per syrin e aparatit tend. Secili ka konceptin e vet per artin dhe them se e kuptoj konceptin qe ka Misha per te, bazuar ne fotot e huaja qe ka postuar ne nje teme ketu. Por une jam ne tjeter linje, koncept timin, ndaj te mos i vije cudi njeriu kur te them se pikturat e van ghogut nuk me duken aq me vlere

Nuk e di konceptin e Mishes per cfare eshte artistike, megjithate edhe une arrita ne perafersisht te njejtin perfundim, qe nje pjese e mire e fotove jane me teper snapshots, sesa foto te aritura. Kjo nuk eshte ndonje gje per tu shqetesuar, sepse vete drejtimi qe ti ke zgjedhur (deri tani) photo jurnalism eshte i bazuar ne rastesine, castin (dhe te gjitha pengasat qe ai te krijon), dhe s'diskutohet qe nga 50 foto qe mund te marresh vetem nje ja vlen te admirohet. Nga eksperienca ime, ne photo journalism (ku kap momente kandide te jetes dhe njerezve) ndonjehere me shume rol luan fati, se sa mjeshteria e atij pas aparatit. Megjithate 2 jane perberesit themelor te cdo fotografie qe quhet cilesore dhe qe i ndan fotot profesioniste nga snapshotet e marra me nje aparat automatik. (S'ka diskutim pastaj qe vete foto profesioniste ndahen ne artistike ose jo, sepse mund te jesh i shkelqyer nga ana teknike por i merzitshem me subjektet dhe kendi nga i cili i merr). 2 perberesit jane, 1)kompozimi ( qe ne asnje lloj menyre nuk duhet menduar vetem si arrangim i subjekteve ne studio, por si perberesit e fotos, c'vend zene, c'domethenie ka kjo vendosje, ne cfare kendi e merr, si shpjegon kjo mesazhin qe ke dashur te japesh etc) dhe 2) Drita, qe vendos definitivisht "the mood". Qe te thuash ne photo journalism (lloji qe ti praktikon /pf/images/graemlins/wink.gif ) se kompozimi s'ka rendesi me duket flagrante. Madje ne photo jounalism kompozimi eshte gjeja me kryesore, sepse eshte e vetmja gje qe mund te kontrollosh (mund te levizesh, te ulesh e te ngrihesh derisa ta kapesh nga njeqind kende e vendosje te ndryshme dhe mevone te zgjedhesh ate qe vlen), driten nuk mund ta kontrollosh, po ashtu fokusin apo metrin sepse ske kohe. Sidoqofte une do thoja ne disa foto te tuat une shoh nje kompozim qe e kam zili (do sjell shembuj). Ajo qe une shikoj tek fotot e tua eshte puna, dhe imagjinata. Te them te drejten edhe ato foto qe jane per ibret (si ajo e kazanit te plehrave), prape e shikoj qellimin tend, dhe idene pas saj, por eshte e forcuar (eshte formule), eshte nje ide e parafabrikuar, dhe e shperndare nga qindra te tjere para dhe (pa dyshim) edhe pas teje. Ajo qe une dua te shikoj ne foto e tua eshte shpirti, ai konglomerat ndjenjash qe te shtyti te shkrepje nje foto, pa e kuptuar as vete idene apo "mesazhin" pas saj, por e shkrepe sepse ndieve dicka tejet kufijeve te mendimit dhe llogjikes, dicka qe ishte me e madhe se ty. Une fotografine,(gjithe artin ne fakt) e shikoj si dicka spirituale, ku artisti ka lene thelbin e gjithe asaj qe ishte, ndiente dhe mendonte ne momentik kur shkrepi aparatin, apo pikturoi apo kompozoi dicka. Dhe magjia ndodh kur thelbi i tij, i flet thelbit tim, dhe une ndiej se jam e lidhur dhe kuptoj e kuptohem nga nje qenie tjeter "in a spiritual way", ne nje gjuhe qe nuk e kuptoj dhe nuk mundohem ta racionalizoj por e ndiej, dhe me shkakton emocione te medha qofte kenaqesi apo deshperim. Ato foto qe une i quaj art, jane ato qe me transportojne dhe me hedhin ne mes te shkretetires, pa rruge, pa harta, ato qe kane shtrese pas shtrese, te cilat une i zbuloj vete, dhe rruge qe i ndertoj vete, ato te cilave u kthehem kohe pas kohe dhe zbuloj dicka te re, ato para te cilave ne momente te ndryshme, ndiej dhe mendoj ndryshe.

Ajo qe une do te sygjeroja eshte to losen up, dhe te marresh 10-15 foto te te njejtit subjekt me specs te ndryshme, megjithese e kuptoj se me kamerat dixhitale eshte ca e veshtire sepse edhe nese shutter speed eshte e larte, prape merr goxha sekonda derisa te kesh mundesi te shkrepesh foton tjeter (kjo eshte e mira e SLR-ve /pf/images/graemlins/smile.gif )
 
Re: Fotografi spontane

Kompozimi, great on this one, do sugjeroja ta prisja pak ne te djathte se terheq syrin aty ku s'duhet

porti.jpg



This is one of my favorite shots. Everything works here. The light is beautiful (some shadows in the right places highlighting their fat rolls /pf/images/graemlins/wink.gif ). The composition is great, no distracting details, dhe simetria e levizjeve te tyre is just uncanny. Pervec anes teknike qe eshte top fare, mua kjo me flet /pf/images/graemlins/wink.gif

vellezer.jpg



Beautiful soft lighting in this one (11 A.M. apo 4 P.M. ? /pf/images/graemlins/wink.gif )Ja dicka ku une e shof qarte qe kontrollin se ke pasur ti, po te gjithe kjo miza.

shkallet.jpg
 

Blendi

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Thone se nje foto flet njemije fjale por une lexova 843 fjalet e postimit te Nelk@s dhe i them se ke folur shume sakte.
 

Blendi

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

PS. Kjo "miza" eshte "kunadhja" qe permenda une me perpara per te komplimentuar Drinin si nje nga fotografite me te arritura. Une arrij ta degjoj zerin e asaj picirrukes dhe biles ajo leviz, nuk eshte e ngrire ne nje moment te vetem (kush me kundershton per kete e ka gabim). Po qe se fotografia "leviz" me duket se ia ka arritur qellimit. Pastaj ana teknike, drita e mengjesit dhe pasdites jane sigurisht pluse fatlume.
S'po u kundershtokam dot me Nelken sot. /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

zog

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

me pak llafe do te thoja; fotografine e reportazhit nga fotografia artistike, ashtu si dhe artizanatin nga Arti, e ndan SHIJA. te tjerat, jo kompozimi, jo teknollogjia, rastesia, koha, apo tjeter, nuk jane karakteristika thelbesore.

psh, nelka nuk e pelqen Van Gogun, mospelqimin e punes se gogut nga Nelka si dhe pelqimin e punes se vet nga Van Gogu, e ndan shija e te dyve ne lidhje me te BUKUREN.

mirepo cila nga shijet e te dyve ka te drejte, ngaqe e drejta eshte gjithmone fillikat. sigurisht shija e Van Gogut. ai sot ndodhet ne muze, ndersa nelka ne forum. besoj dallimi behet vete.

ps; nelka asgje me ty goc. thjesht te mora si rast per te shpalos idene time mbi te bukuren.
 

DriniS

Ecejak
Re: Fotografi spontane

Di68 e ka fjalen per kete fotografi meposhte te shkrepur nga Gent Shkullaku, nje fotograf i njohur ne Tirane.

delet-plazh.jpg



zog, mesa duket nuk e ke vene re qe Nekl@ po me drejtohet mua ne baze te asaj qe kam shkruar, dhe per sqarimin tend, jam une ai qe nuk pelqen pikturat e van ghogut /pf/images/graemlins/smile.gif Fakti qe pikturat e tij jane ne muzeum dhe shiten me cmime stratosferike, nuk do te thote se jane me te bukura se ca piktura te tjera qe nuk jane promovuar ne bote, nuk jane ne muzeume dhe nuk shiten shtrenjte, sepse per mendimin tim nje veper arti eshte me e arrire se te tjerat kur arrin te kete impakt tek syte e atyre qe e shikojne, dhe ka aftesine te depertoje thelle ne mendjen e njerezve duke i ngelur ne kujtese, duke u bere impresion per nga ajo cfare transmeton.

Mua nuk me terheq vazoja e van ghogut, me eshte fiksuar ne kujtese ngaqe e kam pare shpesh ne ndonje zyre apo restorant ne vende muri sikur te ishte kushedi cfare. Ndoshta te tjereve ajo pikture "u ka folur" (sic thote Nekl@), por me mua ka ngel thjesht memece. Pra i dashur zog, une e konceptoj bukurine si gjeja qe arrin te thithe me shume mendje njerezish, dhe vertet qe pikturat e van ghogut mund te kene pushtuar shume mendje njerezish, por ketu kam dyshime te miat sikur ka qene pushtim i dhunshem nga strategjira marketingu sesa pushtim nga ndjenjat. Per te mos harruar se edhe vete piktori i famshem para se te vdiste kur la pikturat tha se mund t'ia shisnin per 5 leke pasi nuk kishin ndonje vlere te madhe.
Ato kane qene vlere e madhe per piktorin vetem ne kohen kur i pikturoi, sic kane qene per mua ndaljet e kohes per te regjistruar momentet dhe objektet qe kam fotografuar, te cilat tani nuk me terheqin me si atehere kur i bera.

Besoj se Nekl@ apo Dua mund te na ndricojne duke na shpjeguar shkurt dhe thjeshte funksionin e planeve ne artin e fotografimit, nese kane kohe sigurisht.
 

Dua

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Patjeter Drini! Sot nuk kam kohe te koncentrohem me spjegimet, te premtoj ty dhe te tjereve qe javen qe vjen do iu postoj disa rregulla baze per fotografi, teori hesapi, por ia vlejne.


...nga Dua
 

Anana

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Fillimisht postuar nga ol'Drin:
[qb]
lulekuqe.jpg
[/qb]
U mor Drini c'na kujtove lulekuqet. Sa kohe kam pa pare lulekuqe, s'mbahet mend.

Shume foto te bukura ben ti Drini. Do ve ndonjeren per screen saver. Me interesante m'u duk ajo me delet te plazhi. Ku te shkon mendja more...
 

Dua

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Keto foto me siper i bera ja tani, instant, ketu para kompj. kam nje aparat mos pyet, te klasit me te markes me te keqe qe ekziston, por per cudi keto foto nuk me dolen aq keq sa mendova ne fillim.


...nga Dua
 

DriniS

Ecejak
Re: Fotografi spontane

Syri i Zotit
maja.jpg


Po e quaj kete fotografi keshtu, megjithese permbajtja eshte vetem siperfaqja e tavolines ne zyren time, dhe nje stilolaps qe qendron ne kembe, pingul me siperfaqen, foto kjo e bere nga lart. Ajo qe kam dashur te nxjerr eshte nje objekt i cili duket njesh me siperfaqen, si te ishte nje komce, nje ngjitese, por edhe hija eshte qellimisht e dukshme per te treguar si genjehet syri dhe se ajo qe sheh, ndodhet ne lartesi nga siperfaqja. (Provoni ta fshini me sy hijen dhe do ju duket ai rreth qe shihni te sheshte, njesh me siperfaqen)

Cfare doja te shprehja me kete fotografi (ndoshta koti per ndonje) eshte se nuk ka shume rendesi sa e larte eshte maja ku njeriu ka hypur. Per Zotin, ai duket njesoj si te ishte ne maje, si ne siperfaqe, asnje vlere se ku ndodhet.

P.S. Ky eshte interpretimi im dhe nuk eshte njesoj si fotografia meposhte ku gjerat qe shikoj jane vetmi, erresire dhe shprese, tematike tjeter te nxjerra nga te njejtet perberes te fotografise, siperfaqe e tavolines dhe i njejti stilolaps.
stilolapsi.jpg
 

DriniS

Ecejak
Re: Fotografi spontane

Dua, me ke vjedhur idene /pf/images/graemlins/tongue.gif

Kur isha ne Itali dhe po kthehesha ne Shqiperi me traget, kam fotografuar atletet qe kisha veshur, dhe me bere te buzeqesh kur pashe fotografine tende.
atletet.jpg



Gezuar ditelindjen, pashe torten prane emrit tend /pf/images/graemlins/smile.gif urimet me te mira. (E ke nofken per ta patur zili te tjeret pasi sot perkthehet si "Dua torte" /pf/images/graemlins/smile.gif )
 

zog

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Fillimisht postuar nga ol'Drin:
[qb] Fakti qe pikturat e tij jane ne muzeum dhe shiten me cmime stratosferike, nuk do te thote se jane me te bukura se ca piktura te tjera qe nuk jane promovuar ne bote, nuk jane ne muzeume dhe nuk shiten shtrenjte, [/qb]
jo Drin, kjo tregon se puna e tij ka vlere, e kjo vlere nuk varet nga deshirat tona. gjithashtu vlera impozohet ne forme kulture. fakti qe kinezet, japonezet, afrikanet, etj, vishen me kostum nuk do te thote se atyre u pelqen me shume se kimonoja, jo, por per tu dukur te civilizuar, modern, per tu vleresuar.

pra tek ta VLERA e kultures perendimore eshte IMPOZUAR dhe jo pelqyer. po keshtu ndodh me Pikason, Da Vinçin, Van Gogun, etj. puna e tyre e VLERESUAR AQ, i eshte impozuar botes vetvetiu, nga koha.

NJE PUNE E MIRE NUK KA SI TE MOS IMPOZOHET. ajo nuk vdes kurre ne harese. Van Gogu e dinte kete, vetvrasja e tij lidhet me zhgenjimin ndaj prapambetjes se shoqerise sa i perket njohjes e pervetsimit te vlerave.
Van Gogu ishte ne avance me kohen ne te cilen jetonte. megjithate mosnjohja e tij sa qe gjalle, lidhet me shume me mosbesimin e te vellait (tregtar veprash arti) ndaj punes se tij, (ky ja mbante te fshehura tabllote poshte krevatit nga turpi qe i vinte t'ja paraqiste klienteve).
Van Gogu ishte teresisht i var nga ana financjare prej vellait te tij, kur ketij i lindi çun, atehere Van Gogu kuptoj qe ishte i tepert dhe barre per vellane, duke mos gjete rrugezgjidhje tjeter per te jetuar ne menyre dinje, vretveten, duhet thene kishte kohe qe ai jetonte ne krize nervash, ky eveniment vetem sa e mbushi kupen e hidhur deri ne buze. nesje.

s'ishte tema ketu, por besoj se te mesova ca gjera mbi Van Gogun, te cilin me sa duket se ke lexu. korrespondeca e letrave te Arlit (ndermjet tij dhe vellait) jane nje thesar i çmuar me kuptu psikollogjine e tij prej mjeshtri te MADH.
 

Faust

Primus registratum
Re: Fotografi spontane

Van Gog Vrau veten per dobesite e tija shpirterore.Une nuk e di historine e tij dhe keto i nxjerr nga sa u tha me lart. Fakti qe krijimet e tij u vleresuan me vone ka te beje me aftesine qe ai ka pasur per te kuptuar ate cka njerezit kerkojne.Ai ketu nuk ishte i zoti. Ai beri art ashtu sic donte dhe nuk shoh pse te tjeret duhet te sforcoheshin te kuptonin ate. Me pas kur njerezit nderruan menyren e te konceptuarit te jetes dhe arti i tij nderroi ngjyrat dhe kendin e veshtrimit.
Eshte njelloj si te marresh dy breza te ndryshem dhe ti pyesesh se kush makina jane me te bukura?
Nje rolls royce apo nje ferrari?
Nje plak: Rolls Royse sepse tregon pjekuri, klas, force te matur dhe te balancuar. Linja te embla dhe te transmeton nje vizion teper shlodhes ne ushetim.
Nje i ri: Ferrariiiiiiiiiii. Shpejtesi. Fuqi. Shkrirje e ambjentit dhe vetem nje plan i pare, pra rruga. Linja te prera. Visioni qe te jep i parendesishem.
Plaku per ferrarin: Makine e rrezikshme, e shpejte si mendimet e te rinjve ku gabimi me i vogel eshte fatal. Nuk te jep kohe per meditim. Nuk ka natyre perrreth makines. Vetem asfalt.
I riu per Rolls Royce: Makine e ngadalte. Gjitha xhama. Nuk degjohet fare motori. Te duket sikur je me nje makine te fikur. Nuk te jep emocionin e nje makine. Ka linja teper te vjetra dhe pa shije.
Uuuufffffff Ju merzita. Arti eshte art per tu pasuruar dhe jo.(nuk gjej te kunderten e pasurimit ne kete rast) Van Gog donte para por pretendimi i tij per tu kuptuar ishte egoizem.
Shembull konkret i artit per para? Stilistet. Dine se cfare u pelqen femrave. Dhe jo atyre qe do vijne por te sotmeve.
Shkurt popull. Varet nga pikeveshtrimi dhe nga aftesia qe ka artisti per te kuptuar ate cka te tjeret duhet/duan te shohin nga nje veper.
 
Top