Formula 1 2007

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF0000">27/05/2007 Monaco Monaco
10/06/2007 Canada Montréal
17/06/2007 USA Indianapolis
01/07/2007 France Magny-Cours
08/07/2007 Great-Britain Silverstone
22/07/2007 Germany Nurburgring
05/08/2007 Hungary Hungaroring
26/08/2007 Turkey Istanbul
09/09/2007 Italy Monza
16/09/2007 Belgium Spa-Francorchamps
30/09/2007 Japan Fuji speedway
07/10/2007 China Shanghai
21/10/2007 Brazil Interlagos
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #CC0000">2007 Monaco Grand Prix Qualifying

1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes
2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
3 Felipe Massa Ferrari
4 Giancarlo Fisichella Renault
5 Nico Rosberg Williams-Toyota
6 Mark Webber Red Bull-Renault
7 Nick Heidfeld BMW
8 Robert Kubica BMW
9 Rubens Barrichello Honda
10 Jenson Button Honda
11 Alexander Wurz Williams-Toyota
12 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari
13 Jarno Trulli Toyota
14 Heikki Kovalainen Renault
15 Kimi Räikkönen Ferrari
16 David Coulthard Red Bull-Renault
17 Anthony Davidson Super Aguri-Honda
18 Scott Speed STR-Ferrari
19 Adrian Sutil Spyker-Ferrari
20 Ralf Schumacher Toyota
21 Takuma Sato Super Aguri-Honda
22 Christijan Albers Spyker-Ferrari
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

3-3.jpg


4-3.jpg
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #FF0000">Ferrari ne kor: Shumi na shpeto!

Italianet e kane pranuar faktin se gara me e vecante e vitit ishte nje deshtim i madh per ta. Keshilltari “i vecante” i Ferrarit, Mikael Shumakeri, ne Monte Karlo nuk kishte c’te bente per te ndryshuar situaten. Ashtu si i gjithe stafi i “kokekuqes”, edhe atij nuk i mbetej gje tjeter vecse te shihte fitoren e rivaleve te MekLaren Mercedes. Vetem Felipe Masa ia doli mbane t’i afrohej makinave te tyre. Per shkak te kesaj situate, manaxheri i Ferrarit, Stefano Domenikali ka shpallur gjendje alarmi. “Shumi duhet te na shpetoje”, eshte thirrja dhe njekohesisht lutja e tij ndaj shtatehere kampionit. “Mikaeli na perket neve, ai eshte i integruar ne te gjitha ngjarjet tona dhe ka marre pjese ne te gjitha takimet e zhvilluara. Tani ai duhet te na ndihmoje”, ka thene Domenikali per “Express”. Edhe administratori i deleguar i Ferrarit, Zhan Todt ne nje interviste per “Bild” theksoi se do te ishte nje ndihme e madhe sikur Shumakeri te angazhohej me shume. Do te thote kjo qe Shumi eshte shpresa e fundit e Ferrarit? Por a mund te jete ne gjendje shtatehere kampioni i botes ta coje Ferrarin perseri ne gjurmet e fitoreve? Te njejten deshire ka shprehur edhe Felipe Masa, i cili do te donte ta shihte me shpesh ne skuader ish﷓kolegun dhe mesuesin e tij. “Une kam mesuar shume prej tij dhe nje gje nuk do ta harroj lehte: Te mos dorezohem asnjehere! Tani duhet te punojme shume me qellim qe nga Montreali te largohemi me fitore”, ka thene braziliani. Ne renditjen e piloteve, Masa renditet pese pike pas Alonsos dhe Hemiltonit, ndersa Kimi Raikonen ndodhet shume larg tyre. Ne lidhje me situaten e finlandezit, kampioni ne fuqi, Alonso, per “Welt”, ka thene: “Edhe nje gabim dhe Kimi do te mbetet jashte gare”. Ne te dyja garat qe Mikael Shumakeri ndodhej ne bokse, finlandezi nuk arriti te merrte rezultatin e pritur. Ish﷓kampioni i botes, Alain Prost per situaten e tij u shpreh: “Kimi nuk eshte integruar plotesisht ne skuader. Une ia besoj me shume Mases titullin se atij, sepse Masa i njeh me mire njerezit dhe makinen”. Por, a ka njeri tjeter qe e njeh Ferrarin me mire se Mikael Shumakeri?
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #3333FF">Irvain: Kimi, duhet te heqesh dore nga pija!

Edi Irvain eshte i mendimit se Kimi Raikonen duhet te jete me i pergjegjshem ne timon. Ne nje bisede me “Setanta Sports”, irlandezoveriori e pergezoi Felipe Masen per paraqitjet e tij te deritanishme. “Mendoj se Felipe ka bere nje pune shume te mire deri tani. Ai nuk u paraqit shume mire ne Malajzi, por i’u ngjit Hemiltonit. Dukej sikur ai donte ta perpinte ate. Por, papritur Raikonen erdhi nga pas dhe Masa doli nga pista ne bar dhe humbi keshtu shansin e tij per te shmangur Hemiltonin”, tha Irvaini. Edi ka qene piloti i dyte i Ferrarit per kater vitet qe qendroi tek kjo skuader, gjithmone nen hijen e Mikael Shumakerit. Prandaj, shprehet se do te ndihej shume mire sikur Masa te behet 1﷓shi i skuadres dhe te lere pas Raikonenin. “Felipe ishte teper i shpejte. Ne Malajzi ai mund te ishte treguar pak me i qete per te marre piket e tij, megjithate, beri nje pune shume te mire”, shton Irvain. Nga ana tjeter, Irvain kritikoi ecurine e Raikonen dhe tha se ai nuk po i ploteson pretendimet e skuadres. “Raikonen nuk ka qene i shpejte sa duhet ne asnje nga garat e zhvilluara ne kete sezon. Ndersa Masa, qe nga provat dimerore e deri ne fund te gares se katert te sezonit, jo vetem qe ka qene i shpejte, por edhe eshte permiresuar gradualisht. Une nuk arrij ta shpjegoj “hutimin” e Raikonen, por kam pershtypjen se ai duhet te tregoje menjehere shpejtesine e tij, ose te heqe dore nga alkooli. Nese ai nuk fiton, nuk mund as te pije ...”, perfundoi Irvain.
</span>
 

merc

Forumium praecox
Re: Formula 1 2007

Kjo nuk eshte e vertete. Ky shoferi i ores 6 per ne durres qe niset posht shpis time se fillon diten pa nje dopio dhe ia kalon te gjithve.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: ALTIN *1A*</div><div class="ubbcode-body"><span style="color: #FF0000">
10/06/2007 Canada Montréal
17/06/2007 USA Indianapolis
01/07/2007 France Magny-Cours
08/07/2007 Great-Britain Silverstone
22/07/2007 Germany Nurburgring
05/08/2007 Hungary Hungaroring
26/08/2007 Turkey Istanbul
09/09/2007 Italy Monza
16/09/2007 Belgium Spa-Francorchamps
30/09/2007 Japan Fuji speedway
07/10/2007 China Shanghai
21/10/2007 Brazil Interlagos
</span> </div></div>

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_angel.gif
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<span style="color: #CC0000">Kimi, si mund te jesh kaq i shpejte?

Kimi Raikonen i perjetoi ne menyre te vecante pergatitjet per Cmimin e Madh te Kanadase. Finlandezi vizitoi shkollen “Coronation School” ne Montreal, ku u mireprit nga 200 nxenes nga mosha kater deri ne moshen 14﷓vjecare. Raikonen u paraqit, si gjithmone, i qete dhe i thjeshte, si dhe shijoi atmosferen pasi femijet dine si ta vleresojne nje ngjarje te tille. Por duke qene se ata kane turp nga pyetjet banale, keshtu qe nuk nuk i’u mbetej gje tjeter te pyesnin vecse: “Kimi si ka mundesi qe je kaq i shpejte?” e te tjera pyetje si kjo qe kane te bejne vetem me karrieren e tij si pilot.

I kenaqur me atmosferen e Ferrarit

27﷓vjecari ndihet shume mire edhe me punedhenesit e tij te rinj. “Ferrari eshte nje legjende dhe ne Formula 1 ky ekip njihet per ambjentin miqesor ne kushtet e punes. Edhe pse nuk kam shume kohe ketu, arrij ta dalloj qarte kete gje. Ketu ndihesh mire, mbizoteron nje klime pozitive dhe e kendeshme dhe une jam vertet i lumtur qe ndodhem ketu”, tha ai. Javet e ardhshme kane per te qene mjaft stresuese per pilotin finlandez. “Montreali eshte gara e par﷓_﷓_rine e kater garave ne pese jave. Vec kesaj, ne kemi parashikuar te bejme prova ne Silverston ne periudhen mes gares se dyte dhe te trete. Per kete arsye per mua ishte shume mire qe arrita te pushoj disa dite ne Finlande”, shtoi ai me tej. Ne vendlindje, piloti i Ferrarit ditet nuk i kaloi vetem duke pushuar, por edhe duke i stervitur e padyshim duke kujtuar deshtimin e tij ne kualifikuesen e Monte Karlos: “Kujtimet nuk mund t’i shmang. Megjithate, baterite e mia per garen ne Montreal jane karikur serish”.

Si do te ece F2007﷓a ne Montreal?

Ashtu si Raikonen, edhe modeli F2007 eshte “stervitur” per pisten e shpejte dhe te drejte. “Ne kryem dy dite provash ne Le Kastelet per t’u pergatitur per garen dhe arritem rezultate mjaft pozitive. Megjithate, asnjehere nuk mund te kesh siguri, edhe pse keto dy pista kane mjaft ngjashmeri. E sigurt eshte se une ne kete gare do te kerkoj maksimumin nga makina. Kete ndjesi e kam fituar qe kur nisa pergatitjet per kete gare”, tha me tej Raikonen. Ne javet e kaluara ai duhet t’i nenshtrohej kolegut te tij te skuadres Felipe Mases. “Mendoj se ai kishte me pak probleme se une me makinen”, tha ai. “Ne e kemi permiresuar makinen dhe tani ndihem me mire. Ne fund te fundit ne fundjaven ne Montreal gjithcka shkoi shume mire deri ne momentin qe une preka murin rrethues. Kjo nuk na ndihmoi aspak. Por, tani makina eshte ne rregull dhe per mua do te jete me e lehte te manovroj me te ne Montreal”, shtoi me tej finlandezi.

A mjafton optimizmi per kthesen?

Kimi Raikonen nuk eshte nga ata qe bejne shume parashikime. “Une nuk kam qene asnjehere me Ferrarin ne Montreal apo ne Indianapolis, prandaj nuk kam nga ta di se si do te funksionoje atje, por, njekohesisht di se Ferrari atje ka qene tradicionalisht favorite. Ky eshte nje fakt mjaft motivues”, pohoi Raikonen. Sipas tij, pista kanadeze eshte nje torture e vertete per makinat: “Pjeset e gjata te drejta jane te lodhshme per motorin dhe kur makina ecen mbi guralece, e ka me te veshtire te ruaje shpejtesine”.

A do te “arratiset” me MekLareni?

“Finlandezi fluturues” eshte i bindur se nuk do te kete me “hendeqe” mes Ferrarit dhe MekLaren Mercedesit si ne garen e Monte Karlos. E nese do te kete ndonje diference ne Montreal, ajo do te jete me siguri pozitive dhe ne favor te Ferrarit. “Ne Montreal une kam fituar para dy vitesh. Qyteti me pelqen shume, eshte nje nder me te bukurit qe vizitojme gjate kalendarit te garave. Sa per garen, ajo ndahet ne sektore me karakteristika te ndryshme te cilat kerkojne manovra te forta frenimi. Duhet qe te ruhet ekulimbi i aerodinamikes dhe te gjendet stabiliteti tek frenat”, tha Raikonen, duke pershkruar garen e fundjaves ne Montreal.

S’do ta harroj kurrsesi titullin!

Edhe pse eshte 15 pike larg kreut te renditjes se piloteve ne kete sezon, piloti i Ferrarit shpreh besimin se situata do te ndryshoje shpejt. “Kjo nuk eshte nje arsye qe une te demoralizohem. Me disa rezultate te mira rresht dhe me disa gabime te kundershtareve, situata do te ndryshoje lehte. Ashtu sic e ka thene edhe Todti, nese kjo situate do te ishte dy gara para fundit te sezonit, atehere shanset e mia do te ishin gati zero. Por kete gje nuk mund ta themi tani qe jane edhe 12 gara para. Gjate kesaj kohe une kam mundesi te kalojcdo veshtiresi”, pohoi ai i qete per poziten e tij ne tabele. Por, Raikonen eshte teper i pakenaqur nga vetja per gabimin e tij ne Monte Karlo, sepse: “Nese do te me kishte ndodhur ne ndonje piste tjeter, pasojat nuk do te ishin kaq te renda. Ne Monte Karlo gabimi eshte i pandreqshem”. Te pakten ai arriti te fitonte nje pike te vetme, e cila ndoshta ne fund te sezonit mund te jete shume e rendesishme si per te, ashtu dhe per skuadren. “Ne perjetuam dy gara rresht jo shume te mira. Po te mos ishin ato, ne tani do te kryesonim. Eshte e veshtire te mendosh se pilotet e tjere do ta kalojne “si ne vaj” vitin e pa pesuar asnje problem gjate gjithe sezonit. Me mire qe problemet i kemi tani ne fillim, keshtu ne fund do te kemi me shume shanse”, tha ai me tej.

Fjala dorezim nuk eshte ne fjalor”

“Garat ne Barcelone dhe ne Monte Karlo nuk perfunduan mire per mua, por une do te vazhdoj te luftoj per titullin. Do te jap maksimumin tim per te grumbulluar sa me shume pie te jete e mundur e me pas te shohim se ku do te arrijme. Kam mesuar se ne Formula 1 heronjte mund te shnderrohen shume shpesh ne “askush﷓a”, kjo eshte ne natyren e ketij sporti. Une, detyrat e mia do t’i kryej shume mire dhe do te jap maksimumin per veten e per skuadren”, tha Raikonen.

“Montreali, hapi i pare vendimtar”

Kimi deshiron qe hapat e pare pozitive t’i hedhe qe ne Montreal. “Nuk do te jete shume e lehte, por mendoj se kemi shanse te medha per te fituar. Gjithcka do te varet nga fakti se si do te shkoje fundjava. Atje kam perjetuar si caste pozitive ashtu edhe negative. Megjithate, gjithcka eshte e mundur. Ne vitin 2005 fitova garen dhe nje vit me pas dola i treti. Por mendoj se kete sezon ne i kemi te gjitha shanset per ta fituar garen”, shtoi “finlandezi i akullt”.

“MekLareni ma ka habitur kete vit”

Raikonen, i cili thekson se eshte ende ne fazen e ambjentimit tek Ferrari, nuk e priste qe ish﷓skuadra e tij, MekLaren﷓Mercedesi te paraqitej kaq mire ne kete sezon: “Kur ne kishim nje makine te mire, ishim te shpejte. Ne sezonin 2006 ishin te pakta momentet e tilla, po keshtu edhe ne shume vite te kaluara. Ndersa kete vit, ata kane nje makine te mire dhe jane te pergatitur ne te gjitha llojet e pistave, prandaj jane nje rival shume i veshtire per ne”.
</span>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

2007 Drivers Championship

1 Lewis Hamilton 48
2 Fernando Alonso 40
3 Felipe Massa 33
4 Kimi Räikkönen 27
5 Nick Heidfeld 26
6 Giancarlo Fisichella 13
7 Robert Kubica 12
8 Alexander Wurz 8
8= Heikki Kovalainen 8
10 Nico Rosberg 5
11 David Coulthard 4
11= Takuma Sato 4
11= Jarno Trulli 4
14 Ralf Schumacher 2

2007 Constructors Championship

1 McLaren-Mercedes 88
2 Ferrari 60
3 BMW 38
4 Renault 21
5 Williams-Toyota 13
6 Toyota 6
7 Red Bull-Renault 4
7= Super Aguri-Honda 4
9 STR-Ferrari 0
9= Honda 0
9= Spyker-Ferrari 0
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Irvajn: Kimi eshte gjithnje “tape”

Kimi Raikonen eshte i njohur per menyren e te shijuarit te jetes per pjesemarrjen e tij te rregullt ne festa si dhe per deshiren per te pire ndonjehere edhe pije alkoolike. Sa keq qe finlandezi nuk mund te festoje si djemte e tjere te moshes se tij, pasi sa here qe ai tenton te beje dicka, mediat “sulen” drejt tij per ta bere protagonist te skandaleve. Keshtu gjate kohes qe qendroi tek MekLaren?Mercedesi ai ishte ne qender te vemendjes se mediave per shkak te konsumimit te alkoolit ne shume raste. Tani, pilotit te ri te Ferrarit nuk po i shkojne edhe aq mire gjerat ne aspektin sportiv, nje arsye kjo shume e mire per ish?pilotin e Formula 1, Edi Irvajn, per ta kritikuar ate. “Ai duhet te mbledhe te gjitha forcat e tij ne pune dhe te pushoje se piri”, tha irlandezi per “Sport Bild”. Sipas tij, Raikonen eshte pushtuar nga Felipe Masa. Edi Irvajn, i cili eshte edhe vete nga ata qe feston me kenaqesi dhe “kthen me fund” ndonje gote, mendon per pilotin e Ferrarit se eshte “gjithnje i dehur”. Qe kurse Raikonen shkoi tek Ferrari, “finlandezi fluturues” “u kap mat” nga media vetem gjate nje feste “Karaoke”. “Nese ai do qe te pije ndonje gote me shoket e tij, atehere do t’i luteshim qe ta beje fshehtas kete gje”, eshte shprehur administratori i deleguar i Ferrarit Zhan Todt.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Kubika “shpeton” me nje kembe te thyer!

Robert Kubika ka thyer nje kembe por nuk eshte ne rrezik per jeten pas perplasjes se tmerrshme ne Cmimin e Madh te Kanadase. Polaku i BMV?se preku rroten e djathte te pasme te Jarno Trulit me nje shpejtesi marramendese prej rreth 290 km/h pak para ktheses ne forme U?je ne xhiron e 27?te, duke u perplasur shume fort me muret e betonit. BMV?ja e tij u rrotullua disa here e shkaterruar ne mes te pistes dhe me pas u ndal ne murin tjeter te betnonit, prane ktheses se siperpermendur. Gara kaloi menjehere nen regjimin e makines se sigurise, para se te rifillonte pas 10 minutash, ne xhiron e 33?te. Sipas lajmeve te vona, polaku ishte ne gjendje te mire ne spitalin e Montrealit. Dhe ndersa menaxheri i tij Daniele Moreli nuk konfirmoi nese Kubika ishte i lenduar pasi e vitizoi at- ne spital, ai tha: “Roberti eshte i ndergjegjshem dhe une bisedova me te. Pershtypja ime eshte se ai eshte ne rregull, pra nuk ka pasur pasoja te renda nga ai aksident i tmerrshem”. Ne fakt, pas aksidentit Kubika u nxorr nga makina dhe u dergua ne spitalin e Montrealit per ekzaminime te metejshme, ku u konfirmua se si ka “shpetuar” nga tmerri i madh vetem me nje kembe te thyer...
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Hemilton fiton garen e rremujes!

Debutuesi sensacional i MekLaren?Mercedesit, Luis Hemilton realizoi endrren e tij te jetes ne Montreal, duke arritur fitoren e tij te pare ne Formula 1, fale nje paraqitjeje fantastike. Ne nje gare te mbushur me aksidente, ne te cilen Makina e Sigurise doli kater here ne piste, Hemilton ishte ylli i vetem, duke mos bere asnje gabim dhe duke e bere Fernando Alonson te dukej si nje pilot i rendomte. Po, sepse kampioni i botes gaboi shume here dhe ne fund u rendit vetem i shtati, duke u parakaluar nga Super Aguri i Takuma Satos. Por as pilotet e Ferrarit nuk dolen shume mire nga Montreali, pasi Kimi Raikonen u detyrua te kenaqej me nje vend te peste zhgenjyes, ndersa Felipe Masa u denua me Flamurin e Zi pasi doli nga bokset pas nje ndalese kur semafori ishte me drite te kuqe. Surprizat me te kendshme te Cmimit te Madh te Kanadase, pervec Hemiltonit, ishin Nik Haidfeld me BMV?ne, edhe ai konstant ne tre vendet e para gjate gjithe gares, si dhe Aleks Vurc me Uilliamsin, qe u nis nga vendi i 18?te, por u rendit i treti fale strategjise me nje ndalese. Ne zonen e pikeve u fut edhe Heiki Kovalainen, i katerti pas nisjes nga vendi i fundit, si dhe Ralf SHumaker, ne vendin e tete. Por te gjithe spektatoret mbajetn frymen per disa minuta, kur piloti polak i BMV?se, Robert Kubika pesoi nje aksident te tmerrshem, por per fat pa pasoje te renda per jeten.

Luis: Jam ende ne nje enderr!

Luis Hemilton u shpreh teper i lumtur pas fitores se tij te pare ne Formula 1, te dielen ne mbremje ne Cmimin e Madh te Kanadase. “Nuk di se cfare te them ne kete cast”, u shpreh anglezi i ri pas gares. “Kisha qe f`mije qe e enderroja kete cast dhe pas rezultateve te mira ne garat e para me ishte krijuar pershtypja se kjo enderr mund te behej realitet. Sot isha me fat qe u nisa mire, pasi keshtu nuk u perfshiva ne aksidentet pas meje dhe e kontrollova garen pa shume probleme deri ne fund. Tani e di qe te gjithe do te me pyesin per kryesimin e boterorit, por me pare me lini te shijoj kete fitore”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Pyetja e pare e Kubikes: Mund te garoj ne Indi?

Robert Kubika eshte pilot “koke e kembe”, kjo duhet theksuar sepse eshte e vetmja menyre per te shpjeguar pyetjen qe i beri ai shefit te traumatologjise, Roland Denisit, ne spitalin e Montrealit: “A mund te shkoj ne garen e Indianapolisit te dielen e ardhshme?” Keto ishin fjalet e para te polakut pas perplasjes se tij me 280 km/h. “Kur pashe aksidentin ne ekran u shqetesova shume. Tashe se kishte vdekur. Por kur shkova atje, u qetesova kur e degjova te fliste. Te dhenat tregojne se ai eshte shume, shume mire”, perfundoi Denis.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Prova teknike

<center><object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hGVv85yocgw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hGVv85yocgw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object></center>
 
Top