Formula 1 2007

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Montoja: S'kthehem kurre me ne F.1

Huan Pablo Montoja ka rrefyer se ka refuzuar oferten e nje skuadre te F.1, qe do ta kishte rikthyer ne rreshtimin e nisjes per garen e pare te sezonit 2007. Kolumbiani, i cili u pushua nga MekLareni pasi deklaroi se do te shkonte ne kategorine "NASCAR" ne fund te sezonit 2006, eshte pershtatur ne serine amerikane dhe tashme thote se nuk ka ndermend te rikthehet ne F.1. Ne fakt, Montoja pretendon se ka hedhur poshte oferten e nje skuadre te F.1, qe sipas revistes "Autosport" eshte Toro Roso. "Une mora nje mesazh ne telefonin tim celular nga dikush ne Europe, emrin e te cilit nuk kam qejf ta them", u shpreh Montoja gjate kesaj jave. "Ne mesazh shkruhej se nese NASCAR me dukej e merzitshme, atehere e kisha deren te hapur per t'u rikthyer ne F.1. Por une vetem qesha me kete mesazh". Por qeshja nuk duhet te merzise Toro Roson, sepse Montoja thote se nuk do te kthehet me ne F.1 tashme qe Brixhston eshte bere kompania e vetme e gomave ne F.1. "Me lejoni t'ju pyes per dicka", vazhdoi ai. "Cfare do te ndodhe kete sezon, kur te gjitha skuadrat do te jene me goma Brixhston? Cila skuader do te fitoje? Patjeter qe Ferrari. Ndoshta do te dominoje. Por kjo nuk eshte arsyeja e vetme pse nuk do te kthehem me kurre ne F.1. Ne NASCAR mund te pilotoj deri ne 45 vjec, ndersa ne F.1 nuk mund te pilotoja me shume se 3-4 vjet".
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

"Kimi do nje tank per te fituar!"

Ish-inxhinieri i motoreve per Mercedesin, Mario Ilien eshte mjaft skeptik per bashkepunimin e finlandezit me Skuderine e Maranelos

Makina e re e Ferrarit per sezonin 2007 duhet te ndertohet si nje tank per te perballuar trajtimin e ashper te Kimi Raikonenit, te pakten keshtu shprehet ish-inxhinieri i motoreve te Mercedesit Mario Ilien. "Askush nuk e piloton makinen me fort se Kimi, sidomos neper bordura", u shpreh zvicerani, qe u largua nga Formula 1 ne vitin 2005 dhe qe tani drejton skuadren Ilmor ne MotoGP. "Ferrari duhet t'i ndertoje Kimit nje tank nese do qe te fitoje titullin me te". Raikonen eshte transferuar nga MekLareni, qe nuk fitoi asnje gare ne sezonin 2006 per here te pare ne dhjete vitet e fundit, per te zevendesuar shtate here kampionin e botes, tashme te terhequr, Mikael Shumakerin, tek Ferrari kete sezon. Finlandezi 27 vjecar, dy here ne vendin e dyte ne boterorin e piloteve, vuajti nga prishjet e perseritura te motoreve Mercedes ne periudhen kur pilotonte per MekLarenin. Ne vitin 2003, ai humbi ndaj Shumakerit per vetem dy pike. Motoret e Ilien ishin celesi i suksesit te finlandezit Mika Hakinen ne titujt boterore te viteve 1998 e 1999 me MekLarenin, dhe kane fituar 11 here garen e famshme "500 miljet e Indianapolisit".
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Sauber: Kimi ka nje pike te dobet!

Ish bosi i skuadres me te njejtin emer ne Formula 1, Peter Sauber beson se Ferrari do te kaloje nje vit te veshtire tranzicioni pas ardhjes se Kimi Raikonenit. Sauber, i cili e ka pasur Shumin ne skuadren e tij te kategorise “Sportscar” ne sezonet 1990 1991 dhe qe i dhuroi Raikonenit debutimin ne F.1 ne vitin 2001, shprehet se terheqja e shtate here kampioni te botes do te lere nje zbrazetire, sepse kontributi i tij per suksesin e Ferrarit ishte i madh. Sauber shprehet se Skuderise se Maranelos do t’i mungoje eksperienca teknike e Shumit ne sezonin 2007, pasi Raikonen nuk eshte shume i mire ne kete drejtim. Sauber u shpreh: “Mendoj se pas terheqjes se Mikael Shumakerit, Ferrari do te kaloje nje vit te veshtire. Ai ishte nje pilot i shkelqyer, jo vetem i shpejte, por edhe shume i forte nga ana teknike. Por, nga krahu tjeter, jam i sigurt se Zhan Todti e di shume mire se cilat jane cilesite e Kimit, dhe defektet e tij. Pika e dobet e Kimit eshte ana teknike. Ai nuk eshte shume i interesuar per anen teknike te gjerave, por ne kohet moderne te Formula 1 piloti ka nje rol shume te rendesishem ne zhvillimin e makinave, prandaj ne kete drejtim Ferrari mund te kete probleme”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Todt: Duhet te jemi te besueshem!

Administratori i deleguar i Ferrarit, Zhan Todt eshte shprehur se skuadra e tij duhet te rigjeje besueshmerine qe e ndihmoi te rishkruante librat e historise se F.1 ne periudhe 2000 2004 nese do te rifitoje titullin boteror kete vit. Skuderia e Maranelos kishte makinen me te shpejte ne pjesen e dyte te sezonit te kaluar, por pagoi shtrenjte piket e humbura ndaj Renose ne tre garat e para te sezonit, ku ajo pati probleme me motorin. Po keshtu, thyerja e motorit ne Japoni i kushtoi Mikael Shumakerit fitoren e mundshme te titullit. Prandaj Todt shprehet se besueshmeria eshte cilesia kryesore qe i duhet Ferrarit ne sezonin 2007. “Vitin e kaluar ishim kompetitive, por jo aq te beueshem sa duhej”, u shpreh ai. “Prandaj duhet te rikthehemi patjeter ne nivelet tone nga vitet 2000 deri ne 2004, kur fitonim gjithcka. Persa i perket shpejtesise, e dime se po permiresohemi kudo, por nuk mendoj se jemi perpara rivaleve”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

“Ikja e Shumit e permireson F.1”!

Australiani i Red Bullit, Mark Ueber, eshte plotesisht i bindur se largimi i shtate here kampionit te botes do ta shtoje konkurrencen

Mark Ueber beson se terheqja e Mikael Shumakerit mund te beje qe sezoni 2007 te jete nder me kompetitivet ne vitet e fundit ne F.1. Shumaker, i cili u terhoq nga Formula 1 ne fund te sezonit 2006, ka qene gjithnje favoriti kryesor per te perfunduar ne zonen e pikeve dhe sigurisht edhe per fitoret. Sidoqofte, me pilotin e Ferrarit qe tani eshte jashte sportit me te shpejte ne bote, kjo hap dyert per shume pilote te tjere per te fituar. “Mendoj se kete vit mund te shohim sezonin me kompetitiv ne Formula 1 prej shume vitesh”, tha Ueber. “Sigurisht, Mikael Shumakeri do t’i kishte te sigurta disa fitore gjate vitit dhe, tani qe eshte terhequr, ato fitore do te ndahen ndermjet piloteve te tjere”. Dhe, edhe pse Ueber nuk ve bast nese ndonje nga ato fitore do t’i takoje Red Bullit, ai beson se skuadra e tij ka nje shans te mire per te perfunduar rregullisht ne podium, sidomos pasi ka siguruar motoret e Renose per kete sezon. “Makina jone eshte shume e ndryshme nga modelet Red Bullit gjate viteve te kaluara dhe motori Reno sigurisht do te na ndihmoje edhe me shume”, shtoi ai. “Ne i donim me cdo kusht motoret Reno, sepse ata kane qene me te suksesshmit ne dy sezonet e fundit. Pra, duke menduar per te gjitha keto, do te zhgenjehesha nese nuk do te arrija asnje podium kete sezon”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

MekLareni i thote stop alkoolit?!

Bosi i “Shigjetave te Argjendta”, Ron Denis, ka deklaruar dje se ne ekipin e tij nuk do te kete me asnje tolerim per abuzimet me pijet

Pavaresisht nga posterat e “Johnnie Walker”, te ngjitur ne makinen e MekLaren Mercedes, cdo problem me alkoolin ne kete skuader, nuk do te kete asnje tolerim. Eshte bere e ditur se te MekLaren Mercedesi, alkooli eshte i ndaluar rreptesisht. Pas pervojes se “dhimbshme” me Kimi Raikonenin, kjo skuader nuk deshiron qe emri i saj te perflitet nga mediat per raste te tjera te ngashme, aq me teper pas largimit te Kimit. Fernando Alonso dhe Ljuis Hemilton duhet te sjellin kohet e arta te “Shigjetat e Argjendta”. Se fundmi dy pilotet e rinj te MekLarenit, u jane nenshtruar stervitjeve te fitnesit ne Finlande. Aty, Ron Denis theksoi qellimisht, se sporti dhe alkooli nuk kane asgje te perbashket. “Sportistet e atletikes se lehte sterviten me sisteme teper te rrepta per te fituar medialjen e arte, por ata nuk shperblehen ne te njejten menyre sic jane mesuar pilotet ne Formula 1”, tha ai per “Daily Mirror”. “Ne nuk e shohim te arsyeshme qe pilotet e Formula 1 te pine qofte edhe nje pike alkool gjate sezonit”, u shpreh ai me tej. Ndertimi i palestres se re te stervitjes ne Finlande, eshte nje shenje tjeter qe tregon ndryshimin e skuadres. Dhe Hemilton ishte shume i kenaqur nga eksperienca e tij ne vendin skandinav. “Ishte nje eksperience fantastike. Ishte nje ide shume e mire te punonim bashke me inxhineret e skuadres. Ne fund te fundit, nuk punohet vetem per mua apo Alonson. Qellimi yne eshte qe, duke e zhvilluar se bashku skuadren, te fitojme titullin boteror te ketij sezoni”, tha kampioni ne fuqi ne kategorine “GP2”, qe do te debutoje ne sportin me te shpejte ne bote ne Cmimin e Madh te Australise, ne 18 mars.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Bill Gejtsi ndihmon “Kokekuqen”!

Edhe Bill Gejts do te ndihmoje fushaten e Ferrarit drejt titullit 2007. Pikerisht te henen kompania e njohur “Microsoft” lajmeroi se ka arritur nje marreveshje me Skuderine e Maranelos ne te cilen ajo do te beje pjese si furnizuese. “Skuderia Ferrari”, informon grupi i Bill Gejtsit, “ka menduar te shfrytezoje inovacionet e kompanise sone ne ambientet e garave te Formula 1. Me ane te tyre skuadra do te kete mundesi te perpunoje ne kohe rekord dhe ne siguri te plote te dhenat e shumta qe merren nga makinat ne piste, duke i derguar ato menjehere ne zyrat e Ferrarit ne Maranelo. Shpresojme vetem qe ky partneritet te sjelle rezultate sa me te mira per Ferrarin ne piste, si dhe per kompanine tone ne avancimin e teknologjise”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Renoja “duelon” me MekLarenin, por buzeqesh Ferrari!

Sezoni i F.1 eshte ne prag dhe deshira per te predomionuar ndaj rivaleve eshte e madhe. Tre skuadra per nje objektiv te vetem, me Renone qe ka deshire te konfirmohet pas paa dy vitesh suksese dhe Ferrarin qe ndjek per t’u kthyer tek fitoret ne vitin e pare te epokes post Shumaker. Dhe MekLareni eshte mbeshtetur mbi kampionin Fernando Alonso per te rikthyer kohet e arta ne Uoking. Atehere zbritja ne piste per “tre te medhate” te lejon te besh nje vleresim te pare, ne pritje te zhvillimeve te metejshme dhe te permiresimeve qe do t’i behen makinave te sapolindura. Gjerat shkuan mire per Renone me modelin R27, qe duket gati per boterorin, por qe fsheh ende disa gjera te potencialit te saj. Kristian Silk theksoi se vendimi per te filluar me dy makina te barabarta u morr per “t’iu futur menjehere punes per t’i zhvilluar ato”. Edhe Ferrari po shkon mire, pasi ne pritje te verifikimit te cilesive te Kimi Raikonenit, Felipe Masa ka provuar tashme potencialin e makines. “F2007 eshte shume me e shpejte se modeli i vjeter”, u shpreh braziliani. “Jemi perballur me menyren me te mire te mundshme me rregullat e reja per gomat”. Ndersa Fernando Alonso fshihet, pasi MekLareni duket ne nje vonese te lehte ne krahasim me rivalet, por dihet qe “Shigjetat e Argjendta” duhet te punojne me shume. Megjithate spanjolli eshte gati te vere bast mbi cilesine e makines se tij te re te 2007 s.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<font color="blue"> Majkëll Shumakeri, pensionisti milioner

Ai gjithmonë ka thënë dhe vazhdon të thotë se ende nuk ka vendosur se çfarë do të bëjë zyrtarisht në periudhën "post Formula 1". Ajo që është e sigurt, është fakti se jeta e Majkëll Shumakerit do të jetë e ndryshme nga ajo që kishte bërë deri në fund të sezonit 2006. Thuhet se do të jetë asistenti i Zhan Todtit, por edhe njeriu imazh i Ferrarit dhe i grupit Fiat. Gjithsesi, asnjë detaj rreth këtij "profesioni" të ri.
Përfitimet: Shumi është një "shoqëri", e cila prej disa vitesh ka fitime marramendëse. Menaxheri kryesor i saj është Vili Veber. Tani që është larguar nga garat, Majkëlli duket se ka dëshirë të ketë një lidhje më të drejtpërdrejtë në shoqërinë "Shumaker". Sipas disa llogarive, thuhet se fitimet do të vazhdojnë të shkojnë deri në 10 milionë euro në vit. Ka ende disa sponsorë, të cilët kërkojnë të përfaqësojnë produktet e tyre me ish pilotin gjerman. Të paktën janë dy sponsorë kryesorë që kanë kërkuar t'i shtyjnë kontratat e tyre, edhe pse Majkëlli është larguar nga profesioni i pilotit të Formulës 1. Firma e parë që shtyu kontratën, ka qenë "Deutche Vermogensberatung", një firmë që merret me menaxhimin e pasurive të gjermanëve. Numërohen rreth 4 milionë klientë në këtë firmë që e çojnë buxhetin e saj deri në 123 miliardë euro. Stema e kësaj kompanie vazhdon të jetë në kapelën që mban Majkëll Shumaker. Sigurisht, nuk do të ndryshojë as ngjyra e kuqe e kësaj kapeleje. Një tjetër sponsor gjigant është "Omega", një ndër firmat më prestigjioze të orëve.
Karburanti: Edhe firma "Shell" e karburanteve duket se nuk bën dot pa 7 herë kampionin e botës të Formulës 1. Menjëherë pas përfundimit të sezonit 2006, ajo realizoi një spot publicitar me protagonist Majkëll Shumakerin si shërbyes i një pike karburanti. Si përfundim mund të themi se Shumi ka arritur të firmosë kontrata edhe me dy sponsorë të tjerë. Bëhet fjalë për firmën e prodhimit të ujit mineral "Rosbacher" dhe për firmën "Auto Teile Unger", e cila merret me pjesë këmbimi për automobilë.
Bamirësia: Nuk është e nevojshme që të përmendim shpeshherë emrin e Majkëll Shumakerit për veprimtaritë që ka në këtë fushë. Çdo vit ai dhuron miliona dollarë ose euro për bamirësi. Ai ka disa vite që është edhe ambasadori i UNICEF it. Ish piloti i Ferrarit bashkëpunon me firmën gjermane "Kinder" për të ndihmuar fëmijët në nevojë në të gjithë botën.
Pasuria: Le të rikthehemi te biznesi. Shumakeri prej kohësh ka një kartë, në të cilën shkruhet titulli "President". Kjo është një kartë e shoqërisë "MSTracy". Në pamje të parë, qendra e kësaj firme është një shtëpi e thjeshtë, por e vëzhguar mirë nga kamerat dhe ka një derë kryesore të blinduar. Në të vërtetë, nga firma "MSTracy" nuk dihen shumë gjëra. Gjithsesi duket se është pikërisht kjo qendër ku ndodhet dhe kasaforta kryesore e pasurisë së familjes së Majkëllit. Një pasuri që i ka dhënë mundësinë për të ndërtuar një rezidencë të re, e cila ka një projekt prej 25 milionë eurosh. Tani që është jashtë garave, Majkëlli do të ketë mundësi të ndjekë punimet më nga afër dhe të presë shiritin e inagurimit shumë shpejt, duke ditur se është parashikuar që gjithçka të përfundojë brenda pak muajve. Shtëpia e ëndrrave të Majkëllit dhe Korinës gjendet në mes të La Rezerv dhe në një teritor prej 13 hektarësh. Ka një pamje panoramike në liqenin e Lemanos. Sigurisht, tani që Majkëlli është në "pension" do të ketë më shumë kohë të lirë për pasionet e tij. Pa dyshim që një nga pasionet e tij parësore është futbolli. Skuadra zvicerane Ekikens që ndodhet pranë shtëpisë së tij, ka kërkuar që Majkëlli të shkojë më shpesh dhe ndoshta brenda disa vitesh mund të futet në formacionin e veteranëve. Gjatë muajit të dimrit do të ketë gjithashtu mundësi për t'u marrë me ski. Ai preferon Trysilin në Norvegji, ku ka një tjetër shtëpi prej druri. Ai ka premtuar se nuk do të lërë mënjanë dhe disa sporte të tjera ekstreme që ka përzemër, si parashutizmi.
Babai: Nuk duhet të harrojmë se ai ka tashmë edhe rolin e një bashkëshorti dhe babai të mirë. Pa dyshim që për Majkëllin këto janë detyrat e tij kryesore tani që është larguar nga garat. Ai do të ketë më shumë kohë për të dy fëmijët, Xhina Marian dhe Mikun. Nga ana tjetër, bashkëshortja e tij, Korina, vazhdon të ketë një pasion të madh për kuajt.
Endi TUFA

Berni Ekleston (pronari i Formulës 1)
"Me Majkëll Shumakerin kam pasur një rol tepër aktiv. I kam organizuar gjërat që ai të kalonte në 1992-shin te Benetoni: negociova me të gjitha aspektet. Nuk jam unë ai që e bëra të fitonte, por kam qenë ndërmjetësi në disa marrëdhënie të tij".

Aleks Zanardi (ish-pilot i F1-shit)
"Në Kart, italianët dominonin. Më 1986-n, në Goteborg ishte me 24 sekonda diferencë nga vendi i parë, por fitoi europianin pasi më kaloi në xhiron e fundit. Në mbrëmmje u tregua i sjellshëm dhe më tha: "Ma dhuruat fitoren". Dhe unë u përgjigja: "Epo, jam i kënaqur që të dhuruam ty që je kaq simpatik".

Flavio Briatore (menaxher i përgjithshëm i Renault-së)
"Më 1991-shin me Jordan, por e dija që atë vit Shumi nuk kishte kontratë me atë skuadër. Kështu që e ftova në shtëpinë në Londër dhe i ofrova një kontratë trivjeçare. Ai tha menjëherë po dhe garoi në garën e radhës në Monza".

Loris Kapirosi (pilot i Moto GP)
"Majkëlli jashtë piste është një person i mrekullueshëm,
komplet ndryshe nga ai që njihet në televizione dhe gazeta. Një natë, kur ishim në mal, bëmë një sfidë se kush pinte më shumë:
Unë i hidhja grapa, por në gotën time hidhja ujë. Ai e kuptoi, pasi kishim kthyer disa gota".

Jarno Truli (pilot i F1-shit)
"E kam parë për herë të parë në vitin 1994 në Lonato, në Breshiano.
Ishin finalet e kampionatit kart, unë po e fitoja dhe ai vinte aty për t'u dëfryer. Fliste pak dhe ishte i përqendruar te sfida. Fitova unë. Iku i mërzitur, por tha fjalë të mira për mua kur mbërriti në F1".

Luciano Beneton (shefi i Benetonit)
"Ne sapo ishim futur në F1. Para garës së Monzës, Flavio Briatore në rolin e menaxherit të skuadrës, më tha se kishte gjetur një pilot të ri me emrin Shumaker. Kur e njoha, më habiti për mënyrën e drejtpërdrejtë që i thonte gjërat dhe për mënyrën logjike që ndërtonte fjalët".


Valentino Rosi (pilot i Moto GP)
"Kur kryeja testet me Ferrarin, unë i kërkoja ndihmë, por ai më fliste për motorët. Moto GP është më spektakolar, Formula 1 është më e vështirë për ta kuptuar. U kënaqa shumë kur e takova në Muxhelo. Ai erdhi dhe më takoi në bokse. Për kë bërë tifozllëk? Për mua, sigurisht".

Rendi Mamola (ish piloti i Ducatit)
"Për Majkëllin ka qenë gjithmonë e thjeshtë të garojë me shpejtësi të madhe. Fizikisht ai ka qenë më i përshtatshmi dhe e njeh pistën e Muxhelos në mënyrë perfekte. Është një pilot i madh dhe është adhurues i shpejtësisë së madhe".

Andrea Doviciozo (pilot i Moto GP)
"Kam luajtur me të disa ndeshje dhe më ka lënë përshtypje profesionalizmi i tij. Edhe për Kalçiton përgatitej në mënyrë të ekzagjeruar. Pastaj, edhe pse ishte në fillim të Çmimit të Madh, ai impenjohej në maksimum. Nuk mendonte për garën, por vetëm për t'u nisur dhe për ta fituar".

Edi Xhordan (ish-pronari i Jordan)
"Mbaj mend që kur erdhi në Spa, nuk kishte as edhe një krevat për të fjetur. I thashë: E njeh pistën? Ai më tha po. Ishte një gënjeshtër. Ai s'kishte garuar asnjëherë më parë. Bëri një xhiro me biçikletë një ditë përpara se të hipte në Jordan. Ditën tjetër ishte shumë i shpejtë. Kështu lindi Shumi".


Xhankarlo Fizikela (pilot i F1-shit)
"Kur luanim futboll me përfaqësuesen e pilotëve, me Majkëllin komunikoja shumë dhe në fushë merreshim vesh shumë mirë. Mbaj mend se kur ishim me Jordanin ose Sauberin, bënim aksione shumë të bukura dhe shumë gola. Njëherë u përqafuam dhe më tha:
Çfarë dyshe sulmuese jemi!"

Xheki Stjuart (ish-pilot i F1-shit)
"Ai është përmirësuar vit pas viti. Në 2006-n, mbi të gjitha ka treguar gjithë eksperiencën që grumbulloi ndër vite. Në fillim ishte më i ashpër, ndërsa në 2006-n tregoi qetësi të madhe. Ndërsa për faktin që ka qenë më i miri, mendoj se duhet të jemi të rezervuar, sepse ai ka fituar gjithmonë me makinën më të mirë".

Xhoni Hetbert (ish shoku skuadrës te Beneton)
"Kemi qenë shokë skuadre te Benetoni në dy vitet e fundit. Mes gjithë episodeve që kemi përjetuar bashkë, mbaj mend atë përmbysje në 1995-n në Spa. Për këtë dhe për raste të tjera që më kujtohen, mund të them që Majkëll ka qenë një pilot i madh. Edhe pse nuk më linte të lexoja të dhënat e telemetrisë. Ishte pak xheloz". </font>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Kimi Raikonen debuton me Ferrarin!

Ish piloti i MekLarenit ka pilotuar modelin e sezonit 2006, 248 F1 ne pisten e Valelunges

Dita e pare e shkolles per Kimi Raikonenin me Ferrarin. Finlandezi u ngjit per here te pare ne nje makiine te Skuderise se Maranelos ne pisten e Valelungas, ku filloi te pershtatej me “Kokekuqen”, dhe pse nuk ishte ne timonin e modelit te ri F2007, por te modelit te sezonit 2006, 248 F1, pra te makines se pilotuar nga Shumakeri dhe Masa ne boterorin e kaluar. Nen shiun e rene ne pisten prane Romes, peropara rreth 100 tifozesh, “Finlandezi pershkroi 18 chiro, me kohen me te mire prej 1’19"521. Ndersa pak perpara tij kishte zbritur ne piste piloti i dyte i Ferrarit, braziliani Felipe Masa, qe kishte testuar modelin e ri te Skuderise se Maranelos, F2007. Per Masen, i cili do te kaloje sezonin e tij te dyte si piloti i Ferrarit, 36 xhiro te pershkruara ne piste, me kohen me te mire prej 1’19"102, pra jo shume larg Raikonenit me makinen vjeter. Tani finlandezi duhet te provoje edhe makinen e re te Ferrarit ne ditet ne vazhdim, por kesaj here ne pisten spanjolle te Valencias.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<font color="red"> Armando Qerama, shqiptari që garoi me Alonson
Endi Tufa


Pasaporta e Armando Qaramës
Datëlindja: 05.01.1977
Vendlindja: Tiranë
Vendbanimi: Athinë
Gjendja civile: I martuar, me një fëmijë
Nr. i makinës: 3 (në varësi të renditjes në kampionat)
Tituj kampion në Greqi: 2 (2002, 2003)
Renditja më e mirë në europian: vendi i 3 të
Renditja më e mirë në botëror: vendi i 22 të

Armando Qerama është emri i një tjetër shqiptari, i cili lakohet prej vitesh në Greqi. Ai është dy herë kampioni i garave KART në shtetin fqinj dhe përfaqësues i tyre në kampionatet botërore dhe europiane të këtij sporti. Pasioni i tij për garat e shpejtësisë ka filluar që në Shqipëri kur ishte fare i vogël. Vetë Armando pohon se ishte me "fat" që shtëpinë e tij të lindjes në Tiranë, e kishte fare pranë një parku autobusësh. "Isha me fat, pasi kaloja shumë orë brenda këtij parku, laja autobusët, ndihmoja shoferët dhe mekanikët vetëm për të marrë një "shpërblim". Ky shpërblim ishte një xhiro disa metërshe me autobus brenda parkut, - thotë ai. Pasioni im për makinat arriti një ditë deri në një çmenduri. Së bashku me vëllain tim më të vogël shkuam natën në parkun e autobusëve dhe pasi "korruptuam" rojën me gjysmë litri raki, u futëm brenda dhe morëm njërin prej autobusëve. Dola xhiro gjatë gjithë natës. Kur po afronte mëngjesi, vendosa të kthehesha dhe të fusja autobusin në park, po te dera e hyrjes na mbaroi karburanti dhe u detyrova ta lija aty. Të nesërmen drejtuesit e parkut kishin nxjerrë një lajmërim, në të cilin ndalohej rreptësisht hyrja ime në atë park," - tregon Armando, ndërsa qesh për këtë "shaka pa kripë" që i kishte bërë për pasionin e tij më të madh.
Emigrimi dhe vazhdimi i ëndrrës "së çmendur"
Në vitin 1992, edhe ai si shumë të rinj të tjerë vendosi të largohej në emigrim së bashku me familjen. Ky vendim padyshim që u mor për një jetë më të mirë dhe jo për të zgjuar ëndrrat e tij. Në fakt rezultoi një vendim i drejtë për të. Emigrimi e detyroi të futej në punë fare i vogël dhe si fillim puna e tij ishte e rëndomtë, pra një punë krahu së bashku me babain e tij.
Në vitin 1997, ai fillon punë si punonjës i një "Luna Parku" të lëvizshëm italian. "Me këtë punë të re që bëja, lëviznim shumë, nëpër vende të ndryshme të Europës. Një ndër këto vende ishte edhe ishulli grek Kreta. Aty "Luna Parku" u vendos shumë pranë një kartodromi dhe pas miqësisë që zumë me punonjësit e saj, filluam të shkëmbenim xhetona, pra ne u jepnim atyre për të hyrë në "Luna Park", ndërsa ata na jepnin për të hyrë në kartodrom dhe për t'u argëtuar me makinat, edhe pse ato nuk ishin profesionale," - tregon Armando.
Dashuria për garat solli zhvlerësimin e parasë
"Kur u ktheva në Athinë, pas rreth 10 vitesh punë, arrita për herë të parë të blej makinën time personale, një FIAT GT. Në atë kohë sapo isha fejuar dhe së bashku me nusen fillova të bëja gara shpejtësie në rrugë në vende të caktuara, ku dhe vetë grekët provonin dhe vinin në garë makinat e tyre sportive. Aksidentet ishin shumë të shpeshta dhe kthimi i makinës në gjendjen e mëparshme kërkonte shumë para, por kjo gjë nuk më shqetësonte aspak. Rëndësi për mua kishte praktikimi i këtyre garave të çmendura, edhe pse isha vetëm 21 vjeç. Arriti një pikë kur edhe nusja ime (Lela) më kërkoi të hiqja dorë. Grindjet me të ishin aq të shpeshta, saqë më tha "o mua ose garat e tua të çmendura", tregon Armando duke qeshur.
Lidhja e parë me garat profesioniste KART
"Duhej të gjenim një kompromis, pra unë doja të garoja akoma, por të paktën të gjeja diçka më pak të rrezikshme, ndoshta të garoja në një pistë. I telefonova pronarit të kartodromit në Kretë dhe i kërkova një zgjidhje, ai më drejtoi te skuadra greke PRT (Polikronidhis Racing TEAM), ku unë vazhdoj të jem aktualisht. Bisedova me Sokrati Polikronidhi dhe i kërkova të më provonte për të garuar. Pas disa kërkesash të shpeshta të miat, ai më dha mundësinë të provoja një makinë garash KART. Edhe pse më këshilloi të kisha kujdes, pasi ishte shumë më e shpejtë dhe më e rrezikshme se makina që kisha provuar në Kretë, unë nuk e dëgjova dhe që në kthesën e parë dola jashtë dhe u përplasa. U ktheva në bokse, i kërkova të ma rregullonin makinën sa më shpejt dhe të futesha sërish në pistë, isha i paduruar për t'u treguar atyre njerëzve se kisha diçka dhe që ata duhej të më besonin. Ishte viti 2002, pas provave të shumta që kisha zhvilluar (tri herë në javë), ata më besuan dhe më futën në 4 gara të kampionatit dhe ndër pesë pilotët që kjo skuadër kishte, unë luftoja gjithnjë me të katërtin.
Largimi i kampionit për t'i hapur vend Armandos
"I biri i pronarit tim, Jorgo, ishte tri herë rresht kampioni i Greqisë, në vitin 2002 ai vendosi të "varte skafandrën në gozhdë" për të ma lënë mua vendin. Ai u bë trajneri im dhe unë gjithë atë besim që më dhanë, ua shpërbleva duke u shpallur kampion i Greqisë, edhe pse nuk fitova asnjë garë, por duke u renditur i 3 ti dhe i 4 ti në të gjitha garat e kampionatit. Një vit më pas, që në garën e parë theva rekordin e pistës dhe arrita të fitoja për herë të parë një garë. Si përfundim fitova 5 nga 6 garat e sezonit dhe u shpalla sërish kampion i Greqisë për sezonin 2003. Tri vitet pasardhëse ishin me të vërtetë "të errëta" për mua. Problemet e shumta të makinës në çdo garë të çdo sezoni nuk më lejuan të ngjitesha më shumë se vendi i tretë në sezonet 2004, 2005 dhe 2006.
Pjesëmarrja në botëror e europian dhe gara me Alonson
Në vitin 2002, si kampioni i Greqisë shkova në Afrikën e Jugut për të përfaqësuar këtë shtet në kampionatin botëror. Përgatitja e një gare botërori ishte shokuese, aq sa më shtoi edhe më shumë emocionet që kisha. Gjatë provave kualifikuese për garën finale të botërorit, pësova një aksident nga një pilot tjetër dhe gjithçka për mua dhe për Greqinë në atë botëror përfundoi aty. Në vitin pasardhës, në 2004 n, shkova sërish në kampionatin botëror që këtë herë zhvillohej në Sharmen Sheik. Arrita të kualifikohesha për garën finale, u nisa i 28 ti dhe e përfundova i 11 ti, një rezultat që u festua në Greqi. Më pas, po në këtë vit shkova edhe në europian, i cili u zhvillua në Itali, aty u rendita i 3 ti. Edhe në vitin 2005 u rendita sërish në vendin e 3 të në europian. Në vitin 2006 shkova sërish në botëror dhe nga 106 pjesëmarrës arrita të renditesha i 22 ti.
Në vitin 2002, pas kampionatit botëror zhvillova edhe kampionatin europian. Në një nga garat e këtij kampionati, pasi janë disa, në pistë ishte dhe kampioni i botës së Formulës 1, Fernando Alonso. Në atë kohë nuk e njihnin pothuajse fare, megjithëse të gjithëve u bëri habi që një pilot, i cili u nis i 30 ti, arriti ta përfundonte garën në vendin e dytë dhe më pas u shpall kampion. Ndërsa unë në atë garë u nisa i 34 ti dhe e përfundova në vendin e 18 të."


Gjithçka është me vetëfinancim
Për çdo garë dhe për çdo pjesë të makinës, Armando paguan ashtu siç mban me rrogë dhe trajnerin e tij. "Gomat e makinës i ndërroj një herë në javë (4x150 euro), ndërsa motori i makinës ndërrohet një herë në muaj (1x1500 euro). Çdo sezon në kampionatin grek më kushton rreth 10 mijë euro, ndërsa në kampionatin europian 20 mijë euro. Kampionati botëror paguhet nga shteti grek, nëse del i pari," - tregon ai.


Makina
Motori: Rock
Kubikët: 125cc
Kuaj fuqi: 32
Amortizatorë: Nuk ka
Lartësia nga toka: 2 cm
Shasia: Tony Kart (firma më e njohur italiane në këtë kategori garash)
Gomat: Bridgestone
Pesha: 106 bashkë me pilotin </font>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

"Kimi me Ferrarin? Do te pershtaten!"

Ferrari nuk duhet te frikesohet se mos Kimi Raikoneni do te doje kohe per t'u pershtatur me makinen e re, sepse Rubens Barrikelo beson se finlandezi do te ndihet si ne shtepine e tij ne Maranelo. Raikonen ka pasur probleme ne dy ditet e tij te para te testimeve me Ferrarin, duke qene larg koheve te shokut te tij te skuadres, Felipe Masa. Por, ish-piloti i MekLarenit duhej te pershtatej jo vetem me makinen e re, por edhe me motin e keq gjate testimeve ne Valelunga. Megjithate, Barrikelo nuk beson se Raikoneni do ta kete shume te veshtire, sepse ai mendon se zevendesuesi i Shumakerit i ka aftesite per t'u perballur me ndryshimet e nje skuadre te re. "Mendoj se makina e Ferrarit eshte e lehte per t'u pershtatur", tha Barrikelo. "Kur une shkova ne kete skuader ne vitin 2000, makina ishte shume e lehte per t'u pilotuar dhe, edhe pse ka pasur mjaft ndryshime qe atehere, nje piloti i mire nuk e ka te veshtire".
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Masa: Problemet na cojne perpara!

"Telashet do t'i zgjidhim dhe ne garen e pare do te mberrijme ne maksimumin tone, me nje makine te shpejte dhe shume te besueshme"

Xhirot e para te Ferrarit F2007, nuk ishin shume inkurajuese, por Felipe Masa nuk ankohet, perkundrazi, sheh perpara dhe gjen anet pozitive te testimeve ne Valelunga. "Duke pare ditet e shiut qe patem, ne fund dipka arritem ta benim. Pak xhiro ne kohe te thate, shume xhiro nen shi dhe ne kete kendveshtrim me vjen keq qe nuk arritem te xhironim pak me shume ne kushte normale". Megjithate, pershtypjet per modelin e ri jane pozitive: "Pershtypja eshte e mire. Kemi arritur te gjejme disa konfigurime te mire, madje duke u permiresuar vazhdimisht". Por Masa jep edhe nje gjykim pozitiv mbi ferraristin e ri, Kimi Raikonen: "Kimi, pa dyshim, eshte nje pilot i mire. E njohim mire per ate qe ka bere ne skuadrat ku ka qene me pare. Eshte nje pilot i forte dhe kompetitiv". Ndersa per problemet qe u hasen gjate rruges, braziliani preferon te mos ndalet shume, duke i quajtur ato si incidente te zhvillimit: "Jane gjera qe mund te ndodhin ne fillim. Kemi pasur probleme te vogla, por behet fjale per gjera te thjeshta per t'u zgjidhur ne krahasim me ato qe patem vitin e kaluar. Me siguri eshte me mire t'i kemi tani keto probleme, sepse ne shpresojme qe ne garen e pare te vitit te mberrijme ne maksimumin tone, me nje makine te shpejte dhe te besueshme". Ne fund, Masa rrefen dhe daljen nga kthesa Roma: "Ishte nje dalje normale nga pista dhe duhet te them se barriera ishte shume prane, pasi rera nuk e frenoi makinen". Por nese duhet te beje nje krahasim me makinen e vjetshme, Masa nuk ka dyshime: "Jemi me siguuri ne nivele te barabarta, mdaje ndoshta edhe pak me mire se me makinen e vjetshme. Nuk kemi te gjithe zhvillimet qe makina do te kete ne garen e pare dhe ato te reja do te na permiresojne. Por, sipas meje, jemi nje hap perpara ne krahasim me makinen e vitit 2006, sidomos persa i perket qendrueshmerise".
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Denis: Alonso-Hemilton, endrra ime!

"Kemi nje kombinim te jashtezakonshem pilotesh, sidomos me Alonson, qe jo me kot eshte dy here kampion bote ne fuqi ne Formula 1"

Te Fernando Alonson dhe Ljuis Hemiltonin, MekLaren Mercedesi ka dy pilote te cilet se bashku jane 47-vjec, pra me pak fjale, vetem nente vite me te medhenj se Mikael Shumakeri. Te dy te rinjte shkelqejne nga optimizmi per fillimin e sezonit ne skuadren e tyre te re. Por, me e cuditshmja eshte se kete gjendje kaq pozitive, ata e kane transmetuar edhe tek shefi i tyre Ron Denis, i cili shquhet per egocentrizmin etij. "Do te thoja se kombinimi i kater piloteve tane, vecanerisht ai mes Fernandos dhe Luisit, eshte nje enderr. Motivimi im do te ndikohet ne menyre domethenese vetem nga entuziazmi, me te cilin ata do te ndjekin qellimet e tyre. Ketu ne kemi dy djem, qe duan te fitojne me cdo kusht", tha ai per dy pilotet e rinj te MekLaren Mercedes. Por, atij, me shume pershtypje i kane bere fjalet e Alonsos ne biseden e pare ne fabriken ne Uoking.

"Me duket vetja si gjyshi para niperve"

Alonso eshte kampion ne fuqi dhe Hemilton ka premisa qe me ardhjen tek MekLaren-Mercedesi te behet nje yll ne Formula 1, ndersa roli i Denis eshte pak a shume ai i babait. Por, nuk ka qene gjithnje keshtu: "Me kujtohen fillimet e viteve 1980, kur erdha tek MekLaren. Pilotet atehere nuk ishin edhe aq me te rinj se une, pra raporti me ta ishte vellazeror. Tani, para piloteve aktuale, ndihem si gjyshi para niperve, ose si babai para djemve. Kjo eshte shume e kendshme", tha ai duke qeshur. Ne lidhje me te kaluaren, duhet theksuar se ne fund te viteve 1980, perkatesisht ne fillimet e viteve 1990, Denis ka bashkepunuar me Airton Senen. Nen drejtimin e tij ne vitet e kaluara, per te kane dale edhe epitete te tilla si "frigoriferi i MekLarenit" per shkak te atmosferes se punes qe krijonte ai ne Uoking. Edhe pas ekpokes se Senes ne kete skuader, Denis nuk i leshoi komandat e tij. Edhe ne rastin e Alonsos dhe Hemiltonit, ai ka gjithcka nen kontroll. Ketu duhet theksuar se vetem para pak javesh, Denis ka bere e ditur se tek MekLaren-Mercedesi perdorimi i alkoolit eshte rreptesisht i ndaluar, vec kesaj, jane publikuar edhe disa rregulla te tjera disiplinore. Megjithate, Denis duket se eshte shume i kenaqur me dyshen e piloteve per vitin 2007. "Ne kemi nje kombinim shume te mire pilotesh. Duhet ta permendim posacerisht, se prania e nje kampioni te dyfishte ne skuader, eshte shume e rendesishme. Ai eshte fenomenal", ka thene Ron Denis.

"Skuader fantastike, qe sjell kenaqesi"

Denis, fjale te mira gjen edhe per pilotin tjeter, Hemilton. Atij i bejne pershtypje aftesite dhe mosha e tij e re. "Gjate provave te zhvilluara, Luis arriti gjithcka qe prisnim ne prej tij. Gjendja fizike e psikologjike, reagimi ne piste dhe te gjitha cilesite e tjera te tij, jane fantastike. Ne jemi te kenaqur me te, po aq sa me Pedron dhe Gerin. Eshte nje skuader fantastike me shpirt te lire, tek e cila ne te gjithe ndiejme kenaqesi", tha britaniku. Nese do t'ia dale Denis qellimit qe ta ktheje MekLaren Mercedes ne nje skuader ku bmizoteron humori, kjo eshte e paparashikueshme. Por ne lidhje me blerjen e Hamilton, nje gje eshte e sigurt: Denis tregoi guxim dhe rrezik. Per kete, 59-vjecari eshte shume krenar: "Kur morem kete vendim, kishim ende rezerva. Pas provave te para, te cilat ishin sensacionale, ne nuk kishim me dyshime per te".
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Dasas: Renoja s’eshte ngopur ende!

29 Janar “Duam ta vazhdojme epoken tone te arte edhe ne sezonin 2007 dhe nuk kemi arsye pse mos ta bejme kete, pasi jemi ende ne forme te mire”

Presidenti i Renose per Formula 1, Alain Dasas eshte shprehur se e gjithe kompania e tij duhet te jete krenare per arritjet e saj ne dy vitet e fundit ne F.1, por kjo nuk do te thote qe ajo duhet te ngopet me kaq. Francezi u shpreh se ardhja e sponsorit te ri, “ING” eshte arsyeja per shtimin e optimizmit para sezonit te ri. “Dihet, pas paraqitjes se shkelqyer vjet te gjithe pjesetaret e Renose jane shume te emocionuar qe jane pjese e kesaj historie te arte”, tha Dasas. “Por ne shpresojme qe ta vazhdojme ate edhe ne sezonin 2007. Dhe une mendoj se nuk kemi arsye pse mos ta bejme kete, pasi jemi ende ne forme te mire”. Duke hedhur veshtrimin nga e ardhmja, Dasas tha se pas gjithe pasigurise qe rrethonte te ardhmen e F.1 vjet, tashme Renoja eshte e bindur ne impenjimin e saj afatgjate ne kete sport. Ai shtoi se eshte e rendesishme per kompanine franceze qe F.1 te shtrihet edhe me shume globalisht ne vitet e ardhshme, si persa i perket hartes se garave, ashtu edhe persa i perket rritjes se imazhit te ketij sporti ne skajet e botes. “Formula 1 eshte nje familje e madhe, me pese kompani te medha te ndertimit te makinave dhe shume skuadra te tjera te rendesishme”, shpjegoi me tej Dasas. “Impenjimi i Renose ne kete sport eshte afatgate. Formula 1 eshte nje sport spektakolar dhe ne mendojme se kemi nje skuader shume te mire, e cila do te vazhdoje te paraqitet shkelqyeshem. Formula 1 eshte gjithashtu shume e rendesishme per marken Reno dhe per vlerat qe i sjell imazhit te saj neper bote, prandaj ne do te perpiqemi qe ky sport te perhapet edhe me shume ne te gjithe boten, sepse nese do te kishim sukses ne F.1, atehere marka Reno mund te njihet ne shume vende ne te cilat ne kete cast nuk ka suksesin e merituar”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Bell: Largimi i Alonsos na motivon!

29 Janar Dhe pse ka humbur Fernando Alonson ndaj MekLarenit, drejtori teknik i Renose, Bob Bell beson se skuadra anglo franceze eshte ende ekipi per t’u mundur ne Formula 1. “E dime se cfare duhet per te luftuar per titujt, pasi kemi dy vjet qe fitojme gjithcka ne F.1”, u shpreh Bell. “Jemi ende skuadra per t’u mundur dhe ndihemi te forte. Por, pervec kesaj, jemi edhe shume te pergatitur”. Bell u shpreh me tej se beson se sezoni 2007 do te jete nje duel tresh ndermjet Renose, Ferrarit dhe MekLarenit. “Eshte gjithnje nje gje e kendshme te luftosh per titujt ndaj “te medhenjve” te F.1", vazhdoi ai. “Ne kete kendveshtrim, dueli mes Renose, Ferrarit dhe MekLarenit eshte gjithnje interesant. Nese do te me duhej te zgjidhja mes rivaleve, do te zgjidhja MekLarenin, sepse nese do ta thyenim Fernandon do te tregonim se suksesi yne dy vitet e fundit nuk varej vetem nga ai”.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Sot, përballja e parë Kimi Alonso

Kimi Raikonen ka filluar që dje testimet me Ferrarin e ri F2007, në pistën e Valencias. Më pas ai do të transferohet në Jerez, ku do të zhvillohen provat zyrtare për sezonin 2007. Në këto ditë testimesh, finlandezi i Ferrarit, Kimi Raikonen, do të përballet për herë të parë me kundërshtarin e tij më të madh, Fernando Alonson, i cili në sezonin 2007 do të garojë për skuderinë McLaren Mercedes. Pritjes së madhe të atyre tifozëve për të parë në pistë këta dy kundërshtarë, po i vjen fundi. Tashmë mund të zyrtarizohet gjithashtu pas disa vjetësh edhe mbyllja e "erës Shumaker". Dje për herë të parë ka zbritur në pistë makina e re Ferrari F2007, e pilotuar nga Kimi Raikonen, pasi deri tani ajo është provuar nga Felipe Masa. Bëhet fjalë për të njëjtën makinë, pasi Ferrari ende nuk e ka përgatitur makinën tjetër. Gjithsesi, inxhinierët e Ferrarit bëjnë të ditur se ajo makinë do të jetë e gatshme për testimet e radhës në Jerez de la Frontera, që do të zhvillohen nga data 6 deri më 8 shkurt. Në testimet e djeshme në Valencia nuk ka qenë i pranishëm Felipe Masa, megjithatë ishte kolaudatori Luka Badoer, i cili xhiroi në pistë me makinën e sezonit të kaluar 248F1. Pritet që sot të zbresë në pistë Fernando Alonso me makinën e re McLaren MP4 22. Pa dyshim, të dy pilotët janë përpjekur deri tani ta shmangin sa më shumë njëri tjetrin, por këtë herë do të jetë pista që do t'i vërë në provë. Tashmë është kronometri ai që do të japë verdiktin.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

normal_doga1198.jpg


<font color="blue"> DATE COUNTRY CIRCUIT

18/03/2007 Australia Melbourne
08/04/2007 Malaysia Sepang
15/04/2007 Bahrain Sakhir
13/05/2007 Spain Barcelona
27/05/2007 Monaco Monaco
10/06/2007 Canada Montréal
17/06/2007 USA Indianapolis
01/07/2007 France Magny-Cours
08/07/2007 Great-Britain Silverstone
22/07/2007 Germany Nurburgring
05/08/2007 Hungary Hungaroring
26/08/2007 Turkey Istanbul
09/09/2007 Italy Monza
16/09/2007 Belgium Spa-Francorchamps
30/09/2007 Japan Fuji speedway
07/10/2007 China Shanghai
21/10/2007 Brazil Interlagos </font>
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

Nje tjeter "koke" iken nga Ferrari?

Pas Mikael Shumakerit, Ros Braunit dhe Paolo Martinelit, nje tjeter person i rendesishem i "familjes Ferrari" do te largohet. Behet fjale per Najxhell Stepnin, qe ka kerkuar te largohet nga detyra e tij. Koordindatori i skuadres, i cili e cileson veten dhe si shefi i mekanikeve, duket qarte se eshte i pakenaqur me ristrukturimin e skuadres. Sipas te dhenave ai kishte llogaritur qe pas ndryshimeve te para te perfitonte duke u pozicionuar me mire. Por, ky shans iu dha personave nga sektore te tjere, si per shembull Mario Almondos, i cili tashme eshte drejtor teknik i skuadres. "Ne rastin me ideal, une dua te qendroj tek Ferrari, por ne nje sektor tjeter. Por, nese do te me ofrohej ndonje mundesi e mire nga skuadrat e tjera nuk do ta refuzoja", tha ai. Si fillim ai do te ndjeke shembullin e Braunit, duke bere nje vit pushim, pas te cilit do te vendose ne lidhje me te ardhmen e karrieres se tij.
 

ALTIN

Primus registratum
Re: Formula 1 2007

<font color="red"> Raikonen: Ferrari i ri, fantastik!

"Dhe pse eshte vetem dyta ime e dyte ne timonin e kesaj makine, jam i bindur se ajo ka shume potencial dhe pse kemi ende per te bere"

Edhe ne diten e dyte te provave me F2007, Kimi Raikonen nuk gjeti kushte optimale persa i perket motit dhe pistes. Pas provave te javes se kaluara ne Itali, ku Raikonen pilotoi me modelin e vjeter 248F1 ne kohe me shi, ai vazhdon te jete ne pritje te provave te para ne kushte te thata. Megjithate, per te kjo nuk eshte arsye per t'u shqetesuar, perkundrazi, ai eshte i bindur se Ferrari ka shume potencial. "Eshte nje makine e mire dhe pse per mua kjo eshte vetem dita e dyte ne modelin e ri. Na duhet te bejme edhe disa xhiro te tjera per te pare se cfare na nevojitet akoma si dhe per te bere ndonje permiresim. Megjithate, pershtypjet e mia jane te mira", tha 27-vjecari. As fakti qe Fernadno Alonso ne te dyja ditet e provave siguroi kohen me te mire, nuk eshte shqetesues per raikone, "Une nuk kam pare ende se cfare kane bere skuadrat e tjera apo pilotet e tjere. Ne shohim vetem punen tone. Por, do te vije momenti i cili do te tregoje se ku ndodhemi, pasi tani per tani, eshte shume heret per ta percaktuar kete. Eshte e vertete qe edhe konkurrentet tane kane kryer provat e para, por eshte e veshtire te nxjerresh perfundime prej tyre", shtoi ai. Per shkak te kushteve te keqija te motit, Raikonen arriti te testoje vetem nje here gomat e reja te Brixhston, prandaj ai nuk mund te beje asnje krahasim. "Kuptova se ato nuk jane ideale, por nuk kemi c'te bejme. Ne fillim ishte e veshtire. Te shpresojme se moti do te ndryshoje qe ne te punojme ne kushte me te mira", perfundoi finlandezi. </font>
 
Top