Re: Formula 1 2007
Kimi: Rikthimi, ne France!
Pas provave te javes se kaluar ne Silverstone, Kimi Raikonen shpreh besimin se per te dhe per skuadren e tij, Ferrarin, fundjava ne “Magny Corurs” do te jete shume me e mire se ne dy garat qe u zhvilluan se fundmi ne Kanada e SHBA. “Java e kaluar ishte perfekte”, tha finlandezi. “Ne Silverston ne arritem rezultate shume te mira gjate provave dhe makina reagoi me mire se sa ne dy garat e fundit ne Ameriken e Veriut. Per kete arsye une jam shume optimist per garen ne e Frances” tha finlandezi. Duke pershkruar permiresimet e bera ne makine, Raikonen theksoi: “Testuam disa komponente te rinj, vecanerisht ne aerodinamike dhe arritem ne rezultate teper te mira. Se sa do te mjaftojne keto permiresime per te dale mire ne France, kete do ta mesojme vetem ne fundjave kur te shohim edhe paraqitjen e makinave te tjera. Kjo eshte pikepyetja me e madhe qe i mundon te gjitha skuadrat gjate provave qe bejne. Por, ne nje gje jemi te sigurt, qe do te jemi konkurente te forte”. Me tej, Kimi beri te ditur se mungesa e suksesit ne dy garat e Amerikes se Veriut erdhi vecanerisht per shkak te problemeve ne kualifikuese. “Ne kete sezon eshte shume e rendesishme dhe vendimtare nisja nga radhet e para. Per fat te keq, kete shans nuk e kemi patur shpesh ne garat e fundit”, tha ai. Vec kesaj, 27vjecari ka patur edhe nje arsye tjete qe ka ndikuar ne rezultatet e tij jo fort te kenaqshme. Shpeshhere ai nuk eshte ndier mire me F2007n. “Tani jam ambientuar dhe ndihem shume me mire”, shprehet Raikoneni. Edhe pse Kimi e pelqen pisten e “Magny Cours”, ai atje nuk ka mund te fitoje asnje gare deri tani. “Ketu nuk kam dale asnjehere i pari, megjithate, kjo eshte nje nga pistat qe me pelqejne me shume. Asfalti eshte ekstremisht i lemuar dhe pista ofron kthesa si te ngadalta ashtu edhe te shpejta. Pikerisht kjo gje e kthen garen ne nje sfide te vertete”, pohoi ferraristi. Duke pershkruar garen dhe kushtet e saj ai tha se per te arritur nje rezultat te mire ne France eshte e nevojshme qe aerodinamika te funksionoje mire dhe qe pershpejtimi te jete sa me i madh ne daljen e kthesave te ngadalta. Para pese vitesh finlandezi iu afrua shume fitores ne kete piste. “E kryesoja garen, por ne nje moment u rrotullova ne piste per shkak te vajit qe kishte lene pas nje makine e Tojotes dhe si pasoje Mikaeli doli para meje e ne fund te sezonit ai fitoi titullin e tij te peste. Shpresoj qe kete vit te kem me shume fat. Nuk e di nese vitine ardhshem do te kete apo jo nje gare te Formula 1 ne kete piste fantastike. Ndoshta do te kete pista te reja si Valencia dhe Singapor. Megjithate, per pilotet eshte gjithnje shume bukur kur njihesh me pista te reja”. Pas shtate garave te para, Raikonen ka 26 pike diference nga Luis Hemiltoni i vendit te pare, keshtu qe per te qellimi per pjesen e mbetur te sezonit eshte shume i qarte: “Ne duhet te arrijme konkurentet tane dhe te mbyllim boshllekun e pikeve qe eshte krijuar. Do te japim maksimumin tone per ta arritur kete qellim”. Edhe pse nga ana sportive, Ferrari nuk ka shume arsye per te festuar, 60vjetori i markes se kesaj skuadre pati nje jehone shume te madhe. “Per mua ishte nje nder i madh qe mora pjese ne kete feste, ishte nje eksperience e mrekullueshme. Eshte fantastike te jesh pjese e nje “familjeje” legjende nga Maranelo”, perfundoi Raikonen.
Kimi: Rikthimi, ne France!
Pas provave te javes se kaluar ne Silverstone, Kimi Raikonen shpreh besimin se per te dhe per skuadren e tij, Ferrarin, fundjava ne “Magny Corurs” do te jete shume me e mire se ne dy garat qe u zhvilluan se fundmi ne Kanada e SHBA. “Java e kaluar ishte perfekte”, tha finlandezi. “Ne Silverston ne arritem rezultate shume te mira gjate provave dhe makina reagoi me mire se sa ne dy garat e fundit ne Ameriken e Veriut. Per kete arsye une jam shume optimist per garen ne e Frances” tha finlandezi. Duke pershkruar permiresimet e bera ne makine, Raikonen theksoi: “Testuam disa komponente te rinj, vecanerisht ne aerodinamike dhe arritem ne rezultate teper te mira. Se sa do te mjaftojne keto permiresime per te dale mire ne France, kete do ta mesojme vetem ne fundjave kur te shohim edhe paraqitjen e makinave te tjera. Kjo eshte pikepyetja me e madhe qe i mundon te gjitha skuadrat gjate provave qe bejne. Por, ne nje gje jemi te sigurt, qe do te jemi konkurente te forte”. Me tej, Kimi beri te ditur se mungesa e suksesit ne dy garat e Amerikes se Veriut erdhi vecanerisht per shkak te problemeve ne kualifikuese. “Ne kete sezon eshte shume e rendesishme dhe vendimtare nisja nga radhet e para. Per fat te keq, kete shans nuk e kemi patur shpesh ne garat e fundit”, tha ai. Vec kesaj, 27vjecari ka patur edhe nje arsye tjete qe ka ndikuar ne rezultatet e tij jo fort te kenaqshme. Shpeshhere ai nuk eshte ndier mire me F2007n. “Tani jam ambientuar dhe ndihem shume me mire”, shprehet Raikoneni. Edhe pse Kimi e pelqen pisten e “Magny Cours”, ai atje nuk ka mund te fitoje asnje gare deri tani. “Ketu nuk kam dale asnjehere i pari, megjithate, kjo eshte nje nga pistat qe me pelqejne me shume. Asfalti eshte ekstremisht i lemuar dhe pista ofron kthesa si te ngadalta ashtu edhe te shpejta. Pikerisht kjo gje e kthen garen ne nje sfide te vertete”, pohoi ferraristi. Duke pershkruar garen dhe kushtet e saj ai tha se per te arritur nje rezultat te mire ne France eshte e nevojshme qe aerodinamika te funksionoje mire dhe qe pershpejtimi te jete sa me i madh ne daljen e kthesave te ngadalta. Para pese vitesh finlandezi iu afrua shume fitores ne kete piste. “E kryesoja garen, por ne nje moment u rrotullova ne piste per shkak te vajit qe kishte lene pas nje makine e Tojotes dhe si pasoje Mikaeli doli para meje e ne fund te sezonit ai fitoi titullin e tij te peste. Shpresoj qe kete vit te kem me shume fat. Nuk e di nese vitine ardhshem do te kete apo jo nje gare te Formula 1 ne kete piste fantastike. Ndoshta do te kete pista te reja si Valencia dhe Singapor. Megjithate, per pilotet eshte gjithnje shume bukur kur njihesh me pista te reja”. Pas shtate garave te para, Raikonen ka 26 pike diference nga Luis Hemiltoni i vendit te pare, keshtu qe per te qellimi per pjesen e mbetur te sezonit eshte shume i qarte: “Ne duhet te arrijme konkurentet tane dhe te mbyllim boshllekun e pikeve qe eshte krijuar. Do te japim maksimumin tone per ta arritur kete qellim”. Edhe pse nga ana sportive, Ferrari nuk ka shume arsye per te festuar, 60vjetori i markes se kesaj skuadre pati nje jehone shume te madhe. “Per mua ishte nje nder i madh qe mora pjese ne kete feste, ishte nje eksperience e mrekullueshme. Eshte fantastike te jesh pjese e nje “familjeje” legjende nga Maranelo”, perfundoi Raikonen.