Bravo Ratcinger!

The_Meditator

Primus registratum
Re:

albanski esht e vertet qe nje muhadithun dhe fakih ne te njejten kohe ,esht me i mire se nje fakih vetem . por ama duhet marre parasysh qe ne historine islame zakonisht fakihat kane qene me te sakte ne interpretimin e haditheve sesa muhadithunet. i vetmi qe esht fenomen ne keto dy fusha ka qene imam shafii qe ka qene shume i pergatit ne te dyja fushat. zakonisht keto dy fusha sbejne dot pa njera-tjetren dhe sbesoj se nje muahdithun e interpreton me mire hadithin sesa nje fakih.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: bomb the Google

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Sikur ne muslimanet do te kishim nevoje nje dite per ndryshime ne fe,reformim,modernizim, nuk do ti referoheshim AF dhe as manjakve te mllefosur nga urejtja per nje besim ne ekspansion.

Per te gykuar(me kopetence)burimet Isalme duhet qe diskutuesi,lektori,te jete njohes i mire i gjuhes se Kuranit

[/ QUOTE ]

njohja e gjuhes se profetit eshte justifikim eshte mjet kontrolli per te rujt pushtetin, per kufizu numrin e kritikave, per tjnu thene injoranteve mos degjoni alienet apo influencat aliene, per te ruajtur nje literalism pa racionale

kurse per urretjen per fene ne ekspansion duket s einfluencohesh nga shtypi populist medioker qe niset nga pjelljet e muslimanve, po jo nga fitimi i argumentit, dhe nga propaganda islamike qe ndjen globalizmin si fund te fundametalizmit islamik

bile shtim i muslimaneve i duhet perendimit si fuqi krahu e lire dhe per pensionet duke bere asimilim gradual te tyre dhe bere fene praktikisht nje argetim ne kohen e lire.

demokracia eshte kali i trojes per fete dhe beteja me fene ka shekuj qe eshte fitu dhe bota apo pereendimi shqetsim te vertet kane ruajtjen apo forcimin e mekanzimave qe kontrolojne tregun, Kinen apo indine dhe hapesiren kozmike /pf/images/graemlins/winkwink.gif
 
S

Scorpion

Guest
Respektoni besimet e te tjereve!!!

"Respektoni besimet e te tjereve dhe kini kujdes ndaj kulteve fetare te besimeve tjera". ka thene profeti i myslimaneve Muhamed.

Papa ka cituar ndonje injorant te shekullit te XIV i cili nuk e ka njohur as Islamin e as profetin Muhamed sepse nuk ka patur informacione te mjaftueshme. Mendoj se Papa me kete gjest eshte treguar me injorant se ate qe ka cituar sepse sot i ka te gjitha mundesite per tu informuar si duhet. Edhe ky nuk e njeh as Islamin dhe jam i sigurte se me keto fjale qe ka thene ai as qe e ka lexuar ndonjehere Kur'anin.
Njeriu sa di - aq flet... keshtu dhe puna e Papes.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: Kawazi: Intelekti eshte dhurata me e mire

[citimi
Keto citime ishin per Dikun qe donte autoritete dhe citime. Se ca mendimi ka Diku apo ca loje luan, nuk me intereson fare.



[/ QUOTE ]

rrofsh per autoritetet Albanski (D. C /pf/images/graemlins/laugh.gif)

ti cfare tradite islami i perket?

eh loj thot ky... ja na dolen ca dasmore rruges dhe na ftuan ne dasem /pf/images/graemlins/laugh.gif



Thuhet se fjalet jane simbole imperfekte per te komunikuar qellimin pasi jane imprecize dhe nuk kane nje kuptim te fiksuar pergjithmone me kohe ndryshojne kuptim apo behen te paqarta, situata te reja te krijohen apo ndikimi i kulturave te ndryshme ben edhe interpretimin te ndryshem.

Po ashtu edhe metodat qe perdoren nuk jane strikte por kane nje fare nderthurje midis tyre. Interpretuesi po ashtu, jo vetem qe interpreton por dhe krijon apo shton me arsyetimin e tij ne gjetjen e kuptimit. Literatura shtohet dhe kjo veshtireson konsensusin. Pra qellimi ngelet ne shume raste perseri eluziv.

Per kete arsye ne ditet tona metodes joliterale i kushtohet vemendje. Edhe pse nje terminologji e tille mund te shkaktoj paqartesi gjithsesi cdokush me te drejte mund te thote se efekti i kesaj metode praktikisht eshte i njohur ne Islam me perdorjen e metodave te tjera. Ne menyre strikte kjo metode kufizohet kur ka paqartesi ne text. Por dhe ceshtja e paqartesise eshte nje objekt me vete dhe percaktimi apo jo si i tille eshte objekt debati.

Pra duhet thene se interpretimi eshte me teper nje mjet politik se sa nje shkence ekzakte qe perdor metoden per te avancuar idene e interpretuesit mbi qellimin e zotit. Duke qene se interpretimi eshte nje mjet politik edhe metoda qe ai perdor merr kete atribut. Dhe nga nje metode shkencore, pa jete, shnderrohet ne nje mjet te fuqishem ideor. Behet menyre mendimi apo lexim analitik. Ne kete menyre, nga nje metode qe fillimisht perdoret per te interpretuar nje citim te caktuar tashme dekonstrukton (Derrida , Chomsky etj) kuptimin, qellimin apo idete te nje libri apo nje filozofie, nje mendimi apo besimi te tere dhe eshte me pak e interesuar me citime te vecanta.

Kjo eshte nje nga rruget per te cilen qarqe reformuese te Islamit perpiqen te sjellin interpretimin apo shpirtin e Islamit ne kohet moderne.

Nje musliman radikal qe kam degjuar shprehet se edhe shprehja Kurani eshte fjale e zotit duhet pare me kete menyre te menduari.

Tradicionalistet shprehen se kjo rruge vetem sa shpejton fatin qe pesoj feja krishtere ne perendim.
 

Gysi

Primus registratum
Re:

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

literale dhe rracionale jane metoda te se njetes metodologji
perdorimi i te cilave varet nga teksti. sepse eshte literale nuk do te thote psh qe nuk eshte rracionale ose anasjelltas, jane komplementuese me teper se sa zevendesuese.

joliterale, apo perpjekja per te kriju joliteralizem eshte vrtete interesante, po kismet her tjeter

[/ QUOTE ]

Nuk e kuptoj se cfare kerkon te thuash me "literale dhe rracionale jane metoda te se njetes metodologji", por per rastin konkret, ka nje shkence te vecante qe quhet usul, e cila merret me studimin e metodave te perqasjes shkencore ndaj tekstit.
Teksti eshte ai qe eshte, i qarte dhe metoda eshte menyra se si e kuptojme ate ne teresi. Pervec kesaj, metoda sherben per te ndertuar dijen ne teresi dhe per te nxjerre nje norme juridike ndaj ceshtjeve, per te cilat nuk ka tekst ne menyre direkte. Pikerisht fikhu, mendimi juridik islam eshte ajo fushe e dijes fetare islame e cila merret me ndertimin e struktures ideore, parimore, konceptuale, normative, etj. dhe usuli eshte metoda me ane te ciles ndertohet kjo strukture. Pikerisht ne baze te kesaj strukture nxirren edhe norma te vecanta, ku ne pune futet perseri metoda.
Tani literale dhe racionale jane dy terma ku perfshihen dy menyra te ndryshme perqasjeje. Sigurisht qe edhe literalistet kane racionalitetin e tyre, as qe vihet ne dyshim, ashtu sic edhe racionalistet kane referenca te konsiderueshme ne tekst. Problemi eshte se literalistet tentojne te rrokin kuptime te drejperdrejta te tekstit duke menjanuar deri diku marrjen ne konsiderate te nje strukture parimore dhe normative me te zhvilluar.
Ndersa racionalistet (fakihet) kane zhvilluar me teper strukturen e mendimit, kerkimin e shkaqeve dhe arsyeve per normat tekstuale etj.
Konkretisht, literalist tenton ta marre nje tekst me teper ne nje kuptim me te drjperdrejte, nderkohe qe nje racionalist, fakih perpiqet qe cdo burim tekstual ta shohe ne ne harmoni me te tere strukturen konceptuale, normative, si dhe perpiqet qe pertej cdo teksti te shohe qellimin qe e orienton cdo mezash, rrethanat ne te cilat eshte percuar ky mesazh, objektin ndaj te cilit eshte drejtuar, menyren se si e kane kuptuar te pranishmit etj...

Per sa i perket atyre qe ti thua me pas per problemet gjuyhesore etj. eshte nje tjeter problem i cili qndron ne pergjithesi por qe ne dijet islame ka nje zhvillim mjaft te qarte, kjo per disa arsye: Se pari pasi termat jane standardizua ne nje mase mjaft te madhe, se dyti sepse gjuha, arabishtja eshte standardizuar nga Kurani dhe eshte ruajtur ne nje mase mjaft te madhe, dhe per me teper interpretimi gjihesor eshte nje prej shkencave te rendesishme qe marrin pjese ne jurisprudencen islame, ku ka nje kujdes te vecante per marrjen e fjaleve, termave duke i ruajtur ne kuptimin historik te tyre.

Nejse, muhabet me vete dhe mjaft i gjate.
Me duket se kemi rreshqitur shume larg temes, e cila flet per qendrimet e papes.
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re:

ViNNy,

Nuk jam shprehur se nje muhadith e shpjegon me mire hadithin se nje fakih. Kam thene se nuk mund te thuash se po qesh muhadith i mire nuk mund te shpjegosh hadithin me mire se nje qe e quan veten fakih, pra nuk eshte se perjashtohen muhadithet nga shkenca e fikhut. Por ne fund te fundit edhe fakihu i nxjerr deduktimet, analogjite dhe arsyetimet e tij nga evidenca qe eshte tekstuale. Dmth edhe fakihu duhet te kete nje mase te konsiderueshme njohje se shkences se hadithit. Se po qe se ky nuk di gje nga shkenca e hadithit, atehere ka falimentuar si fakih.

Tani, se kush e shpjegon me mire dhe ka me shume arsyetim per nje ceshtje te caktuar kjo nuk dihet. Psh ne nje ceshtje, nje person qe e quajne muhadith mund ta shpjegoje hadithin me mire se nje qe e quajne fakih, mund te ndodh edhe e kunderta.

Cfare dua te them une ne fund te fundit eshte se nje person, musliman i thjeshte, qe nuk eshte mukallid (pasues i verbert) dhe qe nuk eshte as dijetar ne rangun qe te beje ixhtihad (perpjekje) per te nxjerre argumenta origjinale, quhet mutabi (ndjekes i argumentave). Pra dijetaret, te gjithe duke filluar nga sahabet edhe ne diten e sotme kane ndaluar taklidin, pasimin e verbert dhe kane inkurajuar ndjekjen e itiba-ve (argumenteve). Pra kush ka argumente me te forta qofte ky i quajtuar muhadith apo fakih, ai ndiqet dhe nuk duhet te nisesh se duhet ndjekur vetem ata qe quhen "fakih" se kane arsyetim me te mire se ai qe mund te quhet "muhadith", sepse pastaj i bie te jesh mukallid i atyre qe i quajne "fakiha" (kjo persa i perket etiketave, se nje muhadith mund te jete fakih me i mire edhe pse nuk etikohet "fakih"). Por ne te kundert, duhet pare arsyetimet dhe evidencat dhe te ndiqet ai qe ka argumentin dhe evidencen me te forte.

Ka thene nje dijetar se disa njerez ziheshin se duhet ndjekur ky grup edhe jo ai grup, por dijetari ia ka bere se nuk duhet ndjekuar asnje grup, dhe nuk duhet lene menjane asnje grup , por merret e mira dhe e sakta nga te dyja grupet dhe lihet e gabuara dhe shtrembta nga te dyja grupet. Pra duhet te jesh mutabi (ndjekes i argumentave) dhe jo mukallid (pasues i verbert) ne cdo ceshtje te islamit nqs te vijne argumentet dhe nqs nuk je ne rangun qe te besh ixhtihad (te nxjerresh argumenta te reja si pasoje e studimit te nje niveli te larte).

Disa prej muslimaneve mendojne se po s'qesh mukallid (pasues i verbert) i ndonje personi...duhet te jesh domosdo dijetar qe i ke pervetesuar gjithe njohurite. Dhe po s'qesh dijetar atehere nuk te lihet vetem se te jesh mukallid i ndonje personi. Por keta harrojne se ka nje kategori te ndermjetshme qe eshte itiba , ndjekja e argumenteve, qe ndalon taklidin, pasimin e verbert per te cilen e kane ndaluar vete ata njerez qe keta ia veshin taklidin. Por ne kete kategori mutiba nuk duhet te jesh as dijetar i kualifikuar...sepse nuk eshte se po nxjerr argumenta te reja dhe po ben ixhtihad. Ne te kundert ti degjon te gjithe, dhe ne fund te fundit ndjek ate qe ka argumenta dhe le ate qe nuk argumenta. Kjo eshte cfare dijetaret kane thene per njerezit e thjeshte.

Tani nqs nuk di asgje, nuk ia di ku niset, s'ke idene me te vogel, vetem ne kete rast si pasoje nevoje te lejohet taklidi (ndjekja e verbert), por kjo nuk do thote se te lejohet kur te vijne argumentet. Pra taklidi eshte si mishi i derrit, ne rast urie, nuk ke ca ha tjeter, do jetosh, do hash vetem mish derri se ke nevoje, por kur tjetri te sjell mish qengji, nuk te lejohet te thuash jo akoma do ha mish derri se nuk kam ca ha.

Pra taklidin e kane ndaluar gjithe dijetaret ne kete sens per gjithe njerezit. Kurse cfare bejne muslimanet ne ditet e sotme eshte krejt e kunderta. Tjetri thote une i perkas kesaj shkolle, nuk marr ne konsiderate ca thote ajo shkolla tjeter...une i perkas ketij imami, nuk me behet vone ca thote imami tjetri....ose ....ka thene ky personi keshtu dhe mbraoi puna... Pra ne gjitha keto ngelet vetem taklidi se ca thote ai apo ky, dhe nuk shikohen argumentat se pse e ka thene ai apo ky, dhe ne fund te ndiqet ai qe ka argumentat me te forte dhe evidenca me shume.

Gjithashtu nje dijetar duke kritikuar ata qe thone se njerezit nuk jane ne rangun e te berit ixhtihad dhe duhet te jene mukallida, ka thene sikur njerezit te benin ixhtihad edhe pse nuk jane kualifikuar per ate, do ishin ne gjendje me te mire se sa te rrinin mukallida.

Besoj se kuptohemi.

Gjithe te mirat.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re:

albanski selam alejkum ne rradhe te pare.

degjo jo se une sjam dakort me mendimet e tua.sduhet me qene mukallid kur te vjen argumenti e kjo sdiskutohet.dhe esht e vertete qe nje muhadith mund ta shpjegoje nje mesele me mire se nje fakih.ama nqs si muhadithi dhe fakihu japin ishtihad per nje mesele,ateher ti ke do ndjekesh? sigurisht behet fjale qe ti ate mesele as qe e kupton fare. dhe zakonisht nje rob do anoje me shume nga fakihu ,ngaqe ai e perdor llogjiken me shume se nje muhadith. po te marresh historine qe nga fillimi i hapjes se shkences se fikhut nga imam hanefi do te shofesh qarte konceptimin qe i bejne ajeteve kuranore dhe haditheve fakihat ne krahesim me muhadithat.te gjithe e dime historine e imam malikut dhe nxenesit e imam hanefiut dhe zgjuarsia qe kishin ata ne kuptimin e nje ajeti ose hadithi.plus vete imam maliku kur takoi ebu hanifen dhe meke ,mbasi u ndane maliku u tha shokeve qe nqs hanefi te thote qe kjo shtylle esht floriri[edhe nqs seshte] ai do sjelli argumenta qe te te bindi per ate gje.tradicionalisht fakihat jane me te afte ne kete shkence ,sepse u perket atyre .edhe pse ne te njejten kohe ne kemi shembuj te shumte qe muhadithunet kane qene dhe fakiha te medhenj ne te njejten kohe. po kjo zakonisht u perket gjeneratave te para te arta ku cdo fakih ishte dhe muhadith dhe cdo muhadith ishte fakih.

s.a
 

hawk

Primus registratum
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Cfar frigeeee...
/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Jam shum i emocionuar qe replikoj me hiresine tuaj. /pf/images/graemlins/laugh.gif
Shkrimi im ishte per Papen dhe per nje kope ne AF,por m.q.ns te pelqen rroli i avokatit ta gezosh.

Te them te drejten me zhgenjeve nga replika.
Kishe harruar sharjet.. /pf/images/graemlins/angel.gif. Dhe jo vetem por edhe logjiken.Ose ksaj rralle kishe pi goten e veres para forumit. /pf/images/graemlins/confused.gif

Paske huazuar moden e Papes duke cituar vetem gjysma rrehtash jashte kontekstit.

Pa hajt maaa...varja.

Sqarime te vogla :

Gjuha dhe te gjithe ato qe ke lene jashte jane elementet baze per nivelin e gjykmeve qe jep.
Un mund edhe te frymzohem nga ndonje gazete mediokre,populiste te cilat sinqerisht nuk e di se ku e marrin guximin te dalin me frontin Islamik,por ti ama te nxjerresh gjithe keto palogjykime duhet te kesh lexuar mjaft gazeta te frontit tjeter(ku hyjne te gjitha).Fatkeqsisht vetem gazeta /pf/images/graemlins/shrug.gif.

Sikur emigracioni i muslimaneve te shihej si nevoje per krahe pune do kishte ligje me te favorshme.Me sa di une vetem Italia ka(kishte) ligje qe lehtesojne emigracionin.Nese ky emigracion do te ishte faktor asimilues per muslimanet do te hapeshin dyert nga Europa pa hezitim.Por ja qe rrealiteti eshte ndryshe,krahet e punes vijne me shum nga E.Lindore,muslimanet nuk po asimilohen duke shnderruar fene ne argetim me shume se ce kishin ne vendet e origjines por vetem po getizohen duke krijuar shqetesime tjera per Europen.

...Kine,Indine,Kozmosin...apoooo edhe Islamin si ideologji e rrezikshme per politiken imperialiste te Rendit te Ri boterore e cila nxjerr,justifikon teorite e perplasjes se qyteterimeve duke i bere te pashmangshme.Ktu nuk eshte ceshtja per demokratizim sepse Fuqite e Medhe jane aleate me vende Arabe te cilat nuk e njohin demokracine qe profetizon ti.Atehere... /pf/images/graemlins/shrug.gif!?!!?
Pikerisht Papa shprehu teorine e pashmangshmerise se konfrontimit.Kjo nxit islamofobine,kjo e fundit luften preventive,konfrontimin me arme,imponimin.
Duke te kujtuarsa,per kultur, se edhe Hitleri,Stalini benin lufte mbrojtese dhe preventive.

Ideologjite terroriste te Komunizmit,Fashizmit,NAzizmit jane pjelle e Kapitalizmit,Imperializmit dhe sistemit tend superior.Imponojne ashtu sic bejne sot demokracite e F.te Medha.A duhet te vazhdoj me gjate me kete logjike !?
Nuk luftuan per krishterim por ama e ndihmuan me konkordate.Komunizm sllav madje bashkpunoi me ngusht me fene.Nuk eshte e vertet se perhapi ateizmin ne Shqiperi sepse nuk mohon Zotin edhe pse Dulles i binte komode(nuk po i hyjme ketije problemi me thelle).
Ne Islam nuk shkruhet,praktikohet,perhapja me dhune.Perandoria Osmane ishte shembulli i nje Islami te dobet(ne ideologji) por as ai Islam nuk u perhap me shpate.
Ti lexon shume gazeta,ja perse te duhen ato kushtet e sipermendura.

Frojdin e vleresoj si shkenctare por jo si profet prandaj nuk me takon ti besoj si besimtare,ajo eshte detyra jote.

Eshte e vertet se per Europen palestinezet dhe irakenet jane vetem individe te nje etnie por si ka mundesi qe kur vritet nje murgesh ne somali shkruhet se e vrane muslimanet,qe muslimanet hodhen ne ere..,perse nuk jepen etnite ne kete rast ?!Jam koshient qe informacioni eshte nje arme ne dore te Perendimit por mos spekullo edhe ti si brojtes i parimeve demokratike dhe te drejtes absolute.

Tek blasfemia nuk do zgajtem sepse ti e justifikon per hire te se drejtes te fjales duke justifikuar kesshtu ofendimin ndaj grupi njerezish.
Do te te beja vetemnje pyetje.Ku eshte kjo e drejte ne rastin e kandidatit per kryeminister te Austrise te cilit ju imponua doreheqa pasi ishte ksenofob,historiani austriak qe u burgos sepse mohoi holokaustin,ai britanik u gjobit(sepse deklaroi 2 milion hebrenj te zhdukur),imami i Torinos u perjashtua(si radikal,jo si bashkepuntore me terrorizmin)...fundja a nuk po ushtronin te drejten e fjales,mendimit....?!
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re:

ViNNy,

Ue alejkum es-selam,

Mutabi (ndjekesi i argumenteve) eshte njeri qe ka intelekt per vete se po s'pati intelekt atehere i bie te kete probleme mendore. Intelekti dhe llogjika jane dhurate e Zotit ndaj cdo njeriu. Ne fund cdo njeri po s'pati intelekt dhe llogjike nuk gjykohet ne fund per mekatet e tij se i bie te jete me te meta mendore.

Sigurisht qe nje person do anoje nga llogjika, por une vetem sa po them se nuk duhen perjashtuar muhadithet nga perdorimi i llogjikes ne argumentet e tyre. Ne fund te fundit shkenca e hadithit se si klasifikohen hadithet dhe te tjera, bazohet ne llogjike....

Zakonish argumentat nuk jane vetem llogjikore por edhe tekstuale ne fikh. Psh nuk mund te behet analogji (kijas) per nje ceshtje specifike duke u bazuar ne nje tekst qe flet per nje ceshtje tjeter te afert por jo te njejte, dhe nga ana tjeter ke nje tekst specifik qe flet per ate ceshtje specifike. Kur analogjia e bere per ate ceshtje bazuar ne nje tekst qe flet per dicka tjeter, vihet perballe tekstit qe flet specifikisht per ate ceshtje, kujt i thua ti i vihet perparesi nqs kundershtojne njera tjetren?

Zakonisht kur citohen imamet duhen marre parsysh edhe ekzagjerimet e tyre ne shprehje sepse kerkojne te thone dicka qe te kete fuqi dhe jo se kane domethenie fjale-per-fjale. Psh nja nga imamet (me duket Imam Malik, mund te jem gabim) nxorri perjashta nje qe pyeste "Ku eshte Zoti?" dhe e quajti risi kete pyetje...por nga ana tjeter ka tekst hadithi te sakte qe thote se Profeti pyet nje person "Ku eshte Zoti?". Pra del ne kundershtim ca thote imami me tekstin ne pamje te pare. Por duhet ditur ne kohen e atij imamit ka pasur njerez qe donin te diskutonin keshtu gjerash per te konfuzionuar njerezit dhe prandaj imami iu kthye ne ate menyre dhe jo se mendonte ate gje qe tha... Me kupton?

Pra kur ka ndryshime, mutabi (ndjekesi i argumenteve) anon nga ai qe ka me shume evidenca tekstuale dhe ben me shume llogjike. Mutabi ben ate qe ka mundesi. Zoti nuk te kerkon te besh dicka jashte mundesie.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re:

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
ViNNy,

Psh nja nga imamet (me duket Imam Malik, mund te jem gabim) nxorri perjashta nje qe pyeste "Ku eshte Zoti?" dhe e quajti risi kete pyetje...por nga ana tjeter ka tekst hadithi te sakte qe thote se Profeti pyet nje person "Ku eshte Zoti?". Pra del ne kundershtim ca thote imami me tekstin ne pamje te pare. Por duhet ditur ne kohen e atij imamit ka pasur njerez qe donin te diskutonin keshtu gjerash per te konfuzionuar njerezit dhe prandaj imami iu kthye ne ate menyre dhe jo se mendonte ate gje qe tha... Me kupton?



[/ QUOTE ]

me fal por se dike te plote historine e imam malikut. kur nje njeri i vajti profetit a.s dhe i tha se ku esht zoti, ai a.s ,i tha ne arsh. kurse me historine e imam malikut esht pak me e nderlikuar . duke bere tefsirin e suren RRAHMEN imam malik r.a recitoi ajetet e para te sures .
1AR-RAHMEN.2 ALEL ARSHI STEUE.
dhe personi nga salla e pyeti .
MA KEJFE STEUE?
dhe imam malik i tha . qendrimi[steue] dihet,po si[ma kejfe] qendroi esht bidat.dhe pastaj i tha robve ta nxjerrin jashte ate person se keshtu perhapet bidati.

imam malik u pergjigj shume sakte dhe veprimi i tij qe sipas sunetit.vertet imamllaret kane bere gabime se ne fund te fundit rob ishin dhe ata ,por gabimet e tyre ishin me shum kur deshen te sqaronin nje mesele ,dhe paditur goditen gabim tek ajo mesele. kurse duke ditur shume mire sesi profeti u soll ndaj atij personi [meqe esht muhadith] ,dhe ai te vepronte ndryshe ,kjo spara ka ndodh tek selef uh salih.

mgjth kur une permenda animin nga ana e fakiheve,dua te te them qe kur te te dy si muhadithi dhe fakihu per nje mesele japin argumenta te shumta. zakonisht robi do anoje nga fakihu. le te japim nje shembull te rendomte.

albani r.a ka then per salatin qe ti kur bie ne sexhde duhet te leshosh duart ne fillim ne toke pastaj gjujte.dhe merr hadithin e profetit a.s me punen e devese [te gjithe e dime hadithin ska pse ti futem fill e per pe].

tani ibn kajum el xheuzi [fakih i madh ky]thote qe njeriu ne salat duhet me u ul me gjunje ,pastaj duke vene duart ne toke.

qe te dy keta dijetare sjellin argumenta te shumta lidhur me hadithin. ibn kajum thote qe ka pyete gjuhetaret me te medhenj te gjuhes arabe per punes e devese,po ashtu dhe albani. ibn kajum thote qe hadithit kuptimi i merret pjese pjese dhe jo i plote si thote albani.

dmth ti sado ta kesh intelektin e madh ,prape ne kete mesele do ngecesh ,sepse dy dijetare te medhenj po debatojne ne kohe dhe te dy sjellin argumenta.

une si person tani skam pse te ngecem ne udhekryq ,por cfare bej. ndjek ibn kajum per dy arsye. e para esht fakih i madh. e dyta ka rrojt ne nje gjenerate me te arte,dhe ka qene nxenesi i ibn temijjes. keto dy shkaqe jan te mjaftueshme per mua te ndjek kete dijetar.

qorrazi ama me efikasitet inshallah.

s.a
 

Gysi

Primus registratum
Re:

O cuna!
Tema eshte per deklaraten e papes dhe jo per ndjekjen e shkollave juridike islame.

Mos u hallakasni shume tani!
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re:

ViNNy,

Pa hyre ne debate, nuk eshte ai hadithi qe po flas une dhe nuk eshte e njejta histori per imam Malik. Hadithi per te cilen flas une eshte kur Profeti ka pyetur nje robereshe qe iu ankua se nje qe ajo ishte nen nenshtrim e kishte qelluar...dhe kur Profeti e pyeti ate vajzen "Ku eshte Zoti?". Ajo iu pergjigj "permbi shtate qiejt" dhe ne fund profeti i tha ta lirojne se ajo eshte besimtare.

Ate qe thua ti me lart e kane pohuar te gjithe. Une e kisha specifikisht per nje rast te vecante kur nje nga imamet e nxorri perjashta vetem dhe perseris vetem se tjetri e pyeti "Ku eshte Zoti?" dhe tha nxirreni se kjo pyetje eshte risi. Nuk eshte se tha se "si qendron" eshte risi (kete e kane pohuar te gjithe dijetaret)... Kete e mbaj mend shume mire se e ka shpjeguar keshtu nje dijetar.

Nuk mund te jap mendimin se ca ka shkruar Ibn Kajimi per uljen e devese. Kur ta lexoje ndoshta. Por si Ibn Kajimi dhe Ibn Tejmija, apo merre edhe Ibn Kethir si nxenes te Ibn Tejmise kane pasur hadithe te dobeta ne disa librat e tyre, prandaj ne disa raste kane perdorur llogjike duke u bazuar ne keto hadithe.

Po te marr nje rast, eshte e detyrueshme mbulimi i fytyres se nje femre si pjese turpi. Shko lexo Ibn Tejmijen dhe Ibn kethir do dali se po... Shko lexo Albanin do dali si jo dhe si ekstremizem ku gjithashtu del edhe opinioni i Muflihut per te cilen te dy Ibn Kajimi dhe Ibn Tejmija kane pohouar qe ka qene personi me i ditur per metodologjine e imam Ahmedit.

Tani sipas teje kush duhet te ndiqet? Dmth vetem se keta quhen fakih dhe lere menjane Albanin se nuk eshte fakih... Lexo Albanin me llogjiken dhe arsyetimin qe perdor ketu ne kete ceshtje nuk kam pare me fakih se ai edhe pse disa dijetare te tjere kane perdorur hadithet e tij per te kundershtuar opinionin e Albanit, Albani i cili ka cilesuar hadithet ne nivelin e sakte, i ka kundershtuar menyren se si ata e kane perdorur hadithet dhe kane dobesuar hadithe te tjera ne favorin e tyre.

Psh kam parasysh nje liber te Ibn Kajimit "Hadi al-aruah", ketu ka pasur hadithe te dobeta dhe per nje ceshtje qe kam kerkuar ka pasur arsyetim te dobet.

Tani ti nisesh vetem se Ibn Kajimi qenka fakih, por kur fakihu perdor ne llogjiken e tij hadithe te dobeta, dhe ka hadithe te sakta, nuk peshohet shume ky arsyetim i fakihut. Nga ana tjeter nje qe i klasifikon dhe dallon te dobetin dhe te saktin, i bie te kete nje argument me shume ne ate qe thote, pune tjeter nqs arsyeton dot apo jo ne nivelin e duhur me hadithet e sakta. Te pakten te tregon se keto hadithe jane te dobeta dhe rrjedhimisht cdo arsyetim bazuar ne ato nuk eshte njesoj si arsyetimi vetem ne hadithet e sakta.

Pra pika du dua te dal une, nuk duhet te nisesh se kush e nga ku...por si edhe cili argument... . Ka thene Albani "E verteta nuk nihet nga njerezit, por njih te verteten dhe njohesh njerezit." Sa per taklid (qorrazi) kete nuk e ka lejuar asnje nga dijetaret.

Argumente se ku ka jetuar me para ketij apo ky eshte fakih dhe ky nuk eshte, nuk jane argumente por nje lloj taklidi. Ceshtjet merren nje nga nje. Sepse ka qene fakih nuk do thote qe cdo ceshtje ka perdorur arsyetim te sakte. Lere pastaj te analizosh se ka perdorur hadithe te sakta apo jo si argument. Pra nqs do kishe renditur hadithet e Albanit me hadithet e Ibn Kajimit dhe pastaj te kishe renditur argumentet e tyre, atehere mund te vendosnin mutabi-te(njerezit e thjeshte) se ca te ndiqnin duke shikuar argumentet dhe ndjekur ate qe i peshojne me shume. Por te thuash se argument qe ky ka jetuar ne kete kohe dhe ka qene nxenes i ketij, nuk jane argumente...per ate ceshtje. Mund te jene argumente se sa i ditur ka qene, por jo argument se e ka goditur sakte ate ceshtje.

Zakonisht, argumentet tekstuale jane nivel me larte, se sa nje analogji, apo ca mendon tjetri sepse analogjite nuk jane gjithmone te sakta dhe teksti e fshin analogjine. Persa i perket mendimit te tjetrit, cdo mendim apo opinion mund te hidhet poshte pervec opinionit te Profetit retth nje ceshtje ne lidhje me fene.

Gjithe dijetaret duke filluar nga sahabet deri ne diten e sotme kane ndaluar taklidin (ndjekjen e verbert) dhe kane inkurajuar itiba (ndjekjen e argumenteve).

Selamu Alejkum
 

Gysi

Primus registratum
Re:

Albanski!
Mjaft tani me postime kilometrike jashte teme.
Nuk eshte vendi ketuper te diskutuar gjera teknike, totalisht te paqarta per me teper se 95 per qind te AF-se, dhe qe per me teper nuk kane te bejene aspak me temen.
Lerini ca gjera pa sqaruar se nuk mund te sqarohen gjera 100 per qind, pasi kalohet dege pas dege ne debate pa kuptim.
Nese e ke te domosdoshme te sqarohesh, mund ta besh ne privat!
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re:

Nejse e leme kete muhabet...

Une s'e marr vesh, pse i vini shume rendesi ca ka thene papa? Te thoje ca te doje, nuk eshte se me hyn ne pune ca thote apo ben papa. Ca pret nga papa, te thoje sa mire eshte islami dhe se njerezit duhet te behen muslimane?
 

D-J

Forumium maestatis
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Do te te beja vetemnje pyetje.Ku eshte kjo e drejte ne rastin e kandidatit per kryeminister te Austrise te cilit ju imponua doreheqa pasi ishte ksenofob,historiani austriak qe u burgos sepse mohoi holokaustin,ai britanik u gjobit(sepse deklaroi 2 milion hebrenj te zhdukur),imami i Torinos u perjashtua(si radikal,jo si bashkepuntore me terrorizmin)...fundja a nuk po ushtronin te drejten e fjales,mendimit....?!

[/ QUOTE ]

kollajllik per mua tani /pf/images/graemlins/laugh.gif kam punu me mend, paaaf copy paste temen e karikaturave /pf/images/graemlins/grin.gif

"Shikoni, do thone, pornografia e femijeve a nuk ka te bej me lirine e fjales? E pra pse thoni qe keni liri fjale kur pornografine e femijeve e ndaloni dhe jo cartoonat e muhamedit? Apo pse mohimin e holokaustit e ndaloni dhe jo cartoonat ( apo dhe raste te tjera ndalimi fjale)?- duke treguar me keto shembuj hendekun civilizues i cili na ndan.

Asnje nuk pretendon se liria e fjales eshte absolute. Pike! Mora rastin e pornografise se femijeve psh, qe ndalohet me ligj. Eshte e vertete gjithashtu se holokausti ne rreth 10 vende europiane dhe izraeli (jo USA dhe UK), kryesisht qe kane vuajtur me teper nga holokausti, qe kane qene ekzekutuese te tij dhe mbeshtetese te nazizmit dhe ku ka nje rrezik real nga grupet neonaziste, apo dhe ato vende qe e quajne te arsyeshme te ndalojne me ligj cdo perpjkeje qe justifikon teorite naziste, kur nuk kane kaluar me shume se 50 vjet nga lufta e dyte boterore dhe kur ka akoma njerez qe i kane perjetuar apo te aferm te tyre. Pra ne nje fare menyre kjo tregon pse shoqeria e ketyre 10 vendeve e ka pare te arsyeshme te vendos nje ligj te tille. Dhe keto vende jane te pregatitura te paguajne kete cmim per kete mohim te drejte fjale.

Por ne keto vende ku mohimi i holokausit ndalohet me ligj eshte mbeshtetur nga nje evidence mjaft e madhe akademike shkencore historike njerezore etj dhe jo e bazuar ne besime te paprovuara apo misiticizma te cfaredolloji.

Duhet thene gjithashtu se ne kuptimin strikt nuk ka mohues te holokaustit edhe per ata qe mbajne vetn per mohues holokausti. Ajo qe vihet ne pikepyetje eshte vetem numri i viktimave. Gjithashtu, ndonje qe mund te jete denuar (burgjet nuk jane mbushur me mohues holokausti dhe se jo cdo mohues ordiner futet brenda) eshte denuar per falsifikim dokumentash akademike apo shpifje ndaj studjueseve te tjere akademike, apo mohim evidence faktike te lene nga vete gjermanet, sic eshte dhe rasti i historianit Irving, per te cilin une kam simpati.

Pra dua te them se nje krahasim i tille eshte pa vlere, pasi ky kufizim per arsyet qe thashe me siper ehste bere me ligj"

p.s Gys te se njetes metodologji do te thote te asaj te konstruktimit, kurse tjetra eshte ajo kanonike kur interpretimi nuk bazohet ne metodat literale rracionale etj, por shte i paracktuar. Metodologji romake + llogjika greke = Islamic jurisprudence /pf/images/graemlins/laugh.gif .

E ke pa filmin Lost in translation and found in interpretation? /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

D-J

Forumium maestatis
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Jam shum i emocionuar

[/ QUOTE ]

Emocionet e teperme jane mungese testoteroni dhe kjo ndodh tek femrat, Hawk /pf/images/graemlins/eek.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Prandaj po ju kerkon robve ID personale /pf/images/graemlins/grin.gif

Te zhgenjeva se ti mbase merr vesh me dru dhe te shame gjthe kohen. Me fal qe nuk trajtojva si gomar edhe pse ti kerkon te jesh ne harmoni me natyren /pf/images/graemlins/laugh.gif

Sqarime te vogla :

Fatkeqesisht ti lexon vetem gazete mediokre populiste dhe ngushellohesh pastaj ne ndonje Al qaida website.

Dhe per gjume perdor valium veprat e shokut Enver. Ti je paloshkodran /pf/images/graemlins/laugh.gif se une shkodranet e vertete i kam per zemer.

Evropa ja ka hap dyert emigracionit te kontrolluar per dekada te tera. Shetet nuk jane han pa porta qe hy e del kush te doje. Ka rreth 20 million muslimane qe jetojne sot ne EU. Keta nuk mbin nga toka dhe sa do te pillnin nuk do ishin kaq. Keshtu qe mos u ngaterro me evrolindoret se jane emigracion i vitetve te fundit. Pasatj edhe pse ty ta ka marre punen ndonje blegtor polak perseri perqindja me e madhe e emigracionot ne Europe vjen nga afro-azia.

Asimilimi ndodh ngadale me breza dhe nuk behet brenda nates. Evrolindoret nuk kane shume probleme integrimi, por puna eshte se ata bejne ndonje pune rrine ca vite dhe kthehen.Sa per getoizimin e muslimanve, kjo eshte problem injorance dhe mosedukimi, qe kur krahasohet me komunitete te tjera tregon se kane shume per te bere. Megjithate ka shume muslimane, breza te dyte te trete, qe jane integru eduku, me prona pune dhe biznese.

Po ti mos i shiko gjerat nga getoja ku jeton ti /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Sa per argetim me Islamin ne kohe te lire kjo keshtu eshte. Ajo qe i ka ngel Islamit tani eshte vetem nje mesazh moralo-shpirteror, pasi demokracia dhe shteti ligjor, politika, te drejtat e njeriut kodet penale, civile, te prones, familjes gruas etj nuk zgjidhen me sipas noramave te islamit apo sheriatit.

Shqetsimet kryesore te perendimit nuk jane muslimanet (beji qefen vetes beji /pf/images/graemlins/tonguee.gif), po jane Kina, tregu kozmosi ambjenti etj. Pastaj po teproj lista, islamizmi si ideologji fashistopolitike e shekullit tone. Perplasja e qyteterimeve eshte thejsht nje TEORI, mes qindra teorish, qe i shikon gjerat si te jene kutira te vecuara, pa nderthurje dhe nderlidhje dhe ben disa parashikime se ku mund te kete ne te ardhmen vatra te nxehta por nuk eshte as manifestoja, Bibla, apo tempulli i perendimit, apo dhe i USA, qe na i beka gjerat te pashmangshme.

Dil bej nje xhiro verdall, shiko, merr ca ajer se jeta eshte me bukur dhe normale dhe do e shikosh qe jeton ne fantazi, qe shancet matematikore i kthen ne fatalitet. Perendimi, popujt qeverite njerezit ne realitet jane me te pergjegjshem se sa AF apo veprat e Enverit qe lexon ti.

Perplasje ideore gjithmone do kete, por lufte qyteterimesh eshte ne fakt vetem axhenda e islamofashisteve qe tensionet, luftrat me motive ekonomike ti kthej ne luftra nderkulturore-fetare. Perendimit as nuk i intereson nje lufte kulturore fetare sepse ka vetem humbje dhe asgje per te fituar.

Ketij islamofashizmi i sherben dhe ti Hawk se bashku me kopete analfabete muhamedjane. qe konflikte apo dhunen per motive jofetare e gjykoni si dhune fetare. ca me vetdije, ca jo. Te citosh papen jashte kontekstit kur motovi i tij ishte dhuna dhe feja nuk shkojne se bashku dhe se ai ben thirrje per dialog me mesazhin : feja, besimi lind nga shpirti jo nga trupi, prandaj dhe dhuna nuk ka vend ne besim. Ti mund te mos jesh dakort me menyren si e parashtroj por ske pse mos je dakort me mesazhin apo motivet e tij. Vetem nje interpretim jashte kontekstit, dashakeqes sic i ben ti dhe gajdhure te tjere muhamedjane mund te shkaktoj islamofobi, apo konfrontim me dhune.


Or cun, Markzizmi lindi si teori gjate kapitalizmit dhe kerkon zevendesimin e kapitalizmit me socializem. nazizmi mund te jete pjelle e kapitalizmit, apo deshtimit te tij. Po kush po del ne mbrojtje te fashizmit apo komunizmit ?

Por duhet te pranosh qe dhe islamizmi si ideologji terroriste eshte pjelle e fundamenatalizmit islamik ne epoken kapitaliste /pf/images/graemlins/thumbsup.gif.

Keto kane te perbashket dhunen. Por dhuna nuk lindi me kapitalizmin, sepse bota nuk lindi ne vitet 1600.

E shikon qe llogjika jote ofendon dhe intelektin e nje foshnje ne maternitet /pf/images/graemlins/grin.gif?

Po mos harro se po flasim per dhune ne fe. Dhe keto qe po thua ti i perkasin arenes nderkombeatre. Nuk po gjykojme ate qe ben dhune, per motive jofetare, ndaj nje personi te nje feje tjeter, sic mund te bej amerika psh. Por per ate qe ben dhune ne emer te fese se tij per fene e tij, ndaj nje personi apo grupi te se njejtes apo te nje feje tjeter. Kupton ndryshimin /pf/images/graemlins/winkwink.gif ?

Islami nuk u perhap me shpate ne Shqiperi ? Jo po e ftuan me temenara nga Turqia dhe priten me lule dhe i thene ska problem jo se ne te krishteret paguajmme gjoba me qefin tone po jo se na e detyron ti. E shikon qe edhe besimi dhe identiteti jot eshte pjelle dhune?

Frojdin e di qe e vlereson si shkencetar derisa tu duk per nder qe per shkrefje duhen muslimane /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kur terrori behet ne emer te allahut normal qe terroristat do quhen muslimane. Kur media i konsideron se luftojne per liri i therret me ethnicitet. Cka ketu per tu habit ?

Menyra jote Marksiste e vleresimit te botes quhet Bolshevizem Praktik Islamik /pf/images/graemlins/laugh.gif
 
H

harap

Guest
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

DDD do nderrosh ndonjehere koncept te shkruari ? thjesht te njejtin postim cdo here e formulon me fjali te ndryshme.
 
S

Scorpion

Guest
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

Si nuk u lodhet njehere se shkruari, ose te kopjuari e cituari ate qe shkruani. Nuk mbrohen idete me kaq force e fanatizem.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

albanski shiko ngaqe jemi jashte teme po te shkruj shkurt.

nuk esht e nevojshme te permendesh sesi ibn temijje apo el-xheuzi paskan perdor hadithe te dobeta dhe arsytim te dobet ne ca ceshtje. kjo ndodh me cdo dijetar. po ti futemi ne aq thelle albani perdor llogjike te dobet kur vjen puna tek akideja e myslimanit[ceshtje me e rendesishme] e jo me dava hadithe dhe arsyetime te dobeta qe jane goxha plot edhe nga ana e albanit.

me sa duket shume qarte une ta permenda ty rastin. kur dy dijetare te vijne ty me argumenta te shumta e ti nuk kupton asgje nga meseleja [sepse ti sje nxenes dije te besh diferencen] ke do marresh ne kete rast?--dhe aty vjen shkalla qe kane keta dy dijetare ne islam. sigurisht dihet qe ibn kajjum esht me i ditur ne albani dhe per kete kemi argument nga profeti a.s kur thote qe dija me kalimin e kohes do bjere.

ti vlla e ke obligim te ndjekesh nje dijetar per nje ceshtje haram-hallall [qorrazi] kur ixhmaja bje dakort ose kur nuk ka dijetar verdall ,edhe pse ti nuk e kupton ose nuk e ndjen ne zemer.sepse diten e gjykimit kur ALLAHU te pyesi pse nuk e ndoqe kete dijetar,ti nuk ke cfare te pergjigjesh. ama nqs e ndjek ateher arsyetimi jot ndaj ALLAHUT do jete.
o ALLAH ti vete me keshillove ne kuran : [per gjerat qe si dini] pyesni ata qe dine:

selam alejkum
 

Gysi

Primus registratum
Re: A ekziston lufta mes feve?!?

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

p.s Gys te se njetes metodologji do te thote te asaj te konstruktimit, kurse tjetra eshte ajo kanonike kur interpretimi nuk bazohet ne metodat literale rracionale etj, por shte i paracktuar. Metodologji romake + llogjika greke = Islamic jurisprudence .
E ke pa filmin Lost in translation and found in interpretation?


[/ QUOTE ]

Nejse, te pakte besoj je i qarte qe metoda literale nuk mund te jete perfaqesuese e islamit burimor!

Per sa i perket asaj qe ti thua se jurisprudenca islame eshte shuma e metodes romake me logjiken greke, ti i merr gjerat me nje laps shume te thjeshtuar.
Eshte e vertete qe muslimanet, ne periudhat e tua te arta kane ditur te perfitojne nga kulturat e meparshme. Jo vetem nga filozofia greke dhe nga jurisprudenca romake, por edhe nga qyteterimi indian, nga zbulimet kineze, nga zhvillimi bizantin sidhe nga ai pers, kane ditur te perfitojne mjaft mire muslimanet. Ashtu sic edhe rilindja evropiane diti mjaft mire te perfitoje si nga ruajtja dhe trashegimia qe arabet i bene filozofise greke ashtu edhe nga zhvillimi shkencor arab.
Kjo tregon, mbi te gjitha per faktin qe muslimanet kane qene mjaft te hapur per te brendesuar ne qyteterimin e tyre prurjet e zhvillimeve ne qyteterimet e tjera. Dhe ky eshte tipar i popujve te qyteteruar, ashtu sic bene edhe greket qe huzuan zhvillimin egjiptian, babilonas etj. Vetem se muslimanet nuk i quanin popujt e tjere barbare, ashtu sic bene greket dhe ashtu sic funksionon mendesia e nje pjese te mire sot ne perendim, per me teper ashtu sic funksionon edhe ti ne mendesine tende. Por per me teper muslimanet jo vetem qe diten ti shfrytezojne zhvillimet me te mire deri ne kohen e tyre, por ato diten ti brendesojne ato brenda kultures se tyre dhe per me teper diten te perparojne shume me teper duke u zhvilluar ne mjaft fusha te tjera te jetes.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

Asimilimi ndodh ngadale me breza dhe nuk behet brenda nates. Evrolindoret nuk kane shume probleme integrimi, por puna eshte se ata bejne ndonje pune rrine ca vite dhe kthehen.Sa per getoizimin e muslimanve, kjo eshte problem injorance dhe mosedukimi, qe kur krahasohet me komunitete te tjera tregon se kane shume per te bere. Megjithate ka shume muslimane, breza te dyte te trete, qe jane integru eduku, me prona pune dhe biznese.


[/ QUOTE ]

Problemi i integrimit sigurisht qe nuk eshte dhe aq i lehte. Normalisht getoizimi eshte deri diku i kuptueshem per aq kohe sa, pergjithesisht emigrojne me teper njerz te shtresave te uleta te popullsise te cilet shkojne ne vende te huaja me te vetmen pasuri, krahun e lire te punes. Gjithashtu edhe niveli i ulet ekonomik, varferia, te cilat bejne qe shoqerite e shume prej vendeve muslimane te vuajne mjaft probleme, ne te cilat edhe ato arsimore, jane pjese e ketij fenomeni. Por nuk duhet neglizhuar edhe fakti qe ne getoizimin e te ardhurve ndikon edhe racizmi i vendasve, shfrytezimi i tyre e faktore te tjere si keto.
Per me teper asimilimi ndodh normalisht shume lehte tek popujt e evropes lindore per vete faktin se kultura tradicionale e tyre ka kohe qe eshte dorezuar. Nderkohe qe tek popujt arabe, turq etj. ka nje identitet te forte, kulturor dhe fetar i cili nuk zhbehet lehte.
Natyrisht, une e pranoj edhe fajin e vete emigranteve muslimane ne mosintegrimin e tyre. Por kjo ka nje mori arsyesh, te cilat lidhen me sfidat qe bota islame ka perballe ne shoqerine e sotme moderne. Por sidoqofte eshte e rendesishme qe ne kete proces te luajne nje rol komunikues te dyja palet dhe nuk mund te fajsohet njera dhe te mbivleresohet tjetra.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Sa per argetim me Islamin ne kohe te lire kjo keshtu eshte. Ajo qe i ka ngel Islamit tani eshte vetem nje mesazh moralo-shpirteror, pasi demokracia dhe shteti ligjor, politika, te drejtat e njeriut kodet penale, civile, te prones, familjes gruas etj nuk zgjidhen me sipas noramave te islamit apo sheriatit.


[/ QUOTE ]

Ajo qe u ka mbetur muslimaneve eshte vete feja e tyre. Ka mjaft per te bere ne kete drejtim. Ata duhet t'u rikthehen burimeve te tyre, kultures se tyre, per te kerkuar elementet e duhur qe i bejene ata te jene te konkurrueshem dhe te afte per te rindertuar sic duhet, ne perputhje me kereksat e kohes, civilizimin e tyre. Ka mjaft per te bere ne ridimensionimin e shoqerive te tyre, te te kuptuarit te tyre, i cili ka kohe qe ka rene ne pasivitet dhe mungese prodhimtarie. Shembuj te mire ne kete drejtim ka mjaft, por vlen qe keta shembuj te behen te prekshem per teresine e botes islame.
E kam then edhe shume here te tjera. Mjetet e zhvillimit muslimanet i kane brenda fese se tyre dhe nuk kane perse ti kerkojne jashte. Mjafton te zhvishen nga shume elemente te fanatizmit dhe shterpesise ideologjike, te brendesuara ne shoqerite muslimane vetem ne kohet e fundit dhe gjerat do te marrin vete per mire.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Perplasje ideore gjithmone do kete, por lufte qyteterimesh eshte ne fakt vetem axhenda e islamofashisteve qe tensionet, luftrat me motive ekonomike ti kthej ne luftra nderkulturore-fetare.

[/ QUOTE ]

Jo vetem e tyre, por edhe e Xhorxh Bushit.
Eshte e natyrshme qe perplasjet nxiten kryesisht per interesa ekonomike. Por ne kete mes eshte e natyrshme edhe qe kulturat te shfrytezohen ne funksion te interesave ekonomike.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

Por duhet te pranosh qe dhe islamizmi si ideologji terroriste eshte pjelle e fundamenatalizmit islamik ne epoken kapitaliste .


[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/thumbsup.gif

Plotesisht dakort. Ka mjaft mendimtare sot qe e shohin terrorizmin si dukuri krejtesisht moderne. Po tihedhesh nje sy historise se levizjeve islamike bindesh qe terrorizmi eshte nje dukuri qe vjen prej fenomeneve gobalizuese. Ne thelb, terrorizmi nuk ka asgje te perbashket me islamin tradicional, me ate islam i cili ka funksionuar per shekuj me rradhe. Retorika e Bin Ladenit, eshte nje retorike e mbarsur me fanatizem fetar, me kokefortesi qendrestare veprimi si dhe me pikepamje politike globaliste. Jo me kot shume prej lidereve te sotem te terrorizmit jane shkolluar ne perendim.
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Po mos harro se po flasim per dhune ne fe. Dhe keto qe po thua ti i perkasin arenes nderkombeatre. Nuk po gjykojme ate qe ben dhune, per motive jofetare, ndaj nje personi te nje feje tjeter, sic mund te bej amerika psh. Por per ate qe ben dhune ne emer te fese se tij per fene e tij, ndaj nje personi apo grupi te se njejtes apo te nje feje tjeter. Kupton ndryshimin ?


[/ QUOTE ]

Nukmund te mbaj une pergjegjesi per te gjitha marrezite qe behen ne emer te fese time. Budallalleku tjeter eshte kur keto marrezira i faturohen te gjithe njerezve qe i perkasin atij besimi.

Tani, se si u perhap Islami eshte nje muhabet i gjate. Ka mjaft raste dhe deshmi historike kur vendasit i kane pritur me lule muslimanet, pikerisht pasi i kane konsideruar si clirues nga shtypesit e meparshem. Historia e palestines flet mjaft qarte per kete.
 
Top