Bravo Ratcinger!

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: ...de libertas ira!

Mënyrat e transmetimit të fjalës Hyjnore janë të ndryshme e shembulli personal është një ndër to. Ajo që mua më duket e çuditshme është pikërisht demonstrimi nga ana e profetit i përdorimit tê forcês ndaj një armiku potencial (pasi Medina nuk e sulmoi Muhamedin brenda në Medinë). Pra sulmi ndaj Medinës nuk ishte për vetëmbrojtje por ishte në rastin më të mirë preventiv (sa myslimon i mir që qeka Bush!).
Por nuk është vetëm ky problemi. Po të ngjisim rrjedhën e historisë do shohim që Islami është përhapur me dhunë e shpesh me shumë egërsi e barbari (në Iran p.sh). E kjo është në kontradiktë të plotë me respektimin teorik të besimit të tjetrit.

Gjithashtu ka një kontradiktë me mësimet e Isait (edhe ky profet i Allahut) i cili ishte kundër luftës apo dhunës. Si ka mundësi që tre profetë të ndryshëm të kenë pikëpamje të ndryshme në lidhje me dhunën (Moisiu i cili predikonte ; dhëmb për dhëmb, Isai i cili predikonte ; atij që të qëllon në faqen e majtë ktheji të djathtën, atij që të vjedh xhaketën jepi edhe këmishën e së fundi Muhameti i cili predikon që vrit për tu mbrojtur pa theksuar se deri ku shkon mbrojtja)? Përse Allahu ndryshoka mendje kaq shpesh?
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
4 Për më tepër, hadithet kundërshtojnë gjithashtu dhe praktikat e profetit, i cili nga sa thuhet i falte muslimanët që bënin ridda. Një shembull i njohur është ai i Abdullah bin Sad, i cili u fal pasi Osman Bin Affani kërkoi falje në emër të tij. Ibn Hishami ka treguar në Sirahn e tij se profeti i fali njerëzit e fisit kurejsh, pasi muslimanët hynë në Mekë fitimtarë në vitin e tetë të kalendarit islamik. Nga falja e tij e përgjithshme profeti përjashtoi disa individë dhe urdhëroi që nëse kapeshin të vriteshin, ku përfshihej dhe Abdullah bin Sad. Adbullah ishte nga të paktët persona të cilin profeti e kishte caktuar të shkruante tekstet e shpallura. Pasi kaloi pak kohë me muslimanët e Medinës, ai e braktisi Islamin dhe u kthye në fenë e kurejshëve. Ai u dërgua në gjykatën e profetit nga Osmani, i cili kërkoi që ai të falej. Ai u fal edhe pse ai akoma, siç tregohet, në gjendje ridda-je dhe prapëseprapë do ta ripranonte Islamin.

[/ QUOTE ]

Gysi, ty të duket paqësor ky paragraf? Ai sipas teje tregon shpirtmadhësinë e profetit? Nëse Profeti vendosi të falë (normalisht ky është një veprim njerëzor e aspak Hyjnor) Abdullah bin Sad pas ndërhyrjes së Osman Bin Affanit, ç'ndodhi me ata të cilët nuk patën një ndërhyrës (mbrojtës)?

Interpretimi në dy linja (e para fjalë për fjalë dhe e dyta duke përdorur logjikën) të kundërta (përsa i përket dënimit me vdekje) a nuk hedh dritë mbi m,ungesat e Sheriatit si dhe mbi natyrën joperfekte (njerëzore) të tij?

Me insistimet tuaja ju ofendoni Perëndinë! /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

AL PACINO

Forumium praecox
Re: ...de libertas ira!

Per menimin tim papa,eshte nxituar shume ne citimin e tij,hodhi ne ere,te gjith mundimin,dhe punen,qe kishte bo papa i meparshem,per afrimin,dhe paqen,mes kristianve dhe muslimanve.
Por ne te njejten kohe,nuk duhet me e bo qimen tra,shume here imamet flasin,per lufte kunder kristianeve,+ kane plagosur nje pape.pranaj kam menimin qe sduhet me e analizu shum citimin e tij.
sidomos ne shqiptaret,sduhet absolutisht,te ngatrrohemi me kte citim,dhe te tjera qe mund te citojne.
Me nji fjale,dhe ne te aforumit,eshte mire qe mos te flasim me per kte gje.

FEJA E SHQIPTARIT ESHTE SHQIPTARIA
 

^Res-Cogitans^

Primus registratum
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

laicizem nuk eshte popull por me teper levizje brenda kishes


[/ QUOTE ]

... fjala si synor vjen nga greqishtja qe do te thot =&gt; nje i popullit.
Tek katolicizmi masnej esht perdorur per t'thrrit jo-katolikt , dmth "popllin injurrant", sepse kleriket ishin inteligentia ne ato kohe'ra;
arroganca e Lart-shpalljes se fetarve ven gjithmon ne dukje qe te Tjeret jan inferior,
diçka ndryshe dhe e mire nen nje fe nuk ekziston .
Kjo esht origjina , pastaj si Levizje ka ardhur shum mrapa ... dhe e kan zbukuru fjalen me karamele&amp;koqullata /pf/images/graemlins/tonguee.gif.

Kjo sa per t'sqaru Diqkun /pf/images/graemlins/winkwink.gif!
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: ...de libertas ira!

Dik,

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Kete debat vertet e ke bere dhe me mua tek tema Liria e ndergjegjes ne islam (a dicka e tille) para se te prishej teologjia por ike si i dhjere pasi te muanguan argumemtet, nuk solle asnje autoritet apo pe se dhe muslimane te tjere ishin kundra.


[/ QUOTE ]

Se pari njeriu gjykon sipas argumentave dhe jo se tha ky apo ai... Cdo njeri e kap nje gje gabim dhe nje gje mire. Njerezit e dijes kane bere gabime dhe keto dihen tashme...por gjeja e vetem qe i ka bashkuar njerezit e dijes ne Islam ka qene vetem kjo ide:

"Ata kane ndaluar ndjekjen e verbert dhe kane inkurajuar ndjekjen e argumentave. Ndjekja e nje opinioni te nje personi eshte ne rast nevoje kur nuk te arrijne argumentat, eshte si puna e ngrenjes se mishit te derrit kur nuk ka ushqim tjeter per te mbijetuar kur dihet se mishi i derrit eshte haram dhe mekat. Pra keta njerez kane ndaluar ndjekjen verbazi edhe ndaj vetes se tyre ne rradhe te pare, e kane bere obligim ndjekjen e argumentave sidomos ne rastin qe kundershton opinionin e tyre."

Te mos futemi ne detaje pse dijetaret gabojne,(se kjo eshte per arsye mos arritja e argumentave te ta, dhe jo se jane tifoze te vebert sic veprojne shume muslimane ditet e sotme) le te jape une ca argumenta:

1. Kur'ani

Hap lexo Kur'anin, Surah 2, Vargu 256: "Nuk ka dhune ne fe".

Ibn Hazmi per t'iu shmangur kritikimit thoshte se ky ajet eshte abroguar (kjo eshte teme me vete dhe shume e komplikuar qe ka shume diskutime dhe detaje me vete, por le mos te hyjme ne kete teme per momentin) dhe se ndeshkimi nuk kundershton Kur'anin.(Muhalla, vol. XI, f. 195) Sidoqofte, kjo thenie nuk eshte e vlefshme sepse dijetaret e Kur'ani kane bere shume te qarte se ky varg nuk eshte i abroguar.(Sujuti, Itkan, vol. II, f. 22-24 / Tafsir Ibn Kathir)

Ne asnje varg ne Kur'an nuk jepet ndeshkimi per ate qe le fene edhe pse permenden vargje ku njerezit lene fene. Thuhete vetem se do ndeshkohen ne jeten tjeter.

2. Suneti

Disa citojne Muslimin ne rastin e grupit te 'Ukalit dhe 'Urejnes qe braktisen fene. Por teksti ne vete indikon se shumica e juristeve i klasifikon ata si braktises se fese (murtadun) dhe luftues (muharibun). Termi braktises i fese, erdhi si rezultat se pervec krimive qe bene kunder njerezve (hiraba) ata gjithashtu lane Islamin.

Pra ky incident nuk ka te beje me braktisje por me krimin e tyre.

Nje citim tjeter eshte i Bukhari, Muslim, dhe Abu Daudit me hadithin: "Jeta e nje muslimani merret ne tre raste...." Po te lexosh Abu Dauidin ne versionin e tij te hadithit ky hadith jepet me fjale "nje qe braktis Islamin dhe largohet nga komuniteti" ( Bukhari, vol. XII, f. 169; Muslim, vol. XI, me komentimin e Nauauit, f. 89-90; Abu Daud, El-Sunen, vol. IV, f. 22-23.) Ne versioni e fundit ky person pershkruhet si nje "nje person qe la komunitetin e tij dhe del te luftoje kunder muslimaneve" (El-Sunen, komentimet mbi Bukharin, Muslimin, dhe Abu Daudin ,vol. IV, f. 223)

Per te baskhuar fjalet e ketij hadithi me fjalet e Kur'anit (Surah V, vargjet 33-34), Ibn Tejmije shpjegon se krimi ne kete hadith eshte hiraba (grabitje me arme). Ai mban qendrimin se ky eshte kuptimi i fjaleve ne versionin e pare, "ai qe le fene e tij...". Me kete kutpim, ky hadith nuk ka ndonje gje me braktisjen e vetem, dmth pa luftuar kunder muslimaneve si tradhtar. (Ibn Tajmije, El-Sarim el-Maslul, f. 315-396.)

Sidoqofte, ky hadith ka fjale shume te pergjithshme dhe te gjere sa qe perfshin nderrim feje nga nje te tjetra, duke implikuar ne fjale edhe nje jo-musliman qe behet musliman ose nje hebre qe behet krishter. Pra keto fjale kane perfkufizimin e tyre dhe nuk mund te merren pa iu bere kufi ne kuptime.

Ne te kundert, Bukhari dhe Muslim (Bukhari, me komentimin Ibn Haxhar, vol. IV, f. 77, dhe vol. XIII, f. 170) tregojne per "nje arab (beduin) qe pasi pranoj Islamin, dhe kerkonte qe profeti t'ia jepte prape ate qe ai i kishte dhene per tre dite me rradhe." Tregimi thote se ky personi e la Medinen pa ndeshkim. Pra kjo ishte braktisje feje pa ndeshkim se kutpohet nga fjalet se beduini kerkonte te kthehej ne fene e tij te vjeter, ose te pakten te linte Islamin. (Ibn Haxhar, Fath el-Bari: gjithashtu Nauaui ne komentimin e tekstit te Muslim, vol.
IX, f. 391, ku ai citon Kadi 'lyaddh, nje jurist i mirenjohur, duke thene se ky beduin ishte sigurisht nje qe kishte braktisur fene. Sipas Zamakhshari, cituar ne Fath el-Bari, emri i ketij beduini ishte Kais ibn Hazim (ndoshta el-Minkari)).


3. Pasuesit e Shokeve te Profetit

Ibrahim el-Nekh'i (v.95 H) dhe Sufjan el-Theuri (v.161 H) mbanin mendimin se ai qe braktis fene duhet ftuar perseri ne Islam dhe nuk duhet ndeshkuar kurre me vdekje.(Ibn Tejmije, f. 318. Mughni, vol. VIII, f. 126; Shu'rani, Mizan, vol. II, f. 134.)

Baxhi, nje jurist Maliki, e ka bere shume te qarte se braktisja e fese eshte "nje mekat per te cilin nuk ka ndeshim had (te caktuar)."(Baxhi ne komentimin e El-Muata', vol. V, f. 282. Baxhi nderroi jete ne vitin 494 H)

Perfundimisht, Ibn Tejmije thote kategorikisht se ndeshkimi per braktisje feje eshte ndeshkim ta'zir (jo i caktuar, por caktohet sipas situates dhe gjykatesit).(Ibn Tejmije, El-Sijasat el-Shar'ija, p. 124.)

Konkluzioni

Ndeshkimi i braktisjes eshte tazir dhe jo had. Tazir jepet sipas situates. Pra ne rastin e braktisjes dhe tradhtise se komunitetit duke pasuar me komplotim kunder muslimaneve. Ndeshkimi tazir do te thote se ne disa raste nuk ka ndeshkim fare si ne rastin e vetem braktisjes per arsye ideje si ne rastin e beduinit mbeshtetetur edhe ne opinionin e Ibrahim en-Nakhit dhe Sufjan el-Theurit.

Per te permbledhur, Kur'ani nuk pershkruan ndonje ndeshkim per ate qe braktis fene. Profeti nuk ndeshkoi me vdekje ndonje person per kete arsye te vetme (rasti i beduinit). Disa shoke te profetit e kuptuan kete si nje mekat te madh per te cilin ka ndeshkim tazir (sipas vendimit te gjykatesit dhe situates). Disa tabi'in kishin opinionin se njeriu qe braktis fene duhet ftuar perseri ne islam dhe nuk duhet kurre ndeshkuar.



P.S. Te lexosh thenien e Sufjan el-Theurit per dijen dhe ndalimin e pasimit te verber, do mahnitesh me mprehtesine e ketij personi.


Shenim: Dik, keta qe permenda me larte jane disa njerez me peshe ne dije... Kush ka ca njohuri ne dije i referohet ketyre njerezve per shpjegim. Nuk e di te mjaftojne ty si citime dhe autoritete...? Po te pyes nqs di gje nga shkenca dhe njerezit e dijes qe ia vlen te studiosh ne Islam... se nuk kerkohet dija ne thashetheme.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: ...de libertas ira!

O sllavo, amon ëre boll prune kshu citimesh bythe për të cilat nuk i rruhet shumicës. Po deshe me t'respektu njeri rrespekto edhe ti.
....

P.S. M'falni për rrëshkitjen e gjuhës por kto shkrimet e shenjta që vendosen në çdo faqe të Teologjisë thjesht zejnë vend. Kush ka nevojë të informohet mund të marri mundimin e të lexojë vetë Kuranin /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

AlbanianShqiponje

Forumium praecox
Re: ...de libertas ira!

Kondrapedali,

Si te erdhi? Deshte citime, tjetri... Ti ca do? Kerkon ca sharje shkrimet e tua. Nqs une s'ia mbush mendjen ndonjerit, ti s'ia mbush dot vetes tende me ato shkrimet e tua.... Une te pakten e kam ndergjegjen te paster.

Ec, lale merru me na nje gje te ben mire, mos humb kohe kot me ne debilat. Me vjen gjynah qe te paska zene te na lexosh neve debilat.... Pse na lexon?

Merr nje furce e pastro gojen ne rradhe te pare.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

laicizem nuk eshte popull por me teper levizje brenda kishes


[/ QUOTE ]

... fjala si synor vjen nga greqishtja qe do te thot =&gt; nje i popullit.
Tek katolicizmi masnej esht perdorur per t'thrrit jo-katolikt , dmth "popllin injurrant", sepse kleriket ishin inteligentia ne ato kohe'ra;
arroganca e Lart-shpalljes se fetarve ven gjithmon ne dukje qe te Tjeret jan inferior,
diçka ndryshe dhe e mire nen nje fe nuk ekziston .
Kjo esht origjina , pastaj si Levizje ka ardhur shum mrapa ... dhe e kan zbukuru fjalen me karamele&amp;koqullata /pf/images/graemlins/tonguee.gif.

Kjo sa per t'sqaru Diqkun /pf/images/graemlins/winkwink.gif!

[/ QUOTE ]

zoqke e omel /pf/images/graemlins/grin.gif

po prifti popull eshte /pf/images/graemlins/laugh.gif?

po marksizmi popull eshte? kurse Marksi eshte teoria /pf/images/graemlins/laugh.gif

po katolicizmi popull eshte? kurse katoliku eshte feja /pf/images/graemlins/lol.gif

laicizem nuk eshte popull. eshte levizja ideja apo filozofia

te hongsha... shqipen /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif
 

D-J

Forumium maestatis
Re: ...de libertas ira!

Mireseerdhe ne Jurisprudence, Gys /pf/images/graemlins/grin.gif

Si fillim dy gjera, nje te mire dhe nje te keqe. E para, ben mire qe pyet dhe je kureshtar se keshtu meson, por e dyta, sociologjia si subjekt tradicionalisht i zgjedhur nga nxenes te dobet dhe pa perpsektive nuk te ben nxemje te mjaftueshme per jurisprudence /pf/images/graemlins/laugh.gif. Megjithate puna, vullneti mbi te gjitha kane rendesi edhe kur intelekti nuk ka kapacitet asimilues te mjaftueshem per te /pf/images/graemlins/grin.gif.

Jurisprudenca islamike , burimet e saj dhe interesi qe ti ke shfaqur me pyetjet e tua ka te beje kryesisht me zgjidhjen e problemeve legale, interpretimin e Kuranit, Sunna e Muhamedit (paqa qofte me te) qe rrjedh nga haditet, por me e rendesishmja, per interes te pyetjeve te tua, metodologjia e arsyetimit, si deduksionet apo analogjite llogjike apo krijimi precedenteve dhe forca e tyre detyruese, opinionet e shkollareve dhe shkollate ndryshme, konsensusi i tyre, opinionet dytesore apo obiter dicta, preferencat e ndryshme, vendime te marra ne baze te interesit publik, zakone qe krijojne norma dhe ligje ne Shariah, discrecioni, rendesia kohore ku me te fundit ne kohe i jepet perparesi etj.

Interesi jot per njohje si dhe deshira per te lene mbresa tek une /pf/images/graemlins/laugh.gif (dule lene menjane gabimet e tua drejtshkrimore /pf/images/graemlins/lol.gif) vazhdon me poshte me shkencen e haditeve, klasifikimin e tyre pesha e tyre, te forte dobet etj.

Per me teper shiko dhe keto koncepte si psh istilahat, isnad, hudud tanbih, dhahir, dalil, mafhum, tanbih etj

Megjithate kjo teme, nuk ka kete subjekt, pasi ajo qe diskutohet ketu nuk eshte menyra apo metodologjia e perdorur per te ardhur ne nje vendim por ne fakt vendimi. Megjithate dua te te them se kjo tregon dhe njehere qe keto probleme jane teresisht islamike dhe jo import perendimor (me thuaj nqse po flas shpejt). Kaq per sot duke ditur qe sociologjia eshte lexim argetues derisa te vi autobuzi /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Per sa i perket rracizmit mos ngaterro devene me shurren e saj /pf/images/graemlins/lol.gif. Te thuash qe shurra e devese eshte pasqyre per te ardhur turp, nuk eshte rracizem, por eshte keshillim dhe sqarim per te thene se njeqind mineralet dhe vitaminat me rendesishme per trupin e njeriut nuk gjenden tek shurra e devese, nqse ti e pi, shifesh apo frymezohesh ne mode fotoje sepia /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kurani eshte nje nga librat me rraciste ne historine e njeriut. Me gjithe vrerin urrejtjen armiqesine qe pjell dhe predikon midis rracave dhe kulturave te ndryshme ben Hitlerin te duket nje shaka pa zarar /pf/images/graemlins/thumbsup.gif.

Kurse me gjakun qe derdh nuk ka film qe e ben /pf/images/graemlins/rolleyes.gif.

Por eshte EGO-PEDO-CENTRIZMI /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/devil.gif jot qe te verbon. Eshte Westofobia jote rraciste qe te ben mos te kuptosh vlerat e saj dhe se pa nje kuptim te drejte te vlerave te perendimit nuk ka as reformim te islamit.

Por ti ne vend te Londres preferon vrimat e halese te kthyera nga Meka dhe shurren e devese. Sepse Londra te vret syte me dije dhe ti si frikacak ke dhe hall se mos te del ndonje shok ideali dhe te thote Allah Akbar ne avjon /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Fakti qe ti nuk e njef Islamin apo ke thjesht njohuri fillestare nuk eshte e re per mua dhe prandaj dhe postet e tua jane pergjithesisht pa pike SUBSTANCE. Sa tregon mungese respekti dhe ndaj vetes. Helbete ndonje liber te shkermoqur qe te fal ndonje hoxhe hajdut /pf/images/graemlins/laugh.gif nuk te ben me teper se nje medioker qe te shkeput vetem nga Ladenizmi po nuk te con me larg nga Gjysladenizmi.

Deshperimi jot per tu duk se vertet di dicka te ben akoma me teper medioker fatkeq /pf/images/graemlins/shrug.gif
 

D-J

Forumium maestatis
Re: ...de libertas ira!

Refreni jot papagall eshte se ne fe nuk ka dhune. Por si gjithmone pa ditur rastet kur eshte i vlefshem ku citim dhe pa ditur autoritetet apo citimet e tjera qe jane specifike per problemet te ndryshme.

Shif, une them se kam te drejte fjale. Po une nuk mund te shkoje shume larg me kete parim kur vjen puna per pornografi psh, pasi ka nje ligj tjeter qe rregullon apo kufizon pornografine. Kurani thote ne nje citim se ne fe nuk ka dhune,

POR per ata qe nuk besojne apo ndryshojne fene i jep per te pire uje te nxehte si llava e hekurit dhe ja u prêt koken si te pules. Dhe se Allahu urdheron Muhamedin te bej lufte kundra tyre /pf/images/graemlins/smash.gif.


Dhe jane pikerisht praktika dhe thenjet e Muhametit qe thote se gjaku duhet ti merret atij qe ben apostat. Dhe ka me dhjetra referenca te mbledhura nga shkencetari me i besueshem i Haditeve, Al Bukhari /pf/images/graemlins/thumbsup.gif. Ashtu sic vete historia e perhapjes se islamit tregon. Po keshtu dhe per ate qe fyen profetin per te cilen ty ste vjen zeri pasi e pranon qe vrasja eshte denimi. Une kam pas fatin te degjoj dhe nga akademike islamike, qe pranojne me kokeulje se interpretimi tradicional eshte i sakte.

Pavaresisht se mundesite tua per te njohur pertej kuranit jane mjaft modeste /pf/images/graemlins/grin.gif (dhe nuk dua te te gjykoj per kete) nqse ti nuk di rastet kur Muhamedi ne rast fyerje dhe si pasoje vrasje eshte shprehur se ne keto raste no blood is due. Jo vetem kaq por kur fyerja nuk i eshte bere as drejtperdrejt dhe as ka kercenuar jeten e tij. Dhe ka unanimitet midis shkollareve, por ti sje ne gjendje as te besh dallimin midis unanimitetit pa kaviake, moderime apo qualifikime midis shkollareve te ketij grupi (meqse tregon interes per metodologjine e jurisprudences /pf/images/graemlins/wink.gif) nga njera ane dhe majorances si grup qe perfaqeson kete mendim nga ana tjeter.


Pra ky eshte kuptimi i paqes ne fene muhamedjane, qe rron me gjak dhe nga gjaku /pf/images/graemlins/thumbsup.gif, qe delenxhilleku jot e krahason me forcen e shtetit perendimor, qe nuk njeh denimin me vdekje, dhe qe me e rendesishmja jo vetem qe shakaja apo tallja me liderat e Gjermanise eshte me se e pranueshme, por vrasja sipas tradites islame nuk eshte as vetrmbrojtje, pasi vetmbrojtja kur i merr jeten tjetrit justifikohet vetem kur kercenohet jeta e atij qe ben vetmbrojtje.

E shikon qe je Delenxhi qe nuk ben as analogjine e sakte /pf/images/graemlins/laugh.gif?

Nqse mendon se me jep kenaqesi “mundja” e nje muhamedjani, ta them sinqerisht qe nuk eshte keshtu, pasi kenaqesi te jep vetem mundja e dickaje qe te sfidon arsyen, mirepo nje muhamedjan eshte i humbur thjesht nga zgjedhjet dhe filozofia qe ka bere ne jete.

Ajo qe me ben te qesh eshte se me debatet me te medha ma ata muslimane qe te kane kundershtuar kerkon te dukesh si DISIDENT ISLAMIK /pf/images/graemlins/lol.gif. Une vertet ju kundershtoj dhe presjen tyre, por kam respekt per te pasi eshte krenar per besimet e veta dhe i shpreh mendimet e tij pa pasur frike nga imazhi qe le tek pjesa jomuslimane /pf/images/graemlins/winkwink.gif. e di vete ai per ke flas une

Sa per objektivizmin tim ne perqasjen e GJYSLADENIZMIT me ty e di qe nuk te ben pershtypje, pasi te duket me se normale, aq pershtypje sa mund ti bej torollakut ti thuash torollak /pf/images/graemlins/grin.gif, aq mund te bej dhe ty, sepse per ty eshte gjendje normale aferesh.

Prandaj zgjedhja eshte:

Shurre deveje apo Uje /pf/images/graemlins/tipsy.gif?
 

D-J

Forumium maestatis
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

Të dy hadithet nuk mund të jenë të besueshme,

[/ QUOTE ]

Ky eshte gjithe thelbi me te cilin eshte ngritur ky artikull

ti as veten tend nuk bind dot jo te tjeret

po filluan muhamedjanet te dyshojne haditet nga shkencetaret me te besuar te islamit me mire te fillojne te dyshojne muhamedin

dhe te thone: po sikur te kete tall leshin me ne dhe asnje telegram nga allahu nuk i ka ardh

keshtu do ndertojne nje bote me te mire per vete dhe per ne te tjeret

A e di sa artikuj mund te gjej ne internet po ti hyj ketij muhabeti qe kundershtojne rrenjesisht kete artikull?

Ti nuk po kupton thelbin e kesaj teme dhe deklaraten e papes

qe akoma pjesa me madhe e kozmosit islamik mbeshtet interpretimin tradicional qe bazohet ne dhune dhe se mund te gjesh interpretime nga me te ndryshme, por reformatoret jane ne pakice dhe nuk ju degjohet zeri

prandaj ky eshte problemi qe diskuton kjo teme. Lufta nuk eshte midis perendimit dhe islamit. por brenda islamit

edhe une jam dakort me interpretimin joliteral

po ku bazohet mund te pyese nje tradicionalist?

dhe me cte drejte citimit nuk ka dhune ne fe ta intepretosh jolitralisht (artistikisht) dhe ta besh KA DHUNE NE FE /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: ...de libertas ira!

o DDD aq idiot je sa sentencen ''nuk ka dhune ne fe''
e kupton si dhune shoqerore ,dhe jo fetare.me ben mua si dijes i fese islame,kur ne fakt je nje pjell e injorances se mazhorances.

ne cdo lloj shoqerie dhuna do ekzistoje derisa ajo shoqeri te jete e drejte dhe jo opresive. kurse ne 'fe' [dhe fute ne tru kete gje njeher e mire] nuk ka dhune. cfare kuptojme ne me kete gje? un kristianit nuk i ve dot thiken ne gryke e ti them behu kristian. as cifutit dhe as nje feje tjeter. ky esht kuptimi qe ne fete e robve qe besojne ne te ,nuk ka dhune. kushdo mund te mbaje fene e tij.

sa per paqen ,cdo njeri me pak intelekt e kupton qe paqa esht e veshtire te arrihet pa konflikt,edhe pse ne ca raste ka ndodh kjo gje.

nje heretik ne shtet islamik me sheriat vritet mbas paralajmerimeve te shumta ,ashtu si vritet nje dezertor qe braktis idealin ose kombin ne lufte.por ama nje heretik nuk vritet aty ku sheriati nuk aplikohet.

kurani na qeka rracist? rracist ndaj kujt? ndaj nje rrace?ndaj nje kombi ?apo ndaj nje grupi?
te gjitha keto jane pallavra ,e ti sbesoj se e di domethenien e fjales rracist.

nqs do na lejohet te thuhet [edhe pse ska kuptim] qe kurani esht rracist cdaj idealeve te tjera,ateher kete gje un e pranoj ,ashtu sic esht rracist cdo ideal ndaj tjetrit.

ato pallavrat qe vrasja nuk quhet vetmbrojtje ne fene islame.....etc as vete besoj se e ke kuptuar context-in ,mgjthe te falet nga keto komente idiotllike qe ke sjell ti.

na ke shkrujt gjithe ato fjale ,thjesht per te bere nje vrime ne uje.
 

The_Meditator

Primus registratum
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
O sllavo, amon ëre boll prune kshu citimesh bythe për të cilat nuk i rruhet shumicës. Po deshe me t'respektu njeri rrespekto edhe ti. Debil, kujton se duke mush faqet me llafe halèje i mush menien nanjonit?

P.S. M'falni për rrëshkitjen e gjuhës por kto shkrimet e shenjta që vendosen në çdo faqe të Teologjisë thjesht zejnë vend. Kush ka nevojë të informohet mund të marri mundimin e të lexojë vetë Kuranin /pf/images/graemlins/shrug.gif

[/ QUOTE ]

ti re grupo ,mbaje veten ,apo skupton dot shkrimet e tij ti ,edhe nga inati shpreh dufin tend ndaj shkrimeve te ketyre robve qe jane te respektueshem ne boten islame.

njeri nga nena e babai ste shau ,keshtu qe mos bej ti debilin e jo personi ne fjale.

ps: albanski . mos mundo te sjellesh mendime ulemash qe sjane pjese e ixhmase. nje murted sipas sheriatit vritet ne nje shtet sheriat dhe te 4 imamllaret kane rene dakort ne kete gje. me i buti esht imam hanefi qe thote robit te tille duhet me i dhene 3 dite kohe [duke i fol vazhdimisht per hapin e gabuar qe merr] e pastaj nqs mban te njejtin qendrim vritet.

nuk esht nevoja vlla te mbash nje rruge te mesme vetem si e si per tu bere qefin ketyre. me e mira esht mos te japesh komente rreth ketyre gjerave,por nqs ti zgjedh menyren e dhenies se tyre,atehere jep hakun sipas islamit.
 

D-J

Forumium maestatis
Re: ...de libertas ira!

[citimi
njeri nga nena e babai ste shau ,keshtu qe mos bej ti debilin e jo personi ne fjale.



[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif

ti cne ti thuash vetes idjot debil /pf/images/graemlins/laugh.gif?

apo kishe hall se ste permendi njeri sisterelen /pf/images/graemlins/winkwink.gif

Po sdo mend shume se pjsesa e kopese muhamedjane kujton se dhune ne fe eshte vetem kur dhuna kryehet brenda besimtareve /pf/images/graemlins/lol.gif.

Prandaj kush ben pjese ne kopene muhamedjane kujton se kur besimtari ben dhune ndaj jobesimtarit nuk eshte dhune .

Kjo eshte ushtrim me dhune i ideologjise fashiste muhamedhajne per te perhapur zakonet tribale feudale agrare muhamedjane ne bote te civilizuar me rracizem dhe urrejte jo vetem ndaj ideoligjise se tjetrit po dhe ndaj kulturave dhe menyra te tjera te jetes qe kundershtojne /pf/images/graemlins/thumbsup.gif.

Fakti me e qarte eshte dhuna qe ligjeron famekeqi sharia si dhe gjithe historia e muhamedanizmit ka treguar si ne shqiperi dhe tjeterkund, apo islamizmi fashist bashkekohor

Harron ti qe dhe besim jot eshte pasoje e kesaj dhune /pf/images/graemlins/laugh.gif?

Inferioriteti i nje kulture eshte nje gje. Po kur ky inferioriteti muhamedjan shoqerohet dhe me inferioritet ushtarak kjo eshte kombinimi me fatkeq dhe me i rrezikshem i mundshem /pf/images/graemlins/smash.gif.
 

blabla

Primus registratum
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mireseerdhe ne Jurisprudence, Gys

[/ QUOTE ]

How ironic coming from...Dik.
Juris Prudence consists of two words, juris--of which you seem to have an understanding, and prudence--a virtue which you indisputably lack.

p.s. ne attentatin tend me u duk kompetent ke ngaterruar (or use interchangeably) jurisprudence and the study of british common law.

Na falni per anglishten.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
ti re grupo ,mbaje veten ,apo skupton dot shkrimet e tij ti ,edhe nga inati shpreh dufin tend ndaj shkrimeve te ketyre robve qe jane te respektueshem ne boten islame.

njeri nga nena e babai ste shau ,keshtu qe mos bej ti debilin e jo personi ne fjale.


[/ QUOTE ]

Hë re Loni qysh i veti filli muhabetit? Të pres se mos më vjen për vizitë ti mua me brezin plot? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Se ku janë të respektueshëm ata tipat që kanë thënë ato gjojnat nuk më intereson shum. M'intereson mos shof i faqe forumi me budallalliqe që mund t'i gjesh në çdo moment duke klikuar në Google apo ndonjë motorr tjetër kërkimi.

Dhe mos u ngref si gjeli maj plehut se sado të mundohesh njerëzia nuk të ndajnë nga plehu. (shprehje kineze kjo /pf/images/graemlins/laugh.gif)

P.S. Presja vendoset mbas fjalës e jo para saj /pf/images/graemlins/grin.gif
 

kurkushi

Primus registratum
Re: Bravo Ratcinger!

Une per vehten time s`kam patur rastin dhe mundesine te dij saktesisht se ç`marri apo ç menquri ka folur ky Ratcingeri por do te thoja qe eshte Papa me i miri i gjertanishem.Njesoj sikurse Gorbaçovi qe shkaterroi Bashkimin Sovjetik,Milosheviqi qe shkaterroi Jugosllavine,ka ardhur koha qe edhe dikush e ndoshta ky Ratcingeri siq po shihet ta shkaterroje Dobiçizmin(krishterizmin)SEcilen Perandori apo shtet gjer me sot ne bote e ka shkaterruar Radikalizmi dhe budallalleku,kjo vlene edhe per superfuqine aktuale Ameriken!Ky Papa Ratcinger per fat te tonin(njerezimit qe deshiron te jetoje i lire pa paçavuret fetare) i ka te dyja keto karakteristika!Rrofte Ratcingeri Papa i fundit ne historine e Dobiçizmit boteror!
 

Gysi

Primus registratum
Ne vijim te debatit at-bir per arat

Mire se te gjeta ne jurispru-dance-n tende, Dik!


I paske bo zbor google-it plako! /pf/images/graemlins/booki.gif

Nejse, nga njera ane, te pakten ben mire se zgjeron njefare informacioni, por prape e shoh se nuk te paska sherbyer te kuptosh dicka me teper lidhur me fushen per te cilen po flet. Sigurisht shikimi yt i situr nen meshtjellesin prej gome qe perdor si te vetmen veshje qe te shkon per shtat t'a veshtireson shikimin. Po zgjidh mor burre mushama transparente qe te kesh mundesine te shohesh pak me larg, dhe te mos rreshkasesh ne lengjet qe sprucon vete vend e pa vend.
Sic e thua edhe vete (megjithese nuk e zbaton kurre ate qe thua) "vullneti mbi te gjitha kane rendesi edhe kur intelekti nuk ka kapacitet asimilues te mjaftueshem". Ty te mungon krejtesisht vullneti ne rradhe te pare, ndersa sa per intelektin edhe ate pak aftesi per te altikuluar terma e shpenzon dem ne funksion te ereksioneve apo oreksioneve te tua delirante.

Keshtu edhe persa i perket termave qe te kerkova me siper, nuk po i futem hollesirave, por ajo qe ka rendesi eshte se ato terma i perkasin fushes se metodologjise, dhe jane paresore per tu pasur para sysh, per t'u marre ne konsiderate ne trajtimin e cdo ceshtjeje fetare. Keshtu, nuk mjafton te dish nje hadit (fjale profetike), por duhet te dish rrethanat ne te cilateshte thene ajo fjale, kuptimi ne te cilin eshte thene, duhet te dish nese fjale eshte konkrete apo e pergjithshme gje qe te tregon nese shembulli ndiqet vetem per rrethanat ne te cilat ka ndodhur ngjarja apo ne pergjithesi te nxirret nje rregull i pergjithshem, duhet te dish kuptimin gjuhesore te fjales, duke e vene ne kuptimin real qe e ka pasur Profeti a.s., duhet te dish se si e kane interpretuar kete fjale dishepujt e Profetit, shoket e tij qe e kane ndjekur ne cdo hap, duhet te dish c'pozicion ze parimi qe mund te nxirret nga ajo fjale ne krahasim me parimet e tjera te Islami ne menyre qe te harmonizohen rregullat dhe parimet me njera-tjetren ne nje sistem koherent etj. Po keshtu Kijasi (analogjia) eshte nje prej burimeve te sheriatit me ane te te cilit nxirret nje rregull duke u krahasuar me rregulla dhe parime te tjera te mirenjohura. Gjithashtu edhe parime te tilla si nderprerja e rruges qe con tek nje dem publik eshte nje tjeter parim i cili vepron mbi nje ceshtje per te nxjerre hukmin (rregullin) lidhur me ate ceshtje. Interesi publik eshte nje parim tjeter qe merret ne konsiderate ne cdo rregull qe nxirret nga sheriati. Pa llogaritur ketu Urfin (traditat zakonore), apo edhe parime te tjera me dytesore.
Por mbi te gjitha parimi i koherences, i cili e ben te domosdoshem qe nje norme te merret ne sistem, duke u pare lidhur me nje sere normash te tjera te mirenjohura te cilat fillimisht nxirren nga Kurani e me pas me normat e nxjerra nga sunneti (tradita profetike), ixhmai i sahabeve (konsensusi i dishepujve), ixhami i selefeve (konsensusi i dijetareve te brezave te pare e me vone), e me rradhe ketu nu keshte marre fare ne konsiderate. Une te kam sjelle nje mori ajetesh Kuranore, te cilet jane te harmonizuar mjaft mire me njeri tjetrin dhe krijojne nje sistem te palekundshem parimesh me te cilat kjo norme periferike per te cilen po flet ti bie ne kundershtim te hapur.
Por duket qarte qe literalizmi primitiv qe ti kerkon te mbrosh ketu, ne krahasim me perqaasjen e vertete shkencore e cila con ne mendimin qe une perpiqem te mbroj, eshte thjeshte deshmi e karakterit tend te vogel qe kerkon te vjelle urrejtjen e vet patologjike mbi besimet e te tjereve.
Jo me kot ta kam thene edhe njehere tjeter. Eshte hera e pare kur une kam ndjere ne vetvete njefare kenaqesie qe dikush nuk eshte musliman. Dhe ky rast je vetem ti. pasi po te ishte bere musliman, ti do te ishte nje ekstremist me brire (ne kutpimin qe i njeh ti briret /pf/images/graemlins/wink.gif). Ti ke nje akrodance perfekte me rrymat me ekstremiste brenda islamit, ne te gjitha ceshtjet vetem se Dik Ladenizmi qe ti perfaqeson eshte edhe me pervers. Pasi stimulohet krejtesisht nga nje dashakeqesi mjaft e ulet. Parimi yt eshte: Mbro mendimin me te erret dhe me primitiv te nje ideje, qe te kesh mundesi te shfrysh patologjikisht tere epshin tend te stimuluar histerikisht nga nevoja per fyer, per te dhunuar, per agresion, perversitet. Ne qoftese verberia, injoranca, por shpesh edhe halli i ben te marret e vendeve arabe te kthehen ne atentatore te vetvetes duke mbrojtur mendimet me ekstreme ne mesin e muslimaneve, tek ty eshte thjesht perversiteti sadist kundra te drejtes se tjetrit per te qene i ndryshem nga ty, per te mos u bindur ndaj diktatit fodull qe ti kerkon te vendosesh, shkaku i vetem qe te con drejt ekstremizmave me te papranueshem.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Interesi jot per njohje si dhe deshira per te lene mbresa tek une (dule lene menjane gabimet e tua drejtshkrimore ) vazhdon me poshte me shkencen e haditeve, klasifikimin e tyre pesha e tyre, te forte dobet etj.


[/ QUOTE ]

Dhe si per ironi te fatit gabimet drejtshkrimore te tua behen pikerisht ne momentin qe veren gabimet drejtshkrimore te mijat. /pf/images/graemlins/tipsy.gif
Por nuk e kuptoj se ku e gjen te drejten e te hamendesuarit se une kam ndonje lloj deshire per te lene mbrese tek ty!!! /pf/images/graemlins/shrug.gif
Pergjithesisht une nuk kam nevoj te le mbrese tek askush, aq me teper ne nje forum anonim si ketu. Por ti kujton se te gjithe njerezit fuajne nga te njejtat komplekse me te tuat. Ti kujton se une kam nevoje ti tregoj ndokujt se une marr vesh mire nga keto pune, per te dale si burre i ditur! Jo mor daje. Nuk e shohin te gjithe njerezit forumin si projeksion i vetvetes, per tu vetekzaltuar, apo veteksituar sic ben ti : "Uau, sa i bukur jam"!
Por me e forta eshte se nevoja jote kompleksive, per t'u matur me te tjeret te ben qe te vetemashtrohesh duke marre vrrull erektiv dhe duke u vene ne kandar me tjetrin per te dale sikur je mbi te tjeret. Por mjafton vetem nje moment dhe vrulli yt erektiv kthehet ne nje shfrim ejakulativ, pas te cilit vjen gjithmone nje shfryrje apo varje. Tek e fundit kjo eshte gjendja jote natyrale dhe, pergjithesisht ti mua me sherben si etalon per te matur marrezin ideore tek njerezit. Dhe meqe po flasim per njesi matese, ne rastin konkret ti sherben me teper si nje objekt me te cilin matim te tjeret dhe jo si nje objekt per tu matur ne vetvete. Pra shkrut sherben si nje k... Kandari, pse jo edhe kandahari me idete qe mbron.
Jepi pra, mund te vazhdosh te kerkosh me qiri neper google per te mbajtur me stimulante vrullin tend erektiv. Mund te vazhdosh ta shfrytezosh google-n si viagra duke qeruar oriz me doreza boksi.

Konceptet qe te kerkova te me shpejgosh, i permenda thjesht per te treguar menyren se si gjykohet nje parim fetar. Rrugen e vertete shkencore, perballe primitivizmit literal qe mbron zotrote.
 

^Res-Cogitans^

Primus registratum
Re: ...de libertas ira!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

Juris Prudence consists of two words, juris--of which you seem to have an understanding, and prudence--a virtue which you indisputably lack.


[/ QUOTE ]

Jurisprudenca vjen nga ius-iuris dhe dicere , te thuash te drejten .
Ignorantia legis,non excusat thojne "Arabet"! /pf/images/graemlins/laugh.gif
Sa per t'nenvizu kompetencat ktu... /pf/images/graemlins/wink.gif
[Mbyllje kllape.]
 

Gysi

Primus registratum
Vetem aren e Tares mund te njohesh!

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
po filluan muhamedjanet te dyshojne haditet nga shkencetaret me te besuar te islamit me mire te fillojne te dyshojne muhamedin

dhe te thone: po sikur te kete tall leshin me ne dhe asnje telegram nga allahu nuk i ka ardh

keshtu do ndertojne nje bote me te mire per vete dhe per ne te tjeret

A e di sa artikuj mund te gjej ne internet po ti hyj ketij muhabeti qe kundershtojne rrenjesisht kete artikull?

Ti nuk po kupton thelbin e kesaj teme dhe deklaraten e papes

qe akoma pjesa me madhe e kozmosit islamik mbeshtet interpretimin tradicional qe bazohet ne dhune dhe se mund te gjesh interpretime nga me te ndryshme, por reformatoret jane ne pakice dhe nuk ju degjohet zeri

prandaj ky eshte problemi qe diskuton kjo teme. Lufta nuk eshte midis perendimit dhe islamit. por brenda islamit

edhe une jam dakort me interpretimin joliteral

po ku bazohet mund te pyese nje tradicionalist?

dhe me cte drejte citimit nuk ka dhune ne fe ta intepretosh jolitralisht (artistikisht) dhe ta besh KA DHUNE NE FE

[/ QUOTE ]

Pikerisht pra, interpretimi nuk mund te behet sipas qefit, interpretimi behet sipas metodologjise se mirenjohur klasike.
Pikerisht ketu qendron ndryshimi midis larmise dhe elasticitetit per te cilin flas une me kaosin tend. Ti e kupton larmine ideore si kaos, por nuk eshte aspak ashtu. Pikerisht Islami ka te mirepercaktuar se c'eshte universale, statike, e mirepercaktuar, e patolerueshme, dhe c'eshte degesore, evazive, relative, e ndryshueshme. Pikerisht kjo qe po flasim i perket nje interpretimi specikfik, ndersa ajo qe une them i perket bazave, fondamenteve te Islamit.
Eshte metoda ajo qe percakton kufinjte e lirise dhe hapesires se interpretimit individual, dhe eshte pikerisht metoda ajo qe jo vetem garanton lirine e zgjedhjese brenda interpretueshmerise se normave islame, por edhe rendin dhe shmangien e interpretimeve "jashte standardit"m jashte parimeve universale te fese.
Duke mos e njohur kete, ti ngaterron te tolerueshmen me te patolerueshme dhe i fut te gjitha gjerat ne nje thes. Ne kete menyre, ti e shikon larmine e mendimeve si kaos pikerisht pasi ti je skematik dhe operon me nje logjike bardhe e zi. Per ty aty ku nuk ka rend te plote, te percaktuar deri ne detajet me te skajshme, ka vetem kaos. Pikerisht prandaj ti i tundon muslimanet te zgjedhin domosdoshmerisht midis dy rrugeve ekstreme: midis rendit diktatorial apo midis liberalizmit kaotik. Pikerish ne kete prizem ti i definon muslimanet ne ata qe jane krenare dhe te sinqerte ne fene e tyre pavaresisht se i bie te jene domosdoshmerisht primitive, idiote, anadollake dhe agresore, dhe ne anen tjeter ne ata qe jane hipokrite, dredharake, te cilet zgjedhin dinakerine per te fshehur faktin qe iu vika turp per Profetin (a thua se na e ka dhene njeri me zor per ta zgjedhur). Natyrisht qe une nuk preferoj t'a perfill, apo t'ia hedh qurret nje debati te tille subjektive si ky, pjelle e marrezive dhe perversiteteve te atyre qe nuk dine ti shohin te tjeret si njerez, pasi nuk kane ne vetvete njerezi.

Dhe nuk eshte aspak cudi. Eshte pikerisht logjika jote bardhe e zi qe e ndan bote ne dy kampe, perjetesisht, definitivisht dhe ne menyre determinante ne konflikt te hapur me njera-tjetren: Ne primitive, gjakesore, injorante, imorale, te verber dhe ne te qyteteruar, paqesore, tolerante, te kulturuar dhe te arsyeshme. Ketu buron edhe racizmi yt totalitarist i cili perfshin edhe kafshet madje edhe mbeturinat trupore interte te tyre, qofshin keto ne gjendje te lenget apo te ngurte.

Sigurisht qe problemi (jo lufta sic shprehesh ti me logjiken tende histerike) qendron brenda Islamit. Pikerisht per tu kthyer ne islamin e vertete duhet te c'rrenjosen nga popujt arabe, te cilet perbejne nje prej pjeseve me te rendesishme te botes islame, mjaft prej veshjeve, shtojcave apo paraziteve qe islamit i jane ngjitur nga ndikimet kulturore te koheve te trazuara kulturalisht si te sotmet. POr problemi yt eshte se ti me draper ne dore krasit gjithcka joliterale edhe pse shkencore duke e shpallur joislame. Pikerisht pasi ne kete menyre ploteson me se miri instiktet e tua te cilat i pershkrova me lart.
Sigurisht qe Islami nuk ka ndonje lufte me perendimin per te zgjidhur. Perkundrazi, jane perendimoret qe e kane nevoje per nje lufte te tille per sa kohe qe barku i tyre mjaft i madh ka nevoje te mbushet, dhe i leshon goja leng per naften dhe tregjet lindore.
Keshtu une nuk kam asnje lloj fobie ndaj askujt, as perendimit as kulturave kineze, indiane, afrikane, latine sllave etj. Une besoj ne nje dialog nderkulturor dhe nder qyteterues, por sigurisht jo me elemente te shurdhert dhe raciste si ty. Shpresoj qe papa te anoj nga te paret dhe jo nga miopet pjelle e te cilave je ti.
 
Top