A e shfaq Jezusin Zot Bibla?
Le te vijme tek Gjoni 5,18+23
Tek verseti 18 qendron gjithe baza e pohimit.
Verseti 18 thote.
“Për këtë Judenjtë kërkonin edhe më tepër ta vrisnin, sepse jo vetëm se shkelte të shtunën, por edhe se thoshte se Perëndia ishte ati i vet, duke e barazuar veten me Perëndinë .
Sic e kam thene fjalet e judenjve nuk mund te merren per baze, kete e ka sqaruar kur i kam kthyer pergjigje Dardanit per ceshtjen e faljeve te mekateve.
Por si zakonish miqt e dashur moderator kane lene tekstin tim, tekstin e Dardanit dhe kane hequr pergjigjen time per Dardanit. Ne kete menyre te lihet pershtypja se ai ma mbylli gojen. Por faji eshte i imi qe nuk i ruaj tekstet.
Mund te them shkurtimisht se pohimi i armiqve te Jezusit nuk mund te merret per baze.
Se ato ishin armiq, se ato nuk mund ta kuptonin Jezusin, se i kishin zemrat e mbyllura sic pohohet ne Bibel. Ato sipas teologjise biblike kishin keqkuptuar te gjitha profecite e Dhjates se Vjeter per Mesian vuajtes. Madje ne disa raste ne bibel rrefehet se Jezusin nuk e kuptonin ne disa raste as dishepujt. Ato sipas Bibles kerkonin me cdo kusht qe ta denonin Jezusin, per kete ishin ne gjendje edhe te shpiknin. Ato ne gjyqin qe ben kunder Jezusit sollen deshmitare te rreme kunder tij. Nese do ti marrim per baze fjalet e tyre atehere do marrim per baze edhe fjalet e tjera qe ato thane per Jezusin e qe nuk jane aspak te hijshme ti permendim ketu.
Se dyti ne versetet qe vijojne vete Jezusi pohon se : “Në të vërtetë, në të vërtetë po ju them se Biri nuk mund të bëjë asgjë prej vetvetes, përveç asaj që sheh se bën Ati; gjërat në fakt që bën Ati, i bën po ashtu dhe Biri.”
Ky eshte pohim i qarte i inferioritetit te Jezusit para Atit dhe e nenshtrimit te plote te tij para Tij.
Ne versetin 20 po ashtu Jezusi thote: ‘Sepse Ati e do Birin dhe i dëfton gjithçka që bën vetë; dhe do t`i dëftojë vepra më të mëdha se këto, që të mrekulloheni.
Pra biri eshte nenshtruar ndaj Atit plotesisht dhe prêt pej tij shenja dhe ai keto shenja ia defton njerezve qe te mrekullohen. Pra ketu kemi trinomin Zot-profete-njerez.
Nw versetin 21-22 rrefehete se si Ati ia ka deleguar fuqine per Gjyq birit. Pra Zoti i Gjithfuqishem i delegon pushtetin profetit te tije qe ai te gjykoje per njerezit, gjithmone nen hyqmin e Atit.
Po perse kjo: sic thote bibla: “që të gjithë ta nderojnë Birin ashtu siç nderojnë Atin; kush nuk e nderon Birin, nuk nderon Atin që e ka dërguar” (verseti 23)
Pra qe profeti i Zotit te nderohet sic nderohet Zoti se ai eshte perfaqesuesi i Zotit ne toke. Per kete arsye edhe ne Islam eshte vendosur nderimi i Zotit bashke me nderimin e Profetit si kusht i domosdoshem per besim.Nuk ka Zot tjeter pervec Zotit dhe Muhamedi eshte i derguari i Tij. Nuk mund te jete besimatare ai qe beson te paren por mohon te dyten.
E ne fundin e versetit thuhet pikerisht kjo kush nuk nderon Birin (profetin) nuk nderon Atin (Zotin) qe sic thuhet ne verset e ka derguar birin.
Dhe pikerisht kjo thuhet ne versetin e mepasem, ku pohohet sin e cdo tradite Abrahamike se kush degjon fjalet e profetit i cili eshte perfaqesuesi i Zotit ka shpetuar dhe ka marre jeten e perjethshme.
“Në të vërtetë, në të vërtetë po ju them: Ai që e dëgjon fjalën time dhe beson në atë që më ka dërguar, ka jetë të përjetshme, dhe ai nuk vjen në gjyq, por ka kaluar nga vdekja në jetë”
Mos harrojme gjithcka qe Biri posedon e ka nga Ati te deleguar dhe nuk eshte e tij. Gjyqi, fuqia per te dhene jete e gjithcka. Sic thuhet dhe ne bibel: “E kur Biri i Perëndisë të ketë nënshtruar gjithçka, atëherë ai vetë do ti nënshtrohet Atij që e emëroi Zot të të gjithave. Atëherë Perëndia do të jetë i vetmi Zot: do të sundojë drejpërdrejt mbi të gjitha." (Letra e parë drejtuar Bashkësisë së Korintit 15:25-28)
Le te vijme tek Gjoni 5,18+23
Tek verseti 18 qendron gjithe baza e pohimit.
Verseti 18 thote.
“Për këtë Judenjtë kërkonin edhe më tepër ta vrisnin, sepse jo vetëm se shkelte të shtunën, por edhe se thoshte se Perëndia ishte ati i vet, duke e barazuar veten me Perëndinë .
Sic e kam thene fjalet e judenjve nuk mund te merren per baze, kete e ka sqaruar kur i kam kthyer pergjigje Dardanit per ceshtjen e faljeve te mekateve.
Por si zakonish miqt e dashur moderator kane lene tekstin tim, tekstin e Dardanit dhe kane hequr pergjigjen time per Dardanit. Ne kete menyre te lihet pershtypja se ai ma mbylli gojen. Por faji eshte i imi qe nuk i ruaj tekstet.
Mund te them shkurtimisht se pohimi i armiqve te Jezusit nuk mund te merret per baze.
Se ato ishin armiq, se ato nuk mund ta kuptonin Jezusin, se i kishin zemrat e mbyllura sic pohohet ne Bibel. Ato sipas teologjise biblike kishin keqkuptuar te gjitha profecite e Dhjates se Vjeter per Mesian vuajtes. Madje ne disa raste ne bibel rrefehet se Jezusin nuk e kuptonin ne disa raste as dishepujt. Ato sipas Bibles kerkonin me cdo kusht qe ta denonin Jezusin, per kete ishin ne gjendje edhe te shpiknin. Ato ne gjyqin qe ben kunder Jezusit sollen deshmitare te rreme kunder tij. Nese do ti marrim per baze fjalet e tyre atehere do marrim per baze edhe fjalet e tjera qe ato thane per Jezusin e qe nuk jane aspak te hijshme ti permendim ketu.
Se dyti ne versetet qe vijojne vete Jezusi pohon se : “Në të vërtetë, në të vërtetë po ju them se Biri nuk mund të bëjë asgjë prej vetvetes, përveç asaj që sheh se bën Ati; gjërat në fakt që bën Ati, i bën po ashtu dhe Biri.”
Ky eshte pohim i qarte i inferioritetit te Jezusit para Atit dhe e nenshtrimit te plote te tij para Tij.
Ne versetin 20 po ashtu Jezusi thote: ‘Sepse Ati e do Birin dhe i dëfton gjithçka që bën vetë; dhe do t`i dëftojë vepra më të mëdha se këto, që të mrekulloheni.
Pra biri eshte nenshtruar ndaj Atit plotesisht dhe prêt pej tij shenja dhe ai keto shenja ia defton njerezve qe te mrekullohen. Pra ketu kemi trinomin Zot-profete-njerez.
Nw versetin 21-22 rrefehete se si Ati ia ka deleguar fuqine per Gjyq birit. Pra Zoti i Gjithfuqishem i delegon pushtetin profetit te tije qe ai te gjykoje per njerezit, gjithmone nen hyqmin e Atit.
Po perse kjo: sic thote bibla: “që të gjithë ta nderojnë Birin ashtu siç nderojnë Atin; kush nuk e nderon Birin, nuk nderon Atin që e ka dërguar” (verseti 23)
Pra qe profeti i Zotit te nderohet sic nderohet Zoti se ai eshte perfaqesuesi i Zotit ne toke. Per kete arsye edhe ne Islam eshte vendosur nderimi i Zotit bashke me nderimin e Profetit si kusht i domosdoshem per besim.Nuk ka Zot tjeter pervec Zotit dhe Muhamedi eshte i derguari i Tij. Nuk mund te jete besimatare ai qe beson te paren por mohon te dyten.
E ne fundin e versetit thuhet pikerisht kjo kush nuk nderon Birin (profetin) nuk nderon Atin (Zotin) qe sic thuhet ne verset e ka derguar birin.
Dhe pikerisht kjo thuhet ne versetin e mepasem, ku pohohet sin e cdo tradite Abrahamike se kush degjon fjalet e profetit i cili eshte perfaqesuesi i Zotit ka shpetuar dhe ka marre jeten e perjethshme.
“Në të vërtetë, në të vërtetë po ju them: Ai që e dëgjon fjalën time dhe beson në atë që më ka dërguar, ka jetë të përjetshme, dhe ai nuk vjen në gjyq, por ka kaluar nga vdekja në jetë”
Mos harrojme gjithcka qe Biri posedon e ka nga Ati te deleguar dhe nuk eshte e tij. Gjyqi, fuqia per te dhene jete e gjithcka. Sic thuhet dhe ne bibel: “E kur Biri i Perëndisë të ketë nënshtruar gjithçka, atëherë ai vetë do ti nënshtrohet Atij që e emëroi Zot të të gjithave. Atëherë Perëndia do të jetë i vetmi Zot: do të sundojë drejpërdrejt mbi të gjitha." (Letra e parë drejtuar Bashkësisë së Korintit 15:25-28)