129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Shiko pak tek harta si donin ta benin shqiperine. shiko anen negative qe i kan hequr shume toka ne qender dhe anen pozitive qe i kan hequr vetem pak toka ne jug. Dhe selenica apo janina qe ishte kryeqyteti i shqiperise ishin akoma toke e jona.
Dhe imagjinoje pak se sa e madhe ka qen ne te vertete Shqiperia. Dhe se ne ishim mbreterit e ballkanit, ku Serbia ishte shum e vogel mali zi as nuk hynte ne sy dhe greqia shum e vogel. Dhe ne nuk ishim gje tjeter vecse aleat me perandorine.

Dhe mua me vjen shume keq qe ne akoma vazhdojme ti quajme turqit armiq dhe ne abetare e shkruajm turqi me t te vogel dhe jo me T te madhe. Nderkohe qe grekerit i mbajme si miq dhe marim historine ne versionin e tyre dhe te serbeve.
Vetem shikoni historine e vjenes dhe te anglise . Kaq dua nga ju.
Plus mundohuni ti kuptoni ato pikat e lidhjes se prizrenit, dhe cdo gje zgjidhet paqesisht ne kete debat.
BYE.


------------------
PS pres regelen te pergjigjet, a i eshte mbushur mendja apo jo qe lidhja nuk u be kundra turqve por kundra rusise sllaveve dhe grekeve.
 

antip

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Salvatore nje keshille mik: Neqoftese hap nje teme per te imponuar mendimin tend atehere deklaroje qe ne fillim dhe do e kesh ate zgjidhje paqesore debati qe kerkon.

TI mendon se se Lidhja Shqiptare e Prizrenit ishte nje lidhje me profilizim otoman.

E respektoj mendimin tend, por nuk jam dakord me te. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Nuk eshte mendimi im lubo.
Por mendimi i atyre qe kan krijuar dhe kan qene ne lidhje te prizrenit. Ato pikat e te dyja fazave qe ua kam sjell ketu tregojn te njejten gje. Po cte te bej un ty o Lubardh qe nuk ke lexuar asgje nga ato qe jan shkruar me siper?
 

antip

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Per te lexuar i kam lexuar dhe me thene te drejten gjithe faktet qe servir jane argumenta te qendisura mjeshterisht per te bere qe Lidhja e Prizrenit te duket si iniciative islamike. Shtremberimi i historise duke u bazuar ne fragmente apo copeza te verteta te saj, eshte nje praktike e njohur nga pseudo-historianet e lobit islam neper bote dhe ti nuk ben perjashtim.

Pastaj ca te lexosh kete teme o Salvatore, ja me mjafton vetem ky fragment:

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body"> Plus eshte hera e pare qe pagezimi u be ne shqip sepse nuk lejohej me perpara nga kisha. Por duhet te dish dicka qe un e kam permendur dhe ne vende te tjera ne forum. Shqiptaret shkruanin me perpara ne gjuhe shqipe por me germa arabe, dhe kjo nuk eshte aspak problem. Pasi qe ne nuk kemi shkronjat tona dhe ne ate kohe kane qene shkronjat arabe me te perhapurat ne bote dhe ashtu shkruante me shume se gjysma e botes. </div></div>

/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

Shqiptaret shkruanin me germa arabe para formules se pagezimit (1462) ... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif

Sic thua shpesh dhe ti Salvatore... FAKTET
Na sill faktet per kete pohim te cuditshem /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/shrug.gif
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Perpara se te zyrtarizoheshin germat shoku.
jo me kot kam permendur dhe shkronjat kineze.
Pra qellimi eshte se ne nuk kemi pasur shkronja, dhe kam thene qe nuk eshte problem per ne cfaredo lloj shkronjash te kishim.
Dhe shkepute te gjith shkrimin tim ne lidhje me shkronjat jo vetem gjysmen.
Plus 1 fjali perpara asaj qe ti ke nxire kam thene qe: kam permend edhe here te tjera ne forum qe ...
Dhe ti ske argument qe ajo fjalia ime perdoret per ate qe ti e nxjer.
Dhe mos u kap tek shkronjat tona, e kam sqaruar dhe po e sqaroj perseri, edhe sikur shkronja kineze te kemi ne prap per mendimin tim nuk eshte asnje problem perderi sa nuk kemi shkronjat e shpikura nga ne...

Dhe un se vej ne dyshim qe ti me ke lexuar tek te gjitha postimet. por puna eshte se asgje nuk ke kuptuar. po te ishte ashtu mjaftonin pikat e te dyja fazave te lidhjes si argument se per cfare u be lidhja. dhe nuk do zgjatej fare muhabeti. puna eshte se ju keni ujkun dhe doni gjurmet.
 

antip

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Neqoftese ti je ne linje te drejte arsyetimi dhe pohimi, atehere i bie qe cdo pjese e shkeputur nga konteksti yt te jete e drejte dhe e sakte. Dhe une tani po te kerkoj FAKTET per nje pohim tendin. Neqoftese na servir ketu ne forum cfaredo reference (liber, adrese, link, imazh te skanuar, foto, harte, dokument historik, apo cfaredo qofte) per pohimin se shqipja eshte shkruajtur me germa arabe para shekullit te XV atehere une terheq gjithe ato ckam thene kunder arsyetimeve te tua ne kete teme dhe kerkoj falje publike ne forum...

Por neqoftese nuk sjell asnje FAKT per kete qe the atehere i bie qe dhe gjithe argumentat e tjera te shkruara prej teje ketu te jene fals dhe per pasoje gjithe diskutimi merr fund dhe ti duhet ti kerkosh falje te gjitheve per servirjen e informacionit dhe fakteve false ne forum. Ok?

Hajde si do e leme tani? /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

PRANOJ, TE JAP ARGUMENT PER CDO GJE QE KAM THENE. POR ATE QE KAM THENE UNE AMAN E JO ATE QE KE THENE TI!
POR SME PELQEN KUSHTI. E DUA PAK ME TE RENDE.
E DUA TEK TE GJITHA TEMAT. PLUS KAM DHE 1 KUSHT QE TE VENDOSET KY KUSHTI JOT. QE TE MOS E ZGJASIM SHUME ME FJALE KOTI POR VETEM ME ARGUMENTA.

Dua qe gjyqtare te jen Adminat e web sitit.
 

antip

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Salvatore edhe une i kam inat zgjatjet dhe debatet pa argumenta. Ndaj dhe nuk po e diskutoj fare vertetesine e argumentave dhe fakteve qe ke servirur me para ne teme. Por po te them qe neqoftese me verteton me nje fakt apo prove minimale kete pohim qe e ke bere TI :

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Salvatore</div><div class="ubbcode-body"> Plus eshte hera e pare qe pagezimi u be ne shqip sepse nuk lejohej me perpara nga kisha. Por duhet te dish dicka qe un e kam permendur dhe ne vende te tjera ne forum. Shqiptaret shkruanin me perpara ne gjuhe shqipe por me germa arabe, dhe kjo nuk eshte aspak problem. Pasi qe ne nuk kemi shkronjat tona dhe ne ate kohe kane qene shkronjat arabe me te perhapurat ne bote dhe ashtu shkruante me shume se gjysma e botes. </div></div>

atehere une do i pranoj gjithe argumentat e meparshme si te verteta dhe do kerkoj ndjese per kundershtine e shfaqur ndaj tyre.

Por ne rast te kundert, te njejten gje duhet te besh edhe ti! Nuk je i detyruar, thjesht do duket kush ka me shume dinjitet.
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

O dinjiteti dhe jeta!
Puna eshte se ne ketu jemi ne teme historike. Dhe mua me intereson e verteta asgje tjeter. Deri tani nuk mendoj se kam ardh pa fakte dhe nuk mendoj se per shkak te 1 dickaje qe mund te jete gabim te ikin te gjitha te mirat. kete qe thash siper e them si parim ne pergjithsi!.
Por meqe ti ma vure si kusht ate gje, dhe un e pranova do i mbahem. Sinqerisht skanova 10 faqe nga 1 liber ku aty ka plot referenca per luften e madhe per alfabetin shqip, ku shqiperia kishte shume opsione per te zgjedhur se ke alfabet do te perdornin. Ate arab, ate grek, ate sllav, apo ate latin? puna eshte un nuk di si futen images ketu qe te jene te pastra ku mund te lexohet libri kollaj. nejse.
po te shkepus dicka.
Me 11 janar 1910, thuajse ne tere faqen e dyte te gazetes TANIN Mahmud Bedri ( deputeti i Pejes ) botoi "Letren e hapte shqiptareve". ne te ai cohet kunder perdorimit te alfabetit latin, duke theksuar se e gjihe bote muslimane Arabe, Persiane, Hindasit muslimane, Afganas popullesia ne Indonezi, madje edhe ne Cerkeze, perdorin alfabetin arab e Shqiptaret jane te vetmit tqe tani po ndahen. 150 vjet, pas ardhjes se Turqve,thote Mahmud Bedriu, Shqiptaret kane filluar te shkruajne shqip me germa arabe.Une jam i bindur , thekson ai, se Shqiptaret muslimane jane per kete alfabet, e nje referendum do ta provonte kete me se miri.

O lubardh, duke mos pasur shkronja tonat shqipe meqe ra llafi ka edhe prej atyre qe thone se shkronjat latine jan te shpikura nga shqptaret qe ne kohen e ilireve sic eshte Gani Frasheri, mua do me pelqente te ishte keshtu, por puna eshte se ne se kemi pas asnjeher shkronja zyrtare keto pervecse shekullin e 20. Por as ato arabe nuk them se i kemi zyrtare, por thjesht nga fakti qe kurani eshte ne arabisht, kur falet robi qe duhet te mesoje kuran duhet ti mesoje ato arabisht. Per 1 shkronje qe lexohet ne kuran arabisht muslimanit i quhen sikur ka bere 10 te mira tek Zoti. Dhe duke qene ky rregull ne Islam c'do musliman ne ate kohe ka ditur shkrim e kendim te Kuranit, dhe si pasoje dhe gjuhen shqipe e shkruanin me germa Arabe ( jo se un them qe dhe sot duhet me e shkrujt me germa Arabe, e kam sqaru iher kete )Meqene se eshte gjuha osmane shkruhej ne ate kohe me germa arabe kjo ishte edhe 1 plus tjeter. Pervecse muslimanet qe te lexonin kuran duhet patjeter te mesonin germat arabe, edhe pa dit arabisht kuptohet. Ata mesonin edhe osmanisht, po ashtu dhe gjuha e turqve ishte me germa arabe, dhe si rrjedhoje duke mos pasur germat tona, shqiptaret per shekuj me rradhe e kan shkruar gjuhen shqipe ne germa arabe. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif


E rendesishme jemi tek lidhja e prizrenit. Deri tani asnje nga ju nuk me ka sjelle asnje lloj reference ketu, por vetem fjale boshe. Deri diku Kondra edhe pse pa referenca ka thene te njejtat gjera diku qe un kam sjell referencat, Ndersa Atmani ka permend qe lidhja e prizrenit ka pas 2 faza, dhe kjo eshte e vertete, ua kam nxjer pikat qe u vendosen ne keto 2 faza.
Ajo qe me ben pershtypje ketu eshte se cdo njeri nuk pranon fakte, edhe pse vet eshte i pa-afte per te nxjere fakte.
Marr ketu shembullin e REGELEs qe e kemi edhe moderator tek historia. ku thot se lidhja e prizrenit u formua kundra turqve te qelbur!!!
e ne qoft se u be kundra turqve, athere me ke ishin aleat shqiptaret? Ka shume gjasa qe Regele te jete mirditor, te cilet nuk donin kualicion me turqine mbas lidhjes se prizrenit por donin me serbine madje dhe te ishin province e saj. Pres nga REGELE argument. Dhe jo te fusi njerez te tjere ketu te prishin temen sic e beri tek tema e mirdites, qe futi ca malok filluan te shanin ata, dhe tema u prish se ata shajten. nderkohe qe un si hapes i temes nuk shava njeri.
 

antip

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

11 Janar 1910???!!!
150 vjet pas ardhjes se Turqve???!!!

Or dak, un pergjithesisht jam injorant nga historia, po debatin e fillim-shekullit 20 per zgjedhjen e alfabetit qe duhej perdorur per shqipen e kam msu qy m'klas t'katert. Por behej fjale per fillim-shekullin e 20 ku kishim mbi 500 vjet te pushtuar nga turqit dhe ishte normale te kishim nje debat te tille. Por TI the se shqipja eshte shkrojtur dhe para formules se pagezimit, cka i korrespondon vitit 1462, me germa arabe. Une kete dua te me vertetosh, te tjerat i di, se kam qen dhe nxens i mir n'klas t'katert. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif

Eh, teori qe dukeshin te pamposhtshme jane hedhur poshte nga detaje te vogla ne historine njerezore, jo mo kjo teoria jote qe çalonte qy me shkrimin e parë.
Une gjithsesi ende jam ne pritje te fakteve qe shqipja para shekullit te XV shkruhej me germa arabe. Nese je ne gjendje te vertetosh qindra pohime te tjera qe ke bere me fakte, pa dyshim do jesh ne gjendje ta vertetosh dhe kete. Qe ne ate moment personalisht do te te jap te drejte per gjithcka! Tung /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wave.gif

p.s: une nuk vura kushte, kerkova thjesht shpjegime /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Për punën e MIrditës nuk pate sjellë as ti ndonjë fakt që të ketë kërkuar ndonjëherë bashkim me Serbinë apo Malin e Zi (i cili dhe i ka furnizuar me armë për të luftuar kundêr Turqisë). Megjithatë, Mirdita e Kosova e filluan luftën kundër turkut (1910-1911) para se Mali i Zi e Serbia të ishin gati (1911-1912-1913 me qëllimin që lufta e tyre mos të quhej si e drejtuar nga Mali i Zi e Serbia. Kjo duhet të të mjaftojë për të larguar idenë se mirditorët kërkonin bashkim me Serbinë. Për më tepër, Prend Doçi është edhe hartuesi i alfabetit aktual shqiptar (shumë i ngjashëm me alfabetin e Faik Konicës).

Për të ardhur tek Lidhja e Prizrenit, interesat e shqiptarëve (pavarësisht përkatësisë fetare) u takuan me ato turke (pasi territoret e Shqipërisë kërcënoheshin nga Mali i Zi - Plavë e Guci, Serbia - Mitrovicë, Prishtinë, Shkup, Bullgaria deri në Korçë e Greqia deri në Skrapar e Përmet : pak a shumë se përtoj me hap librat tashti) si dhe të boshnjakëve (të cilët rrezikonin aneksimin nga Serbia) kundër Traktatit të Shën Stefanit.

Megjithatë, në 1978, Abdyl Frashëri organizoi në teqen e Frashërit një takim të "aristokratëve" shqiptarë për t'u ngritur e kërkuar autonominë (Strauss, 1995). Po i njëjti Abdyl Frashëri u vu në krye të Lidhjes së Prizrenit por duke mbajtur tashmë një qëndrim tjetër në dokumentat zyrtare të Lidhjes. Kjo dysi e Abdylit është e thjeshtë për tu kuptuar pasi në rastin e parë ai i drejtohej shqiptarëve ndërsa në të dytin ndërkombëtarëve. Në arenën ndërkombëtare Adbyl Frashëri nuk mund të dilte si një zë më vete por duhej të fliste në emër të gjithë shqiptarëve (shumica myslymanë e të paarsimuar) dhe me kërkesa që të evitohej e keqja më e madhe dhe më aktuale. Megjithatë, Abdyl Frashëri ishte ai që arriti deri tek kërkesa e autonomisë të vilajeteve shqiptare dhe e bashkimit të tyre në një vilajet të vetëm (Clayer, 2005., pp. 246).

Pra, po të shikosh si duhet Lidhjen e Prizrenit, do vëresh që ajo filloi si lëvizje kundër copëtimit të territoreve shqiptare por pati edhe një jehonë anti-osmane (autonomiste). Në fakt, shqiptarët, e kishin kuptuar që Perandorisë i kishte ardhur fundi dhe nuk donin të "vdisnin" me të. Pra kishte përfunduar periudha e "përfitimit" nga perandoria.

Sa i përket Ekrem bej Vlorës, në 1899 ai afirmonte se po të pyesësh një shqiptar të thjeshtë se ç'është, ai do të përgjigjet Türk elhamdülillâh në 70% të rasteve (Clayer, 2005., pp 42). Në 1904, Edith Durham shkruan se në të gjitha vendet që kishte vizituar, popullsia identifikohej si ortodoksë, myslymanë, hebre, etj. ndërkohë që në Shqipëri populli i thjeshtë identifikohej si shqiptar pavarësisht fesë (Durham, Brenga e Ballkanit., viti ...?).

Me ç'dimë nga udhëtimet e Edith Durham, ajo ishte në kontakt të vazhdueshëm me shtresat e ulëta të shoqërisë shqiptare (por edhe atyre të lartave, shqiptare ose jo) dhe ka patur njohuri tepër të sakta të realitetit shqiptar. Për të përforcuar këtë ide, egzistojnë edhe letrat e August Kral, zëvendës konsull në Manastir i cili dallon qartë shqiptarët nga maqedonasit apo turqit megjithëse në më të shumtën e rasteve janë myslymanë të tërë.
Gjithashtu, në 1896-97, në vilajetin e Janinës dhe Selanikut, regjistrimi i popullsisë u bë në funksion të kombësisë e jo të fesë (me qëllim zvogëlimin e pjesës greke).

Kjo, sa për të shpjeguar që Ekrem Vlora nuk është referenca më e saktë në këtë mesele. Në fakt, Ismail Qemali (E njëjta familje), që në 1866 dallonte shqiptarët nga turqit (myslymanët) dhe shqiptarët nga grekët (ortodoksët).

P.S. Shqipja me gërma arabe nuk është shkruar 150 vjet pas ardhjes së turkut pasi nuk njihej si gjuhë e perandorisë (zyrtarisht). Ka patur ndonjë shqiptar që ka shkruar ndonjë gjë (ashtu si dikur formula e pagëzimit apo Meshari) me gërma arabe por përdorimi i gërmave arabe në shqip nuk ka qenë kurrë shumë i përhapur. Në periudhën e Rilindjes vetëm pak tentativa janë bërë për adoptimin e alfabetit arab (kjo pasi linja qendrore e rilindasve ishte europianizmi i shqiptarëve) dhe vetëm pak tekste janë shkruar me këtë alfabet me qëllim sensibilizimin e myslymanëve shqiptarë për nevojën e përdorimit të shqipes dhe institucionalizimit të saj.

P.S. e P.S. Lubo, bohet llaf për i keqkuptim se Salvatorja e kishte që shqipja o shkrujt me gërma arabe pa i vu i dat se kur por gjithmonë PAS formulës së pagëzimit e Mesharit.
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Lubardhi</div><div class="ubbcode-body">11 Janar 1910???!!!
150 vjet pas ardhjes se Turqve???!!!

Or dak, un pergjithesisht jam injorant nga historia, po debatin e fillim-shekullit 20 per zgjedhjen e alfabetit qe duhej perdorur per shqipen e kam msu qy m'klas t'katert. Por behej fjale per fillim-shekullin e 20 ku kishim mbi 500 vjet te pushtuar nga turqit dhe ishte normale te kishim nje debat te tille. Por TI the se shqipja eshte shkrojtur dhe para formules se pagezimit, cka i korrespondon vitit 1462, me germa arabe. Une kete dua te me vertetosh, te tjerat i di, se kam qen dhe nxens i mir n'klas t'katert. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif

Eh, teori qe dukeshin te pamposhtshme jane hedhur poshte nga detaje te vogla ne historine njerezore, jo mo kjo teoria jote qe çalonte qy me shkrimin e parë.
Une gjithsesi ende jam ne pritje te fakteve qe shqipja para shekullit te XV shkruhej me germa arabe. Nese je ne gjendje te vertetosh qindra pohime te tjera qe ke bere me fakte, pa dyshim do jesh ne gjendje ta vertetosh dhe kete. Qe ne ate moment personalisht do te te jap te drejte per gjithcka! Tung /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wave.gif

p.s: une nuk vura kushte, kerkova thjesht shpjegime /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif </div></div>
Lubardh, prandaj dhe un ta perserita 2 here qe pranoj kushtin per ate qekam thene une dhe jo ate qe ke trasmetuar ti. sepse un kam permendur qe me perpara sesa te zyrtarizohej shkrimi shqip. e jo para eres sone. :p
 

atman

Forumium maestatis
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

I dashur permetarke, korçaret nuk po i ze gjumi prej kercenimeve te tua, dmth fika se mos u nxjerresh te palarat historike.

Nga te gjitha sa shkruan ti asgje nuk perben fakt, jane vetem keqinterpretime, qellim ose jo dashese, pak rendesi ka, balte hidhet sidoqofte mbi historine e vendit.

- Meqenese kembengul ne perçartjet e tua te shkrimit te shqipes me alfabet arab, qofte edhe pas mesharit, ose formules se pagezimit, deri tani nuk rezulton asnje dokument i tille qe te provoje nje perfshirje masive, e cila sikurse vepron nje shkence, ose çdo shkence te perbeje nje tip, nje rrjedhe ne histori qe meriton te studiohet ose konsiderohet.
- Problemin e dy fazave te historise se L P - nuk e ke thene as ti dhe as une, eshte nje e vertete te cilen as ti, as une, dhe askush tjeter, s'ka mundesi ta hedhe posht. Por...duke e vrare pak tutken, mund te nxjerresh konkluzione. Perse dy fazat? dhe a ka ndonje shkeputje, te çare, ose humnere midis dy fazave, apo jane thjesht kapercim datash per arsye ngjarjesh? Nje veshtrim, ose lexim i shpejte i historise se Shqiperise, botuar nga akademia e shkencave nen drejtimin e njerit prej historianeve me te medhenj europiane, (nenkryetar i akademise se shkencave te europes juglindore), profesor Aleks Budes, do te mjaftonte per te kuptuar se çdo gje eshte studiuar mesemiri mbi bazen e dokumentave historike te kohes. Plus, dhjetera mijera faqe studimesh te botuara nga Instituti i studimeve historike, etj etj.
Keshtuqe, ai liber qe ndoshta e ka shkruajtur ndonje njeriu tend i afert duke e paraqitur si "zbulime" te reja ne historine e Shqiperise, eshte i deshtuar qe ne embrion.
- Po te shikosh panoramen europiane te kohes, e jo vetem krizen ballkanike te viteve 1875-1877, por edhe me pare, krizen tjeter ballkanike ate te viteve 60, do te kuptosh mjaft mire rrjedhen logjike te ngjarjeve te mepaseshme ne Shqiperi, perfshi ketu edhe L P.
1861-1862, u acaruan marrdheniet Turqi - Shqiperi e Veriut. Kjo shprehet ne konflikte te armatosura.
Turqia dergoi ekspedita ndeshkimore, me ne krye Avdi Pashen.
- Problem shqetesues mbetej popullsia e krishtere ne Shkoder e malesine perreth. Ishin qytetaret shkodrane qe i detyruan trupat turke te terhiqeshin nga qyteti.
Keto ngjarje karakterizohen nga zbutja e konfliktit sepse Turqia ne ate kohe ishte duke hyre ne lufte, sikurse beri, me Malin e zi.
- Pa u larguar nga Shkodra, duhet thene se ishte nje grup intelektualesh qe u ngriten dhe organizuan revolten kunder pushtuesit turk duke perfituar nga situata(lufta me M-zi). Kerkesa e tyre ishte pavaresia e vendit. Nder ta ishte Zef Jubani, sekretar i konsullates franceze ne Shkoder, Pashko Vasa, abati i Mirdites Gasper Krasniqi dhe peshkopi Pal Dodmasej, grupi i tyre hartoi planin per kryengritje. Dhe kjo kryengritje duhej te shperthente ne Mirdite. VEMENDJE! Ishte normale qe te kerkohej nje aleat i jashtem dhe per ate kohe u gjykua i tille Napoleoni i trete i Frances, i cili ishte i interesuar te rivendoste ndikimin ne Ballkan.
Armepushimi i arritur me malazeste, i la Turqise duart e lira per te shtypur levizjen.
- Ne krizen Ballkanike te viteve 60-te, (pra duke e zgjeruar rrethin), Greqia dhe Serbia synonin nje lufte te perbashket kunder Turqise. Qellimi te ndanin midis tokat perendimore te perandorise. Perfshi edhe ato shqiptare. Nga ana tjeter, ishin te bindur se nuk mund te benin pa shqiptaret. Kryeministri serb i kohes, Garashanin, do te thoshte: "pjesmarrja e shqiptareve ne lufte eshte nje kusht i domosdoshem per fitoren mbi Turqine".
Te njejtin mendim kishte edhe diplomati rus Hitrovo, i cili cileson pakenaqesine e te gjitha masave, shtresave te popullsise shqiptare ndaj Turqise. Ai shkruan: "Turqia jo vetem nuk mund te shpresoje shume ne perkrahjen e shqipetareve, por perkundrazi, ne disa kushte te caktuara, pikerisht ketu pergatitet mbarimi i saj i shpejte. Cdo gje varet nga kjo:A do te pergatitet Shqiperia me kohe per ngjarjet e ardheshme? A do t'i kushtohet asaj vemendja e duhur?"
Pa u zgjatur ne fakte te metejeshme, kjo krize nuk e ndryshoi gjendujen, por pergatiti krizen tjeter. Ate e cila pati si rrjedhoje krijimin e L P _se nga shqiptaret dhe nese Turiqa nuk e pengoi kjo nuk do te thote se e krijoi. Ajo nuk e pengoi sepse kerkonte ta shfrytezonte per hesap te vet dhe se ishte e bindur ngaqe brenda saj kishte futur (kalin e Trojes)elemente qe do t'i jepnin ngjyre fetare, kjo eshte pikerisht faza e pare. Kjo duket tek disa nga nenet e saj si psh, se do te pengonte krijimin e Bullgarise, se do te mbronte Bosnje Hercegovinen etj, madje e quajti veten Komiteti i myslimaneve te vertete.
Elementet perparimtare ishin ende te pakte dhe s'mund ta mposhtnin ndikimin e feudaleve turkoshake, por ne memorandumin derguar kryeministrit anglez, lord Bikonsfild, me 13 qershor 1878, te firmosur nga 500 vete dhe te perpunuar nga grupi i patrioteve shkodrane, te cilet do te shenonin me kete ndryshimin e rrjedhes se lidhjes duke i dhene nje grusht trondites elementeve islamike e turkoshake.
"Shqiperia - thuhet ne memorandum, - nuk mund te perfaqesohet nga qeveria otomane. Shqiptari, qofte katolik, ortodoks apo mysliman, e urren pushtuesin turk po aq sa urren çdo pushtues tjeter te huaj...Ashtu sikurse nuk jemi dhe as nuk duam te jemi turq, po ashtu do te luftojme me te gjitha forcat kunder cilitdo qe do te kerkonte te na bente sllave, austriake, ose greke. Ne s'duam te jemi veçse shqiptare".
Ky dokument vazhdon me kritiken kunder Rusise, traktatit te Shen Stefanit dhe kerkonte autonomine e vendit.
Edhe ne memorandumin e Qershorit(data 20)derguar ministrit te jashten austro-hungarez Andrashi, i perpunuar nga Komiteti shqiptar i Stambollit, nder ta Sami Frasheri, Jani Vreto, Zija Prishtina etj kerkohej te formohej nje..."komision ad hoc(latinisht- per kete qellim), i cili, pa cenuar sovranitetin e sulltanit, te hartonte nje lloj rregullore organike per administrimin AUTONOM e te NJESUAR te krahinave shqiptare, duke iu pershtatur karakterit, dokeve dhe nevojave te vendit".
Turqise i interesonte nje veprim i tille i shqiptareve sepse nuk qe ne gjendje nga pikpamja ushtarake te mbronte me kufijte e PERANDORISE. Kjo eshte arsyeja qe ajo nuk e pengoi lidhjen.
Faza e dyte, do te tregoje fytyren e vertete te Turqise.
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Për punën e MIrditës nuk pate sjellë as ti ndonjë fakt që të ketë kërkuar ndonjëherë bashkim me Serbinë apo Malin e Zi (i cili dhe i ka furnizuar me armë për të luftuar kundêr Turqisë). Megjithatë, Mirdita e Kosova e filluan luftën kundër turkut (1910-1911) para se Mali i Zi e Serbia të ishin gati (1911-1912-1913 me qëllimin që lufta e tyre mos të quhej si e drejtuar nga Mali i Zi e Serbia. Kjo duhet të të mjaftojë për të larguar idenë se mirditorët kërkonin bashkim me Serbinë. Për më tepër, Prend Doçi është edhe hartuesi i alfabetit aktual shqiptar (shumë i ngjashëm me alfabetin e Faik Konicës). </div></div>
"E kush i ka nimu delegazjonit Mirdits? Serbija, e cila asht ne konferenz ne Paris t'pagjt i ka dal zot liris ton. Serbija asht miku i jon e don me ken KOJMSHI I MIRE."
Si thuaj ti Kondra? Vertet2 fise qe jan ne Mirdite do kishin shtet me vete dhe donin te ishin komshi te serbise a do i shpetonin ne te ardhmen Serbise pa e gllaberuar? E shiko se cfare ego kan perdor ata tek letra, vetem veten e tyre e quajn shqiptar nderkohe qe te gjith muslimanet e shqiperise ( padronet e mirditoreve i quanin turq.)

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Për të ardhur tek Lidhja e Prizrenit, interesat e shqiptarëve (pavarësisht përkatësisë fetare) u takuan me ato turke (pasi territoret e Shqipërisë kërcënoheshin nga Mali i Zi - Plavë e Guci, Serbia - Mitrovicë, Prishtinë, Shkup, Bullgaria deri në Korçë e Greqia deri në Skrapar e Përmet : pak a shumë se përtoj me hap librat tashti) si dhe të boshnjakëve (të cilët rrezikonin aneksimin nga Serbia) kundër Traktatit të Shën Stefanit. </div></div>
Skam then ndonje gje ndryshe as un, pajtohem. Madje gjithmon kan pas interesa te perbashketa shqiptaret me turqit, jo per gje por perandoria turke mbahej nga shqiptaret.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Megjithatë, në 1978, Abdyl Frashëri organizoi në teqen e Frashërit një takim të "aristokratëve" shqiptarë për t'u ngritur e kërkuar autonominë (Strauss, 1995). Po i njëjti Abdyl Frashëri u vu në krye të Lidhjes së Prizrenit por duke mbajtur tashmë një qëndrim tjetër në dokumentat zyrtare të Lidhjes. Kjo dysi e Abdylit është e thjeshtë për tu kuptuar pasi në rastin e parë ai i drejtohej shqiptarëve ndërsa në të dytin ndërkombëtarëve. Në arenën ndërkombëtare Adbyl Frashëri nuk mund të dilte si një zë më vete por duhej të fliste në emër të gjithë shqiptarëve (shumica myslymanë e të paarsimuar) dhe me kërkesa që të evitohej e keqja më e madhe dhe më aktuale. Megjithatë, Abdyl Frashëri ishte ai që arriti deri tek kërkesa e autonomisë të vilajeteve shqiptare dhe e bashkimit të tyre në një vilajet të vetëm (Clayer, 2005., pp. 246). </div></div>
Po skam then te kunderten, e kam dhene edhe 1 reference se nga e mori udhezimin Abdyli...

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Pra, po të shikosh si duhet Lidhjen e Prizrenit, do vëresh që ajo filloi si lëvizje kundër copëtimit të territoreve shqiptare por pati edhe një jehonë anti-osmane (autonomiste). Në fakt, shqiptarët, e kishin kuptuar që Perandorisë i kishte ardhur fundi dhe nuk donin të "vdisnin" me të. Pra kishte përfunduar periudha e "përfitimit" nga perandoria. </div></div>
Vertet lidhja e prizrenit filloi kunder coptimit te territoreve, por cte bej un qe 1 pike e saj ishte qe do e mbronin atdheun sipas sheriatit islam.??? Ndersa jehona anti osmane doli me vone nga orthodokset.
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Sa i përket Ekrem bej Vlorës, në 1899 ai afirmonte se po të pyesësh një shqiptar të thjeshtë se ç'është, ai do të përgjigjet Türk elhamdülillâh në 70% të rasteve (Clayer, 2005., pp 42). Në 1904, Edith Durham shkruan se në të gjitha vendet që kishte vizituar, popullsia identifikohej si ortodoksë, myslymanë, hebre, etj. ndërkohë që në Shqipëri populli i thjeshtë identifikohej si shqiptar pavarësisht fesë (Durham, Brenga e Ballkanit., viti ...?). </div></div>
Eshte shum e Vertet ajo qe ka shkruar Durham per ne ate kohe. Flm qe e permende ketu, se dhe un desha te hapja dicka ketu ne lidhje me kete gje, se ne ate kohe njerezit nuk kishin shume ndjenja nacionale, por me shume fetare.
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Me ç'dimë nga udhëtimet e Edith Durham, ajo ishte në kontakt të vazhdueshëm me shtresat e ulëta të shoqërisë shqiptare (por edhe atyre të lartave, shqiptare ose jo) dhe ka patur njohuri tepër të sakta të realitetit shqiptar. Për të përforcuar këtë ide, egzistojnë edhe letrat e August Kral, zëvendës konsull në Manastir i cili dallon qartë shqiptarët nga maqedonasit apo turqit megjithëse në më të shumtën e rasteve janë myslymanë të tërë.
Gjithashtu, në 1896-97, në vilajetin e Janinës dhe Selanikut, regjistrimi i popullsisë u bë në funksion të kombësisë e jo të fesë (me qëllim zvogëlimin e pjesës greke). </div></div>
PO, e vertet eshte,
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">Kjo, sa për të shpjeguar që Ekrem Vlora nuk është referenca më e saktë në këtë mesele. Në fakt, Ismail Qemali (E njëjta familje), që në 1866 dallonte shqiptarët nga turqit (myslymanët) dhe shqiptarët nga grekët (ortodoksët). </div></div>
O Kondra me fal tani spo kuptoj gje. ne e morem vesh qe ne ate kohe kshte me shume ndjenja fetare sesa nacionalizem, dmth neper bote keshtu ndaheshin njerezit. Dhe perderi sa kjo behej ne bote kete e bente dhe ekrem vlora, edhe per kete nuk i meret llafi???
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kondra</div><div class="ubbcode-body">P.S. Shqipja me gërma arabe nuk është shkruar 150 vjet pas ardhjes së turkut pasi nuk njihej si gjuhë e perandorisë (zyrtarisht). Ka patur ndonjë shqiptar që ka shkruar ndonjë gjë (ashtu si dikur formula e pagëzimit apo Meshari) me gërma arabe por përdorimi i gërmave arabe në shqip nuk ka qenë kurrë shumë i përhapur. Në periudhën e Rilindjes vetëm pak tentativa janë bërë për adoptimin e alfabetit arab (kjo pasi linja qendrore e rilindasve ishte europianizmi i shqiptarëve) dhe vetëm pak tekste janë shkruar me këtë alfabet me qëllim sensibilizimin e myslymanëve shqiptarë për nevojën e përdorimit të shqipes dhe institucionalizimit të saj.

P.S. e P.S. Lubo, bohet llaf për i keqkuptim se Salvatorja e kishte që shqipja o shkrujt me gërma arabe pa i vu i dat se kur por gjithmonë PAS formulës së pagëzimit e Mesharit. </div></div>
Po un e kam perserit dhe here te tjera me perpara kete pune, shiko si ja kam sqaruar un atman, jo si e ka interpretuar lubardhi. Nejse.
ME dukesh djal me bagazh,vetem lexoe me vemendje cfare un shkruaj. Dhe mos u nis asnjeher me idene se ke mesuar 1 dicka majtas nuk do te thote qe e verteta eshte djathtas, un me kete parim eci. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
 

atman

Forumium maestatis
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Une do ta pranoja keshillen nga kushdoqofte, sikurse kam bere gjithe jeten time te deritanishme, por, shkenca nuk ka nevoje per te tilla. Dhe historia eshte nje shkence. Kjo do te thote(edhe pse eshte histori) te respektosh parimet e saj. Nese ne diskutojme per sistemin e kaluar, askush nuk do te jete i pavarur ne gjykime e bera nga ideologjia, nisur nga çdo pozite, sepse ngjarjet jane ende ne levizje, dmth marrin fryme pranishmetaret e dikurshem. Ndersa kur diskutojme per ngjarje te dhodhura mbi 100 vjet me pare, do te thote ngurtesim. Atehere nuk mbetet gje tjeter veç si nje gjeolog i mire te stuish shtresat per te percaktuar çfare ka ndodhur ne ate kohe. Pra nuk ka veshtrim majtas ose djathtas, ka veshtrim vetem drejt se vertetes.
Sa per bagazhin, flm, por une dhe shoket e mij e kalojme kohen gjithe diten pak a shume keshtu. Ngrihemi ne mengjes, varim llastikat ne qafe dhe nisemi varg duke kenduar: Sa te mblidhet shoqeria/ dhe te veme nga Shendellia/ jemi trima mburracake/ vrasim çak çuke dhe micake....e keshtu kur kthehemi ja fusim nje dore me ashike, pastaj kikidhi dhe...
Naten e mire per sonte, njehere tjeter, kur te kem kohe futemi ne fazen e dyte dhe tregojme faktet. Po ashtu flasim edhe per Mirditen...
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: atman</div><div class="ubbcode-body">I dashur permetarke, korçaret nuk po i ze gjumi prej kercenimeve te tua, dmth fika se mos u nxjerresh te palarat historike.

Nga te gjitha sa shkruan ti asgje nuk perben fakt, jane vetem keqinterpretime, qellim ose jo dashese, pak rendesi ka, balte hidhet sidoqofte mbi historine e vendit.
Meqenese kembengul ne perçartjet e tua te shkrimit te shqipes me alfabet arab, qofte edhe pas mesharit, ose formules se pagezimit, deri tani nuk rezulton asnje dokument i tille qe te provoje nje perfshirje masive, e cila sikurse vepron nje shkence, ose çdo shkence te perbeje nje tip, nje rrjedhe ne histori qe meriton te studiohet ose konsiderohet. </div></div>

O lalke, per historine se si e mesojne korcaret mjafton te shikosh pak kohet e sotshme. Ku aty mesohet se Jugu i Shqiperise eshte Greqi. Ja ku e ke link bir.
http://www.balkanweb.com/sitev4/index.php?id=4239
Edhe per kete do me thuash se nuk perben fakt???

Sa per shkronjat un e kam sqaruar mire, ne nuk kemi pasur shkronja zyrtare shqipe, dhe si pasoje kemi perdorur shkronjat qe kan qene me te perhapura ne bote, dhe Kineze po te perdornim nuk eshte se do ishte ndonje problem. Por meqenese shkronjat arabe ishin me te perhapurat ne bote ne ate kohe dhe shqiptaret gjuhen shqipe me ato lloj shkronja e perdornin. un ua tregova sesi ne nje gazete deputeti i pejes e pohonte kete. Por ju thoni qe sja vlen te studiohet. Mirepo ju keni shume te drejte duke patur parasysh qe referencat e tua jane sipas cifuteve apo greko-sllavo-ruseve. Un ketu nuk kam sjelle tjeter vetem se referenca shqiptare apo osmane apo te vjenes apo te Anglise, te cilat te njejten histori kane per ne. Por per fatin tone te mire kemi nje specialist te huaj ne studimet shqiptare. Ai eshte Robert Elsie.
http://www.elsie.de/ http://www.albanianhistory.net/ http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Elsie
Ja ku e ke me poshte edhe ne shqip ku ka marre edhe medaljen e arte te lidhjes se prizrenit http://sq.wikipedia.org/wiki/Robert_Elsie .
Dhe qe publikut ti mbushet mendja ( ty nuk te mbushet perderi sa perdor histori ruse ) Ky Roberti qe ta maresh vesh ti ka bere nje liber lITERATURA SHQIPE NE TRADITEN ISLAME. ku tek libri ka nje kapitull te posacem ku permend shume fakte qe gjate viteve 1700 e siper shqiptaret kan shkruajtur shqip me germa arabe.
Ky nuk eshte i vetmi qe ka nxjer fakte per kete gje por ka plot te tjere. Por meqe sot mbahet si specialisti me i madh ne bote per dokumente te shqiperise e mora ketu qe ti mbushet mendja publikut dhe jo ty!
Ne librin qe permenda me siper qe eshte perkthyer dhe ne shqip ky kapitulli thuhet:
----Hasan Kaleshi[1] (1922 - 1976) ne menyre bindese ka sygjeruar se nje nga te mirat kryesore qe pushteti Osman ka sjelle ne Ballkan, ishte ai i ruajtjes se rraces Shqiptare nga asimilimi sllav, ne te njejten menyre sic pushtimi sllav i shekullit te 6te ne Ballkan i pati dhene fund procesit te Latinizimit, qe kercenonte te asimilonte para-ardhesit e Shqiptareve 1000 vjet me pare. Edhe pse Shqiptaret nuk u njohen nga Osmanet si minoritet ethnik (pasiqe ata i ndanin njerezit sipas fese dhe jo kombesise), Shqiptaret munden qe te mbijetojne si rrace dhe ne te vertete te zgjerojne veten e tyre nen pushtetin turk. Ne kete periudhe, Shkodra dhe qytetet e tjera bregdetare Shqiptare morren totalisht formen e qyteteve Shqiptare me popullsi shqiptare.
-----Tranzicioni nga Turqisht, Persisht dhe Arabisht ne Shqip si menyre te shprehuri mes letrareve shqiptare rezultoi ne krijimin e literatures Alxhamiado, nje term spanjoll per letersine Andaluziane, te shkruar me germa Arabe dhe te influencuar nga kultura Islame. Literatura Alxhamiado u zhvillua dukshem gjate kohes Islame ne Portugali dhe Spanje, dhe ne Bosnje dhe Shqiperi gjate periudhes Osmane.
------Poezia me e vjeter Shqiptare ne germa Arabe i kushtohet kafese dhe daton me 1725 (1137 p.h.), dhe eshte shkruar nga Muci Zade, i biri i Mucit, qe ne mesojme qe te kete qene plak ne kohen e shkrimit te poezise. Refreni i poezise eshte: “O Zot, mos me le pa kafe”, qe padyshim nga nje familjaritet mjaft te madh per adiktet e kafese. E zbuluar ne nje manuscript ne Korce, qe tashme ruhet ne Tirane, kjo poeme konsiston prej shtatembedhjete strofash me nje ritme AAAB. Njekohesisht kjo eshte poezia me e vjeter qe dihet te jete shkruar ne dialektin jugor (toske).
-----Poeti i pare kryesor ndermjet Bejtexhijve ishte Nezim Frakulla (1680 – 1760), qe njihet ndryshe si Nezim Berati apo Ibrahim Nezimi. Ai u lind ne fshatin Frakull prane Fierit dhe kaloi pjesen me te mire te jetes se tij ne Berat, qe ishte nje qender bumi per kulturen Islame te kohes. Frakulla studioi ne Stamboll ku ai edhe shkroi poezite e tij te para ne Turqisht, Persisht dhe ndoshta ne Arabisht, ndermjet te cilave dy divane. Rreth viteve 1731 ai u kthye ne Berat ku dihet qe ai te jete zene ne nje rivalitet letrar me poetet e tjere te periudhes se tij, dhe ne vecanti me Mulla Aliun, myftiun e Beratit. Ndermjet 1731 dhe 1735 ai kompozoi nje divan dhe nje sere poezishe ne Shqip, sebashku me nje fjalor Shqip – Turqisht qe kishte forme versesh. Edhe pse ne nuk posedojme te gjithe divanin origjinal ne kemi kopje te rreth 110 poemash nga ai. Disa nga verset e tij u bene kenge dhe mbijetuan neper shekuj ne forme orale. Nezim Frakulla na tregon ne se ai ishte i pari person qe te kompozoje divan ne Shqip:



Divan kush pat folure shqip?

Ajan e beri Nezimi, [Ajan – te njohur]

Bejan kush pat folure shqip? [Bejan – oratori]

Insan e beri Nezimi. [Insan – Nobel



Ky lisan qe bere harab [Lisan – gjuhe, harab – lemsh]

Ne gussa me shume hixhab [gussa – dhimje, hixhab – mbeshtjelle]

Shahid mjaft eshte ky kitab [Shahid – deshmues]

Handan e beri Nezimi [Handan – te mundur]

Versetet e Nezim Frakulles iu bene te njohur Albanologjistit Gjerman Johann Georg von Hahn (1811 – 1869) qe publikoi tete nga poezite e Frakulles[8] ne 1854. Poezite e tij gjithashtu u publikuan ne antologjine e pare substanciale te letersise Shqiptare[9] me 1941, te edituara nga Namik Resuli (1912 – 1985), qe posedonte 62 cope manuskriptesh te divanit.


Per ato te tjerat qe ke shkruar do te pergjigjem me poshte, se kam frike mos nuk del i gjith shkrimi im. mbasi qe behet i gjate.Sa per sqarim divan quhet ajo lloj poezie qe kendohet,
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: atman</div><div class="ubbcode-body">- Problemin e dy fazave te historise se L P - nuk e ke thene as ti dhe as une, eshte nje e vertete te cilen as ti, as une, dhe askush tjeter, s'ka mundesi ta hedhe posht. Por...duke e vrare pak tutken, mund te nxjerresh konkluzione. Perse dy fazat? dhe a ka ndonje shkeputje, te çare, ose humnere midis dy fazave, apo jane thjesht kapercim datash per arsye ngjarjesh? Nje veshtrim, ose lexim i shpejte i historise se Shqiperise, botuar nga akademia e shkencave nen drejtimin e njerit prej historianeve me te medhenj europiane, (nenkryetar i akademise se shkencave te europes juglindore), profesor Aleks Budes, do te mjaftonte per te kuptuar se çdo gje eshte studiuar mesemiri mbi bazen e dokumentave historike te kohes. Plus, dhjetera mijera faqe studimesh te botuara nga Instituti i studimeve historike, etj etj.
Keshtuqe, ai liber qe ndoshta e ka shkruajtur ndonje njeriu tend i afert duke e paraqitur si "zbulime" te reja ne historine e Shqiperise, eshte i deshtuar qe ne embrion.</div></div>
un ekam inat ti perseris gjerat por meqe ti nuk i di mire disa gjera po ti perseris.
Te gjitha pikat e te dyja fazave te L.P i ke tek kjo teme. por un po te perseris disa qe ta vrasesh pak tytken.
tek faza e pare vecoj.
1. Lidhja jonë është forumar me qëllim që të mos njohë asnjë qeveri tjetër përveç
Perandorisë Osmane dhe të mbrojë integritetin tokësor me të gjithë mjetet.
4. Në bazë të Sheriatit do të mbrojmë jetën, pasurinë dhe nderin edhe të atyre që nuk
janë muhamedanë, por janë besnikë, tamam si për veten tonë. Ndërsa kryengritësit
do ti dënojmë sipas fajit.

Tek faza e dyte po ashtu e njejta gje ndodh.
1. Asnjë krahinë nuk do të njohë ndonjë qeveri tjetër përveç asaj të Perandorisë Osmane.
Pra, ne te dyja fazat pika e pare eshte qe asnje nga vilajetet te mos njohi qeveri tjeter pervec perandorise osmane.
DHE JU VINI E ME THONI QE ATO U MBLODHEN KUNDRA PERANDORISE.
hahahahhahahahahahhahahhahah
Jam kurioz ti di ato dhjetra mijera shkrime qe ti permend.
Te te zgjeroj pak kulturen o birman shikoje pak pllaken perkujtimore. http://www.islamgjakova.net/Lajmet/qershor_07/U_zbulua_plakka_perkujtimore.htm
Dhe lexoje pak se cfare fjalimesh u mbajten atje me rastin e 129 vjetorit tek shkrimi im i pare qe u hap kjo teme.
Dhe ato qe un kam nxjere sa per informacion nuk jan si pasoje e ndonje libri qe po ben ndonje i afermi im. Perkundrazi jane pasoje e disa librave qe i njeh e gjith bota pervec grekeve dhe serbeve.
Shiko pak se cfare shkruan per kete lidhje nje katolik, Ku ta shikoni mire se a ka qene lidhje katolike sic thot tushi apo jo? Ku ky katoliku edhe pse shan, ai prap thot te verteten.
http://www.shqiperia-etnike.com/she104/she104shqip.htm
Jane 2 shkrimet e parafundit ne fund te faqes.
Sa per Aleks Buden, lexo pak nje liber te Hysamedin Feraj - Skice e Mendimit Politik shqiptar - ku aty do te mesosh se nga eshte ai.
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

Per te tjerat qe ke thene. ai memorandiumi qe ke permendur eshte njesoj si ai i mirdites, e kam sqaruar njeher ate pune.
Dhe mos na permend me autore Rus ketu.
Noten flasim neser.
 

Kondrapedali

Kondrapedali
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

A e ka pas bo çiçin Hysamedini para se me fol se kush ishte Aleks Buda?

Po ata myslymon e Kosovës a e din se ça o Shqipnija? Se m'duket se kan fillu me pa mo n'jug-lindje se Shqipnija kto kohët e funit. Sidomos i pjes "patriote" që t'vrasin për fen e t'parve (ata që ka lon turku n'Kosov me i llaf).

Ate letrën që i kanë dërguar Kongresit të Berlinit (një nga letrat e dërguara se ka pas disa n'varësi t'pretendimeve) Atmani ta ka qenis sikur me e pas shkrujt vet kryengritsit (megjithse ka që dyshojn për 500 firmat).

Tjetër, në Lidhjen e Prizrenit nuk u kërku pavarësia e Shqipërisë por bashkimi i vilajeteve shqiptare në një dhe, në një moment të mëvonshëm, autonomia (gjithmon nën hyqmin e Babës) e vilajeteve shqiptare.

Kët pjesën ktu ti m'duket se e ke t'vështir me e pa ose me e kuptu.

Sa për patriotët korçarë, të lutem shum ki kujdes kur prononcohesh pasi janë të parët ortodoksët e Korçës që masivisht ju përkushtuan çështjes shqiptare në një kohë që myslymanët akoma grindeshin për ofiqe. Nga 1878 deri në 1896 u publikuan rreth 11 gazeta e revista nga të cilat 7-8 ishin të botuara nga shqiptarë ortodoksë të zonës së Korçës, Kolonjës, Leskovikut e Ohrit. Pra është absurde ajo që thua ti në lidhje me Korçarët.

Për të mësuar më tepër për periudhën e lindjes së nacionalizmit shqiptar mundohu të gjesh librin e Nathalie Clayer «Aux origines du nationalisme albanais» (Në origjinat e nacionalizmit shqiptar). Ky libër është rezultat i 10 vjet studimesh dhe ka një bibliografi tepër tepër të pasur. Clayer ka shkruar edhe libra të tjerë mbi Shqipërinë dhe islamizmin tek ne.

Nëse e gjen, lexoje thjesht për kulturë dhe shiko «faktet» që ajo përdor. Janë të dorës së parë megjithëse në shumë raste janë opinione apo komente të zvarritura nga politikat përkatëse.
 

cufi_bardhit

Primus registratum
Re: 129 vjet Lidhja Shqiptare e Prizrenit

O kondra, kjo qe the ku eshte ne kundershtim me ato qe kam thene un?
Sa per korcen nuk thash gje per korcaret por per disa politika te prifterinjve korcare, ashtu sic behet edhe sot politika e priftit te permetit, qe na shndrroi dhe varet e te pareve tane ne ato greke. Por une edhe pse kam lindur ne permet nuk e mbroj ate, perkundrazi e denoj...
o Kondra ne te dy kemi vetem ceshtje kendveshtrimesh asgje tjeter. Ne shume pika te njejten gje themi. Ty bravo te qoft per bagazhin qe ke dhe thua realitetin.
 
Top