Re: vrojtime
TA - HA
24 Vai da Faraone. In verità si è ribellato ».
O njeri drejtohu drejt vetes tende, drejt egos, ne te vertete ajo eshte rebeluar, ajo i eshte rebeluar Krijuesit te saj e nen erresiren e arrogances dhunon duke e ditur veten zot.
25 Disse: « Aprimi il petto, Signore,
26 facilita il mio compito,
27 e sciogli il nodo della mia lingua ,
28 sì che possano capire il mio dire;
29 concedimi in aiuto uno della mia famiglia,
30 Aronne, mio fratello.
31 Accresci con lui la mia forza,
32 e associalo alla mia missione,
Eshte e veshtire lufta me vetveten, e ne erresirat e thella te mendjes e shpirtit, ku struken hijet e egos e rrefuzojne te shohin diellin, vetem me driten - ndihme te Krijuesit tend mudn te penetrosh! Si nje Moisi, kerkoji Zotit o njeri te te zgjeroje krakarorin, pra te mso mbesesh pre e emocioneve, qe ndjenjat e forta te te mos ta ngushtojne gjoksin e zemren e mos te te marrin frymen.
Sepse te merresh me vetven, ate pjese tenden qe mohon te verteten absolute eshte detyra borxh i ekzistences,
Kujdes ne te folurit, ji me te tjeret sikur po i flet vetes. Degjo ne vend te interlokutorit tend vetveten e ndjej seç po thua, te tjeret jane reflektimi yt ne to.
e ne kete bote, ne kete perpjekje pas ndihmes e pranise se Krijuesit vetem diçka tjeter eshte me e madhe.Te pasurit prane dike te dashur, nje mik, nje vella, dike ,...per te te qene krah, per te ndare me te te njejtat ide, per te gjetur me te forcen e per tu kuptuar...vetem duke e u pare ne sy.
39 "Mettilo in una cesta e gettala nell'acqua, così che le onde la riportino a riva ove lo raccoglierà un Mio e suo nemico" . Ho posto su di te il Mio [sguardo] amorevole, affinché tu venissi allevato sotto il Mio occhio.
40 Passava tua sorella e disse: "Posso indicarvi chi potrà occuparsene". E ti riportammo a tua madre, perché si consolassero i suoi occhi e più non si affliggesse. Uccidesti un uomo: ti cavammo d'impaccio e ti imponemmo molte prove . Rimanesti per anni presso la gente di Madyan. Poi venisti fin qui, o Mosè, per una predestinazione.
e ndersa i lutesh Zotit tend o njeri, pa shiko njehere pas. Shiko si ke ardhur aty ku je. shiko seç kuptim ka pasur çdo ndodhi qe te eshte dukur si pa vlere apo pa kuptim. Ti s'e ke ndjere mik, po Meshirploti ka qene gjithmone aty me te, prane duke te te drejtuar, me gjithe injorancen tone, drejt vetes spese...
41 Ti ho scelto per Me.
Ai te ka zgjedhur...per Te!!!
43 Andate da Faraone: in verità si è r ibellato!
44 Parlategli con dolcezza. Forse ricorderà o temerà
Degjon?! Zoti i thote Moisiut qe dhe kur te flase me faraonin, ti flase me buyesi, ndaj ruaje veten tende ndaj te ofenduarit e vetvetes
vazhdoje leximin e meso prej nje njeriu qe foli me Zotin. Kuran Sure Ta Ha