Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos
O Silver, fjalen "luks" ti e ke keqinterpretuar dy here. Me ler te ta shpjegoj:
- Kur thuhet "Luks" nuk nenkuptohet sherbimi, por aseti. Pra nuk quhet "luks" sherbimi qe ofron treni, apo as komoditetet qe mund te ofroje ky sherbim, por me "luks" nenkuptojme assetin si vlere per kushtet financiare ne te cilat gjendet vendi. Pra qe ta shpjegoj me qarte, Shqiperia (shteti, qeveria) nuk mund ti lejoje vetes te shpenzoje 90 milione $, per nje asset qe do te plotesoje nje nevoje qe ne shkallen e hierarkise qendron shume larg atyre "nevojave te domosdoshme" si energjia, bujqesia, akse rrugesh ende te pandertuara fare etj. Dhe duke qene larg nevojave te domosdoshme, imediate, bazike, treni konsiderohet nje "aset luksi" per shtetin shqiptar.
Pra fiksoje , luks nuk quhet sherbimi por asseti....
O Silver, fjalen "luks" ti e ke keqinterpretuar dy here. Me ler te ta shpjegoj:
- Kur thuhet "Luks" nuk nenkuptohet sherbimi, por aseti. Pra nuk quhet "luks" sherbimi qe ofron treni, apo as komoditetet qe mund te ofroje ky sherbim, por me "luks" nenkuptojme assetin si vlere per kushtet financiare ne te cilat gjendet vendi. Pra qe ta shpjegoj me qarte, Shqiperia (shteti, qeveria) nuk mund ti lejoje vetes te shpenzoje 90 milione $, per nje asset qe do te plotesoje nje nevoje qe ne shkallen e hierarkise qendron shume larg atyre "nevojave te domosdoshme" si energjia, bujqesia, akse rrugesh ende te pandertuara fare etj. Dhe duke qene larg nevojave te domosdoshme, imediate, bazike, treni konsiderohet nje "aset luksi" per shtetin shqiptar.
Pra fiksoje , luks nuk quhet sherbimi por asseti....