Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

pppppaa

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Realisht ka nje handikap te vogel e gjitha kjo si ceshtje. Ajo qe e shkakton handikapin eshte dualizimi i prizmit te analizes. E para eshte kjo qe thote MLK dhe qe une e mbeshtes qe per momentin eshte nje shpenzim shume i madh, i cili i rendon tmerresisht shume buxhetit dhe deri ne momentin qe ky si Asset te kthehet ne rentabel do te kaloje shume kohe dhe e gjitha kjo kohe per buxhetin perkthehet ne Kosto. Por ka dhe nje problem tjeter...Nese ne do ta leme per me vone atehere shpenzimi qe do te kerkohet ne te ardhmen do te jete disa here me i larte sesa shpenzimi aktual per shkak te "Inflacionit ne Kohe", dhe nese ritmet tona te uljes se deficitit te buxhetit qendrojne ne keto ritme sa mesatarja e parashikuar nga programi qeverises, atehere vetem ne 2050, kuleta jone do te kete leke mjaftueshem per ti falur vetes nje luks te tille. Prandaj mendoj se perpara se gjithash do te ishte mire qe analiza e cila do te shpinte ne nje vendimarrje sa me cilesore, te shikohej progresivisht nga te dyja pikeveshtrimet...

P.S. O Pepaj, mire te thote ndonjeri ketu me siper. Mos u fut ne komunitetin e atyre qe e kane bezdi fjalen fshatar, futu me mire ne komunitetin e ketyre qe iu del metropolitanizmi nga hundet dhe qe gjene me te neveritshme kane "uuuhhh ... /pf/images/graemlins/rolleyes.gif nje rrobe te vjeter...." a thua ti kane lindur prej 6 brezash ne Castille de Versaille.Dhe ofendimin me te rende kane "Ik o katundar...." (ne "r" te bute si Rimi i portokallise)
 

Santiago

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Nje rruge fushore Tirane-Rrogozhine-Elbasan jo vetem qe eshte shume me pak e kushtueshme por do te lehtesonta shume edhe vete trafikun e autostrades Tirane-Durres.
Nga ndertimi i kesaj rruge do te mund te kuptohej me mire se ne vertet kemi nevoje per ndertimin e infrastruktures rrugore, por kjo nuk eshte nje nevoje e pafundme. E perseris se ne nuk jemi Nju Jorku. Ne zonen Tirane-Durres ne nje te ardhme deri ne 25 vjet nuk kane per te jetuar me shume se 2 milion banore. Qejf kemi te krahasohemi me perendimin por jo me metropolet madheshtore si te cilen nuk kemi shance dhe nuk duhet te behemi per shkak te volumit me te vogel qe kemi.
Tek e fundit projektet publike duhet qe te kene nje tendece per te shperndare zhvillimin dhe jo te ndertojne autostrade dhe linje treni elektrik (i cili per hir te se vertetes do te punonte me nafte B2)ne nje zone te kufizuar nderkohe qe pjesa me e madhe e territorit lidhet me rruge nje-kalimshe.
 

Nakenak

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nga Tirana ne Shkoder Pepaj, nuk behet per 4 ore si thua ti po per 1 ore e gjysem maksimumi se eshte bere rruga

[/ QUOTE ]

E kam pare rrugen, edhe trafikun e mengjesit…po ti a e ke udhetuar ne tren hekurudhen ne 20 vitet e fundit.

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
po keshtu dhe nga Tirana ne Durres behet per 20-30 min me veture.

[/ QUOTE ]

Duke mos llogaritur trafikun ne hyrje dhe dalje te “autostrades”

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Nga Rinasi ne Tirane nuk ke nevoje te therrasesh kushurinjte se per 15-20 dollare te çon taksia te dera e shtepise brenda 20-30 min (per katund ben pak me shume).

[/ QUOTE ]

Po per ne Shkoder (qender) sa kushton?... (a ka ulje kur je mbetesh per 1 ore pa dale nga rinasi?






Ajo qe dua te them eshte se treni elektrik nevojitet me cdo kusht ne nje metropol, e sidomos ne Tirane-Durres, sepse I jep popullit mundesine per te udhetuar pa rrezikuar aksidentet, pa menduar per vonesa ne trafik, me lire se udhetimi me vetura…Dhe Poster nuk eshte LUKS, une flas per njereze qe e perdorin per te bere biznes nga ne qytet ne tjeteri, per njerez e e perdorin per te shkuar ne pune.

Une mendoje se shqiperia ne kete kohe nuk duhet te kete qellim kryesore ulje e deficitit, nuk mund te mendojme per cdo credi do rritet deficit do rritet deficiti sepse…kur biznesset do te zhvillohen atehere te ardhurat e shteti do ta kene me te lehte te ulin deficitin.

Santiago zona Tirane-Durres eshte 1/4 e New York City (8M) (Brooklyn, Bronx, Manhattan, Queens, Staten Island). Pak me e vogel se Roma, Milano etj. Mos u beni pesimiste, te punojme me ate cfare kemi dhe do ja dalim mbane...
 

MLK

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Tirane-Durres eshte rreth 1 milion banore e eshte shume larg 3 milon banoreve te Romes, shume larg zhvillimit dhe gjendjes aktuale te ekonimise ne perendim.
Sa per shlyerjen e kredise nga zhvillimi kjo llogaritet me shifra pasi tek ne, zhvillimi vjetor i PNB eshte rreth +6% duke pas parasysh qe kemi 3-4% inflacion, pra 2% zhvillim real.
Nese merret kjo kredi, atehere i ul vendit kapacitetin te marre kredi per projekte te tjera ndoshta me vitale.
Ne te njeten kohe, kjo qeveri ka premtuar ndertimin e 5000 apartamenteve te reja per te pastrehet e per shtresat e varfera (nisem simpatike kjo) e me çfare do ta financoje kete projekt? Po ngritjen e rrogave te doktoreve, te arsimtareve, po uljen e taksave mbi fitimin, uljen e TVSH...me çfare do financohen te gjitha keto reforma?!
Projektet duhet te jene te bazuara mbi studime solide, e jo vetem te "deshira" per te zhvilluar ekonomine me projekte te supozuara interesante.
Nese jane ne gjendje te provojne ne baze te studimeve te pavarura (jo nga ato qe komandohen nga bankat qe japin kredine apo nga kompania qe do realizoje projektin) atehere le te bindin komunitetin per domosdoshmerine e tij.
Po jo te imponojne projkete te cilat per momentin askush nuk ka kurajon te beje transparencen mbi to.
 

Santiago

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
...
Santiago zona Tirane-Durres eshte 1/4 e New York City (8M) (Brooklyn, Bronx, Manhattan, Queens, Staten Island). Pak me e vogel se Roma, Milano etj. Mos u beni pesimiste, te punojme me ate cfare kemi dhe do ja dalim mbane...

[/ QUOTE ]

Zona Tirane-Durres mendohet te jete sa 1/4 e Nju Jorkut te sotshem pas 25 vitesh, pra nuk eshte sot. Aktualisht jam me shifren e MLK, pra besoj se banojne rreth 1 mmilion banore.
 
H

harap

Guest
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Ca treni aman se shqiperia sa nje kuti shkrepse eshte.Mjafton te bejne rruge taman e jo aksidentesh.
E kam bere edhe per 35 min rrugen Shkoder -tirane por eshte rruge qe te lejon plot aksidente.
Per kuriozet e shpejtesise ka qene data 31 dhjetor 2004.Eshte diçka tek 80 km.
 

Nakenak

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />


Ca treni aman se shqiperia sa nje kuti shkrepse eshte.Mjafton te bejne rruge taman e jo aksidentesh.
E kam bere edhe per 35 min rrugen Shkoder -tirane por eshte rruge qe te lejon plot aksidente.
Per kuriozet e shpejtesise ka qene data 31 dhjetor 2004.Eshte diçka tek 80 km.

[/ QUOTE ]

te besh rrugen tirane shkoder per 35 min, do te thote te japesh makines me 180 km/hr pa nderprerje(shk-tir ~100km). Une personalisht nuk e besoj ne gje te tille, por mund te kete ndodhur, pasi juve nuk e caktuat cfare mejet transporti keni perdorur.lol.
 
H

harap

Guest
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Audi A4 e dashur patriote /pf/images/graemlins/smile.gif Ka qene ora 00 e 30 min kur jam nis nga shkodra.kam nxjerr edhe 230 km/h kuptohet kishte pak efekt edhe pija /pf/images/graemlins/smile.gif
 

pippo

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

.... pini shqipo si puna e baronit e shkoni ne pune pas mesnate ......
 
H

harap

Guest
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Une punoj paradreke.Nuk eshte se lodhem.Ne darke rri deri vone e ne mengjes ngrihem heret.
Thjesht per te mos dal nga tema treni elektrik eshte nje luks i tepert per Shqiperine.Po ne e kemi zakon te hapemi *******.
 

preator

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Bllokimi i ketij projekti idiot dhe banditesk (ne pikpamje ekonomiko-financiare) ndoshta eshte i vetmi sukses i kesaj qeverie!
Ne koke te halese qe duan te ngrene ne Vlore!
Energjia qe do gjeneroje ky termocentral do perdoret per te pompuar naften e tubacioneve te piketuar nga Jankite ne Europe, ndersa Vlores do ti behej dhurate vetem bloza, ndotja dhe shkaterrimi i turizmit!
 

Nakenak

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Bllokimi i ketij projekti idiot dhe banditesk (ne pikpamje ekonomiko-financiare) ndoshta eshte i vetmi sukses i kesaj qeverie!


[/ QUOTE ]


Cuditem qe mendohet si Luks!?!?!?!

Ketu ne NY, gjithcka mund te jete vetem Luks qe nuk eshte.

ESHTE MJET TRANSPORTI, i lire , i sigurte, i sakte,

Nuk mund te krahasohet me mikrobusa, autobusa, vetura dhe me AUDI A4...

Si eshte e mundur se popullata me e madhe eshte afer trenave?....
 
H

harap

Guest
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

po sepse skemi popullate te madhe po themi ne /pf/images/graemlins/smile.gif
 

MLK

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

New York ben pjese te megapolet me te pasura te botes, pra ekonomia ne keto lloj megapolesh "çliron" rrth 1000 here me teper para se sa ne nje zone si ajo e Tirane-Durres, ja pse atje treni nuk eshte luks, pra kash kush e perdor e kush e paguan. Shume e thjeshte per tu kuptuar apo jo!
 

preator

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Edhe ceshtja nese "Eshte luks apo jo" eshte relative pra ne raport me situaten konkrete ne x-skenar. Ne nje skenar kur Tirana eshte 10 ore pa drita ne dite nuk do te quhej luks qe spitalet dhe sallat e operacionit te kishin 24/24 ore drita!
Per qendra shume te dendura (New York, Tokjo, Paris, Moske) nuk eshte luks po urtesi ekonomike berja e metrove megjithese ato shkojne nga 10 - 30 miljard$!
Investimi nxirret brenda 1-2 dekadash dhe lehteson trafikun, ka eficence shume te madhe energjitike dhe eliminon ne mase 99.999% aksidentet automobilistike qe do ndodhnin ne rast te mosegzistences se metrose.
Metroja e Torontos p.sh. ka transportuar 3.5 miljard njerez qe nga koha e ndertimit (vitet 50), dhe kjo ne nje qytet me 3 miljon banore!
Sa miljon (nuk po them miljard) njerez do transportonte ky teni yne i famshem ne 20 apo 30 vjet?
Luks eshte te therresesh Limuzinen per te shkuar ne pune ne Wal-Mart e jo nje here ne jete kur martohesh!
=========================
Nuk cuditem aspak me ato qe thua duke pasur parasysh simboliken e flamujve ne firmen tende!
 

MLK

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Preator, i kam instalu nja tre metro deri tani, keshtu qe nuk mendoj se eshte interesante te hyjme ne detaje teknike, po mund te them qe 2 dekadat mund ti harrosh se jane shume larg realitetit.
Metroja e Parisit, psh, ka mbi 50 vjet qe egziston (per te mos thene me teper). Per te aktualisht nga çdo bilet e paguar per transportet publike ne te gjithe Francen, 20 deri 30 cents shkojne per te subvencionuar kete metro.
Pjesen tjeter po ta le ta llogaritesh vet me mire...
 

preator

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Kjo i ben akoma edhe me eficente metrote (duke pasur parasysh se nje bilete ne Toronto ben 2$)! Por te kemi parasysh se nje metro eshte gjithmone 20-30% e mbushur me njerez dhe kalon cdo 5 minuta ne x-stacion!
 

MLK

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

Ne Paris qarkullojne 4 milion vete ne dite e prape nuk eshte rentabel, si mund te jete ne Shqiperi!
Ku eshte efiçenca ketu?
 

Nakenak

Primus registratum
Re: Treni Elektrik i Pocit dhe Nanos

MLK, veren qe shkoi isha ne europe edhe i pashe trenet, nuk jane aspak te njejte me te NY. Kemi nje kenveshtrim shume diferent me njeri tjetri. Une e mendoj se nje mjet udhetimi, i thjesht, jo luksoz, sa per te kryer pune dhe jo per te pire kafe (Si trene ekspres te gjermanise) apo aq high-teck si tren lokal.df

Ky qe po flasime ne eshte nje tren i thjesht qe i sherben njerezve per 20 min

Nuk eshte tren per te shetitur me ore europen...
 
Top