shqiptaret ne FRANCE

MLK

Primus registratum
Re: shqiptaret ne FRANCE

Toi je te parle plus, j'avais préparé un grand bonhomme de neige pour toi, et t'a meme pas sonné! /pf/images/graemlins/smash.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif
Mais oui de quoi ty te mel toi MLK????

MLK

Primus registratum

J'adore les petites cerveles moi, c'est comme l'agneau qui est mieux que le délé /pf/images/graemlins/laugh.gif tite cervele est plus fraiche que les grosses /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

c normal ke t'aime les petites tru ti se me trut e medhaja t'arrive pas a gerer /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Nan, celle avec une grosse cervelle, ont un grand pourcentage d'hormones masculine /pf/images/graemlins/laugh.gif Alors je suis en peu alergique a la vaseline moi /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

n'importe koi /pf/images/graemlins/laugh.gif
ato qe kan tru dun me te dhon men edhe ty thuj edhe ti sdon se pastaj tu serais trop parfait /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

Une femme n'est pas la pour te donner des tru /pf/images/graemlins/laugh.gif En tout cas ce n'est pas ça qu'on lui demande a la base /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

c'i kerkon alors???? /pf/images/graemlins/tonguee.gif

duke pas parasysh qe femra qe do dashuroje ti, do duhej te kishte dy tru /pf/images/graemlins/devil.gif /pf/images/graemlins/lol.gif sapo mu kujtua /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

les femmes medecin sont qqch, kam degjuar /pf/images/graemlins/laugh.gif
po s'ke frike nga gjaku ti? dhe nuk u merzite duke lujt gjithmone te njejten loje? /pf/images/graemlins/devil.gif
apo je vazhdimisht semure?

MLK

Primus registratum

Dynjoja bojn 8 vite universitet me lujt ket loje, po te ishte kaq shpejt e merziteshme sma do menia se do harxhinin kaq kohe /pf/images/graemlins/laugh.gif
Pastaj, jo gjithnje kemi te bejme me gjakun, varet nga semundjet, varet nga periodat e smundjeve /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

shi prap ti me sujet de sexe
o bo bo nuk u merzite akomaaaaaaaaaaaa eeeeeeeee /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

ennuyeux, i prape, i pandreqshem, obsédé, aventurier, gjutes, merrem me sujet sexe.....po e ve dhe kete ne listen e epiteteve qe me kan ngjit bashkebiseduesit ne AF /pf/images/graemlins/cool.gif
Me gjithe keto epitete, nje gje terheq vemendjen, on m'aime ou on m'aime pas, mais en tout cas, je ne laisse pas indiferent /pf/images/graemlins/laugh.gif

ladouce2005

Primus registratum

mmmmm
ok mo, j'te le laisse ce compliment qe i ke bere vetes...juste parce que tu me fait de la penne /pf/images/graemlins/devil.gif
/pf/images/graemlins/wave.gif

MLK

Primus registratum

Je fait de la penne /pf/images/graemlins/laugh.gif Hmmm; the wild dog, les nuages recherches /pf/images/graemlins/laugh.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Shiraze e gjete ate qe kerkon majta djathtas apo akoma
hec ik tani ke veni jot

MLK

Primus registratum

Te Sado-mazoçistet e ka, ku tjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif se shef, qe ene elle a de la penne, mais elle viens quand meme /pf/images/graemlins/laugh.gif Elle adore ce faire du mal /pf/images/graemlins/laugh.gif