shqiptaret ne FRANCE

pinkparadise

Forumium maestatis
Re: shqiptaret ne FRANCE

ku eshte ajo korigjusja e orthografit, qe mo na korrigjon shkrimin tani.
s'guxo robi me bo ça do te doj se me vrap /pf/images/graemlins/laugh.gif

ça u shpreve ti kondra /pf/images/graemlins/laugh.gif po na lisje fankoalbanisht /pf/images/graemlins/laugh.gif

MLK

Primus registratum

u ka bo si me na u fut traducteur i Yahoo n'teme, spo ja ma mo njeriu me shkrujt /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

kujt me sja ma me shkrujt mu ma mban qe çke me te

et je parle comme ca me chante /pf/images/graemlins/laugh.gif

963

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
kalamaja vous faites exprès d'écrire le français avec tant de fautes??? Ou vous étes vraiment tellement KOT ne frengjisht??? /pf/images/graemlins/devil.gif

[/ QUOTE ]

Vraiment tellement ne va pas ensamble.
Quant on parle, on ne mélange pas les langues, on choisi soit l'albanais, soit le français.

pinkparadise

Forumium maestatis

o bo bo ja dhe ky tjetri
po ti kush je o lla /pf/images/graemlins/laugh.gif
se mos je burri shirazit se paskeni te njejtin ves /pf/images/graemlins/laugh.gif

Rimseb

Primus registratum

Alors à qui le tour de faire la prière ce soir /pf/images/graemlins/smile.gif . Amen !!!!!!

pinkparadise

Forumium maestatis

ou la la on a un beau gosse parmi nous /pf/images/graemlins/laugh.gif

té BO como plus exactement /pf/images/graemlins/laugh.gif ???

(ps: moi g assez donné en priere et églises, et voix impenetrable avec MLK aujourd'hui, dc je passe la main /pf/images/graemlins/laugh.gif )

MLK

Primus registratum

attention au mot gosse au québèquois /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

Rimseb

Primus registratum

pink eh oui il y a un début à tout /pf/images/graemlins/smile.gif. Tu vois la tour eifel? eh bah moi je suis le contraire lol /pf/images/graemlins/tongue.gif:p

Rimseb

Primus registratum

MLK on est fière des quebequois lol. les meilleurs chanteurs de le langue française sont des quebequois /pf/images/graemlins/smile.gif:)

MLK

Primus registratum

Oui bien sure, justement quand Celine Dion parle des "gosses" de son mari René, la on est en peu moins quand meme /pf/images/graemlins/lol.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

S'guxo robi me shku ne pune gjithe diten se kur kthehet ke shpia eshte bo nomi.Kush rri dhe lexon tani gjithe keto faqe te reja Po he çkemi noji te re?Kush jane ata qe si pelqen gjuha jone /pf/images/graemlins/tipsy.gif
Kemi nje Beau Gosse mes nesh? Hajde pra me kembe te mbare hyrja ke shpia re.
One Man show mos je gje mesues gjuhe ti bashke me Shirazen, /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

ladouce2005

Primus registratum

kalamaja vous faites exprès d'écrire le français avec tant de fautes??? Ou vous étes vraiment tellement KOT ne frengjisht??? /pf/images/graemlins/devil.gif

[/ QUOTE ]

Vraiment tellement ne va pas ensamble.
Quant on parle, on ne mélange pas les langues, on choisi soit l'albanais, soit le français.

[/ QUOTE ]
/pf/images/graemlins/lol.gif Voila le jaloux /pf/images/graemlins/cooli.gif
Je sais que ce n'est pas correct, mais c’est mignon quand même /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Rimseb

Primus registratum

Flm Dahila dhe mire se ju gjeta.Pink mundohem edhe une me ate timen ça ti bej /pf/images/graemlins/smile.gif.Aman vetem mos jini kaq te embels se pastaj do behem me keq se Dahila do me lini pa msu duke lexuar shkrimet e juaja /pf/images/graemlins/smile.gif:).Mbremje te kendeshme jemi qe jemi /pf/images/graemlins/smile.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

hahahaah...
alors madame, peti resumé par moi meme /pf/images/graemlins/laugh.gif

celle ki fé ca profe de farançais c'est Mme Shiraz, il c'est joint a elle son peti copin de cassage de pied One man, le bo gosse finallement il est pas si bo ke ca, puis Mlk et moi on a éte sage comme des anges
/pf/images/graemlins/laugh.gif voila g balancé tout le monde g plu rien sur la conscience /pf/images/graemlins/laugh.gif

Rimseb

Primus registratum

Shiraz merci de dire que je suis mignon lol ça fait plaisir tu sais /pf/images/graemlins/smile.gif:) /pf/images/graemlins/tongue.gif:p