Ik mi ti,goce shi kjo direkt e ne thela. U beme si komet e dhise tani ik tani sikur do dilje /pf/images/graemlins/grin.gif /pf/images/graemlins/grin.gif
Ju skeni pse te na i merrni, ne jua lejm vet! /pf/images/graemlins/mad.gif Po pra t'presi çeta sa t'mlidhet fshati, ta bisedoj.... /pf/images/graemlins/laugh.gif
Dahlia /pf/images/graemlins/smile.gif kemi qene qe prej kohesh grup ne /pf/images/graemlins/smile.gif.Tu veux nous rejoindre on en a bien besoin de toi /pf/images/graemlins/smile.gif
hahahahahahha lol MLK.Nuk e ke keq jo shif na gjej shkumsin /pf/images/graemlins/tongue.gif ( Dahlia idem pour toi regarde un peu les messages /pf/images/graemlins/smile.gif )
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Les bonbons il te faut les louer à quelcun ma chère /pf/images/graemlins/goofy.gif.
Ti fol si ta kesh qefin shpirto se të mor vesh una. I vetmi problem o se kur ti llap me t'preme un ka munci t'natarrohem se vij ka i substrat tjetër ne me kultur tjetër /pf/images/graemlins/tonguee.gif. Megjithate o faji im që vij ktu me u mor me arrogantat/et francezë /pf/images/graemlins/laugh.gif
[/ QUOTE ]
amon kondre brasbrake ça do me thone??(tregoju ktune se une e di)
salut t le monde
le beau tu est de retour??? (maloku)
bon je m en vais en albanie demain je vous ramene quoi les enfants ???
ce que vous voulais (d habitude c est soit konjak/raki shpije soit cigaretes )) allez je vais dormir 1900 km a faire demain
ah sikur te me ngrohe pak ai dielli i shqiperise (edhe une them si luli i vocerr)sepse u merzita me mjegull bore e lageshti knej nga verilindja e memdheut te dyte !!!
encore heureux que on est chaud de nature /pf/images/graemlins/wink.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.